Jump to content

Recommended Posts

Arkadaşlar aracım 1,4 tsi 122bg 2014 comfortline, uzun süredir 3,5luk yay arayışındayım. XtremeTuning’in sayfasında XT spor yaylara rastladım. Kullananız varmı? Fiyatları Eibach yaylara göre çok makul. Önerir misiniz? Yada bilinen marka yaylardan şaşmamı dersiniz?

mo_coco bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@mbonat açıkçası 2. el malum sitede bulamadım. Bi satıcı vardı sadece adam gibi oda büyük ihtimal dolandırıcı. Cooper dan 206ya kadar yay ilanı açmış hepsine aracı sattıgı için bosa cıktı ya da hepsine air taktıgı için bosa cıktı falan yazmış. Varsa öneriniz bi yer orayada bakabilirim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Uğur Taşçıoğlu 

Daha önce yay deneyimim olmamıştı ama konfor anlamında kayıp yok gibi, araçtaki kimse fark etmedi rahatsız olmadı ( belki 16 inch doverlerdan dolayı da olabilir :)  )

Yol tutuşunun arttığını fazlasıyla hisettmiştim, görüntü olarak da spor hale gelmişti çamurlukla lastik arası mesafe idale yakındı

Gelelim beğenmediğim yönüne alçak araca hiç alışamadım, sanki eski model bir araca biniyormuşum gibi hissettim bu benim ilk arabam olduğu için sanki ona ihanet etmişim gibi hissettim, bir de en çok kullandığım güzergahta yol çalışmaları yüzünden uzun bir süre toprak yol olması ve o yolun ay yüzeyi gibi kraterli olmasından dolayı hemen yetkili serviste orijinallerini taktırdım. 

Belki çok ilerde aracımdan sıkılırsam yapacağım bir modifiye diye düşünüyorum, şu anda 16 doverdan 17 dijona geçtim bu beni 1-2 yıl daha götürür :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Uzun araştırma ve takip sonucu 1.2 tsi aracıma spor yay için arkadaşımın önerisyle 3.5 ultra racing yay taktırdım. Hiç duymadığım markaydı ancak kullanan arkadaş çok önerince ve bi kaç tuningcide önerince fiyatta uygun olduğu için aldım çok endişeliydim sekme ses yapma konusunda ama 2 aydan fazladır kullanıyprum çok memnunum çok bozuk yol olmadğı sürece yaylar çok başarılı zaten eibich yayla aynı firmanın yayıymış. Bilgi amaçlı paylaştım güncel fystı 600 civarlarında 

IMG_20190302_121735.jpg

AhmetCakmak bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 17.03.2019 at 23:31, M.y yazdı:

Uzun araştırma ve takip sonucu 1.2 tsi aracıma spor yay için arkadaşımın önerisyle 3.5 ultra racing yay taktırdım. Hiç duymadığım markaydı ancak kullanan arkadaş çok önerince ve bi kaç tuningcide önerince fiyatta uygun olduğu için aldım çok endişeliydim sekme ses yapma konusunda ama 2 aydan fazladır kullanıyprum çok memnunum çok bozuk yol olmadğı sürece yaylar çok başarılı zaten eibich yayla aynı firmanın yayıymış. Bilgi amaçlı paylaştım güncel fystı 600 civarlarında 

IMG_20190302_121735.jpg

 

Aracınızda ki lastikler 18'lik mi? Birde spacer falan kullanıyor musunuz?

 

onurmat bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Uğur Taşçıoğlu ne kadar ödediniz yaylar için? epey bi araştıdınız sanırım. formda ve etrafımda bir kaç kişi satıyor karar veremedim Formda XT marka satan bir arkadaş var. sizde XT alacaktınız neden vaz geçtiniz. Bide ST satan arkadaş var. geçende ULTRA RACİNG taktı bi arkadaşım. herkes memnunum diyor ancak ben karar veremedim. hangisini alsam? birde takılı halini foto atarmısınız size zahmet bilgi olsun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
8 saat önce, tuncer_2632 yazdı:

@Uğur Taşçıoğlu ne kadar ödediniz yaylar için? epey bi araştıdınız sanırım. formda ve etrafımda bir kaç kişi satıyor karar veremedim Formda XT marka satan bir arkadaş var. sizde XT alacaktınız neden vaz geçtiniz. Bide ST satan arkadaş var. geçende ULTRA RACİNG taktı bi arkadaşım. herkes memnunum diyor ancak ben karar veremedim. hangisini alsam? birde takılı halini foto atarmısınız size zahmet bilgi olsun.

Hocam 1100tl civarı bi mebla ödedim. Neticede aracı komple etkileyen bi parça yay mevzu. Bodykit tarzı plastik bi aksam gibi ucuzuna kaçayım diye düşünmiyeyim dedim. Gayet memnunum. Aracın yol tutuşu, manevraları gözle görülür şekilde arttı. E tabi görünüşte. 

1.resim yayların 18jantlı hali

2.resim yayların 16jantlı hali

313D54AC-5C0A-45F4-B526-11FF3F58546F.jpeg

59D3C1DE-625D-461A-A97A-54A8A658F93A.jpeg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Uğur Taşçıoğlu  Bu kadar denk gelir. bende spor yay takıp dartford jant takacaktım. sende aynısını yapmışsın mükemmel olmuş araç :like: PROKİT mi aldın hocam. prokitler 3.5cm düşürüyor. kırımız olur. bide siyah olan serisi var o 5cm düşürüyor. sanki 3.5cm den fazla düşmüş gibi. bide yayları sıfır mı aldın. fiyat uygun gibi geldi. bide jantların maliyeti ne oldu sana ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
10 saat önce, tuncer_2632 yazdı:

@Uğur Taşçıoğlu  Bu kadar denk gelir. bende spor yay takıp dartford jant takacaktım. sende aynısını yapmışsın mükemmel olmuş araç :like: PROKİT mi aldın hocam. prokitler 3.5cm düşürüyor. kırımız olur. bide siyah olan serisi var o 5cm düşürüyor. sanki 3.5cm den fazla düşmüş gibi. bide yayları sıfır mı aldın. fiyat uygun gibi geldi. bide jantların maliyeti ne oldu sana ?

Aynen hocam bu kadar denk gelir yani. Darford çok güzel durdu araçta. Pro-kit evet hocam 3,5cm. DpTuning’den sıfır aldım İstanbuldan. Jant + Dunlop 225-40-18 lastik takım 3500tl kargo dahil hallettim hocam ben. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...