Jump to content

Recep Gül

Jant temizleme spreyi - Ve kokusu

Recommended Posts

Arkadaşlar 1 hafta önce amazon'dan Carpro Iron Clenear X adlı spreyi satın almıştım 2 gündür bagajda duruyordu bugün Benzinliğe gidip denedim ( 1 hafta boyunca jantlara dokunmadım kirlensin diye) sonuç mükemmel. 
Ama sonucu merak ettiğim için aceleden öncesi ve sonrası resimlerini yapmayı unuttum. Ama inanın çok temiz iş çıkarttı. Sprayi jantlara sıkıyorsunuz 1-2 dakika bekledikten sonra tazyikli suyla duruladığnızda ayna gibi janlar çıkıyor ortaya....
Temsili olarak ürünün videosunu buraya bırakıyorum....
Bırakmadan önce bi problemim daha var bu spreyle ilgli....

Jantları temizledikten sonra spray kutusunu bagaja bıraktım ve sanırım bagajdaki ( "Bagaj zemini"deniliyor sanırım) kontraplak yüzeye damlamış ve acayip derecede keskin kokuyor bugün arabadan çıkarıp evde kokulu ne varsa şampuan olarak "diş macunu dahil" sürüp sert fırçayla temizledim ve şuan sabaha kadar balkonda kuruması içn beklemeye bıraktım...İnşallah yarına kadar koku gitmiş olur aksi taktirde araca kokudan binilmiyor...ya da yenisini alıcam...Koku gitmezse satın almak dışında ne gibi bir maddeyle temizlesem koku gider acaba ? 

İlgili video; Ürün farklı fakat işlevi kesinlikle aynıdır.

https://www.youtube.com/watch?v=ugc3qw9xeOA&t=16s

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar konuyu tekrar hortlattığım için k.bakmayın. Bu spreyi kullandıktan sonra bagaj altlığına damlayan bu sprey bayağı bi koku salmıştı. Bende bagaj altlığını elimde ne varsa şampuan diş fırçayı vs. hepsiyle sildim koku öncekine nazaran bayağı gitti,fakat araç güneş altında durduğuktan sonra ilk kapıları açmada o koku yine geliyor.

Bu bagaj altlığı aksesuar olarak satılıyor mu?  yenisini almak mecburi oldu şuan....

mustafacagri bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, Recep Gül yazdı:

@Mugzy Aynen O parça hocam, ama maalesef Berlin'de halı yıkamacı olmadığından koltuk yıkama makinesi zor bulunur. :(

Şasi numarasını verin serviste fiyatını söylerler., dünya otomobil sanayisinin merkezindesiniz., keza yine beyaz eşya devlerinin Fakir, Bosch, Siemens (örnekler çoğaltılabilir) hepsi Almanya’da., Araba temizlik/detay sektörünün merkezi ana topraklarındasınız basit şeyler bunlar..

Recep Gül bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...