Şaşırtamayan yetkili servis deneyimi.


Serkanasn

Katılımcı Üye
 
Katılım
2 Tem 2018
Mesajlar
2,214
Tepkime puanı
1,181
İsim
Serkan
Aracımda bulunan Discover pronun orjinal olarak aracıma tanımlı olması sebebiyle discover pro sökülüp aracın kendi 6,5 media sistemi takınca araç bileşen koruma uyarısı verdi, bulunduğum yerde bu korumayı kaldıracak online odis cihazı olmadığı için en yakın yetkili servis olan Rize voskar yetkili servise götürmeye karar verdim servisi arayarak ilgili personel ile görüşüp yapılabileceğini teyit ettikten sonra izne çıkacağım tarihi bekledim ve dün sabah hopa dan yola çıktım arhavi de su almak için benzinlikte aracı parkettim geri döndüğümde marş basmadı yol yardımı aradım, bana bir takviye yapılarak aracı çalıştırmamı ve voskar servise götürmem gerektiği söylendi istersem çekici gönderebilirlermiş lakin gerek görmedim, aracı takviye ile çalıştırdım elektrikçinin atölyesine gittik aku ve şarj durumu ölçüldü şarj işleminin problemi yoktu ve akü artık rahmetli olmuştu, ordan ayrılarak hiç stop ettirmeden servise gittim, öğlen arasının bitmesine 5 dk vardı aracı çalışır halde bıraktım kapının önünde beklerken mesai başlamıştır diye atölyenin önüne geldim araç başka bir yere çekilmiş ve stop edilmişti, g yanıma birisi gelip aracı burdan kaldırın dedi bende buraya kim parkettiyse o kaldırsın dedim, formen gelip arabayı çalıştıramayinca bunun nesi var dedi bende akü bitti yolda kaldım buraya yönlendirme yapıldı deyince meseleden kimsenin haberi olmadığını anladım, neyse akü değişti araç çalıştırıldı ve akü aktivasyonu için araç vas cihazına bağlandı akü işlemi ve başka bir aksiyon yapıldıktan sonra bileşen koruma kaldırılması işlemi yapılırken araç reaksiyon gösterdi epc ışığını yaktı, yaklaşık 5 saat uğraşmalarına rağmen bu durumu düzeltemediler ve kabahati discover pro montajına ve sürüş moduna bağladılar, iyi de usta burası yetkili servis değilmi silin bütün elektronik kontrol ünitesini ve baştan aktivasyon yapın ne var bunda dedim ama dediysemde 5 saat arabanın oynamadıkları ayarı kalmadı ama olmadı, aracı alıp bursaya doğru yola çıktım, sabah 10 gibi Ender elektronikten metin beyi aradım yapamazlarsa ustayla beni görüştür tarif edeyim 2-3 dk sürmez dedi, yolda ilerlerken Çorumda ahlatçı servisin önünden geçerken uğrayıp durumu anlattım ustaları ile görüşüp çok yoğunuz bırakın biz sonra bakarız dediler, arkadaş bak adamlar 5 saat baktı olmadı gelsin usta bi telefon edeceğiz 5 dk sürmez dedim, dediysem de olmaz dediler bende teşekkür edip ayrıldım, sonra tekrar yol yardımı arayıp bu durumu voskar da yaşanan durumu anlattım ve saat 12 gibi ankarada olacağım bana Ankara'da müsait bir servis randevusu verilmesini talep ettim yarım gün çalıştıklarını saat 1 den sonra servisin kapanacağını söylediler vs vs ben size döneceğim dedi ve telefonu kapattılar, aradan bir saat geçti arayan soran yok, aydoğanlar servisi aradım ustayla görüşüp gelin bakalım deyince direkt şaşmaza servise gittim danışman geldi aracı aldı sorunu anlatıp akşam voskarda vas cihazında görülen arızanın fotoğrafını gösterdim 5 dk sürecek bir reset deaktif işlemi yapılması lazım ben usta ile bu işlemi yapan başka bir ustayı görüştüreyim eğer olmazsa ben gideyim dedim, danışman aracı aldı gitti 10 dk sonra geri döndü araç kalacak dedi yahu kalacak bir durum yok 5 dk lik bir mesele dedim ama maalesef yine kifayet etmedi, çok yoğunuz başımızı kaşıyacak vakit yok vs vs, aracı aldım şaşmazda bulunan Vag store ali bey'in atölyesine götürdüm 5 dk da aracın tüm problemini çözdü(daha telefonda konuşurken çözmüştü zaten) ayrıca sürüş modununun tekrar aktivasyonunu yaptı ve atölyeden ayrıldım.

Yetkili servise aracı herhangi bir arıza ışığı yakmamış halde teslim edip 5 saat sonra epc uyarı ışığı ve bunun sebep olduğu start stop ve hız sabitleyici arızası ile teslim aldım voskar ahlatçı ve aydoğanlar servislerinin hiçbiri derdimi çözemedi, allah dsg sahiplerine sabır versin.

 
Simdi efem kapitalizm isle isi yapani birbirine yabancilastirip robotlasmis, kendini, yaptigi isi ve onune geleni sevmeyen bir insan tipi yaratiyor.. Bu her sektorde gorulen bir sey bence.. Ne yaptigimizi cok iyi bilmiyoruz, ne yaptigimizi da sevip ilgi duymadigimizdan kendimizi gelistirip guncellemeye mecalimiz kalmiyo.. Boyle bir kisir dongu bu.. Yani simdi sizin isi cozen adam askla, sevgiyle, ilgiyle yapiyor isini :)

Diger adam mesai bitse de gitsek diyor cogu kez, ay sonunda da ne alicaksam alip dalgama bakayim iste diyor. :D Sevmiyor, ilgilenmiyor, istemiyor... 5 saat gecse de olmuyor iste :D

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Çoğu yetkili servisin sorun çözme yeteneği yok . Sıradan olmayan bir sorun geldimi çözemiyorlar . 

Ellerinde bilgisayar olmasa çoğu sorunu çözemezler bile ...

Garanti muhabbetine insanlar yetkili serviste gidiyor . 

 
@yusufacs Tam olarak öyle değil aslında, önce onu bahane ettiler sonra formen geldi teyp ile tahrik varyasyonu arasında bağ olmaz bu kesin sürüş profilinden oldu diyor oda, yahu diyorum herneyse kardeşim ben buraya gelene kadar hatta geldigimde akü takıldığında bile yoktu bu uyarı ne olduysa sizin o maharetli ellerinizde oldu😂

Birde demezler mi bırakın yapalım arkadaş 5 saatte 5 dk lık meseleyi çözemediniz ben size güvenip nasıl araba teslim edeyim, bu arada 2016 dan beri servis girişi yokmuş arabanın diye sitem ettiller(araç 2015 model) iyiki yokmuş yoksa servislerin elinde ne hale gelirdi bilemiyorum, metin beyi aradım adam diyor ki; nasıl yapamıyorlar''şaşırdı adamcağız'' valla bilemiyorum dedim, tamam onlar fabrika ayarlarına resetlesinler sonrasını yaparız diyor, adamlar onu da yapamadı, servis master teknisyeni ne dese beğenirsiniz, online olarak yapamıyoruz gidin kodlama yaptırın dedi bana, delirecektim yahu senin online bağlantı ile yapamadığın değişikliği adam kodlama ile yapabiliyorsa o servisin teknik müdürünün de bu adamın yanında eğitim görmesi lazım.

 
Geçmiş olsun.

Arkadaşa Avek/Esenlerden Octavia aldık işlemler için beklerken de hevesle elbise askısı gördük ahşaptan yapılma güzel alalım dedik. 

Meğerse o askılık koltuk kafalığı çıkmadan olmuyormuş araç başına 3 farklı usta geldi bunun kafalığı çıkmaz artık böyle yaptılar dediler uğraştılar yarım saat olmadı (ürün de skodanın kendi ürünü) en son biri çıktı gelin dedi aracı aldık -2 ye indik oradan usta gibi bi usta bulduk 2 sn. sürmedi taktı kafalığı çıkarıpta bize de gösterdi artık böyle yapılıyor diyerek.

Sizin iş ohooo bu olaydaki işle karşılaştırılınca çözmek için prof. olmak gerekiyor tabiri caiz ise servislerdeki elemanların kalitesine bakarak.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Zor be allah kimseyi yetkili servisin eline düşürmesin amin.

 
Öncelikle Geçmiş olsun talihsiz bir olay yaşamışsınız.

Yazdıklarınızın tamamını okudum inanın şaşırdım çoğuna.. ama özellikle Rize Voskar Yetkili Servis için parantez açıp biraz abarttığınız kanısındayım. 3 Yıl oradan hizmet almış birisi olarak bunu rahatlıkla ifade edebiliyorum. Ayrıca Golf Tutkusu Trabzon Grubunda bulunan ( 100 ) yüzden fazla araç içinde Trabzon da vw Yetkili  Bahadır servisi olmasına rağmen, Rize Voskar Yetkili Servis ile Kurumsal bir Servis anlaşması da yapmıştık vakti zamanında ve  Araç sahibi arkadaşlarımızın hiçbirisinden şikayet duymadım desem yeridir. Bununla ilgili Forum içerisinde Konumuz dahi  var.Maksadım konunuza karşı çıkmak değil Rize Voskar servis benim babamın oğlununda değil dolayısıyla iyisiyle ve kötüsüyle her şeyin bilinmesi adına bunu yazmak istedim.Diğer servisler hakkında bilgim ve tecrübem olmadığından onlar adına yorum yapmam doğru olmaz.Sizlere Tekrardan Geçmiş olsun diyorum. Keyifli Forumlar dilerim. 

 
@Ender Voskar ile ilgili paylaşımları okuduktan sonra karar vermiştim servise gitmeye zaten, anıl bey gerçekten çok nazik ve üstüne düşeni gayet iyi yapan birisi ustalara da birşey diyemem çok uğraştılar lakin olmadı, onlar yapamayınca ben gerçekten sorun büyük dedim yani tamam arabaya bir disco bir de sürüş modu aktivasyonu yapıldı ama sonuçta geri reset de yapılabilir diye düşündüm, lakin 5 saat boyunca yapamayıp problemi de bunlara bağlamaları enteresan oldu, eyvallah olmuş olabilir lakin araba zaten garantili değil ki garantiden çıktı vs vs diye düşünelim bu yapılıyorsa kodlama ile tersi de yapılabilir kaldı ki işlemler online odis ile yapıldı korsan yazılımla değil, yanlış anlaşılma olmasın voskar servisi basit bir kodlamayı yapamadığı için diğer servisleri ise ilgilenmedikleri için eleştirdim, ilgilenmemelerinin sebebi belkide 5 saat uğraşıp yapamayacaklarını öngörüp uğraşmak istememeleridir, bir konu daha var gecenin bir yarısı 2cr Ankara şubesini aradım yazılım yapıyormuşsunuz böyle bir sorunum var ne yapabilirsiniz diye adam biz böylesi birşey yapmıyoruz ama serhat beye bir sorayım dedi 5 dk sonra dönüp serhat bey'in vag araçlarından bu anlamda anlayan iyi bir usta arkadaşı varmış gelin sorunuzu %90 cozeriz dedi.

Adamlar kendi işi olmadığı halde usta bulup beni aradılar birde servislerin yaptığına bakın, anlayış farkı burda belli oluyor, aracın problemi çözüldüğü için 2cr yi arayıp meşgul etmedim ama aracıma chip tuning yaptıracak olsam bu saatten sonra 2cr den başka bir yere de gitmem, ilgisi olmayan bir mesele için yardımcı olmaya çalışan bir işletme sahibi kendi işi için tatmin edici şekilde yardımcı olacaktır diye düşünüyorum.

 
Öncelikle Geçmiş olsun talihsiz bir olay yaşamışsınız.

Yazdıklarınızın tamamını okudum inanın şaşırdım çoğuna.. ama özellikle Rize Voskar Yetkili Servis için parantez açıp biraz abarttığınız kanısındayım. 3 Yıl oradan hizmet almış birisi olarak bunu rahatlıkla ifade edebiliyorum. Ayrıca Golf Tutkusu Trabzon Grubunda bulunan ( 100 ) yüzden fazla araç içinde Trabzon da vw Yetkili  Bahadır servisi olmasına rağmen, Rize Voskar Yetkili Servis ile Kurumsal bir Servis anlaşması da yapmıştık vakti zamanında ve  Araç sahibi arkadaşlarımızın hiçbirisinden şikayet duymadım desem yeridir. Bununla ilgili Forum içerisinde Konumuz dahi  var.Maksadım konunuza karşı çıkmak değil Rize Voskar servis benim babamın oğlununda değil dolayısıyla iyisiyle ve kötüsüyle her şeyin bilinmesi adına bunu yazmak istedim.Diğer servisler hakkında bilgim ve tecrübem olmadığından onlar adına yorum yapmam doğru olmaz.Sizlere Tekrardan Geçmiş olsun diyorum. Keyifli Forumlar dilerim. 
 Bir servisin iyi bakim yapip musteriyi memnun etmesi onun bilgili ve iyi servis olduğunu göstermez, burada teknik bir konu var aslinda yapilacak islem basit ve çözemediler , buda o serviste çalışan  formenlerin odis konusunda çokta yetkin olmadığını gösteriyor.

 
 Bir servisin iyi bakim yapip musteriyi memnun etmesi onun bilgili ve iyi servis olduğunu göstermez, burada teknik bir konu var aslinda yapilacak islem basit ve çözemediler , buda o serviste çalışan  formenlerin odis konusunda çokta yetkin olmadığını gösteriyor.
sizler gibi dostlarımız bu konuda bilgi sahibi olabilirler Lakin yazdıklarımı sizde tam manasıyla okumamış olacaksınız ki Bilgili diye üzerine düşmedim yazımda. Sadece yüzlerce kişi memnun bir şekilde hizmet aldı dedim. 

Bilgili yada değiller yada kendilerini çok geliştirmişler yada tersi bir ifade kullanmadım. Sadece Genel bir memnuniyet oranını ifade ettim.

Ayrıca şunuda belirttim ki herkes memnun ayrılacak diye bir kaide yok. Arkadaşımızın yaşadığı sorun Belki Teknik belki Bilgi yada adına ne derseniz deyin, Karşıt Görüş bildirmiş gibi direk savunma mekanızmasıyla cevap yazmanıza da üzüldüm doğrusu. Konu gayet net Aslında. Memnun olanda olacak memnun kalmayan da...  Ben ve 100 den fazla Grup üyemiz o dönemde son derece memnun ayrıldık şimdi ise arkadaşınız memnun olmamış olay gayet açık ve net. Farklı noktalara getirmenin bir kazancı olmayacaktır Forumumuza .

Keyifli Forumlar dilerim.

 

@Ender Voskar ile ilgili paylaşımları okuduktan sonra karar vermiştim servise gitmeye zaten, anıl bey gerçekten çok nazik ve üstüne düşeni gayet iyi yapan birisi ustalara da birşey diyemem çok uğraştılar lakin olmadı, onlar yapamayınca ben gerçekten sorun büyük dedim yani tamam arabaya bir disco bir de sürüş modu aktivasyonu yapıldı ama sonuçta geri reset de yapılabilir diye düşündüm, lakin 5 saat boyunca yapamayıp problemi de bunlara bağlamaları enteresan oldu, eyvallah olmuş olabilir lakin araba zaten garantili değil ki garantiden çıktı vs vs diye düşünelim bu yapılıyorsa kodlama ile tersi de yapılabilir kaldı ki işlemler online odis ile yapıldı korsan yazılımla değil, yanlış anlaşılma olmasın voskar servisi basit bir kodlamayı yapamadığı için diğer servisleri ise ilgilenmedikleri için eleştirdim, ilgilenmemelerinin sebebi belkide 5 saat uğraşıp yapamayacaklarını öngörüp uğraşmak istememeleridir, bir konu daha var gecenin bir yarısı 2cr Ankara şubesini aradım yazılım yapıyormuşsunuz böyle bir sorunum var ne yapabilirsiniz diye adam biz böylesi birşey yapmıyoruz ama serhat beye bir sorayım dedi 5 dk sonra dönüp serhat bey'in vag araçlarından bu anlamda anlayan iyi bir usta arkadaşı varmış gelin sorunuzu %90 cozeriz dedi.

Adamlar kendi işi olmadığı halde usta bulup beni aradılar birde servislerin yaptığına bakın, anlayış farkı burda belli oluyor, aracın problemi çözüldüğü için 2cr yi arayıp meşgul etmedim ama aracıma chip tuning yaptıracak olsam bu saatten sonra 2cr den başka bir yere de gitmem, ilgisi olmayan bir mesele için yardımcı olmaya çalışan bir işletme sahibi kendi işi için tatmin edici şekilde yardımcı olacaktır diye düşünüyorum.
Tekrar Geçmiş olsun.

Voskar yada bir başka servis keşke sorununuza Yola çıkma arafesinde kısa zamanda çözüm bulabilseymiş.

Ayrıca son bir Sorum olacak Aracınız ile ilgilenen ( Voskar VW serviste) Usta Gökmen miydi? Teşekkürler

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Geri
Üst Alt