Jump to content

Recommended Posts

@ogzogz Sanırım çözemediğiniz konu sadece şu; golf alanların %90 ı gram altın niyetine alır onun için arabanın koltuk altı çekmecesi değil koltuğun kendisini söküp tabure koysa vw ikincieli sayesinde bayilerde kuyruk yine olacaktır, golfe binmek için golf alanlar çok azınlıkta artık, herkes yatırım derdinde, kaput pistonu olsa ne olmasa ne yine bu forumdan hayal bile edemeyeceğiniz kadar kişi gerekirse BÖBREĞİNİ satıp yine golf alır merak buyurmayın, bende severim golfü ama daha yeni diye arabaya para vermem u ledli Cam tavanlı koltuk ısıtmalı bir 2015 Highline benim için 7,5 tan da 8 den de yeğdir.

dinar626, SCC, ogzogz ve 3 diğer bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

8 dakika önce, Serkanasn yazdı:

@ogzogz Sanırım çözemediğiniz konu sadece şu; golf alanların %90 ı gram altın niyetine alır onun için arabanın koltuk altı çekmecesi değil koltuğun kendisini söküp tabure koysa vw ikincieli sayesinde bayilerde kuyruk yine olacaktır, golfe binmek için golf alanlar çok azınlıkta artık, herkes yatırım derdinde, kaput pistonu olsa ne olmasa ne yine bu forumdan hayal bile edemeyeceğiniz kadar kişi gerekirse BÖBREĞİNİ satıp yine golf alır merak buyurmayın, bende severim golfü ama daha yeni diye arabaya para vermem u ledli Cam tavanlı koltuk ısıtmalı bir 2015 Highline benim için 7,5 tan da 8 den de yeğdir.

@Serkanasn  tam da düşündüğünüz gibi. Tedirginlik bu maalesef. Dolaylı yoldan biçok kişi aynı düşüncede. Gerçekçi bakmak yeterli. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
13 saat önce, ogzogz yazdı:

Piston severler.. dert etmeyiniz.. yeni golf 8 alacaklar.. eski pistonunuzu sakın satmayın.. Ya da ucuz iken yani şuanı gelecekten ucuz diye düşünenler şimdiden bi tane alıp köşeye koysun, degerlenecek😂 araclardan teyp ayna vs araklayanlar piston işine girebilirler. Dikkat edin. Pistonunuza sahip çıkın. 20191106_202321.thumb.jpg.75037d1b8a73b2b42c157c654c5b3fd2.jpg

Problem edilen şeylerin çözümü vardır. Çözümleri hoş gelmiyorsa ya da yetilemiyorsa o problem değildir, kişiyi bağlamaz ve diğer problemler ile savunulmaz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yenil Golf'ün dış tasarımını genel olarak beğendim. Aracın arkadan görünüşü hoş oldu. Daha keskin bir tarzı oldu. Fakat dış tasarım ile alakalı olarak ön ızgara ve altını, farlardaki o uzatılan kısmı pek beğenmediğimi söylemem lazım. Dediğim gibi dışarıdan görünüşü genel olarak iyi duruyor. İç tasarım ile alakalı olarak net bir şekilde beğenmediğimi söylemem lazım. Evet, dijital bir görünüm oldu fakat kol dayamadan başlayıp ekrana kadar uzanan o kısım gerçekten berbat oldu. O kısmı hiç ama hiç beğenmedim. Aracın içindeki diğer hususlar genel olarak hoş olsa da bahsettiğim kısım aracın klasını alıp götürdü diyebilirim. Sonuç olarak aracımı değiştirmek istesem bu Golf'ü almam. Başka marka ve model tercih ederim.

bf417 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
14 dakika önce, Serkanasn yazdı:

@Gökhan şuanki donanım seviyelerine +10.000 olarak düşünebilirsiniz

Bence az oldu?

Artık yeni adları ne olursa?

Midline ve comfortta standart artık dedikleri

Ön led farlar (makyajlı boş passattaki sanal led far yani ! Hani şu dışardan bakınca ne led ne mercek olan farlar ama adı led iste)

İQ passatki high led olsa 12 bin zaten o farların fiyatı....

Bu sanal ledler eski sarı halojene göre

+4000 fiyatı şişirir

Hayalet ekran standArt dediler

+5000 de ona

Şerit takip yaya koruma falanda standart dediklerine göre

3-4 binde burdan şişer

13 bin fazladan sunulan donanım var

Pistonu çıkardılar 400 lira ordan maliyet ucuzladı. 12100

Yeni kasa hava parası farkıda 6000 olsa

18100 şişecek fiyat oluyor.

Yanlız harita açmayan bir hayalet ? Sene 2020 ne işe yarar? Halen anlamadım

 

 

 

SCC, aydancan, Seastar76 ve 2 diğer bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Savatage düz hesap öyle görünse de hesap etmediğimiz bazı konular var; mesela teknolojinin ucuzlaması gibi.

İphone her model değiştiğinde usd olarak 999 rakamını baz alıyor bu da demek oluyor ki euro bazında golf fiyatları çok yükselmez sadece bayi indirimi vs olmaz fazla yeni kasa olduğu için, yahut golf 6 da olduğu gibi sadece en üst donanımda climatronik vs olur daha alt donanımlarda manuel klima olabilir gelen araçların çok az bir oranında cam tavan olabilir bu gibi konularda fiyatta oldukça fark yaratır, ben 10.000 bandının çok üzerine çıkacağını sanmam.

En üst donanım golf 8 195-200 arasında bir rakama satılır gibi opsiyonlar hariç olarak.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Golf 8’de lane assist kamerası dahil gelecek ancak işlevsiz, eklenecek tüm donanimlarin kablo tesisatları alt yapılari hazır , golfü teknik olarak tanımayan biri gelecek olan kasanin en boşunun nasil bir altyapiya sahip olacağını anlayamaz. Bu kasada gateway bcmye gomuk gelecek ve koltuk isitma yapmak isteseniz bile parça değişimine gerek kalmayacak. Vw yetkilileri işi iyi takip etmiş ve kullanıcıya sorunsuz cevap verecek bir araç ortaya çıkarmış. 

SCC bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
7 dakika önce, Serkanasn yazdı:

@Savatage düz hesap öyle görünse de hesap etmediğimiz bazı konular var; mesela teknolojinin ucuzlaması gibi.

İphone her model değiştiğinde usd olarak 999 rakamını baz alıyor bu da demek oluyor ki euro bazında golf fiyatları çok yükselmez sadece bayi indirimi vs olmaz fazla yeni kasa olduğu için, yahut golf 6 da olduğu gibi sadece en üst donanımda climatronik vs olur daha alt donanımlarda manuel klima olabilir gelen araçların çok az bir oranında cam tavan olabilir bu gibi konularda fiyatta oldukça fark yaratır, ben 10.000 bandının çok üzerine çıkacağını sanmam.

En üst donanım golf 8 195-200 arasında bir rakama satılır gibi opsiyonlar hariç olarak.

Manuel klima ????? Arac konsolunda manuel tuş yok o sebeple boş ve orta paket dijital klima ust paket 3 bolge gelecek 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

+10 bin olursa Golf disinda araba almaz insanlar, piayasanin tozunu atar golf, Corolla-Focus-Megane fiyatlarina bakarsak üzülecegiz gibi, 20-25 minimum eklenecegi kanaatindeyim. Bugün Egea otomatik benzinli HB kac para bilginiz var mi? Kia Ceed benzinli otomatik kac para?  Bugün bayi fiyati 160 bin olan Golf MK7'nin yeni kasasi 180 bin rahat olur, fiyatlarda %10-12 minimum artis olur.

Dogus otonun siparislerin sayisina göre Türkiye'ye özel paket yaptirir, yani bazi standart donanimlar bize opsiyon olur,  bu sekilde fiyatlar biraz assagi cekilebilir

tarihinde krym tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
8 saat önce, Savatage yazdı:

Bence az oldu?

Artık yeni adları ne olursa?

Midline ve comfortta standart artık dedikleri

Ön led farlar (makyajlı boş passattaki sanal led far yani ! Hani şu dışardan bakınca ne led ne mercek olan farlar ama adı led iste)

İQ passatki high led olsa 12 bin zaten o farların fiyatı....

Bu sanal ledler eski sarı halojene göre

+4000 fiyatı şişirir

Hayalet ekran standArt dediler

+5000 de ona

Şerit takip yaya koruma falanda standart dediklerine göre

3-4 binde burdan şişer

13 bin fazladan sunulan donanım var

Pistonu çıkardılar 400 lira ordan maliyet ucuzladı. 12100

Yeni kasa hava parası farkıda 6000 olsa

18100 şişecek fiyat oluyor.

Yanlız harita açmayan bir hayalet ? Sene 2020 ne işe yarar? Halen anlamadım

 

 

 

Pistonu çıkarmadan bu hesap tutmazdı zaten😀

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Üst paket için 200 - 210 a el şıkışılır 210 üzeri her rakam bmw 1 e mercedes A' ya götürür, atıyorum en üst pakete 225 fiyat çektiler 250 ye bmw 1 var golf nal toplar. Rakiplere göre fiyat belirlenir.

SCC bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

High için ? @bf417

Zaten donanım olarak ön  led+hayalet vardı ..bunun fiyatının ultra şişmesi için bir neden yok 

Şu an 194 deniyor(cam çatı+geri görüş+app)

11 bindirin 205 ten  verin işte!!! 

Yanlışlıkla 225-230 lu fiyatlara tav olan harakiri yapar!

Motora cam suyu eklerken kaput çubuğu yerinden kayar kaput kapanır kafa içerde kalır çubuk saplanır falan!!! 230 a hayırlı olmaz yani!!

tarihinde Savatage tarafından düzenlendi
SCC bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
12 saat önce, Savatage yazdı:

High için ? @bf417

Zaten donanım olarak ön  led+hayalet vardı ..bunun fiyatının ultra şişmesi için bir neden yok 

Şu an 194 deniyor(cam çatı+geri görüş+app)

11 bindirin 205 ten  verin işte!!! 

Yanlışlıkla 225-230 lu fiyatlara tav olan harakiri yapar!

Motora cam suyu eklerken kaput çubuğu yerinden kayar kaput kapanır kafa içerde kalır çubuk saplanır falan!!! 230 a hayırlı olmaz yani!!

O değil de kaça alırsak alalım tok kapı sesi diye yıllardır fransız italyan ve diğer millete mensup, araç sahiplerine hava attık, devran döndü mü ? şimdi dalga geçecekler çubukçular diye.

tarihinde bf417 tarafından düzenlendi
Savatage ve SCC bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: AhmetCakmak
      Volkswagen'in en önem verdiği modeli Golf'ün 8. nesili tanıtıldı. Şimdiye kadar 35 milyondan fazla satılarak sınıfının en iyileri arasında olan Golf'ün 8. jenerasyonunda bolca yeni özellik ve teknoloji de geldi.
      Dış Tasarım
      Boyutlarda kararında değişimler gözleniyor. Uzunluğu 4284 mm'ye çıkarılan Golf 8'in genişlik, yükseklik ve aks mesafesi değerleri ise sırasıyla 1789, 1456 ve 2636 mm olarak açıklanmış.
      Golf 7 ve Golf 8 ölçülerinin karşılaştırılması:

      Golf 8'in gelmiş geçmiş en aerodinamik Golf olduğunu da kaydedelim. Hava sürtünme katsayısı (Cd) 0.275'e çekilen Golf 8 bu sayede daha verimli olacaktır. Verimlilik demişken, 11 motordan oluşan güç ünitesi yelpazesinde 5 tane hibrit seçenek sunulduğunun da altını çizmek lazım.
      Yeni TDI motorda çift AdBlue enjeksiyonu ile NOx emisyonu ciddi şekilde düşürülürken TSI motorların 130 bg'e kadar olanlarında Miller yanma prensibi kullanılması, çevrecilikte Golf 8'e ciddi yardım etmiş. Ayrıca 48 Volt hafif hibrit destek sistemi içeren yeni üyesi eTSI'ların da yelpazeye katıldığını görüyoruz. Bu model 110, 130 ve 150 bg olmak üzere 3 farklı versiyonla geliyor.  Geriye kalan 2 elektrik destekli model ise plug-in hibrit Golf GTE çifti olmuş. 204 ve 245 bg'lik iki türevi bulunan modeller 13 kWh lityum-iyon bataryadan besleniyor. Motor yelpazesinin tamamı şu şekilde:
      Golf 8 motor seçenekleri:

      Gelelim Golf 8'in devrim yaşadığı yere, yani iç mekâna. Touareg'den tanıdığımız Innovision Cockpit düzenini benimseyen Golf 8'de 10.25" boyutlu dijital gösterge paneli ve 8.25" boyutlu multimedya ekranı çifti yekpare ve bilgi eğlence sistemine ait monitör sürücüye dönük. Far kontrollerini de panelin üst kısmına taşıyan Volkswagen, bu üniteyi de dokunmatik yapmış. Aynı bölümden ön ve arka cam ısıtma ayarları da yapılabiliyor. Standart olarak manuel vitesle gelen Golf'te DSG kullanan örneklerin kumanda kolu da merkezi konsola minik bir eleman olarak entegre edilmiş.
      Head-up display ile başlayan teknolojik yenilikler arasında WeConnect/WeConnect Plus, Car2X, mobil anahtar gibi detaylara yer verilmiş. 210 km/s hıza kadar çalışan Travel Assist ise sürücüden yönlendirme, fren ve gaz fonksiyonlarını devralıyor. Bir diğer büyük yenilik ise Golf 8 kullanıcılarının satın alımdan sonra We Upgrade özelliği sayesinde araçlarına daha sonradan adaptif hız sabitleyici, Light Assist adlı far kontrolleri, navigasyon, akıllı telefon bağlantısı ve Wi-Fi hotspot ekletebilecek olması.
      Ses sisteminde ise 400 Watt'lık Harman Kardon opsiyonu sunuluyor.
      Donanım paketlerinin ismi de Golf 8'le beraber değiştirilmiş. Trendline, Comfortline ve Highline olarak adlandırılan donanım seviyeleri artık Golf, Life ve Style olarak anılacak. Giriş seviyesi Golf'te bile LED ön farlar, LED stoplar, anahtarsız çalıştırma, dijital gösterge paneli, 8.25" boyutlu bilgi eğlence sistemi ekranı, otomatik klima, şerit takip asistanı, ön bölge asistanı, yaya koruma sistemi ve diğer araçlarla ve trafik altyapı sistemleriyle iletişim kurabilen Car2X standart olacak.
      Life'da kablosuz şarj, 10 renkli ambiyans aydınlatması, ön kol dayama, Park Pilot ve City Light gibi donanımlar eklenirken en üst versiyon Style'da sürücü tarafı elektrikli spor koltuklar, 32 renkli ambiyans aydınlatma, deri direksiyon, köşe dönüş özellikli LED ön farlar, kayar sinyal lambalarına sahip LED stoplar, 3 bölgeli klima, Travel Assist gibi ekstralar ekleniyor.
      Yeni Golf 8'in satışları Aralık ayında başlayacak.
      Tüm Fotoğraflar
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      GTE Fotoğrafları:
       
       

       
      Golf 8 Detaylı Dış İnceleme Videosu:
       
      Golf 8 Detaylı İç İnceleme Videosu:
       
       
    • Yazan: AhmetCakmak
      Yıl sonuna doğru tanıtılması beklenen ve kamuflajsız şekilde kameralara bolca yakalanan Yeni Golf 8'in GTI versiyonu kamuflajlı şekilde gazlarken kameralara yakalandı. 
       
      Ayrıca Golf 8'in ana konusu:
       
    • Yazan: AhmetCakmak
      Golf 8'in tanıtım vakti yaklaştıkça casus fotoğraflar da bir hayli artmış durumda. En son şubat ayının başında kamuflajsız haliyle fotoğraflar yayınlanmıştı. Şimdiyse kamuflajlı haliyle Motor1 kameralarına yakalanmış. Her ne kadar halen daha photoshop olduğunu iddia edenler olsa da, casus fotoğraflar ile diğer fotoğraflardaki çizgilerden anlaşılacağı üzere Golf 8 karşımızda gibi gözüküyor. Golf 8'in 2019 Eylül ayında Frankfurt Otomobil Fuarı'nda tanıtılması bekleniyor.
      Bugün Motor1 sitesinde yayınlanan kamuflajlı fotoğraflar:
         
        

      Şubat başında yayınlanan fotoğraflardan hiç farkı yok neredeyse:
        

       
    • Yazan: AhmetCakmak
      Yeni Volkswagen Golf'ün gelişim süreci şimdiye dek pek de markaların planına göre gitmedi. Havadan güncelleme konusundaki yazılımsal problemler takvimde sekteler oluşturmuş olsa da VW, Golf 8'in sene bitmeden tanıtılması için elinden geleni yapıyor.
      Ekim ayında tanıtılması beklenen yeni nesil Volkswagen Golf'ün üretiminin üçüncü çeyrek sonuna doğru başlayacağı tahmin ediliyor. İlk plana göre teslimatlar için 2020 Şubat işaret ediliyordu. Ancak Automotive News'tan gelen yeni haberlere bakılırsa VW CEO'su Herbert Diess, Golf 8'in ilk örneklerinin 2019 bitmeden müşterilere ulaşacağını belirtmiş.
      Volkswagen Grubu Üst Yönetim Kurulu toplantısında konuşan Diess, "Şu anda sıkıntılarla boğuşuyoruz ancak belirlediğimiz tarihi kaçırmayacağız ve sene bitmeden ilk teslimatları yapacağız." dedi.
      Eğer Volkswagen sözünü tutarsa önümüzdeki aylarda yeni teaser'lar görebiliriz. Ekim ayında yapılacak bir lansman, Frankfurt Otomobil Fuarı'nın birkaç hafta sonrasına denk gelecek. Böylece büyük etkinliğin rüzgârını arkasına alacak olan Alman üretici, hem masraf kısacaktır; hem de Frankfurt'ta tanıtlacak diğer önemli modeller arasında kaybolma riskinden kurtulacaktır.
      JATO Dynamics'in verilerine göre Volkswagen Golf, 149 bin 16 adet ile senenin ilk dört ayında hâlâ Avrupa'nın en çok satan modeli konumunda. Her ne kadar %14'lük bir düşük olsa da ünlü Golf, ikinci sıradaki Renault Clio ile 30 bine yakın bir fark (122 bin 405 adet) var.
      Kaynak: motor1
×
×
  • Yeni Oluştur...