Golf 8 Motor Seçenekleri, Yeni Teknolojiler ve Tüm Detaylı Bilgiler


Biz Almanya’da yaşasak 22.000 e golf mu oluru nasıl yorumlardık acaba? Çok mu ucuz çok mu pahalı? 22.000 yahu ülkemizde eş değeri yok şuan 40 yaşındaki araba bile 22.000 den pahalı. 
Berlinde yaşayan biri olarak hocam, burada araba almak, taksitle beyaz eşya almak gibi, asgari ücretle çalışan her bir birey gönül rahatlığı ile araba alabiliyor. 

He tabii ki her ay belirli bir ücret ödemek koymuyor değil, ama işin sonunda istediğin arabanın sahibi olmak var. Ben şu halimle eğer Türkiye'de yaşıyor olsaydım şuan bindiğim golf benim için hayaldi. Ancak rüyalarımda görürdüm. 

 

Golf 8'i incelerken görünür noktalarda kırpılan detaylar , görünmeyen noktalara dair beni bir şüpheye düşürdü.

Motor kaputu altındaki amortisör eksikliğini hadi görmezden geleyim diyorum. Kokpite geçtiğinizde far kumanda ünitesi altında kalan kapaklı eşya gözü iptal edilmiş, orta konsolda vitesin önünde yer alan kapaklı eşya gözü yerini kapaksız telefon şarj ünitesine bırakmış.

Vitesin arkasında kalan, rulo kapaklı bardaklık yuvası yerini düz bardaklığa bırakmış.

Yine orta konsoldaki çakmak kitini bile iptal etmişler, sadece dandik kapaklı soketi kalmış.

Golf'ün sınıfında en göze çarpan detaylarından biri olan içi halı kaplı, kilit mekanizmalı, geniş torpido gözü yerini halı kaplaması olmayan sıradan bir torpido gözüne bırakmış.

Tepe lambası önünde yer alan kapaklı gözlük yuvası da iptal edilmiş.

Koltuk altlarındaki içi halı kaplı çekmeceler Golf 8'de var mı bilmiyorum. Ancak kapaklı olarak sadece torpido gözü ve orta kol dayama altındaki göz kaldıysa, kapalı eşya gözü konusunda ciddi sıkıntı var demektir.

A sütununda dikiz aynası hizasında bulunan siyah parçanın (gövde rengini gizleyen parça) kaldırılması bile bir çok detayda kırpmaya gidildiğini gösteriyor.

Bagajda yer alan tam boy stepne de yine yerini tamir kitine bırakmış.

Golf 7 alırken dikkat ettiğim detayları Golf 8'de görememek cidden üzdü. Komple dijital kokpit yapacağız derken kabinde bayağı bir tasarrufa gidilmiş, bu sebeplerle kendi aracıma olan bağlılığım bir nebze daha arttı.

Yeni kasada en sevdiğim detay ise R-Line donanımda bulunan VW logosu üstünde şerit şeklinde yanan led oldu, ön farlar ile bütünleşik bu detay aracı harika göstermiş. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Nedense bana bu tür jant'lar apachi gibi geliyor :D  

 
Ön tasarımı ben de dahil olmak üzere çoğumuzun beğenmediği defalarca dile getirildi.

Ön taraftaki bu başarısız tasarım değişikliği hava sürtünme katsayısı muhakkak düşürmüştür, yoksa neden böyle bir şey yapsınlar diye düşünürken 7 kasa ile arasındaki farka baktım.

Mk 7-7,5'da 0,29 olan hava sürtünme katsayısı (Cd) (birimini bilmiyorum), Mk 8'de 0,275'e düşmüş. Bu fark pratikte ne kadar fark eder, rüzgar sesine/yakıt tüketimine ne kadar etkisi olur bilmiyorum. Yakıt tüketimine pek etki edeceğini zannetmiyorum ama rahatsız edici düzeydeki bir rüzgar sesinin eşiğini 20 km/h yükselttiyse benim gözüme gerçekten başarıdır.

Ama bu çirkin olduğu gerçeğini değiştirmiyor. :D

 
Zamanla daha çok seveni olacak Golf 8 in :)  

 
@Ender  golf 8 in benim tarafimdan tek sevebilecek yani ömrü kisa olupta mk9 u kisa surede gormek olabilir. Zaten senelerin yüzü mk 8 benim icin ön japon arka tiguan olunca yeni diyemiyor insan.

 
Golf 8 GTI TCR kameralara yansımış yine. Pretoria jantlar test amaçlı takılı ama yakışmış. :)  

2021-VW-TCR-Golf-GTI-1.jpg

2021-VW-TCR-Golf-GTI-2.jpg

2021-VW-TCR-Golf-GTI-3.jpg

2021-VW-TCR-Golf-GTI-4.jpg

2021-VW-TCR-Golf-GTI-5.jpg

2021-VW-TCR-Golf-GTI-6.jpg

2021-VW-TCR-Golf-GTI-7.jpg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

@AhmetCakmak Bu GTI TCR modeli olacak büyük ihtimal. GTI zaten tanıtılmıştı. Yalnız bu çok yakışıklı olmuş. Bir de Golf R’ı görseydik.

 

Geri
Üst Alt