mustafam33 dedi:
Ayrıca tecrübelerinize sığınarak ben satıcılar sunroof isteğimi mırıldanarak çok beklersin sen bunu al der gibi onayladım sizce neden sunroof alamıyorum?

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Değerli Hocam;

Bu işler biraz şans işidir. Belki de yine hazır gelecek araçlar arasında bulabilirsiniz. Doğuş canlı desteği arayın isterseniz.0 212 335 04 44

Fakat sipariş verirseniz beklersiniz. doğru söylemiş ST.

Hayırlısı Hocam.

 

Hayırlısı,  teşekkür ederim cevaplar için

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Zamaneking dedi:
Ben 2015 ARALIK sonlarına doğru vw bayii ne gittiğinde satışçı 2016 modelle bazı standartların değişeceğini yeniliklerin geleceğini  ipucunu vermişti. bende alım planını ertelemiştim şimdi kafam çok karışık makyajı beklemek mantıklı mı?  1.0 115 beygir 200 tork lu seçenek gelecek mi? Gelse tercih edilmeli mi? Makyajlı kasayı eylül gibi alabiliriz mi çok fiyat farkeder mi  Kafa karışık
Değerli Hocam;

Şu kesin..

Makyajlı kasa gelecek. ve Bu kasa MK8 olmayacak.

1.0 gelecek olsaydı 2016 listelerinde mutlaka olurdu ve hatta sipariş ekranında görülürdü.

Olmadığına göre 2017 şasi ile olabilir. Bu da en erken Eylül'de gelebilir demektir.

Mart ayında belirsizliklerden bazıları açıklığa kavuşacaktır.

Şöyle ki;

Eğitim departmanı bir modeldeki olası değiklikleri ilk bilmesi ve tüm bayi ağına iletmesi gereken birim.

Bunlar Almanya'daki merkezde eğitim alarak geliyorlar. Elbette bunların hepsi belli bir program dahilinde oluyor.

Bu birime henüz yeni kasa hakkında planlanmış bir eğitim gelmemiş. Bu da kesin.

Mart ayını bekliyorum ben de..

 
ft19 dedi:
2016 Modellerde Midline Plus ile comfortline donanım seviyesinde  yapılan değişiklikler:

Midline Plus'ta

1. Çok fonksiyonlu direksiyon standart oldu

2. Connectivity Paketi standart oldu

daha önce bahsettiğim iki değişiklik dışında değişiklik yok

*Comfortline'da

1. Connectivity Paketi standart oldu

2. Ön ve arka park sensörleri standart oldu

Highline standart donanımında değişiklik yapılmamış  ilk altı ayda yapılanlardan başka..
bu donanımların 2013 model midline plusa ilave edilmesi serviste tahminen ne kadar tutar Murat hocam.
Değerli Hocam;

Direksiyon konusunda bu işi yapan üstadımıza çağrı yapalım. @yusuf

Bluetooth serviste kablolar dışarıda olmak kaydıyla 1000 lira civarına yapılabiliyordu.

USB bağlantısı hakkında maalesef bilgim yok. Ancak SD kart yuvasından USB'ye dönüştürücü kablolar biraz sorun çıkartabiliyor anlatıldığı kadarıyla.

 
Mart ayını bekleyeceğiz ve göreceğiz. Sizce peki 1.0 tsi mi 1.2 tsi mi. 1.2 tsi kendini kanıtlamış bir motor başarılı sıkıntısı yok.  Ama 1.0 motor da yeni bir motor 3 silindir olmasının dezavantajı olur mu. tüketim değerleri ve tork u beni etkiledi. Gelse tercih edilmeli mi?

 
@silvershadow

teşekkürler Murat hocam.

burdan çıkardığım sonuç; her zaman dediğiniz gibi araç sıfır satın alınırken direk opsiyonlara ekletmek daha uygun ve daha ekonomik oluyor. sonradan ilave edince hem uyum sorunu olabiliyor, hemde maliyet daha yüksek oluyor.

 
Zamaneking dedi:
Mart ayını bekleyeceğiz ve göreceğiz. Sizce peki 1.0 tsi mi 1.2 tsi mi. 1.2 tsi kendini kanıtlamış bir motor başarılı sıkıntısı yok.  Ama 1.0 motor da yeni bir motor 3 silindir olmasının dezavantajı olur mu. tüketim değerleri ve tork u beni etkiledi. Gelse tercih edilmeli mi?
Meşhur bir söz var vw'ci bir ağabeyimin söylediği:

"Vw motorsiklet motoru koysa yine alırım."

Bu sözünü ilk 1.2 ler çıkarken kendisine 1.2'ler için ne düşünüyorsun dediğimde söylemişti.

Bu söz elbette misalen söylenmiş bir sözdü ancak 1.0 derken,  neredeyse 750 cc'ye doğru gidiyor. Galiba haklı çıkacak ağabeyim... &:

100 Bin km testi yapılmayan hiç bir araç ve motor yollara çıkmaz.

Ancak tedbiren ilk yılını doldurması iyidir. Fakat Türk toplumu henüz 1.4 'ün altındaki 1.2 motora alışmaya çalışırken 1.0 biraz ağır gelecek bünyelerine..  8D

 
ft19 dedi:
@silvershadow

teşekkürler Murat hocam.

burdan çıkardığım sonuç; her zaman dediğiniz gibi araç sıfır satın alınırken direk opsiyonlara ekletmek daha uygun ve daha ekonomik oluyor. sonradan ilave edince hem uyum sorunu olabiliyor, hemde maliyet daha yüksek oluyor.
Kesinlikle...

Müsaadenizle şunu da Eklemeliyim:

"Asla Fabrikasyon montaj gibi olamıyor"

 
silvershadow dedi:
Mart ayını bekleyeceğiz ve göreceğiz. Sizce peki 1.0 tsi mi 1.2 tsi mi. 1.2 tsi kendini kanıtlamış bir motor başarılı sıkıntısı yok.  Ama 1.0 motor da yeni bir motor 3 silindir olmasının dezavantajı olur mu. tüketim değerleri ve tork u beni etkiledi. Gelse tercih edilmeli mi?
Meşhur bir söz var vw'ci bir ağabeyimin söylediği:

"Vw motorsiklet motoru koysa yine alırım."

Bu sözünü ilk 1.2 ler çıkarken kendisine 1.2'ler için ne düşünüyorsun dediğimde söylemişti.

Bu söz elbette misalen söylenmiş bir sözdü ancak 1.0 derken,  neredeyse 750 cc'ye doğru gidiyor. Galiba haklı çıkacak ağabeyim... &:

100 Bin km testi yapılmayan hiç bir araç ve motor yollara çıkmaz.

Ancak tedbiren ilk yılını doldurması iyidir. Fakat Türk toplumu henüz 1.4 'ün altındaki 1.2 motora alışmaya çalışırken 1.0 biraz ağır gelecek bünyelerine..  8D
.    Doğru fakat ford ecoboost  düşük hacim 1.0 olayını bayağı yukarı çekti vw 1.0 115 kişi getirirler umarım çünkü yakıt tüketimi ve tork 0-100 hızlanma çok etkileyici bir de apple CarPlay standart oldu mu benim için tamamdır.
 
ft19 dedi:
@silvershadow

teşekkürler Murat hocam.

burdan çıkardığım sonuç; her zaman dediğiniz gibi araç sıfır satın alınırken direk opsiyonlara ekletmek daha uygun ve daha ekonomik oluyor. sonradan ilave edince hem uyum sorunu olabiliyor, hemde maliyet daha yüksek oluyor.
Hocam ben direksiyona tuş takımını 600TL gibi bir rakama hallettim. Parçaları aliexpressten alırsanız siz de o civara maledebilirsiniz. Bu arada hız sabitleyiciyi de takarsanız 1 taşla 2 kuş vurmuş olursunuz. İstanbuldaysanız bu işler kolay ama başka şehirlerde işten anlayan usta lazım.

 
yusuf dedi:
@silvershadow

teşekkürler Murat hocam.

burdan çıkardığım sonuç; her zaman dediğiniz gibi araç sıfır satın alınırken direk opsiyonlara ekletmek daha uygun ve daha ekonomik oluyor. sonradan ilave edince hem uyum sorunu olabiliyor, hemde maliyet daha yüksek oluyor.
Hocam ben direksiyona tuş takımını 600TL gibi bir rakama hallettim. Parçaları aliexpressten alırsanız siz de o civara maledebilirsiniz. Bu arada hız sabitleyiciyi de takarsanız 1 taşla 2 kuş vurmuş olursunuz. İstanbuldaysanız bu işler kolay ama başka şehirlerde işten anlayan usta lazım.
Yusuf hocam maalesef Ankaradayım. burada bu işleri düzgün yapan varmı tam bilmiyorum fakat sanırım Noswagen rumuzlu arkadaş Ankara da bir ustadan bahsetmişti. Bu konuda çekincelerim var. kaş yapalım derken göz çıkarmayalım. :)

fonksiyonel direksiyon, bluetooth, araç içi kamera vs. ilavesi planlarım arasında.

 
ft19 dedi:
@silvershadow

teşekkürler Murat hocam.

burdan çıkardığım sonuç; her zaman dediğiniz gibi araç sıfır satın alınırken direk opsiyonlara ekletmek daha uygun ve daha ekonomik oluyor. sonradan ilave edince hem uyum sorunu olabiliyor, hemde maliyet daha yüksek oluyor.
Hocam ben direksiyona tuş takımını 600TL gibi bir rakama hallettim. Parçaları aliexpressten alırsanız siz de o civara maledebilirsiniz. Bu arada hız sabitleyiciyi de takarsanız 1 taşla 2 kuş vurmuş olursunuz. İstanbuldaysanız bu işler kolay ama başka şehirlerde işten anlayan usta lazım.
Yusuf hocam maalesef Ankaradayım. burada bu işleri düzgün yapan varmı tam bilmiyorum fakat sanırım Noswagen rumuzlu arkadaş Ankara da bir ustadan bahsetmişti. Bu konuda çekincelerim var. kaş yapalım derken göz çıkarmayalım. :)

fonksiyonel direksiyon, bluetooth, araç içi kamera vs. ilavesi planlarım arasında.
Hocam fonksiyonel direksiyon kesinlikle sürekli kullanılan birşey. Bluetooth için yapmayın derim. Sonradan olanlar masrafına değmiyor. Araç içi kamera için zaten birşey yaptırmaya gerek yok kendiniz takacaksınız.

 
Merhaba arkadaşlar
Avusturalya sitesinden baktığımda Highline modellerde ;(110kw=~150hp Tsi - Highline )

http://app.volkswagen.com.au/ihdcc/en/configurator.html#30301

-Extended Electronic Differential Lock (XDL)
-Multi-collision Brake
-Driver Fatigue Detection system
-Rear View Camera (RVC)
-Discover Media 6.5” touchscreen display audio and satellite navigation system
-App-Connect USB interface for Apple CarPlay®, Android Auto® and MirrorLink®
-Keyless Access, keyless entry and starting system

Standart olarak eklenmiş durumda ve 32990 Avusturalya doları fiyatı var.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Merhaba arkadaşlar
Avusturalya sitesinden baktığımda Highline modellerde ;(110kw=~150hp Tsi - Highline )

http://app.volkswagen.com.au/ihdcc/en/configurator.html#30301

-Extended Electronic Differential Lock (XDL)
-Multi-collision Brake
-Driver Fatigue Detection system
-Rear View Camera (RVC)
-Discover Media 6.5” touchscreen display audio and satellite navigation system
-App-Connect USB interface for Apple CarPlay®, Android Auto® and MirrorLink®
-Keyless Access, keyless entry and starting system

Standart olarak eklenmiş durumda ve 32990 Avusturalya doları fiyatı var.
Hocam uzun yıllardır Avrupa versiyonları ile Türkiye arasında ciddi farklar hep vardı.

Bundan sonra da olacağını düşünüyorum.

Dolayısıyla bizler  için değişen bir durum yok

 


Geri
Üst Alt