YOLUN SONU !!!:(


Mmt0634

Katılımcı Üye
 
Katılım
6 Ara 2018
Mesajlar
1,290
Tepkime puanı
1,515
İsim
Mehmet
1.2 tsi 2015 model golf aracım 68 binde şu anda... bugün 90 km sabit hızla giderken yine hız sabitlemeden kendiliginden çıktı daha sonra gaza yüklendim biraz oda ne! devir saatı birden 4, 5 bin bandına geldi ama araba 90 la gidiyor gazdan ayağımı çektim yine yükledim 2000 devir bandında gitmesi gerekirken 3000 4000 devirlere gidiyor motor bağırıyor ama araba gitmiyor:( yavaş yavaş hizlanmaya calsiyor baskı balata dan suphelendim zaten değişik çalışıyor motor aldim alalı... 15.000 km oldu tsi dende golf ten de tiksindim hep sırtım da gitti sağolsun hevesimi kursağımda bıraktı:( servisi aradım 3.400 dedi ustam aradim  1000 liraya hallederiz dedi sormak istediğim arkadaşlar bu sorunu yaşayan yoktur bana özgü birşey farkındayım fakat servise goturmelimiyim 3.400 veremem dışarıda yaptırırım fakat 68.000 de sözde itina ile kullanılmış araçta baskı balata bitermi bitebilir ama başka problem olma olasılığı varmidir saygılarımla iyi akşamlar 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
İlkokul 1 e geri döndüm !! Okumayı yeniden söktüm sayenizde. 

Orhun yazıtları gibi öztürkçe ama zor anlaşılıyor lehçe farklı gibi!

Birader in Passat 178 binde baskı balata daha yeni yeni bitmeye başladı

Baskı balata kullanıma göre 68 bin de de bitebilir. Servise baktırmakta fayda var

Ayrıca vw debriyaj seti/baskı balata da LUK VE SACHS markalarını kullanır.

Orijinal bu marka parçalarla debriyaj setini özel bir serviste 1100-1400 TL arasına halledebiliyorken yol sonundan u çekip yola devam ederim ben olsam

Manuelin kıymetini bilmek lazım 

1000-1400 liraya yesyeni şanzumanınız olacak

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Upvote 0
@Savatage öncelikle eleştiriniz yerinde olmuş bende okudum bişey anlamadım akıllı klavyenin azizliğine gelmişim olay yeni başımdan gecincede şaşkınlık sinir moral bozulukgu derken imla kurallarını geçtim kelimeler cümleler bile değsik olmuş elimden geldiğince düzenlemeye çalıştım... ayrıca vermiş olduğunuz bilgiler için de teşekkür ederim muhtemelen sizde baskı balata dan olduğunu düşünüyorsunuz ki orjinal marka paylasmissiniz işime yarayacak çünkü sipariş vericem önerebileceğiniz n11 harici parça alabileceğim güvenilir site varmidir ? 

 
Upvote 0
Hocam 70 binde baskı balatanin bitmesi cok normal.Arac dsg.Normal manuel arabalar 100 binde falan degistiriyor oda maksimum.Ama servisin verdiği fiyat fazla.İyi niyet garantisi falan zorlayip fiyati aşağı çekmeye çalışın bence...

 
Upvote 0
1.2 tsi 2015 model golf aracım 68 binde şu anda... bugün 90 km sabit hızla giderken yine hız sabitlemeden kendiliginden çıktı daha sonra gaza yüklendim biraz oda ne! devir saatı birden 4, 5 bin bandına geldi ama araba 90 la gidiyor gazdan ayağımı çektim yine yükledim 2000 devir bandında gitmesi gerekirken 3000 4000 devirlere gidiyor motor bağırıyor ama araba gitmiyor:( yavaş yavaş hizlanmaya calsiyor baskı balata dan suphelendim zaten değişik çalışıyor motor aldim alalı... 15.000 km oldu tsi dende golf ten de tiksindim hep sırtım da gitti sağolsun hevesimi kursağımda bıraktı:( servisi aradım 3.400 dedi ustam aradim  1000 liraya hallederiz dedi sormak istediğim arkadaşlar bu sorunu yaşayan yoktur bana özgü birşey farkındayım fakat servise goturmelimiyim 3.400 veremem dışarıda yaptırırım fakat 68.000 de sözde itina ile kullanılmış araçta baskı balata bitermi bitebilir ama başka problem olma olasılığı varmidir saygılarımla iyi akşamlar 
64 bin de değiştim aynı problemden dolayı baskı balatayı. Sizin yaşadığınız gibi devir saati yükseliyor ancak araç hızlanmıyordu.

Değişti ancak yine aynı probleme sahibim. Gaza çok yüklenince boş sarıyor resmen. Ya birşeyler eksik yapıldı ya da baskı balatayla alakalı volantta da problem vardı dikkatimizden kaçtı.

Maddi olarak biraz rahatlayınca götürüp yine değiştireceğim. Volantı da torna mı yapılacak yok değişecek mi ona göre bir çare bulacağız.

Şikayet var a baktığımda volkswagen sıfır araçlarında bile çok fazla şikayet var baskı balata ile alakalı. Başka araçlarımda oldu 70000 km yol yaptığım şirket aracında bile başıma gelmedi bu durum. Kendime de kusur bulamıyorum. 

Gülü seven dikenine katlanır misali bizimkisi, şuan Golften başka hiçbir araç gözüme güzel görünmüyor. Elimdekini satıp 80 85 bandında araç bakacak olsam yine Golf alırım. Golf kalitesini gördükten sonra diğer araçlar çok basit görünüyor artık. 

 
Upvote 0
@Kysr038 hocam açıkca volandan şüphelendim cünku önceki aracım polo dizel 140 bin km sattım sattığım arkadaş 20 bin km yaptı halan daha baskıda sorun yaşamadı çoğu wv modellerinde baskı uzun süre gidiyor örnek babam da 96 passat var sıfırından beri onda 210 bin km baskısı değişmedi ve kaydırma yapmıyor demek istediğim baskı olma ihtimali düşük diyordum sizin yazdıklarınızi okuyunca değiştirdiniz ve problem devam ediyor demek ki başka problem var oda volan dişlisi başka alternatif yok sanırım....

Baskı balata kullanıma bağlı 20 bin km de biten golf te varmış ustam dedi bayan kullanmış baskı yanmış fakat en azından ben dikkatli kullanmaya çalışırım baskının bittigine inanmıyorum çünkü kaçırma yapmıyor ve en önemlisi koku gelmesi gerekirmiş koku yok aracımda tabi volan degisecekse sökülmüsken baskıda değişir fakat fiyatlar inanılmaz orjinal 800 tl ye buldum baskı takımı bide volana bakmam gerecek 

Golf işine gelince bende bir türlü vaz geçemiyorum cok kiziyorumaa vaz gecemedim en tahammul edemedigim motor sesiydi bazen arac calsiyormu calismiyor mu inanin fark etmiyorum o kadar sessiz ve sarsintisiz bazende sarsinti ve ses ve buna servis normal demesi yokmu illaki problem var fakat cozumunu ne yazik ki bulamiyorim ve buradan paylasiyorum tesekkur ederim problem cozme konsunda basarili olacagimizi dusunuyorum....

sonuçta golfu tasarlayan wv biz piremium aracı ulaşılabilir kıldık ve golfu yollara kavuşturduk dediği kadar var aracım da ek  donanımlar da var konforuna diyecek yok fakat ne ustasının bulabiliyorum nede servise yanasabiliyorum çok aşırı fiyatlar :( 

 
Upvote 0
@fanajal aynen hocam bakalım servise gideceğim perşembe günü sonucu sizlerle paylaşırım ilginizden ve paylasiminizdan dolayı teşekkür ederim saygılarımla 

 
Upvote 0
Değerli Hocam Öncelikle Geçmiş Olsun.

Tercih konusunda ise SERVİS diyorum bende. Sorunu açıkça ortadan kaldırmak adına Servis en doğru seçenek olacaktır. Ayrıca işlemlerinize başlamadan önce sorun  kesin olarak tespit edilmesinde fayda olacaktır. Örneğin baskı balata diye servis ile anlaştınız fiyatı okeylediniz baktınız Volan da sorun var denirse Servis onuda değişim talebinde bulunacak belkide fiyat çok daha artacak.  Bunların hepsini kafanızda netleştirip öyle seçim yapınız.

Son olarak Serviste yapılan işçilik ve Parça değişimlerinin 2 YIL garantisi olduğudur.

 
Upvote 0
Değerli Hocam Öncelikle Geçmiş Olsun.

Tercih konusunda ise SERVİS diyorum bende. Sorunu açıkça ortadan kaldırmak adına Servis en doğru seçenek olacaktır. Ayrıca işlemlerinize başlamadan önce sorun  kesin olarak tespit edilmesinde fayda olacaktır. Örneğin baskı balata diye servis ile anlaştınız fiyatı okeylediniz baktınız Volan da sorun var denirse Servis onuda değişim talebinde bulunacak belkide fiyat çok daha artacak.  Bunların hepsini kafanızda netleştirip öyle seçim yapınız.

Son olarak Serviste yapılan işçilik ve Parça değişimlerinin 2 YIL garantisi olduğudur.
Ne yazık ki baskı balata volant garantiye girmiyor. 

 
Upvote 0
Upvote 0

Geri
Üst Alt