Jump to content

Recommended Posts

@mbonat  bu konu buradan sifir arac ikinci el arac tartismasina kayar, tercih meselesi :) Fiyati yazmamin amaci su: Bir arabanin fiyati bir yilda niye %50'den fazla zamlanir, Döviz bir yilda %50 artti mi? hayir.

tarihinde krym tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şimdi, krym yazdı:

@mbonat  bu konu buradan sifir arac ikinci el arac tartismasina kayar, tercih meselesi :) Soru su: Bir arabanin fiyati bir yilda niye %50'den fazla zamlanir, Döviz bir yilda %50 artti mi? hayir.

Orası çok karışık bir konu hocam , arabaları bırakın herşeyin fiyatı arttı . Tek artmayan şey maaşlarımız .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@mbonat Bugün bauhaus'dan silikonlu boya aldim, gecen seneki fiyatin 3 katina, 1yilda döviz ve boyanin hammaddesi petrol 3 kat mi artti? En iyisi tüketmeyi mi biraksak ? Köyümüze mi dönsek? Aklimda deli sorular, buarada köyüm olsa dönücem, belki köylü bir kizla evlenirim, hanim köylü olurum, nasip.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, krym yazdı:

@mbonat Bugün bauhaus'dan silikonlu boya aldim, gecen seneki fiyatin 3 katina, 1yilda döviz ve boyanin hammaddesi petrol 3 kat mi artti? En iyisi tüketmeyi mi biraksak ? Köyümüze mi dönsek? Aklimda deli sorular, buarada köyüm olsa dönücem, belki köylü bir kizla evlenirim, hanim köylü olurum, nasip.

Sadece dövize bakmamak lazım , bir ürün mağazaya gelene birçok aşamadan geçiyor.  Üretim taşıma satış gibi sadece benzine bile zam gelse fiyatlar artıyor .

Köye dönülse bile mutlu olunabileceğini sanmıyorum. İleri gitmek kolay fakat geriye dönmek belli bir konfor seviyesinden düşmek oldukça zor . 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ED638120-3578-41CB-9C91-B4C3DC6DF71A.thumb.jpeg.4ca8d6c4f3b654881c310f054394ae76.jpeg

 

Mevzu buraya dogru gidiyo, cumhuriyetin kurulusunda sonlanir herhalde :) arada ben de istedigim arabayi bulursam sahane olur :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bende araç arıyorum ☺️ aranıza yeni katildim. Golf e hep bı sevgim vardı özellikle golf 5 😁 bir 2007 golf 5 2.0 4motion buldum ama kararsızım 4 motion aracım olmadı hiç 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 23.09.2019 at 5:32 PM, yunusaktas91 yazdı:

Yine bir reno motoru vakasi :) Motoru reno uretiyor diye clio’yla ayni degerleri beklemek cok enteresan bi kiyas degil mi? O halde talisman ile clio’nun da ayni degerleri bulmasini beklemeliyiz. Biri 1100 digeri 1500 kg agirligindaki araclardan bahsediyoruz, teknik detaya girmesek bile aradaki 400 kg fark bile yakit tuketimini belirler hangi arac olursa olsun.

 

Mercedes’ten niye sogudunuz bilmiyorum ama tahminimce hic W205 c200 kullanmadiniz. Yanlis anlamayin kucumsemek icin soylemiyorum ama arabanin hakkini da yememek lazim. :)

 

Sizin deyiminizle CLİO:

B5B5037A-8EDB-4868-B520-6265E4FCE859.jpeg.78292e04b99323b9a8ebc23f1ca75a90.jpeg
 

Mercedes c200

CE701DB4-6994-4198-A57C-A1C5DFDA557B.jpeg.9e4d59f6e0a4c9d5cd70185cd3412e73.jpeg

 

:) :) 

Böyle ölmezdi hocam füze atsaydın 😃😃😃😃

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
16 saat önce, golfaşkı yazdı:

Böyle ölmezdi hocam füze atsaydın 😃😃😃😃

Ne yiğidi öldürebildim ne hakkını yiyebildim... 🙂

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 23.09.2019 at 2:21 PM, yunusaktas91 yazdı:

Selamlar.

 

2017 model ustu,

km cok yuksek olmayan,

ciddi kazasi olmayan

donanim olarak hayalet ekran ve cam tavani olan

1.4tsi 150hp ya da 1.6tdi

otomatik vites

ozelliklerine sahip bir Golf ariyorum.

Kendi kullandigim araba Mercedes W205 c200d Bluetec AMG. Bunu da satiyorum, meraklisina linkini gonderebilirim. 

Kismetse cumartesi aracimi satiyorum. Hala Golf arayisindayim fakat yukarida saydigim aracin 1.4tsi ACT motorlusunu almaya karar verdim. Temiz bir arac olduktan sonra cam tavan olmasa da olur...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, TurmericGolf yazdı:

2017 model golf 7.5, 1.4 tsi 150 hp sunroofsuz turmeric sarı renk aracım var 53.000 km’de vereyim hocam @yunusaktas91

Dmden mesajlasmistik bu arac icin fakat fiyati uymamisti hocam. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Biniciyseniz al-sat maksatlı değilse bence fiyat çok değil. 150 hp versiyonu 140’dan 138’den daha ucuza bulabilir misiniz bilemiyorum, bol şanslar hocam.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...