Golf 7 1.2 tsi 2016 rölanti devri 900 de olması normal midir?


Levent35

Üye
Katılım
24 Eki 2018
Mesajlar
39
Tepkime puanı
7
Konum
İzmir
İsim
Levent
Devir saatinin 900 lerde olması normalmi daha önce daha düşüktü yada problemse nedendir acaba

 
@doganersin düşüp yükselme yokta 800 devirde oluyor genelde bugün oldu havadanmı acaba yada yakıtmı dedim bakalım eski seviyeye gelecekmi

 
Upvote 0
@Levent35 rakim farkı olduysa normal düşüp yuksekme yaparsa gaz verin boğaz kelebegi tıkanmış dır yada oksijen sensörü gibi gidiyor ama 2 si temizlenince sıkıntı kalkıyor kimse tavsiye etmiyor ama yakıt katkisi kulanmaya başladım aynibsorun bende de vardı geçti bende düşüp yükseliyordu 1 kere istop ta etmisti yakıt katkisi attım düzeldi sonra boğaz kelebegi temilendi hep 800 de calsiyor bilginiz olsun benim başımdan geçeni paylaştım tabi sizinki normal olabilir yad a başlangıç da olabilir saygılar 

 
Upvote 0
@Levent35 hocam benimde dalgalanma yoktu ilk etapta 900 lerde çalışmaya başladı sonra dalgalanma olmuştu sizde de olursa aklınızda bulunması amaçlı fazla detaya girmeden paylaştım umarım basit birşey dır ki zaten normal genelde rakim farkında oluyor sonrasinda dalgalanma yaşarsanız veya okuyan arkadaşlarımın başına gelirse die paylaştım benim çok canım sıkılmıştı umarım kimsenin başına gelmez fakat gelirse ilk bakılması gerken yerleri paylaşım ve sorunum çözüldü onu paylaştım saygılar 

 
Upvote 0
ilk çalıştırmada 1100

3-5sn sonra 1000

1. dk civarı ise 900 e gelmesi normal

kışın ise bu süreler baya bir gecikir

eski tipo aracımda dalgalanma yapıyordu

boğaz kelebeği temizleme ile geçiyordu

ama yakıttan tekrar dalgalanma yapıyordu

bütün bilindik istasyonları denedim (hepsi de katkılı yakıt)

en sonunda adı sanı bilinmeyen bir yerden alınca yapmadı, sonrasında hep ordan aldım..

sizde dalgalanma yok ama verdiğim örnek yakıtın farklı yanma durumundan kaynaklıdır

stop etme, düzensiz rölanti vb durum yok ise normal karşılanabilir.

fakat boğaz kelebeğindeki sensör elektronik bir parçadır ve inanılmaz derecede hassastır.

 
Upvote 0
@bcaksk yok klima çalışmıyordu biliyorum klima çalışınca yükseliyor evet çalışmadığı zaman düşmemişti zaten 

 
Upvote 0
Konuyu canlandırayım,

Arkadaşlar, aracım 1.2 tsi 2013 ve rölanti devrim 650 -700 arasında, bu konuda ki arkadaşlar 800 olması gerek demişler. Sizce bir problkem olurmu.

Şehir: ankara, rakım: 800-900

Yakıt bp-shell

 
Upvote 0
DEVİR SAATİ HERZAMAN OYNAR  ONA DEYİL ASIL ÖNEMLİ OLAN YAKITIN İNİP ÇIKMASI 0.4 ROLANTİDE BENDE TDİ HAYGHLİNE BUNU BU DEGERE DÜŞÜRMEKTE BENİM ELİMDE YAKITI BİLE FARKETTİRDİ HAVA AKIŞMETRE TEMİZLİĞİ YAPMADAN ÖNCE BENİMKİDE DENGESİZDİ ARAÇ HAVA AKIŞINI DÜZGÜN YAPAMADIGINDEN İSTENİLEN DEĞERİ HİSSTMEDİĞİNDEN İLLAKİ YAKITIDA DENGESİZ HARCIYORDU TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR BİLMEDİĞİMİZ BİR SÜRÜ OLAY VAR BU MAKİNADA 

 
Upvote 0
Normalde ilk çalışmadan biraz sonra 700-800 arası olur. Klima çalışıyorsa 900'lerde oluyor. Normal yani.
Sadece klima değil normal havalandırma da (sıcak açıkken) rolantiyi yükseltiyormuş.

Daha önce fark etmemiştim.

Birkaç defa kapatıp açtım her seferinde de bunu doğruladı.

IMG_20201210_203830.jpg

IMG_20201210_203914.jpg

 
Upvote 0

@biycash benim araç 1.2 tsi, bendede aynı sorun var. normalde daha önceden 650 devirler civarındaydı. Şimdi 800 de duruyor. Siz durumu çözebildinizmi. Bugün özel servise gittim ve cihaz ile baktılar olması gereken bu olduğunu 650 devirlerde ise sorun olabileceğini söylediler. Anlamadığım bu zamana kadar böyle idi, şimdi ise 800 devirlerde işin enteresan yanı 650 devirde anlık yakıt tüketimi 0.6 iken 800 devirde de 0.6 litre. Eğer yardımcı olursanız sevinirim 

 
Upvote 0

Geri
Üst Alt