1.0 dsg Golf hakkinda izlenimlerimi paylasmak istiyorum.Fikirleri olan arkadaslar yazabilir.


fanajal

Katılımcı Üye
 
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
661
Tepkime puanı
498
Konum
Bursa
İsim
Musti
Selam arkadaslar.Oncelikle Haziran ayinda 109 bin tlye aldigim sifir comforline dsg Golf icin goruslerimi yazmak istiyorum.Su andaki fiyatlara bakinca acaba cok mu para vermisim diye düşünüyorum.Arac ilk aldigimda yahu 1.0 motor aldik aptallikmi ettik diye dusunmekle ilk 3 ayim gecti hatta geceleri bile uyuyamadigim zamanlar oldu.Fakat zamanla uzun yol tecrubelerim sehir ici tecrubelerim artikca fikirlerim tamamen degisti.Bikere yakit bir debo ile uzun yolda 1000  kesinlikle gordum.Sehir ici de su anda 35 40 kurus yakıyor.Dsg ye oyle bir alistimki kulaklıklardan bile vites degistirmek zor geliyor.Ara ara gazlamayada basladim ilk baslarda basamiyordum acaba bisi olurmu diye simdi ilk kalkistan sonra gaza yuklenince araba cok tatli hizlaniyor motorun homurtusu cok guzel.Hatta uzun yolda bir kere denedim 120den 180 e cok hizli bir bicimde cikiyor bu beni cok sasirrti.Ses sistemi mukemmel direksiyon koltuk konumlamasi cok keyifli.Golfu almadan once test ettigim honda civic egea vs araclardan cok daha rafine hızlanması da cok daha iyi sessiz.Merak ettiğim acaba 1.4 Golf cok mu farklidir o soru isareti var kafamda.Ozetle aracimdan su anda cok memnunum 1.2.  Jettadan gecmistim.Sportifligi rahatligi konfotu uzun yolda ki verdigi keyif gercekten beni mutlu ediyor.Saygilar sunuyorum teşekkürler.

 
Hocam 150lik almadığınız sürece çok fark kesinlikle olmaz. En büyük fark ses olacaktır. 4 silindirli TSi gerçekten çok daha sessiz. 1.0 ve 1.2 motor vergi avantajı olduğu için dizeli yok ediyor ;)

 
Yusuf abinin dediği gibi 150'lik ACT olmadığı sürece 1.0 motorun 1.4 ile arasında bariz bir farkı yok. Siz memnunsanız gerisi boş. :)  Önceden düşündüğünüz gibi 1.0 motorlar kötü sanılıyor fakat oldukça iyiler. Gerek VW'nin 1.0 motoru, gerekse Ford'un 1.0 motorları vs vs artık yeni teknolojilerle yapıldıkları için hem uzun ömürlü hem de ekonomik. 

 
@AhmetCakmak İlk baslarda tirsiyordum hani ya bu 3 silindir vs.Simdi lambalarda kalkışta abarti gelebilir bazi premium marklara kafa tutuyor hatta geçiyorum saskinim;-)

 
Selam arkadaslar.Oncelikle Haziran ayinda 109 bin tlye aldigim sifir comforline dsg Golf icin goruslerimi yazmak istiyorum.Su andaki fiyatlara bakinca acaba cok mu para vermisim diye düşünüyorum.Arac ilk aldigimda yahu 1.0 motor aldik aptallikmi ettik diye dusunmekle ilk 3 ayim gecti hatta geceleri bile uyuyamadigim zamanlar oldu.Fakat zamanla uzun yol tecrubelerim sehir ici tecrubelerim artikca fikirlerim tamamen degisti.Bikere yakit bir debo ile uzun yolda 1000  kesinlikle gordum.Sehir ici de su anda 35 40 kurus yakıyor.Dsg ye oyle bir alistimki kulaklıklardan bile vites degistirmek zor geliyor.Ara ara gazlamayada basladim ilk baslarda basamiyordum acaba bisi olurmu diye simdi ilk kalkistan sonra gaza yuklenince araba cok tatli hizlaniyor motorun homurtusu cok guzel.Hatta uzun yolda bir kere denedim 120den 180 e cok hizli bir bicimde cikiyor bu beni cok sasirrti.Ses sistemi mukemmel direksiyon koltuk konumlamasi cok keyifli.Golfu almadan once test ettigim honda civic egea vs araclardan cok daha rafine hızlanması da cok daha iyi sessiz.Merak ettiğim acaba 1.4 Golf cok mu farklidir o soru isareti var kafamda.Ozetle aracimdan su anda cok memnunum 1.2.  Jettadan gecmistim.Sportifligi rahatligi konfotu uzun yolda ki verdigi keyif gercekten beni mutlu ediyor.Saygilar sunuyorum teşekkürler.
1.4 tsi manuel : Sehir içi 860 km (ışık 820 km de yanıyo..), şehir dişi 900 km gidiorum 1 depo ile. Kışın şehir içi 820 km yakıyorum.

Sehir 37-38 kuruş yakiorum..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Golf835 Ben fazla dikkat etmedim genel olarak ortalamam ve klima acik ti bu yaz full dolu arac uzun yol deneyimim lamba yanip dibine kadarda zorlamam depoyu.1.4 unde yakit degerlerin iyiymiş dostum.

 
@Golf835 bu rakamlar cidden çok iyi 1.6 tdi ile aynı rakamları yakalıyorum

 
@bf417 Bende şaşırıyorum İlk arabam 1.3 multijet puntoydu. 75 bu 1.0 golf ondan daha az yıkıyor nerdeyse puntoyla uzun yolda 850. Gidiyordum de hadi 900 deposuda 45 lt.Golfun 50 lt 1000  km Bursa Antalya Yada Bursa Tekirdag vs.cok rahat klima yuk muk dert etmeden görünce o multijetin kahrını bosuna cekmisim.😂

 
Benim gordugum tek sikinti vites D‘de iken bazen ara hizlanmalarda devir cok dusup titreme yapabiliyor. Bunun icin ya S modu kullanmak ya da gaza biraz fazla basmak gerekebiliyor.

bir de ilk calistirma sarsintili oluyor, ozellikle start stoplarda bu rahatsiz ediyor. 1.2tsi bu acidan daha iyidi.

yakit tuketimi ise ayni guzergahta eski 1.6mjet(dizel) aracimla ayni yakiyor.(Sehir ici 7,5-8) Hizlanmasi vs konusunda da eksiklik hissetmiyorum ki eski aracim 120bg 300nm tork idi!

Benzin fiyatlarinin mazota yakinsadigi su gunlerde dizel almadigim icin en ufak pismanlik yasamiyorum. Zaten o gurultusu, yok dpfsi, yakita hassas olmasi vs bi dert.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bende 1.0 tsi manuel kullancısıyım , cidden çok az yakıyor performans olarakta keyifli  birçok arabayla denedim şaşırtıcı bir şekilde iyi gidiyor araba 😊 

 
Merhabalar , ben 1.4 tsi 150 lik test etmistim 1.2 tsi ile alakasi yok yaris arabasi gibi resmen mukemmeldi 1.0 tsi nasil acaba bende 1.2tsi mevcut ikisini de deneyimleyen beni aydinlatabilir mi biri 4 digeri 3 silindir bu hos degil 1.0 tsi icin ama daha guclu gorunuyor kagit ustunde ama bu tamamen boş benim icin gercek tecrube onemli tesekkurler

 
@kangaster hocam rolantide 3 silindir olduğu için titreme mevcut  1.0 tsi 1.2 tsi in yerine gelen bir motor 1.0 tsi

 


Geri
Üst Alt