Dsg gaz tepkisi


karakuyu32

Üye
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
289
Tepkime puanı
168
Konum
İstanbul
İsim
Alper karakuyu
Yaklaşık 15 yıldır manuel araç kullandım. İlk defa Arkadaşlar temmuz ayında aldığım 150 act dsg golf aracımın gaz tepkisine bir türlü alışamadım arac durmaya yakınken tekrar gaza bastığımda devir çok aşağıda olduğundan mıdır  nedir araç önce bekleyip devir yükselince hızlanıyor hatta biraz fazla basınca bu sefer tekerler sarmaya başlıyor. 2000 e varır varmaz vites yükseltiyor hep üst viteste gitmeye çalışıyor hele 2 ye atması saniye sürmüyor ayağımı gazdan çekince malum devir düşüyor tekrar basınca bekliyor bu sefer. Bu herkeste aynı mı ben mi alışamadım. Sport modda sorun yok ama oda üst devirde vites değiştiğinden rahatsız ediyor beni. Bende mi sorun var acaba servise gösterdim sürüşe çıktık teknisyene anlatamadım adam hiçbir sorun yok dedi sürekli hatta kavramam bile yeni değişti . Arkadaşın atmosferik otomatik civic aracını sürdüm gaz tepkisi muazzamdı.DSG ler böyle mi?

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Act kolay saran bir modeli 7 nin :)

Youtube act testlerini izlerseniz bu anlattiklarinizi birebir anlatan bir video bile var ama ben bulamadim..

 
DSG nin act motorla cok uyumlu olmadigindan dem vuruluyordu o video da.. Yani bir sorun yok aracinizda...

 
@Golf835 hocam o videoyu buldum şimdi izledim 140 act testi yapıyorlar aynı şeyleri söylüyorlar evet. Lakin bu adamların diğer dsg testlerinide izleyin de gaz tepkisini beğenmiyorlar hatta a4 testlerinde gaz tepkisini beğenmemişler. Kalktıktan sonra yolda vites hızlı değişiyor onu herkes kabul ediyor ama 2. Viteste özellikle 1 e çekmesi gerektiği yerde vites düşmediğinde gaz tepkisi devir yükselince geliyor. İşin ilginç tarafı bu forumda çok dillendirilmemiş bu sorun veya herkes alıştı farkında değil.motor turbolu olduğundan anca dolduruyor dsg le ise hep üst viteste gitme isteğinde olduğundan kimine göre alışması zor oluyor

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Golf835 hocam o videoyu buldum şimdi izledim 140 act testi yapıyorlar aynı şeyleri söylüyorlar evet. Lakin bu adamların diğer dsg testlerinide izleyin de gaz tepkisini beğenmiyorlar hatta a4 testlerinde gaz tepkisini beğenmemişler. Kalktıktan sonra yolda vites hızlı değişiyor onu herkes kabul ediyor ama 2. Viteste özellikle 1 e çekmesi gerektiği yerde vites düşmediğinde gaz tepkisi devir yükselince geliyor. İşin ilginç tarafı bu forumda çok dillendirilmemiş bu sorun veya herkes alıştı farkında değil.motor turbolu olduğundan anca dolduruyor dsg le ise hep üst viteste gitme isteğinde olduğundan kimine göre alışması zor oluyor
Aynen oyle. Zaten DSG hassas bir sanziman. Ozellikle kuru DSG ler cok daha hassas. Duzgun ve karakterine uygun kullanildiginda cok nadir sorun cikariyo.. Manuel 7 kullanicisi olarak DSG ile ilgili her seyi ozellikle takip ediyorm ve yeni DSG yi bekliorum. Zira bir an once DSG ye gecmek istiyorum ben de.. Buyuk keyif :)

 
Hiçbir yıkamacı nasıl ki sizin yıkadığınız kadar özenle yıkayamazsa aracınızı, hiçbir otomatik viteste sizin kadar güzel atamaz o vitesi, devrini benim ayarlayamadigim bir aracı kullanmak sanırım eziyetten başka birşey olmazdı.

 
@Serkanasn bende 15 yıldır manuel kullanıcısı olarak alışamadım hocam. Hani manuelde durmaya yakın 2. Viteste yarım debriyajla kaldırmaya kalkarsınız anca hızlanır gaz yer araba bu olayda bu şekilde henüz otomatiğe beynim ayaklarım adapte olamadı sanırım

 
@Golf835 dsg çok iyi yolda kayıpsız vites değişiyor bende beğeniyorum ama istanbulda vitesi 1 e çekip ani hızlanıp yoldan karşı yola geçmeye çalışıyorum araba 2. Viteste gittiğinden olmuyor gaza sert. Bassan sarıyor bu sefer

 

aracınoz hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanız dileğiyle öncelikle 150 act aracım olsa sport moddan 1 sn bile çıkmam ne kadar yakarsa yaksın aracın şanzımanı max devir tork değerleri buna ayarlı istediğinizi yapın her aracın bir karakteri var vites geçişleriniz servisteki elemanın söylediği gibi normal her motorun belirli devirlerde max tork değeri vardır patinaj yapması tork değerine hızlı geçmekten kaynaklanıyor tekerlere max güç iletiliyor ama dönme oranı düşük sonuç kayma, lastiklerle anti patinajla engellenmeye çalışsa da altınızda 150 bg bir araç var boşverin sporta alın keyfini sürün

 

Geri
Üst Alt