2020 GOLF 8 HİBRİT SİSTEMİ TANITILDI.


@chemdemir umarım tercihleri türkiye olur şu dönemde gerçekten yatırımlara çok ihtiyaç var.

 

@sarayutku bir ara bizimkiler vw türkiyeye fabrika açsın diye uğraştı ama hala sözde demokrat geçinen nazi zihniyetinde alman dostlarımız buna yanaşmadı bile. Avrupada pek çok ülkede vw grubunun fabrikaları var, peki bizim daha iyi teşvik sunmamıza, daha sağlam işgücüne rağmen neden türkiye ye gelmediler, cevap;  bizi neden 50 yıldır AB ye almadılarsa o nedenden. Şimdi bazı arkadaşlar madem bu adamları bu kadar sevmiyorsun neden adolf amcanın kurduğu markanın arabasına biniyorsun diye sorabilirsiniz, sorunun cevabı basit kendi acizliğimizden dolayı yıllardır bu araçların standartında araç üretemediğimiz için...
Turk vatandaslari kendi ulkesine guvenmedigi icin ulkeye yatirim yapmiyor, parasini TLde tutmuyor, firsatini bulan gencler yurt disina kaciyor. Sermaye sahipleri sirketlerini ve paralarini yurtdisina goturme derdindeyken elin almani niye gelip fabrika kursun. Daha dun, is adamlari iftarda tehdit ediliyordu..

Vw burada gelip niye sermaye yatirsin? 

 
2020 Volkswagen Golf’ün resmi olarak tanıtılmasına az bir zaman kaldı. Alman üretici, otomobil severlerin heyecanını diri tutmak için Golf 8 ile ilgili yeni detaylar paylaşmaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde aracın iç ve dış tasarımını gösteren çizimler yayımlanmıştı. Şimdi de, 2020 Volkswagen Golf’te bir ilk olacak hibrit sistemin özellikleri ortaya çıktı.

Alman üreticinin resmi internet sitesinden paylaştığı bilgiye göre, 2020 Volkswagen Golf’ün hibrit sisteminde standart bir alternatör yerine 48V kayış tahrikli marş motoru/jeneratör ve 48V lityum iyon batarya bulunacak. Söz konusu jeneratöre entegre elektrik motoru, ani hızlanmalarda içten yanmalı motora destek olarak verimi arttıracak, yakıt tüketimini ise düşürecek. Aynı zamanda frenlemeden enerji geri kazanımı da yapacak.

Her 100 km'de 0.4 litre tasarruf edecek 

2020 Volkswagen Golf’ün kaputu altındaki hibrit sistem, geri kazanım modundayken kinetik enerjiyi elektriğe dönüştürecek ve ön yolcu koltuğunun alt kısmına denk gelen lityum iyon bataryada saklayacak. Yeni nesil Golf 8’in bataryasında depolanan enerji, ani hızlanma gibi gerekli durumlarda motora elektrik desteği verecek. 2020 Volkswagen Golf’ün hibrit sistemi, sürücü gaz pedalından ayağını çeker çekmez motoru kapatacak. Alman üreticiye göre motorun kapanma/yeniden çalışma süreci hiçbir gecikme olmadan ve minimum titreşimle gerçekleşecek. Golf 8 bu sayede her 100 km’de 0.4 litre yakıt tasarrufu yapacak.

Golf 8'in hibrit sisteminde 1.0 ve 1.5 litre motorlar kullanılacak 

Yapılan açıklamaya göre 2020 Volkswagen Golf’ün hibrit sisteminde ilk olarak 1.0 ve 1.5 litre EA211 evo motorlara yer verilecek. Söz konusu üniteler çift kavramalı şanzıman (DSG) ile eşlenecek. Golf 8’in hibrit sistemi daha sonra diğer motorlara ve modellere de uygulanacak. 2020 Volkswagen Golf’ün Ekim ayında tanıtılması bekleniyor.

Ekli dosyayı görüntüle 20933

Ekli dosyayı görüntüle 20934
Bilgi Paylaşımı ve emeğiniziçin Teşekkürler Değerli Hocam.

Sonuçta Golf modelinin böyle bir teknolojisi ve seçeneği olduğu aşikar. Ülkemize gelirmi gelirse rağbet görür mü tartışılabilir LAkin VW sadece ülkemizde Araç satmıyor bunuda unutmamak lazım  (y)

 
Bu teknoloji Bentley de , yada Audi Q7 ,makyajlı A4...vs gibi araçlarda çoktandır kullanılıyor zaten.Onlarda turboyu falanda destekliyor...vs de neyse düşünce güzel.

Golf 7 nin fabrika çıkışı LPG'li olanıda var , %100 elektrikli olanıda var ve ayrıca Hybrid GTE modelide var.GTE modelinin üretimi 1.4 tsi motorun üretimi bittiği için kaldırıldı.

Kimse kusura bakmasında şarjı bittiği anda toyotanın atmosferik motoru tamamen bir hiç , WLTP mi ne demişiniz yarısını bile yapamadığı test örneği veya linki varsa alabilir miyim ? Youtubeden menziller gayet düzgün görünüyor.Dediğim gibi egolf devam ediyor satışa ? 1.4 TSI kalktığı için GTE iptal

Birde küçümsüyorsunuz 0.4 lt'yi ama ciddi bir rakam bu.Şu anki motorunuz 0.4 lt az yaksa kötü mü olurdu ? ayrıca bu sadece sistemin kazandırdığı.Daha hafif bir şasi , düşük sürtünme katsayısı...vs dahada aşağılara çekecektir bunu

Ayrıca VW neden yatırım yapsın gerçekten burada , yarın ne olacağı belli mi ? Bir gün kanka iken , yarın kanlı bıçaklı olabiliyoruz herhangi bir ülke ile.Neden yapsın yani ...

VW Golfte zaten %100 elektrikli falan yapmıştı ama esas menzili çok yüksek bir model daha gelicek ayrı olarak.

 
@mehmetmert gte üretiminin kaldırılma sebebine ilişkin test videosu falan var mı demişsiniz ama bu tarz testleri youtuber videolarıyla karıştırmamak lazım AB sınırları içerisinde ürettiğiniz otomobillerin gezmesi için bir takım standartlar var bunların bazıları çevreye duyarlılık ve verimlilik eğer siz piyasaya hibrit otomobil yaptım derseniz bizim ülkemizdeki gibi vergisini ver istersen 10 numara yağla gez demezler size geçen sene okuduğum siteyi bulamadım ama haberin benzeri başka bir sitede mevcut onu atıyorum bir inceleyin isterseniz özellikle 3. voe 4. paragrafa bakarsanız gte nin maliyete değer bir katkısının olmadığı testlerde tıkanıklık olduğu ve bu nedenle üretimine geçici bir süre ara verildiğinden bahsediyor.

https://www.electrive.com/2018/09/27/update-on-phev-adaption-to-wltp/

Screenshot_2019-05-18-03-08-50.jpg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Yeni nesil 1.5 TSI ACT EVO 150ps motorda hem silindir kapatma, hem de motoru komple kapatma özelliği mevcut, ayrıca fren enerjisi geri kazanımı özelliğini daha  efektif kullanıyor.. Sadece bununla da sınırlı değil 1.4 TSI ACT motorla birlikte gelen pek çok yeni özellikler artık daha verimli kullanılabilecek.. Ayrıca TSI ACT Evo motorda normal bir turbo yerine VGT yani “Değişken türbin geometrili turbo” sistemi kullanılıyor..

 
Tamam benim dedigimden farki yok ki.Bataryalar full dolu test ediliyor.Batarya bittiği zaman 1.4 tsi 150 den farki kalmiyor aracin, hatta elektrik motoru-batarya...vs oldugundan dolayi daha agir oluyor.

Ovdugunuz toyotada ise 1.8 atmosferik eski nesil bir motora donuyor araba, yani bir hic oluyor

Orada vwninde buyuk bataryalarin bir yere kadar olacagini, (yeni gelistirmelerde) testlerde tikaniklik oldugundan onceliklerinin yuksek uretim hacimli modeler oldugunu soylemis.

Yukarida ki mesajimin sonunda %100 elektrikli arac yaptigini ama esas menzili yuksek vur model üstünde(satis agi daha cok olacak) yogunlastiklarini yazmistim ki paragrafta onu söylüyor.

Ama yazida hicbir sekilde vwnin verdigi menzilin yarisini bile karsilayamadigini, yada bir sorun oldugunu okuyamadim.Batarya bittiginde hepsi tek baslarina icten yanmali bir motorlar bu bilinen bir gercek.

Yani su anki corolla hybridin yaptigi ama yillar once uretilen gtenin yapamadığı, rezil olacagi bir durum goremiyorum.Vw gelecek goremedigi icin, ekstra maliyet ekleyip 1.5 tsi motora gecirecegine bu sistemi boyle bir hybride gecilmis

30 km menzili olup, testler 2 lt/100km yazip gercekte 6.5 yakacagina.Bu sistemle sifir lag, daha verimli sekilde 6.1 yakar 

 
1.8 hybird bence mantıksız. Güc desen yok tork desen yok . Yakıt olarak lpglisiyle aynı yakıyor. Fiyatı zaten çok uçuk. Gidip 1.6 atmosferik lpg alırım.

 
Bu arada golf 8 Türkiye'de ne zaman olur ne zaman siparişler başlanır ?

 
@sarayutku Fabrikasyon lpg li olan golf 6 bi fuel zaten üretildi ve satıldı lakin doğuş oto lpg si olan araçları servise almıyorum politikasından vazgeçmemek için getirip satmadı.

 
Hibrit konusunda kimse Toyota preius un eline su dökemez diyorum ben. Berlinde taksicilerin vazgeçilmez para kaynağıdır. Çok az Bir yakıtla benzinli ve dizelden farkla fazla kilometre yapabiliyor. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
2020 Volkswagen Golf’ün resmi olarak tanıtılmasına az bir zaman kaldı. Alman üretici, otomobil severlerin heyecanını diri tutmak için Golf 8 ile ilgili yeni detaylar paylaşmaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde aracın iç ve dış tasarımını gösteren çizimler yayımlanmıştı. Şimdi de, 2020 Volkswagen Golf’te bir ilk olacak hibrit sistemin özellikleri ortaya çıktı.

Alman üreticinin resmi internet sitesinden paylaştığı bilgiye göre, 2020 Volkswagen Golf’ün hibrit sisteminde standart bir alternatör yerine 48V kayış tahrikli marş motoru/jeneratör ve 48V lityum iyon batarya bulunacak. Söz konusu jeneratöre entegre elektrik motoru, ani hızlanmalarda içten yanmalı motora destek olarak verimi arttıracak, yakıt tüketimini ise düşürecek. Aynı zamanda frenlemeden enerji geri kazanımı da yapacak.

Her 100 km'de 0.4 litre tasarruf edecek 

2020 Volkswagen Golf’ün kaputu altındaki hibrit sistem, geri kazanım modundayken kinetik enerjiyi elektriğe dönüştürecek ve ön yolcu koltuğunun alt kısmına denk gelen lityum iyon bataryada saklayacak. Yeni nesil Golf 8’in bataryasında depolanan enerji, ani hızlanma gibi gerekli durumlarda motora elektrik desteği verecek. 2020 Volkswagen Golf’ün hibrit sistemi, sürücü gaz pedalından ayağını çeker çekmez motoru kapatacak. Alman üreticiye göre motorun kapanma/yeniden çalışma süreci hiçbir gecikme olmadan ve minimum titreşimle gerçekleşecek. Golf 8 bu sayede her 100 km’de 0.4 litre yakıt tasarrufu yapacak.

Golf 8'in hibrit sisteminde 1.0 ve 1.5 litre motorlar kullanılacak 

Yapılan açıklamaya göre 2020 Volkswagen Golf’ün hibrit sisteminde ilk olarak 1.0 ve 1.5 litre EA211 evo motorlara yer verilecek. Söz konusu üniteler çift kavramalı şanzıman (DSG) ile eşlenecek. Golf 8’in hibrit sistemi daha sonra diğer motorlara ve modellere de uygulanacak. 2020 Volkswagen Golf’ün Ekim ayında tanıtılması bekleniyor.

Ekli dosyayı görüntüle 20933

Ekli dosyayı görüntüle 20934
Herkes emisyon  (çevre kirliliği) ve tasarruf diyor ama hava kirliğini önerken bir hibrit arabanın aküsünü üretirken ne kadar litre/ton su kirletiliyor bilen var mı?

 

@Culture33 Zaten yeni 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi yaklaşımında "Yaşam Döngüsü" kavramı var. Bu da sadece kullanımından dolayı değil , üretilirken ve bertaraf edilirken de doğaya verilen zararları  kapsıyor. Bu şekilde düşünüldüğünde bataryalı arabalar doğaya standard benzinli araçlardan daha çok zararlı. Çünkü ölü bataryanın hem üretim hem de   bertaraf aşaması için , doğal kaynak kullanımı, emisyon   , su kirliği vb. çevre boyutları da göz önüne almak gerekiyor.

Saygılarımla.

 

Geri
Üst Alt