Şaşırtamayan yetkili servis deneyimi.


sizler gibi dostlarımız bu konuda bilgi sahibi olabilirler Lakin yazdıklarımı sizde tam manasıyla okumamış olacaksınız ki Bilgili diye üzerine düşmedim yazımda. Sadece yüzlerce kişi memnun bir şekilde hizmet aldı dedim. 

Bilgili yada değiller yada kendilerini çok geliştirmişler yada tersi bir ifade kullanmadım. Sadece Genel bir memnuniyet oranını ifade ettim.

Ayrıca şunuda belirttim ki herkes memnun ayrılacak diye bir kaide yok. Arkadaşımızın yaşadığı sorun Belki Teknik belki Bilgi yada adına ne derseniz deyin, Karşıt Görüş bildirmiş gibi direk savunma mekanızmasıyla cevap yazmanıza da üzüldüm doğrusu. Konu gayet net Aslında. Memnun olanda olacak memnun kalmayan da...  Ben ve 100 den fazla Grup üyemiz o dönemde son derece memnun ayrıldık şimdi ise arkadaşınız memnun olmamış olay gayet açık ve net. Farklı noktalara getirmenin bir kazancı olmayacaktır Forumumuza .

Keyifli Forumlar dilerim.
Ender hocam yazdığınızı okudum elbette okumadığım birseye asla yorum yazmam . 100 kişi ne gibi hizmet aldi bu serviste ? Önemli olan husus bu . Klasik servis hizmetlerinde yeterlilik malesef yetmiyor diyorum bende , dsg arizasi yaşayan müşteriyi bedelsiz hizmet vererek sorunu cozup gonderen servis iyi demek degildir diyorum, aslinda burda servis olarak genellemekte yanlış oradaki formenin yetersiz olmasi konu . Bu bilgiyi vermek pek istemedim ama serkan arkadaşımızın yaşadığı olayda servisin cozemedigi olay o kadar basit ki , oradaki formen ozel fonksiyonlardan fonksiyon geri çağırma yapamiyosa benim gözümde yoktur

 

Bir dahaki sefere hopaya 45 dakika mesafedeki batuma gidin birde orada deneyin şansınızı

950 km Ankara yakıt masrafının yarısını Gürcistan vw servisine verirsiniz sıra falanda beklemezsiniz

IMG_20190623_000315.png

 
@Ender Başka bir usta discover pro nun aktivasyonu buna sebep olmuştur deyince gökmen usta bunun sebebi discover pro veyahut teyp olamaz dedi, aracın baştan sona vas cihazı ile işlemini yapan başka bir ustaydı.

 
@Savatage Ben zaten iznimi geçirmek üzere bursaya doğru gidiyordum bolu üzeri gitmek yerine Ankara'ya uğramak yaklaşık 100 km yolu uzattı, bu mesele için gitmedim Ankaraya.

 
Problem şurda aslında hem yapamıyorlar hemde buna şu sebep olmuş deyip bahane uyduruyorlar, yahu tamam neyse ne sen yetkili servis olarak elindeki vas cihazıyla bu durumu düzeltemiyormusun?

Ender elektronikten Metin bey hiçbir sorumluluğu olmadığı halde ustayla iki dakika görüşeyim bu mesele çözülür diyor onu da gururlarına yediremiyorlar, 2cr den serhat bey konunun kendisi ile bir alakası yokken bile gecenin bir vakti birilerini arayıp çözüm bulmaya çalışırken ben servise kadar gidiyorum adamlar atölyede çok bekleyen var bugün git yarın bakarız diyor.

Bu kadar uğraşıp yapamadıklarını Vag store Ankara isimli bir aksesuar ve kodlama yapan Ali Delen usta 5 dakika da çözüme kavuşturuyor, bilmemek değil öğrenmemek ayıp, ben her daim dediğimi yine söyleyeyim eğer tek probleminiz birseyleri söküp taktırmaksa montaj konusunda servise gidilir lakin sanatkarlık ve kabiliyet gereken durumlarda maalesef servisler yetersiz.

 
Ender hocam yazdığınızı okudum elbette okumadığım birseye asla yorum yazmam . 100 kişi ne gibi hizmet aldi bu serviste ? Önemli olan husus bu . Klasik servis hizmetlerinde yeterlilik malesef yetmiyor diyorum bende , dsg arizasi yaşayan müşteriyi bedelsiz hizmet vererek sorunu cozup gonderen servis iyi demek degildir diyorum, aslinda burda servis olarak genellemekte yanlış oradaki formenin yetersiz olmasi konu . Bu bilgiyi vermek pek istemedim ama serkan arkadaşımızın yaşadığı olayda servisin cozemedigi olay o kadar basit ki , oradaki formen ozel fonksiyonlardan fonksiyon geri çağırma yapamiyosa benim gözümde yoktur
100 kişi bende dahil aklınıza gelebilecek her türlü servis işlemi yaptırdık. Örnek vermek gerekirse U led değişimleri mekatronik değişimi akü yenileme Dsg Kalibrasyonu Ayrıca odis ile ilgili bir çok işlem daha... yani bir konuyu yada kişiyi kurumu eleştirirken biraz daha dikkat etmemiz de fayda var. Yine söylüyorum Memnun olanda olmayanda elbette olacak lakin servislerden...
Emeğe saygı diyor konunuzu daha da uzatmanın anlamsiligininifade etmek isterim. Arkadaşımıza tekrardan geçmiş olsun.
Hadi ben yanılmış olayım resimdeki araç sahiplerinin pek yanıldıklarını söyleyemem doğrusu. 5. Yıla giren bie grup halen hizmet almaya devam ediyorsa ... keyifli forumlar dilerim.
08da1e2a1054d623d3d1fda1c80d3e16.jpg


SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
@Ender Doğrudur ender bey siz ve arkadaşlarınız memnun kalmışsınızdır bende akünün değişimi birkaç küçük işlem için oldukça memnun olduğumu söyleyebilirim, lakin aracımda oluşan ve bu forumda ki birçok kişinin bahsederken bile önemsemediği yahut yetkili yanında esamesi okunmaz dediği sanayi ustasının 5 dakika da çözdüğü ben sorun neymiş neden böyle olmuş diye sorduğumda yapması gereken Ayarları yapamamışlar hatta orayı burayı kurcalamışlar deyip birde üstüne doğuş otonun birçok hatalı işlemini biz burada düzeltiyoruz demesi hayret vericiydi, yetkili deyip istenildiği kadar abartılsın yağ filtre mekatronik gibi sıradan(sürekli yaptıkları için) işleri güzel yapıyor olabilirler ama sorun tespiti çözümde sınıfta kaldıkları aşikar.

Bu meseleyi lütfen uzatmayalım Cuma günü öğlen 1 den akşam 7 ye kadar bu forumda bulunan kişilerle ve bu işin uzmanı sayılan başka kişilerle defalarca telefon görüşmesi yapan ve Rize den Ankara'ya kadar bu epc ışığı yüzünden aktif olmayan hız sabitleyici yüzünden sürekli ayağım gazda gelen benim ve ben yapılan işe bakarım.

 
Geçmiş olsun.

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Aracımda bulunan Discover pronun orjinal olarak aracıma tanımlı olması sebebiyle discover pro sökülüp aracın kendi 6,5 media sistemi takınca araç bileşen koruma uyarısı verdi, bulunduğum yerde bu korumayı kaldıracak online odis cihazı olmadığı için en yakın yetkili servis olan Rize voskar yetkili servise götürmeye karar verdim servisi arayarak ilgili personel ile görüşüp yapılabileceğini teyit ettikten sonra izne çıkacağım tarihi bekledim ve dün sabah hopa dan yola çıktım arhavi de su almak için benzinlikte aracı parkettim geri döndüğümde marş basmadı yol yardımı aradım, bana bir takviye yapılarak aracı çalıştırmamı ve voskar servise götürmem gerektiği söylendi istersem çekici gönderebilirlermiş lakin gerek görmedim, aracı takviye ile çalıştırdım elektrikçinin atölyesine gittik aku ve şarj durumu ölçüldü şarj işleminin problemi yoktu ve akü artık rahmetli olmuştu, ordan ayrılarak hiç stop ettirmeden servise gittim, öğlen arasının bitmesine 5 dk vardı aracı çalışır halde bıraktım kapının önünde beklerken mesai başlamıştır diye atölyenin önüne geldim araç başka bir yere çekilmiş ve stop edilmişti, g yanıma birisi gelip aracı burdan kaldırın dedi bende buraya kim parkettiyse o kaldırsın dedim, formen gelip arabayı çalıştıramayinca bunun nesi var dedi bende akü bitti yolda kaldım buraya yönlendirme yapıldı deyince meseleden kimsenin haberi olmadığını anladım, neyse akü değişti araç çalıştırıldı ve akü aktivasyonu için araç vas cihazına bağlandı akü işlemi ve başka bir aksiyon yapıldıktan sonra bileşen koruma kaldırılması işlemi yapılırken araç reaksiyon gösterdi epc ışığını yaktı, yaklaşık 5 saat uğraşmalarına rağmen bu durumu düzeltemediler ve kabahati discover pro montajına ve sürüş moduna bağladılar, iyi de usta burası yetkili servis değilmi silin bütün elektronik kontrol ünitesini ve baştan aktivasyon yapın ne var bunda dedim ama dediysemde 5 saat arabanın oynamadıkları ayarı kalmadı ama olmadı, aracı alıp bursaya doğru yola çıktım, sabah 10 gibi Ender elektronikten metin beyi aradım yapamazlarsa ustayla beni görüştür tarif edeyim 2-3 dk sürmez dedi, yolda ilerlerken Çorumda ahlatçı servisin önünden geçerken uğrayıp durumu anlattım ustaları ile görüşüp çok yoğunuz bırakın biz sonra bakarız dediler, arkadaş bak adamlar 5 saat baktı olmadı gelsin usta bi telefon edeceğiz 5 dk sürmez dedim, dediysem de olmaz dediler bende teşekkür edip ayrıldım, sonra tekrar yol yardımı arayıp bu durumu voskar da yaşanan durumu anlattım ve saat 12 gibi ankarada olacağım bana Ankara'da müsait bir servis randevusu verilmesini talep ettim yarım gün çalıştıklarını saat 1 den sonra servisin kapanacağını söylediler vs vs ben size döneceğim dedi ve telefonu kapattılar, aradan bir saat geçti arayan soran yok, aydoğanlar servisi aradım ustayla görüşüp gelin bakalım deyince direkt şaşmaza servise gittim danışman geldi aracı aldı sorunu anlatıp akşam voskarda vas cihazında görülen arızanın fotoğrafını gösterdim 5 dk sürecek bir reset deaktif işlemi yapılması lazım ben usta ile bu işlemi yapan başka bir ustayı görüştüreyim eğer olmazsa ben gideyim dedim, danışman aracı aldı gitti 10 dk sonra geri döndü araç kalacak dedi yahu kalacak bir durum yok 5 dk lik bir mesele dedim ama maalesef yine kifayet etmedi, çok yoğunuz başımızı kaşıyacak vakit yok vs vs, aracı aldım şaşmazda bulunan Vag store ali bey'in atölyesine götürdüm 5 dk da aracın tüm problemini çözdü(daha telefonda konuşurken çözmüştü zaten) ayrıca sürüş modununun tekrar aktivasyonunu yaptı ve atölyeden ayrıldım.

Yetkili servise aracı herhangi bir arıza ışığı yakmamış halde teslim edip 5 saat sonra epc uyarı ışığı ve bunun sebep olduğu start stop ve hız sabitleyici arızası ile teslim aldım voskar ahlatçı ve aydoğanlar servislerinin hiçbiri derdimi çözemedi, allah dsg sahiplerine sabır versin.
Bana bi tane adamakıllı VW servisi söyleyin..... biraz iyi var, iyi yok. sizin yaşadığınız sorun basit olmasına rağmen çözemediler.

1.4 tsi aracım 15.000 bakımından sonra çok fazla yakmaya başladı, bende araca 15.000 bakımı sırasında yazılım yüklenip yüklenmediğini öğrenmek istiyorum dedim, 3 serviste de 4-5-6 saat kalmasına rağmen o işleme bakamıyoruz dediler.... heralde doğuş merkeze gidip gidip anahtarı bırakacağım.

 
Aracımda bulunan Discover pronun orjinal olarak aracıma tanımlı olması sebebiyle discover pro sökülüp aracın kendi 6,5 media sistemi takınca araç bileşen koruma uyarısı verdi, bulunduğum yerde bu korumayı kaldıracak online odis cihazı olmadığı için en yakın yetkili servis olan Rize voskar yetkili servise götürmeye karar verdim servisi arayarak ilgili personel ile görüşüp yapılabileceğini teyit ettikten sonra izne çıkacağım tarihi bekledim ve dün sabah hopa dan yola çıktım arhavi de su almak için benzinlikte aracı parkettim geri döndüğümde marş basmadı yol yardımı aradım, bana bir takviye yapılarak aracı çalıştırmamı ve voskar servise götürmem gerektiği söylendi istersem çekici gönderebilirlermiş lakin gerek görmedim, aracı takviye ile çalıştırdım elektrikçinin atölyesine gittik aku ve şarj durumu ölçüldü şarj işleminin problemi yoktu ve akü artık rahmetli olmuştu, ordan ayrılarak hiç stop ettirmeden servise gittim, öğlen arasının bitmesine 5 dk vardı aracı çalışır halde bıraktım kapının önünde beklerken mesai başlamıştır diye atölyenin önüne geldim araç başka bir yere çekilmiş ve stop edilmişti, g yanıma birisi gelip aracı burdan kaldırın dedi bende buraya kim parkettiyse o kaldırsın dedim, formen gelip arabayı çalıştıramayinca bunun nesi var dedi bende akü bitti yolda kaldım buraya yönlendirme yapıldı deyince meseleden kimsenin haberi olmadığını anladım, neyse akü değişti araç çalıştırıldı ve akü aktivasyonu için araç vas cihazına bağlandı akü işlemi ve başka bir aksiyon yapıldıktan sonra bileşen koruma kaldırılması işlemi yapılırken araç reaksiyon gösterdi epc ışığını yaktı, yaklaşık 5 saat uğraşmalarına rağmen bu durumu düzeltemediler ve kabahati discover pro montajına ve sürüş moduna bağladılar, iyi de usta burası yetkili servis değilmi silin bütün elektronik kontrol ünitesini ve baştan aktivasyon yapın ne var bunda dedim ama dediysemde 5 saat arabanın oynamadıkları ayarı kalmadı ama olmadı, aracı alıp bursaya doğru yola çıktım, sabah 10 gibi Ender elektronikten metin beyi aradım yapamazlarsa ustayla beni görüştür tarif edeyim 2-3 dk sürmez dedi, yolda ilerlerken Çorumda ahlatçı servisin önünden geçerken uğrayıp durumu anlattım ustaları ile görüşüp çok yoğunuz bırakın biz sonra bakarız dediler, arkadaş bak adamlar 5 saat baktı olmadı gelsin usta bi telefon edeceğiz 5 dk sürmez dedim, dediysem de olmaz dediler bende teşekkür edip ayrıldım, sonra tekrar yol yardımı arayıp bu durumu voskar da yaşanan durumu anlattım ve saat 12 gibi ankarada olacağım bana Ankara'da müsait bir servis randevusu verilmesini talep ettim yarım gün çalıştıklarını saat 1 den sonra servisin kapanacağını söylediler vs vs ben size döneceğim dedi ve telefonu kapattılar, aradan bir saat geçti arayan soran yok, aydoğanlar servisi aradım ustayla görüşüp gelin bakalım deyince direkt şaşmaza servise gittim danışman geldi aracı aldı sorunu anlatıp akşam voskarda vas cihazında görülen arızanın fotoğrafını gösterdim 5 dk sürecek bir reset deaktif işlemi yapılması lazım ben usta ile bu işlemi yapan başka bir ustayı görüştüreyim eğer olmazsa ben gideyim dedim, danışman aracı aldı gitti 10 dk sonra geri döndü araç kalacak dedi yahu kalacak bir durum yok 5 dk lik bir mesele dedim ama maalesef yine kifayet etmedi, çok yoğunuz başımızı kaşıyacak vakit yok vs vs, aracı aldım şaşmazda bulunan Vag store ali bey'in atölyesine götürdüm 5 dk da aracın tüm problemini çözdü(daha telefonda konuşurken çözmüştü zaten) ayrıca sürüş modununun tekrar aktivasyonunu yaptı ve atölyeden ayrıldım.

Yetkili servise aracı herhangi bir arıza ışığı yakmamış halde teslim edip 5 saat sonra epc uyarı ışığı ve bunun sebep olduğu start stop ve hız sabitleyici arızası ile teslim aldım voskar ahlatçı ve aydoğanlar servislerinin hiçbiri derdimi çözemedi, allah dsg sahiplerine sabır versin.
Sizin araç kaç model ve Pro'yu neden çıkarttınız?

 
@Culture33 Aracım 2015 model, discover proyu sonradan taktık zaten ama satın aldığım kişi crack olarak kullanıldığında bazı sorunlar oluyor tam randımanlı çalışmıyor bunu araca orjinal olarak kodlayalım dedi bende kendisinin bu konudaki tavsiyesi üzerine bu şekilde yapılmasının daha iyi olacağına kanaat getirince öyle yaptık, bu defa aracın üzerindeki orjinal fabrikasyon 6,5 media araca yabancı oldu ve aracı satacağım için discover proyu söküp orjinal media yi takınca bu bileşen koruma uyarısı oldu.

 
@Culture33 Aracım 2015 model, discover proyu sonradan taktık zaten ama satın aldığım kişi crack olarak kullanıldığında bazı sorunlar oluyor tam randımanlı çalışmıyor bunu araca orjinal olarak kodlayalım dedi bende kendisinin bu konudaki tavsiyesi üzerine bu şekilde yapılmasının daha iyi olacağına kanaat getirince öyle yaptık, bu defa aracın üzerindeki orjinal fabrikasyon 6,5 media araca yabancı oldu ve aracı satacağım için discover proyu söküp orjinal media yi takınca bu bileşen koruma uyarısı oldu.
Baya bi uğraştırmışlar, serviste kodlama yapamadılar demek bu kadar çözümü kolay olan iş için emdiğiniz sütü burnunuzdan getirmişler. Geçmiş olsun.

 
@Culture33 Sormayın vallahi kaç saat bekletip birde olmaz deyince insan çok kızıyor ama yapacak birşey yok, aslında gerek ender elektronik gerek vag store gerek bu işlerden anlayan arkadaşların hepsi tamam kodlama yapmasın problem yok zaten teyp vs hersey fabrikasyon olduğu için aracı fabrikdan çıkarken ki ayarlarına resetlesinler merkezi kontrol unitesini ilk günkü haline getirsinler 3-5 gizli özellik haricinde zaten kaybolacak başka ayar ve aktivasyon yok diyor bende bunu ustaya söylüyorum onu da yapamadılar, yahu deli oluyor insan sonuçta bu şase numarası ile online bağlandığında bu aracın fabrika yazılımına ulaşırsın araç hangi donanım ve opsiyonlar ile uretildi ise ona göre paket olarak bir yazılım vardır sistemde kayıtlı tabiri caizse fabrika ayarlarına dön dersin hersey silinir ve ilk günkü haline gelir, bunu dahi yapamadılar, dün arayıp bu işlemi düzeltmek için ne kadar ödediniz dediler bende ödediğim rakamı söyledim en azından kardeşim sen bizim yüzümüzden oluşan bu hatayı düzeltmek için madem bu kadar ödedin gel biz zararını karşılayalım yada size bu rakam kadar bakım vs birşey hediye edelim dersin o da yok, yanlış anlaşılmasın kimseden böyle bir beklentimiz yok işlerini doğru yapsınlar yeter ama insan soruyor işte; sanane ne kadar ödediysem ödedim, sizin yüzünüzden kaç para masraf ettiğimi öğrenip mutlu mu oluyorsunuz anlamadım ki.

 
@Culture33 Sormayın vallahi kaç saat bekletip birde olmaz deyince insan çok kızıyor ama yapacak birşey yok, aslında gerek ender elektronik gerek vag store gerek bu işlerden anlayan arkadaşların hepsi tamam kodlama yapmasın problem yok zaten teyp vs hersey fabrikasyon olduğu için aracı fabrikdan çıkarken ki ayarlarına resetlesinler merkezi kontrol unitesini ilk günkü haline getirsinler 3-5 gizli özellik haricinde zaten kaybolacak başka ayar ve aktivasyon yok diyor bende bunu ustaya söylüyorum onu da yapamadılar, yahu deli oluyor insan sonuçta bu şase numarası ile online bağlandığında bu aracın fabrika yazılımına ulaşırsın araç hangi donanım ve opsiyonlar ile uretildi ise ona göre paket olarak bir yazılım vardır sistemde kayıtlı tabiri caizse fabrika ayarlarına dön dersin hersey silinir ve ilk günkü haline gelir, bunu dahi yapamadılar, dün arayıp bu işlemi düzeltmek için ne kadar ödediniz dediler bende ödediğim rakamı söyledim en azından kardeşim sen bizim yüzümüzden oluşan bu hatayı düzeltmek için madem bu kadar ödedin gel biz zararını karşılayalım yada size bu rakam kadar bakım vs birşey hediye edelim dersin o da yok, yanlış anlaşılmasın kimseden böyle bir beklentimiz yok işlerini doğru yapsınlar yeter ama insan soruyor işte; sanane ne kadar ödediysem ödedim, sizin yüzünüzden kaç para masraf ettiğimi öğrenip mutlu mu oluyorsunuz anlamadım ki.
Şunu da unutmamak gerekiyor aslında, çok sinirlenip atışmaya başlayınca işlemler çözülmeye başlıyor. tecrübem olduğu için yazdım. :)  bende bilgi ünitesi fabrikasyon olarak arızalı olduğu için garantiden değişti ama 3-4 ayımı aldı bunun son bir ayı kavgayla atışmayla geçti. sonunda ünite değişti ama inanın ki benim çabalarımla ve forumdaki iki arkadaşın desteği ile oldu. ünite değiştiğinde de kodlama için 1 saat daha beklemeniz gerekir dediler.  şimdi düşünüyorum da sizde de bunu yapabilirlerdi. bunu servis bilmiyormuydu. ben yerinizde olsam bu durumu doğuşa bildiririm.

Aslında servisleri bu duruma biz getirdik. yapılan işlemlerden memnun musunuz diye arıyorlar bizlerde kimse zarar görmesin diye evet memnunuz diyoruz. ben memnun olmadığıma değilim diyorum.

 


Geri
Üst Alt