Golf 8 Motor Seçenekleri, Yeni Teknolojiler ve Tüm Detaylı Bilgiler


AhmetCakmak

Yönetici
Katılım
17 May 2017
Mesajlar
5,763
Tepkime puanı
8,294
Konum
İstanbul
İsim
Ahmet Çakmak
Volkswagen'in en önem verdiği modeli Golf'ün 8. nesili tanıtıldı. Şimdiye kadar 35 milyondan fazla satılarak sınıfının en iyileri arasında olan Golf'ün 8. jenerasyonunda bolca yeni özellik ve teknoloji de geldi.

Dış Tasarım

Boyutlarda kararında değişimler gözleniyor. Uzunluğu 4284 mm'ye çıkarılan Golf 8'in genişlik, yükseklik ve aks mesafesi değerleri ise sırasıyla 1789, 1456 ve 2636 mm olarak açıklanmış.

Golf 7 ve Golf 8 ölçülerinin karşılaştırılması:

image.png

Golf 8'in gelmiş geçmiş en aerodinamik Golf olduğunu da kaydedelim. Hava sürtünme katsayısı (Cd) 0.275'e çekilen Golf 8 bu sayede daha verimli olacaktır. Verimlilik demişken, 11 motordan oluşan güç ünitesi yelpazesinde 5 tane hibrit seçenek sunulduğunun da altını çizmek lazım.

Yeni TDI motorda çift AdBlue enjeksiyonu ile NOx emisyonu ciddi şekilde düşürülürken TSI motorların 130 bg'e kadar olanlarında Miller yanma prensibi kullanılması, çevrecilikte Golf 8'e ciddi yardım etmiş. Ayrıca 48 Volt hafif hibrit destek sistemi içeren yeni üyesi eTSI'ların da yelpazeye katıldığını görüyoruz. Bu model 110, 130 ve 150 bg olmak üzere 3 farklı versiyonla geliyor.  Geriye kalan 2 elektrik destekli model ise plug-in hibrit Golf GTE çifti olmuş. 204 ve 245 bg'lik iki türevi bulunan modeller 13 kWh lityum-iyon bataryadan besleniyor. Motor yelpazesinin tamamı şu şekilde:

Golf 8 motor seçenekleri:

golf8.jpg

Gelelim Golf 8'in devrim yaşadığı yere, yani iç mekâna. Touareg'den tanıdığımız Innovision Cockpit düzenini benimseyen Golf 8'de 10.25" boyutlu dijital gösterge paneli ve 8.25" boyutlu multimedya ekranı çifti yekpare ve bilgi eğlence sistemine ait monitör sürücüye dönük. Far kontrollerini de panelin üst kısmına taşıyan Volkswagen, bu üniteyi de dokunmatik yapmış. Aynı bölümden ön ve arka cam ısıtma ayarları da yapılabiliyor. Standart olarak manuel vitesle gelen Golf'te DSG kullanan örneklerin kumanda kolu da merkezi konsola minik bir eleman olarak entegre edilmiş.

Head-up display ile başlayan teknolojik yenilikler arasında WeConnect/WeConnect Plus, Car2X, mobil anahtar gibi detaylara yer verilmiş. 210 km/s hıza kadar çalışan Travel Assist ise sürücüden yönlendirme, fren ve gaz fonksiyonlarını devralıyor. Bir diğer büyük yenilik ise Golf 8 kullanıcılarının satın alımdan sonra We Upgrade özelliği sayesinde araçlarına daha sonradan adaptif hız sabitleyici, Light Assist adlı far kontrolleri, navigasyon, akıllı telefon bağlantısı ve Wi-Fi hotspot ekletebilecek olması.

Ses sisteminde ise 400 Watt'lık Harman Kardon opsiyonu sunuluyor.

Donanım paketlerinin ismi de Golf 8'le beraber değiştirilmiş. Trendline, Comfortline ve Highline olarak adlandırılan donanım seviyeleri artık Golf, Life ve Style olarak anılacak. Giriş seviyesi Golf'te bile LED ön farlar, LED stoplar, anahtarsız çalıştırma, dijital gösterge paneli, 8.25" boyutlu bilgi eğlence sistemi ekranı, otomatik klima, şerit takip asistanı, ön bölge asistanı, yaya koruma sistemi ve diğer araçlarla ve trafik altyapı sistemleriyle iletişim kurabilen Car2X standart olacak.

Life'da kablosuz şarj, 10 renkli ambiyans aydınlatması, ön kol dayama, Park Pilot ve City Light gibi donanımlar eklenirken en üst versiyon Style'da sürücü tarafı elektrikli spor koltuklar, 32 renkli ambiyans aydınlatma, deri direksiyon, köşe dönüş özellikli LED ön farlar, kayar sinyal lambalarına sahip LED stoplar, 3 bölgeli klima, Travel Assist gibi ekstralar ekleniyor.

Yeni Golf 8'in satışları Aralık ayında başlayacak.

Tüm Fotoğraflar

yeni-golf8-ic1.jpg yeni-golf8-ic2.jpg

yeni-golf8-ic3.jpg yeni-golf8-ic4.jpg

yeni-golf8-ic5.jpg yeni-golf8-ic6.jpg

yeni-golf8-ic7.jpg yeni-golf8-ic8.jpg

yeni-golf8-ic9.jpg yeni-golf8-ic10.jpg

yeni-golf8-ic11.jpg yeni-golf8-1.jpg

yeni-golf8-2.jpg yeni-golf8-3.jpg

golf8-arka-kisim.jpg golf8-jant.jpg

 ​

GTE Fotoğrafları:

golf8-gte-1.jpg golf8-gte-2.jpg

golf8-gte-3.jpg golf8-gte-4.jpg

golf8-gte-5.jpg

Golf 8 Detaylı Dış İnceleme Videosu:

 ​


 ​

 ​
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
7 ve 7.5 sahibi olarak tasarım iyice dinamik olmuş diyebilirim.İç kokpit artık tamamıyla dijital.Motor ve şanzıman konusunda yenilikler bekliyorum.Tdi ve manuel vites kullanıcısı olarak 6 ileri manuel ve güçlü dizel motor artık olmalı diye düşünüyorum.Olur mu bilmem dieselgate den sonra.Tabi en önemlisi fiyatlar.Tahminim mevcut fiyatların da üstünde olur.Hayırlısı olsun diyelim.

 
Giriş donanımında bile led ön farlar ve arka stop koymuşlar, kaputun amortisörü yokmuş olmasın valla kaput açma sıklığı nedir çok mu lazım yani. Ben beğendim Golf8 i. Hem dışı ve içi gayet güzel. Fiyatı ne olur bilmem ama araç güzel olmuş.

 
@AhmetCakmak hocam 2.0tdi 115ps ve 150ps olmak üzere 2 farklı motor seçeneği var :)  

@eragon Lansman ve tanıtımlardan anladığımız kadarıyla dizel motor 1.6 olarak üretimi kalktı diye düşünülüyor., hiç bahsedilmedi, tüm motorlar görsel olarak gösterildi ama 1.6tdi bunların arasında yok., Şuan ki bilgiler tdi motor sadece 2.0 olarak geliyor., 8-10 güne herşey netlik kazanır..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@forzaGilles  Benzin 7 lira olmuş.Tsi kendini kanıtlamış olsa da dizel kullanıcıları için problem.Tdi alışkın bünyeler için beğendiğimiz bir kasa kalacak gailba.

 
@AhmetCakmak hocam 2.0tdi 115ps ve 150ps olmak üzere 2 farklı motor seçeneği var :)  

@eragon Lansman ve tanıtımlarda anladığımız kadarıyla dizel motor 1.6 olarak üretimi kalktı diye düşünülüyor., hiç bahsedilmedi, tüm motorlar görsel olarak gösterildi ama 1.6tdi bunların arasında yok., Şuan ki bilgiler tdi motor sadece 2.0 olarak geliyor., 8-10 güne herşey netlik kazanır..
Veriler/fotoğraf arasında kaybolmuşum ben. Şimdi düzeltiyorum teşekkürler. :)  

Konuya ekstra fotoğraflar da eklenmiştir. Ayrıca detaylı iç ve dış videoları da konuya ekleyeceğim. Fotoğraflarla çekilmeyen detaylar mevcut.

 
Veriler/fotoğraf arasında kaybolmuşum ben. Şimdi düzeltiyorum teşekkürler. :)  

Konuya ekstra fotoğraflar da eklenmiştir. Ayrıca detaylı iç ve dış videoları da konuya ekleyeceğim. Fotoğraflarla çekilmeyen detaylar mevcut.
Harika olur..

 
Detaylı iç ve dış inceleme videoları konuya eklenmiştir. 720p olarak izlenmesi tavsiye olunur. :)  

Dış inceleme:



 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bizim otomobil dergilerinden hiç kimseyi çağırmamışlar mı yaw Türkçe bi tanıtım izleseydik Türk kafasıyla anlatılsaydı güzel olurdu.

Showroomlara geldiğinde gider yine inceleriz o ayrı ama Türkçe bi tanıtım olaydı iyiydi.

 
Bizim otomobil dergilerinden hiç kimseyi çağırmamışlar mı yaw Türkçe bi tanıtım izleseydik Türk kafasıyla anlatılsaydı güzel olurdu.

Showroomlara geldiğinde gider yine inceleriz o ayrı ama Türkçe bi tanıtım olaydı iyiydi.
Doğuş'a iş düşüyor hocam. Doğuş çıkıp da "ülkemizdeki kaliteli otomotiv medyacılarını da gönderelim size" demedikçe VW Almanya'dan özel olarak çağırmaz diye düşünüyorum. Doğuş yıllardır benim karnım tok olarak davranıyor. Tipik bir galerici gibi araba satayım gerisi önemsiz olarak görüyor, bence. :)   Bir diğer bunu destekleyen durum da VW Türkiye sosyal medya hesaplarında vs 1 tane bile içerik yok. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Lansmanda dsg konusu geçti mi? Yani  elden geçirdik vs dedilermi yoksa 7 ileri kuruya devam mı

 
Moderatör tarafında düzenlendi:


Geri
Üst Alt