servis çalışma sistemi nasıl?


kaganoztrk

Üye
Katılım
30 Ocak 2019
Mesajlar
88
Tepkime puanı
66
İsim
kagan
bugun aracımı servise götürdüm kasis geçişlerindeki gıcırtı ve far merceklerindeki lekelenme için. servis danısmanı hanıma durumu anlattım galiba kronik dedim direk bizim kronik sorunlu bi modelimiz yok dedi. herneyse dedim bi baksınlar uzatılmış garantim var gerekeni yapalım dedim. uzatılmış garantiyi garanti değilmiş gibi değerlendirdi resmen :) herneyse çarşamba sabahına randevu verdiler araç bikaçgün bizde kalabilir dedi test gerekebilir gelen cevaba göre vs dediler. bayan olunca pek bişeyde diyemedim açıkcası.  herneyse sorum şu eğer garantiye sokmazlarsa ben bu sıkıntıların giderilmesinide garanti harici kabul etmezsem bir ücret talep ederlermi? yok test yaptık yok arıza tespiti yaptık vs şeklinde?  bu arada servis balıkesir edremit yağcı vw. belkide trdeki en sıkıntılı ve ilgisiz servis. cevaplar için şimdiden teşekkürler. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Hocam öncelikle aynı gıcırtı sorunundan ötürü bende servise başvurdum aracım 1 yaşında garantili ücretsiz şekilde yapıldı işleyişe gelicek olursak aracı serviste bırakmanıza gerek yok kesinlikle kabul etmeyin formenle birlikte mutlaka teste çıkın çünkü servisler bu kronik sorunu kabul etmiyor biz gıcırtı duymadık bile diyebilirler ana garantiniz bittiğinden dolayı yağlama ücreti talep edebilirler tamamen servise kalmış.Far leke sorununa gelince maalesef uzatılmış garanti motor ve şanzıman için geçerli gibi bi durumda şuan farları değişmeyebilirler ufak bi ihtimal değişedebilirler farlarla ilgili bi arıza tespit ücreti vs bi faturayıda kesinlikle kabul etmeyin dışardan görünen şeyin neyini test edecekler ? umarım sorununuz çözülür :)

 
bugun aracımı servise götürdüm kasis geçişlerindeki gıcırtı ve far merceklerindeki lekelenme için. servis danısmanı hanıma durumu anlattım galiba kronik dedim direk bizim kronik sorunlu bi modelimiz yok dedi. herneyse dedim bi baksınlar uzatılmış garantim var gerekeni yapalım dedim. uzatılmış garantiyi garanti değilmiş gibi değerlendirdi resmen :) herneyse çarşamba sabahına randevu verdiler araç bikaçgün bizde kalabilir dedi test gerekebilir gelen cevaba göre vs dediler. bayan olunca pek bişeyde diyemedim açıkcası.  herneyse sorum şu eğer garantiye sokmazlarsa ben bu sıkıntıların giderilmesinide garanti harici kabul etmezsem bir ücret talep ederlermi? yok test yaptık yok arıza tespiti yaptık vs şeklinde?  bu arada servis balıkesir edremit yağcı vw. belkide trdeki en sıkıntılı ve ilgisiz servis. cevaplar için şimdiden teşekkürler. 
En kötü servis ayvalıktayım bakım için izmire gidiyorum git gel ortalama 300km vosmer bornovaya kafam rahat,adamlar çok ilgili ayrıca.

 
Hiçbir şeyi kabul etmeyin hocam. Memnun kalmadığınız en ufak şey için Doğuş'u arayın. Deli sıkıştırıyorlar servisi. Before after inanılmaz farklı oluyor. Servise gittiğinizde karşılarında kral varmış gibi davranıyorlar. Unutmayın siz müşterisiniz. Para veriyorsunuz. Kaliteli hizmet almak en doğal hakkınız.

 
En kötü servis ayvalıktayım bakım için izmire gidiyorum git gel ortalama 300km vosmer bornovaya kafam rahat,adamlar çok ilgili ayrıca.
aracım vosmer bakımlı zaten hocam izmirden aldım ama bi bu iş içinde git gel zor geliyor. aracı alırken servisede gittik gerçekten adamlar harika.

@serology55 daha önce ford kullanıcısıydım böyle bişe görmedim. gidersin bakarlar mail atarlar onay gelir yada gelmez. bu yağcı vwde şaşırdım kaldım berbattı. açıkcası bu görüşmeden sonra olmayacağınada emin gibiyim. kadın açıkca geçiştirdi :)


 
@kaganoztrk Debriyaj merkezi sorunu yaşadım. Beni tarumar ettiler garantiye sokmamak için. Gittim geldim uğraştım falan. Sinir katsayısı top bu arada. Golftutkusu yöneticilerinden birisi Doğuş'u ara sinirlerini yıpratma dedi. Aradım velhasıl. Servisle alakalı ağzıma geleni söyledim. Neredeyse ikram ettikleri çay kötüydüye varana kadar. Sonra Doğuş bunları aramış. Danışman hanımefendi alttan alttan "efendim keşke Doğuş'u aramadan önce bize söyleseydiniz talebinizi ve şikayetinizi" demeler, yok "biz zaten gerekeni yapacaktık"lar. (Sanki benim sinirimi hoplatan onlar değilmiş gibi!). Sonra paşa paşa yaptılar. He bir de motor temizleme hediye ettiler. Son cümle de şu "Doğuş'tan sizi hizmet kalitesi memnuniyeti için arayacaklar. Olumlu cevaplarınız bizim için önem arz etmektedir." Oyunu kuralına göre oyna üstad. Ford öyleyse VW böyle.

 
@serology55 özelden numarayı atarsanız sevinirim. umarım dediğiniz şekilde olmazda uğraşmayız gerek kalmaz inş. 

 
@serology55 özelden numarayı atarsanız sevinirim. umarım dediğiniz şekilde olmazda uğraşmayız gerek kalmaz inş. 
Araba servis bakımlı ve uzatılmış garanti var diyorsunuz., Zaten mercek lekelenmesi kronik sorun ve kendilerinde bu problem ile ilgili gönderilmiş yazı mevcut., Kendi sistemlerinde değişim yapılması için yayınlanmış “servis bülteni” yani yazı mevcuttur ve Farları değişim yapmaları şart., VW Almanya ‘nın bu sorun yüzünden parça kodlu bile farklı olan, yeni seri farlar ürettirdi., pek çok insan farlarını değiştirdi., Sadece sizin ana garantiniz olan 2 yıllık garantiniz bitti., diye bir miktar işçilik ücreti isteyebilirler hepsi bu., Yok efendim servis danışmanı kadınmışş vs. diye alttan almayın tepenize çıkarlar.,

Araba hem servis bakımlı olucak., hem  “uzatılmış garanti” devam edicek., Affedersiniz ama paşa paşa o farları değiştirmek zorundalar.. Öncelikle o servis danışmanı kadın kendi fikirlerine göre iş yapamaya hakkı yok., Zaten değişim olup-olmayacağı servis değil Doğuş Oto genel merkez karar verir., Farlardaki merceklerin lekeli hallerinin resimleri çekilir ve Doğuş merkeze iletilir., Öyle çok fazla bile beklemeden en geç 1 gün içinde cevap gelir..

 
servis farlarla ilgili olarak Almanya dan yeni bülten geldiği bu lekelerin yeni farlarda da olduğu ve görüşü etkilemediğine dair yazı geldiği ve normal garanti de olan araçların bile değişimine onay gelmediği söylendi

 
bugun aracımı servise götürdüm kasis geçişlerindeki gıcırtı ve far merceklerindeki lekelenme için. servis danısmanı hanıma durumu anlattım galiba kronik dedim direk bizim kronik sorunlu bi modelimiz yok dedi. herneyse dedim bi baksınlar uzatılmış garantim var gerekeni yapalım dedim. uzatılmış garantiyi garanti değilmiş gibi değerlendirdi resmen :) herneyse çarşamba sabahına randevu verdiler araç bikaçgün bizde kalabilir dedi test gerekebilir gelen cevaba göre vs dediler. bayan olunca pek bişeyde diyemedim açıkcası.  herneyse sorum şu eğer garantiye sokmazlarsa ben bu sıkıntıların giderilmesinide garanti harici kabul etmezsem bir ücret talep ederlermi? yok test yaptık yok arıza tespiti yaptık vs şeklinde?  bu arada servis balıkesir edremit yağcı vw. belkide trdeki en sıkıntılı ve ilgisiz servis. cevaplar için şimdiden teşekkürler. 
:)  Bir aracımı Edremit'li bi kişiden almıştım, adam aracı sıfır almasına rağmen kül tablası yokmuş, satıcı bu araçtan çıkmadı bi ara uğrayın yenisini verelim demişler 1.5 yılda alamamış. fiyatı 120 TL idi geçen sene. Sıfır aracın kül tablasını hiç etmişler :)  

Sizin sorunlara gelince gıcırtı, burçlardan geliyor yağlanması gerekecek, far da değişebilir. daha önce bir çok kişi mercek lekelenmesinden dolayı farlarını değiştirmişlerdi. Araç Kaç model ve hangi paket

 
Fren balatası uyarısı verdiği için aracı servise götürdüm aynı zamanda da gıcırtı geldiğini bunun zaten kronik bir sorun olduğunu ve gres şeklinde sıvı ile yağlanması gerektiğini ilettim cevap ''şimdi kış ayı gelir öyle sesler' dedim zaten fren balatası için tekerler sökülecek gelmişken ona da bakın 'diğer geldiğinizde bakarız' dedi servis danışmanı ya sabır dedim öğlenden sonra almaya gittim tabi baktırmamış gıcırtı durumuna neyse gidrkende sizi arayacaklar 5 üzerinden 5 verirsiniz değil mi dedi cevap vermedim ertesi gün servis aradı 5 üzerinden 2 puan veriyorum diğer aracımda volkswagendi 7 yıldır servise geliyorum ilk defa iş yaptıramadım dedim aradan 2 saat geçti servis danışmanı aramış benden memnun kalmamışınız diye hesap sorar bir tavır içerisinde 'evet memnun kalmadım' dedim o zaman aracı getirin baktıralım dedi yok getiremem dedi aldıralım dedi yok sağolun ben ilk defa arabaya binmiyorum bir talep olduğunda sizin gibi cevap verilmez açar bakarsınız beni ararsınız beyefendi aracınızdaki ses şu nedenden geliyor ücretide bu kadar dersiniz ben kabul ederim ya da etmem dedim niye böyle konusuyorsunuz ki diyor :)  neyse hızımı alamadım doğuşu aradım servis danısmanından memnun kalmadım ama adam aramıs bana hesap soruyor dedim not alıyoruz bizim ceza sistemimiz var dediler artık bilmiyorum ne oldu ama servis danışmanı ben yirmi yıldır buradayım gelir öyle sesler diye  bana ahkam kesti dedim bende 7 yıldır gelirim sizi hiç görmedim ticariden geçtim diyor sanki sanayiye gitmiş gibi hissettim kendimi.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:


Geri
Üst Alt