Jump to content

gokhan8585

Torpido çiziği için tavsiye aldım başıma gelenler içerde

Recommended Posts

Forumdan bir arkadaşın tavsiyesi üzerine sihirli süngerle torpidoyu sildim sonuç tam bir hüsran oldu Beyler sakın sihirli sünger almayın kullanmayın torpidom mahvoldu boya kalktı sonra sprey rötüş yapayım dedim iyice kötü oldu gerçekten foto atmaya utandım şuan ankarada torpido boyatacak yer arıyorum eğer konsola bunu yapmış olsaydım gerçekten çok daha büyük bi sıkıntı olacaktı.

 

 

Sent from my iPhone using GolfTutkusu mobile app powered by Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bende de var 2 yerde kılcaldan daha büyük. Bir de bej renk sanki daha çok göze batıyo ama takmıyodum kafama. Sizin önceki konunuzu takip ediyordum açıkcası çözüm olsa ben de denemeyi düşünüyordum ama malesef olmamış.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Geçmiş olsun.Utanacak birşey yok bunda diğer konuda da burada da sizden resim rica edilmiş belki yardımı dokunan bi fikir gelir diye.Öncelikle görünmeyen bi yerde deneyip daha göze batan yerlere ona göre uygulama yapsaydınız keşke.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, gokhan8585 yazdı:

Yeni kapak alıcam sanırım

Geçmiş olsun.Bende onu tavsiye edebilirim.Ama öncelikle nasılsa kaybedecek birşey yok kapak almayı düşünüyorsanız soft kaplama yapan yerler var oralara bir gösterin derim.Boya ile başarılı olurlarsa ne ala olmazsa yeni kapak alırsınız.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kapak yüzeyi aşınmış epeyce gördüğüm kadarıyla. Boyatmayı deneyebilirsiniz ama çare olacağını sanmıyorum çünkü yüzeyin yapısı değişmiş. En temizi tabiki yeni veya çıkma kapak. Bulabilirseniz direk değişin derim. 

şöyle bişey buldum. 

https://www.vwyedekleri.com/Volkswagen-Golf-7-Torpido-Kapagi-5G1857114E-82V-OEM-ORJINAL,PR-875.html

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sihirli sünger denen ürün ince zımpara görevi görüyor. Aman aman hele bazıları direksiyon derisinde kullanıyor. 2 yaparsınız 3 yaparsınız 4. Yapışınızda artık deri boyası kalkar :) masum görünen ama çok tehlikeli bir ürün bu beyaz sihirli sünger olarak tabir edilen ürünler özellikle de araç içinde

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hocam selamlar , öncelikle geçmiş olsun . Ben sihirli süngeri sürekli kullanıyorum , önceki postlarımdada belirtmiştim . Bügün sabah kendi 7.5 aracımın birçok kısmında ürünü deneyerek fotoğrafladım . Uygularken videoda çektim isterseniz atabilirim. Fotoğrafların bir kısmını aşağıya ekliyorum ..  Amacım kendimi haklı çıkartmak değil yanlış anlamayın .  Plastik boyamada vernikten önce zımpara atılır . Zımpara yaparken yüzeydeki pürüze göre zımpara numarası seçilir . 2000 numara zımpara bile sizin torpidonuzdaki aşınma kadar aşındırmaz . Kaldı ki sihirli sünger onlardan çok daha hafif zımpara etkisine sahip . Bügün uygulamam sonrasında ürün benim aracımın bir yerine zarar verseydi . Ben size hediye olarak torpido gönderirdim ..

Gelelim sizin sorunuza 

1. Yüzeyde birşey yanlıştı. 

2. Kullanılan araç (sihirli sünger ) yanlıştı

3. Siz yanlış uyguladınız . 

bu 3 etmenden biri veya daha fazlası sizin sorunuza neden olmuş .

 

IMG_4743.JPG

IMG_2834.JPG

IMG_9008.JPG

IMG_8861.JPG

IMG_6811.JPG

IMG_0318.JPG

Not: Aracım kirli kusura bakmayın , sınavlardı yeni arabanın işleriydi golfle uğraşamadım .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hocam yanlış sihirli süngerin kendisi mantık aynı zımpara asla evime veya başka bir yerede uygulamam onu. Bende müsadenizdr cevap vereyim size. 1) yüzeyde kesinlikle bi yanlışlık yoktu 2)bu süngeri markalı olarak aldım ürünün ambalajını ben açtım 3) uygulama suya sürüp yüzeye sürmekten başka ne olabilir acaba? Sıcak su veya deterjan kullanmadım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Beyler çıkma torpido aldım çiziksizdi 250 tl verdim.50 tl de işçilikte monte edildi.300 tl gitti.yinede buna şükür dedim tamirciden çıktım 100 m sonra arabayı p ye alın terkedin uyarısı çıktı şuanda doğuş servisteyim bakalım burdan ne çıkacak.bu araba umarım tekraar beni sigaraya başlattırmaz 

yusuf ve Recep Gül bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...