Yüksek km golf hakkında yardım


Katılım
13 Şub 2019
Mesajlar
267
Tepkime puanı
203
İsim
Alican
Arkadaşlar herkese selamlar,

Bazılarınızın bildiği gibi aracımı sattım. Şuan araç bakıyorum ve sarı sitede gözüme bir araç çarptı, hoşumada gitti lakin tek sıkıntı km 100k ya yaklaşmış durumda. 1.4 tsi aracı olan ve yüzbini devirmiş arkadaşlara özellikle danışmak istiyorum. O km lerde çıkardığı ya da çıkarabileceği ağır bir masraf olur mu dersiniz ? Beğendiğim aracın sahibi belki de aramızdadır, o görse daha da güzel olabilir :)  normalde es geçerdim ama öyle opsiyonlar var ki kendimi alamadım. Gördüklerimi buraya da yazayım ve fikir alışverişi yapalım isterim :

-r line direksiyon simidi ve vites topuzu

-r line uled (çift U olanlardan ve 12 bölge adaptif, PXD oluyor sanırım)

-ACC + şerit takip + kör nokta uyarı

-sürüş modu

-discover pro 9.2” navi (bu da R line larda olan büyük ekrandan sanırım)

-fender ses sistemi

-park assist 3.0 (kendi kendine park)

-ön arka vienna leadher koltuklar (önlerde ısıtma var)

-panoramik cam tavan ve geri görüş kamerası

eksik kalan bi keyless ve dsg kalmış. Maaşallah yok yok :)  Hata boya değişen yok, bakımlar yetkilide yapılmış. Çok kararsız kaldım. Yüksek km lerde kullanmış arkadaşların fikri çok önemli. Lütfen görüşlerinizi eksik etmeyin.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
TSI motor yüksek km deneyiyim yok baştan söyleyeyim fakat 100bin km normalde aman aman fazla bir km değil.

donanımları çok iyi gerçekten.

bakmayın bizim ülkede bi 100bin km psikolojisi var. 

bence yağ yakıp yakmadığını emin olun, bakımları düzenli servis hatta yetkili serviste yapılmış mı bu önemli.

bir de o kadar kmyi şehiricinde dur kalkta değilde uzun yolda yaptıysa araç yorulmamış olur bunu öğrenin.

bence bir sorunu yoksa 100bin km fln bakmam alırdım, tek kötü yanı satarken atıyorum 150bin km üstü olur yine satması biraz zor olur.

 
Aracı ilanlarda gördüm tungsten gri olan sanırım.Koltuklar fabrika çıkışı değil.Vienna deri opsiyonunda komple deri oluyor koltuklar.Bu araçta ortalar alcantra bırakılmış kumaş olan yerler deri yaptırılmış.Güzel duruyor o kısım size kalmış.

8 inç discover pro teyp var.Diğer opsiyonlarda yazılanlar.Ses sistemi,çift u led bunlar sonradan eklenmiştir.Km uçuk kaçık değil ama manuel satıp tekrar üstüne para ekleyip aynı modelde manuel sanırım almazdım.

 
@ahmet306 araç ilk sahibinden, öyle olunca plakadan bi sorgulattım serviste ve bakımların tümü yetkilide yapılmış, benzinli olduğu için aslında o km pek korkutmuyor beni. Daha önce 200 ü devirmiş e46 araç kullandım saat gibiydi ama golfte böyle bir tecrübem yok elbette. @driver_can hocam zaten araç fabrikadan çıkış standart bir highline. Sadece cam tavan ve pxb tekli olan uled varmış opsiyon olarak. Kalan ne varsa retrofit uygulama. Koltuklar dediğin gibi sonradan bidaha baktım alcantra kısımları bırakıp kalanı deri kaplamışlar güzel durmuş :)  ben leondan sonra dsg den çok soğudum, hiç alasım yok. Trafikte manuelde kullandım, park edince el freni çekmeden şanzımana yük bindirmedim gereken ne varsa yaptım ama daha 35000 km de araba allahın dağbaşında tatil yolunda beni perişan etti. Ne kadar rahatlık olsa da ben daha bulaşmak istemiyorum. O yüzden manuellere bakıyorum. Bir vw atasözü der ki kafam ağrıyacağına sol ayağım ağrısın :D  

 
Arkadaşlar herkese selamlar,

Bazılarınızın bildiği gibi aracımı sattım. Şuan araç bakıyorum ve sarı sitede gözüme bir araç çarptı, hoşumada gitti lakin tek sıkıntı km 100k ya yaklaşmış durumda. 1.4 tsi aracı olan ve yüzbini devirmiş arkadaşlara özellikle danışmak istiyorum. O km lerde çıkardığı ya da çıkarabileceği ağır bir masraf olur mu dersiniz ? Beğendiğim aracın sahibi belki de aramızdadır, o görse daha da güzel olabilir :)  normalde es geçerdim ama öyle opsiyonlar var ki kendimi alamadım. Gördüklerimi buraya da yazayım ve fikir alışverişi yapalım isterim :

-r line direksiyon simidi ve vites topuzu

-r line uled (çift U olanlardan ve 12 bölge adaptif, PXD oluyor sanırım)

-ACC + şerit takip + kör nokta uyarı

-sürüş modu

-discover pro 9.2” navi (bu da R line larda olan büyük ekrandan sanırım)

-fender ses sistemi

-park assist 3.0 (kendi kendine park)

-ön arka vienna leadher koltuklar (önlerde ısıtma var)

-panoramik cam tavan ve geri görüş kamerası

eksik kalan bi keyless ve dsg kalmış. Maaşallah yok yok :)  Hata boya değişen yok, bakımlar yetkilide yapılmış. Çok kararsız kaldım. Yüksek km lerde kullanmış arkadaşların fikri çok önemli. Lütfen görüşlerinizi eksik etmeyin.
İzmitte ki araç sanırım, koltuklar standart highline koltuğunun kaplanmış hali . Donanımlarda büyük ihtimalle sonradan takılmış sahibi büyük ihtimalle forumlardan birine üyedir aracı tamıyan çıkar .

 
100bin km yüksek bir km değil önem olan bakımları düzgün mü yapılmış. Yakında japonyaya döneceğiz adamlar 100 bin km arabaya çöp gözüyle bakıyorlar. Ama orada arabaların sıfırları üretildiği ülkeden bile daha ucuza satılıyor. Dizel puntom vardı 150 binde arkadaşa sattım oda 200 binde sattı arabada tık yoktu. Bizim insanı anlamak zor çok km yapmak için dizel alır 100bin yapar satar 2.el alırken de aha bu dizel 100  bin yapmış yaramaz diyip başka araca bakar ilginçtir. Bence bunların tek sebebi arabaların ve parçalarının pahalı olması. 

 
@mbonat aynen hocam izmitteki tungsten gri, özellikle buraya konu açtım ki görür belki diye. Bu kadar retrofit uygulama yapanın yolu illa buradan geçmiştir :)  Yukarıda da söyledim, servisteki arkadaşla baktım zaten sadece cam tavan ve tekli uled opsiyonuyla satın alınmış, sonradan ne var ne yok retrofit :)  koltuklar kaplama ben de sonradan fark ettim, yine de dolu dolu araç. Km 40-50 civarı olsa düşünmezdim atlardım da 92000 biraz fazla hissettirdi. Bir de malatyadaki pasifik mavi var onu da mercek altına aldım 😄

 
@agacmalzeme katılıyorum hocam ben de 130 binde punto sattım tık yoktu, 235 binde bmw e46 sattım tık yoktu. Lakin 47 binde leon sattım 2 kez dsg den sınıfta kaldı :)  bir de vw grubunda yüksek km lerde ne olur ne biter bilmediğimden + araç sahibi arkadaş belki buradadır diye konu açtım. Yoksa benzinli araba, gaz takılmanış 100 bin km birşey değil. Zaten bakımları da tümü yetkilide yapılmış sorguladım. Aklıma yatıyor ama bakalım biraz da kısmet bu işler.

 
@mbonat aynen hocam izmitteki tungsten gri, özellikle buraya konu açtım ki görür belki diye. Bu kadar retrofit uygulama yapanın yolu illa buradan geçmiştir :)  Yukarıda da söyledim, servisteki arkadaşla baktım zaten sadece cam tavan ve tekli uled opsiyonuyla satın alınmış, sonradan ne var ne yok retrofit :)  koltuklar kaplama ben de sonradan fark ettim, yine de dolu dolu araç. Km 40-50 civarı olsa düşünmezdim atlardım da 92000 biraz fazla hissettirdi. Bir de malatyadaki pasifik mavi var onu da mercek altına aldım 😄
Hocam size tavsiyem eğer donanım ekleme gibi düşünceniz varsa standart highline alın . 1-2 hafta konyaya aracı bırakın ilandaki araçtan dolu araca bile sahip olabilirsiniz 😊

 
Araç güzel fiyatta anlaşırsanız alınabilir. 1.4 Tsi. motorlar bildiğim kadarıyla 600 bini rahat görüyor ama bakım önemli tabi. 1.0 tsi deseydiniz yeni olduklarından çekinceniz olsun derdim. 122 lik jetta vardı 2011 model 90 binde sattım alan arkadaş çok mennundu üstelik dsg idi :)

 
Biraderin bugün 2012 (b7kasa) passatının hava ve polen filtresini değiştirdim. Yağ filtresini mecburen bagaja koydum ..yarın motul 8100 xlean+ (4,6 litre) ve yağ filtresi işini şaşmaz sanayide kendi  halledicek (yakıt filtre bir sonraki bakımda dedim)

Bı ara hava filtresini değiştirirken yanıma geldi ...yanlış bişey yapmıyosun değil mi dedi ...valla ilk defa yapıyorum deyince celallendi ?? Ne diye benim arabamı denek olarak kullanıyosun diye atar yaptı? (Bundan sonra benim golfe bakımlar el alışkanlığı oldu diyelim)

Araç(Passat)  net 200 bin km yi bu hafta devirdi

MANUEL TDI

ARACIN 120 BİNDEKİ rutin TRİGER değişimi dışında herhangi bir Xxxx masrafı olmadı şu ana kadar

175 binlerde iken sanayiden 1-2 debriyaj baskı balata fiyatı almıştık ...o günden sonra 25 bin daha gitti.. halen fabrikasyon sıfır balata ile yola devam

Araç 165 bine kadar hep yetkili servise gitmiş yalnız.. son 2 bakımdır sanayi ve kendim hallediyorum...

Evet TDI manuel örneği verdim ...TSI değil ama ?  200 bine gelip debriyaj değiştirmemek güzel bişey....ve extra herhangi bir hastalığa yakalanmamak ?? bunca km

Golf TDI manuel 2017 !! 44 bindeyim

260 binde satarım diyorum.....

 
  • Beğen
Tepkiler: SCC
Hocam ben gümrükte çalıyorum. Burada sürekli giriş çıkış yapan iki abimizde 1.4 Jetta ve Passat var Jetta 350 binde Passat 160 binde özellikle sormuştum. Rutin bakımları hariç hiçbir ekstra masraf çıkarmamış 

 
713311883 numarayı da düşünebilirsiniz hocam, o fiyat skalasında olup hiç değilse otomatik bir araç. Ancak benim gördüğüm kadarıyla kocaeli ilanı daha temiz bir araç.

 

@alicankaradag 47.000 de olan 2013 golf 7 nin turbo tamir kiti, 2015 model yine yakın km de olan golf 7 nin aküsü bozuldu, her tarafından ses gelmesi de ayrı bir konuydu, 227.000 km de sattığım dizel manuel astranın kullandığım süre boyunca(57.000 km) bakım haricinde sadece tek bir ısıtma bujisi değişti, mesele alacağınız aracın kalitesi ile alakalı yoksa km sorun değil.

 

Geri
Üst Alt