Jump to content

Recommended Posts

Herkese merhaba Yeni Konu’ma hoşgeldiniz.

Ülkemizde satışının başlamasını özellikle beklediğim araçlardan biriydi Yeni Polo.

Yeni Polo’ya, daha araç çıkar çıkmaz satın alan yine benin gibi Ömer isimli arkadaşımız sayesinde, birçok kez binme ve inceleme fırsatı buldum. Ömer’le birlikte test videosu çekip Ömerlerle Polo Testi diye video yapma planımız vardı fakat malesef fırsatımız olmadı.s=bigstar

Bunun dışında aracı hem VW Miram hem de Doğuş Kartal’da inceleme fırsatım oldu. Özellikle VW Miram’daki araç tam anlamıyla gırtlak dolu bir araçtı. Adaptive Cruise Control’e kadar donanımı olan bir Polo’ydu.

Şimdi araç hakkındaki düşüncelerimi siz değerli hocalarıma anlatayım;

Öncelikle Yeni Polo’yu çok beğendim. Araç gerçekten çok güzel olmuş. Eski nesliyle alakası olmayan ve eski nesliyle karşılaştırılmayacak kadar güzel olmuş araç. Önceden Golf’le alakası olmayan Polo bu neslinde Golf’le kıyaslanabilecek hatta Golf’e kafa tutabilecek bir araç haline gelmiş.

Araç zaten bildiğiniz üzere Passat, Tiguan, Kodiaq, Golf gibi araçların kullandığı MQB Platformunun A0 türevi üzerine inşa edilmiş bir araç.

Bu sayede hem çok iyi sürüş dinamiklerine kavuşan Yeni Polo, hem de belirgin şekilde büyüyen boyutlara kavuştu. 

Boyutunu kafanızda canlandıracak bir örnek vermek gerekirse; Araç Golf 4’den daha büyük boyutlara sahip.

Bu sayede de B Segmenti olmasına rağmen C Segmentine kafa tutabilecek seviyede bir araç.

Aracın malzeme kalitesi Golf 7’ye yakın olmakla birlikte Kapıların tamamının sert plastik olması ile B segmenti olduğunu belli ediyor. Yine aynı şekilde yalıtımı da Golf 7’ye çok yakın.

Aracın en alt donanımında dahi LED Gündüz farları, 6,5” ekran gibi donanımlar gelmekte.

Yanlış hatırlamıyorsam aracın 350 Litre bagaj hacmi bulunuyor. Yine neredeyse Golf ile aynı.

Motor kısmına geçecek olursak; araçta benim incelediğim, tercih edeceğim ve bireysel kullacılar tarafından en çok tercih edilen motor; 1.0 TSi 3 Silindirli 95 PS 175 nm Tork’a sahip olan yeni nesil motor. Bu motora manuel şanzıman veya 7 İleri DQ200 Kuru Kavrama DSG şanzıman eşlik ediyor. Ve motor aracı çok çok iyi şekilde taşıyor.

Şimdi en can alıcı noktaya geliyorum. Burada bu aracı Golf ile karşılaştırdığım için belki birçok kişi bana kızacak.8D

Şuanda sıfır KM Golf 7,5 veya 2. El Golf 7 alacak olsam ikisini de almam onların yerine Highline Donanıma sahip Sıfır KM bir Yeni Polo tercih ederim.

Neden diyecek olursanız Golf 7 kasa 2012’den beri satılmakta artık makyaj yemiş olsa da bu kasanın çok eskidiğini düşünmekteyim. Bundan dolayı Polo tercihi çok daha güncel bir araç sahibi olmuş olmayı sağlayacaktır.

Tabiki tek sebebi de bu değil, araç aynı platformu kullanması, boyutu ve kalitesiyle Golf 7’yi pek aratmamasından dolayı yine Golf 7, 7,5 yerine tercih edilebilir.

Fakat bu söylediklerim tabiki Golf 8 çıkana kadar. Golf 8 çıktığı zaman yine Polo’yla karşılaştırılmayacak kadar iyi bir araç olacak.s=bigstar

GÜNCELLEME: Yanlış anlaşılma olmasın Polo’ya kesinlikle Golf’ten daha iyi demiyorum. Golf her zaman Polo’dan daha iyi bir araçtır ve öyle olacaktır. Üstteki karşılaştırmayı ikisini de hiç almamış ve şuanda alacak bir kişi için kendi deneyim ve fikrimce yaptım.s=bigstar

Şimdi sizi çektiğim fotoğraflarla baş başa bırakıyorum. @silvershadow @forzaGilles @Ender @Blackjoke @DuzboruDownpipe @fcsrn @Nfk @iamalegend @xentus @forjust1day @gokberks @OnurD7@yusufacs @Adv_Dbl @Jesi @Alperen099 @Elz @caglar_61

 

 

 

61DD6230-7C04-435F-8988-FB7A0533EEA1.jpeg

8CD59B61-7C1C-4EE1-B663-244A1C3A5EC9.jpeg

8EFD6395-E93C-4EC3-BFA4-4263F5FA6057.jpeg

93E48E90-0947-444F-BF39-468118C1FF09.jpeg

D9DA6FB2-31D9-4998-9419-3A141919C38F.jpeg

469284BE-CA18-4EA4-B746-8FE5247E0D32.jpeg

97FC368F-A40D-4E34-B825-CB729263C21C.jpeg

9851B225-2BBD-4E83-90CB-C8E2100EFEF0.jpeg

silvershadow, Nfk, trooper ve 7 diğer bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
6 dakika önce, DuzboruDownpipe yazdı:

Bi üst segment alt donanım arabayı çoğu zaman alt segment dolu araca tercih ederim.Highline Polo alacağıma Midline Plus Golf alırım.Tercih meselesi :)

Önceki kasa Polo olsa ben de kesinlikle öyle yapardım hocam. Ama yeni kasa bambaşka.

Bir gün birlikte ayarlayıp test sürüşü yapalım inşallah.s=bigstar

turbomumin ve DuzboruDownpipe bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@yer_ucagi_34 emeğine sağlık hocam. Fakat şahşi düşüncem 3 silindir motora sıcak bakamıyorum. Daha önce başka marka araçlarının 3 silindir incelemelerini izledim iyi bir intiba bırakmadı bende. He unutmadan Polo ne yaparsa yapsın her zaman golf’un minnak kardeşi olarak kalacaktır. Polonun bu kabuk değişimi mk8 golf’un nelerinin değişceğine ışık tutuyor kanımca. O zaman diyorum ki, Ebru gündeş ablamızdan gel vicdansız çağırmazdım acil olmasa :('

Jesi, fcsrn ve yer_ucagi_34 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
9 dakika önce, Nfk yazdı:

@yer_ucagi_34 emeğine sağlık hocam. Fakat şahşi düşüncem 3 silindir motora sıcak bakamıyorum. Daha önce başka marka araçlarının 3 silindir incelemelerini izledim iyi bir intiba bırakmadı bende. He unutmadan Polo ne yaparsa yapsın her zaman golf’un minnak kardeşi olarak kalacaktır. Polonun bu kabuk değişimi mk8 golf’un nelerinin değişceğine ışık tutuyor kanımca. O zaman diyorum ki, Ebru gündeş ablamızdan gel vicdansız çağırmazdım acil olmasa :('

Her Konu’ma gösterdiğiniz büyük ilgiden dolayı size çok teşekkür ediyorum Değerli Nevzat Hocam.s=bigstar

3 Silindir motorlara özellikle BMW’dekilere ben de hiç sıcak bakmıyordum. Fakat zamanla birçok 3 Silindirli araca binince bu 3 silindirli motorlar çok hoşuma gitmeye başladı. Özellikle dizel gibi olan yakıt tüketimleri çok cezbedici.

Gerçekten öyle Polo böyleyse yeni Golf’ü düşünemiyorum, tabi fiyatını da düşünemiyorum.8D Yeni Nesil Golf, Yeni Nesil Fiyatlarıyla bizi inşallah Mercedes-Benz yetkili satıcılarına göndermez.&:

Son kısma bittim.8D

turbomumin ve Nfk bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
3 dakika önce, yer_ucagi_34 yazdı:

Her Konu’ma gösterdiğiniz büyük ilgiden dolayı size çok teşekkür ediyorum Değerli Nevzat Hocam.s=bigstar

3 Silindir motorlara özellikle BMW’dekilere ben de hiç sıcak bakmıyordum. Fakat zamanla birçok 3 Silindirli araca binince bu 3 silindirli motorlar çok hoşuma gitmeye başladı. Özellikle dizel gibi olan yakıt tüketimleri çok cezbedici.

Gerçekten öyle Polo böyleyse yeni Golf’ü düşünemiyorum, tabi fiyatını da düşünemiyorum.8D Yeni Nesil Golf, Yeni Nesil Fiyatlarıyla bizi inşallah Mercedes-Benz yetkili satıcılarını göndermez.&:

Son kısma bittim.8D

Hocam vw araç oluşturma Web sitesinden kafamdaki aracı oluşturdum. 175.455 tl’cik ibaresini görünce sayfa sağ üst köşe mouse sol tık yapıp vay be dedim :000296-medium: 1.4 tsi highline pakete 2-3 opsiyon ekleyince fiyatları başımı döndürüyor. Dediğiniz gibi mk8 baya bi sert giriş yapar 1-2 sene sonra bizde kendileri ile kavuşuruz umarım. 

yer_ucagi_34 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
9 dakika önce, Nfk yazdı:

Hocam vw araç oluşturma Web sitesinden kafamdaki aracı oluşturdum. 175.455 tl’cik ibaresini görünce sayfa sağ üst köşe mouse sol tık yapıp vay be dedim :000296-medium: 1.4 tsi highline pakete 2-3 opsiyon ekleyince fiyatları başımı döndürüyor. Dediğiniz gibi mk8 baya bi sert giriş yapar 1-2 sene sonra bizde kendileri ile kavuşuruz umarım. 

Golf’ten sonra Golf olmaz hocam. Geçenlerde bu aracı Mercedes Gelecek’te gördüm. 2017 model daha 6000’de miydi neydi KM’si. Dizel Otomatik. Araç resmen başımı döndürdü rengiyle. Bundan sonra Mercedes’te ya GLC250 ya da E180 bakarım derken kendimi az daha aracı A180d ile takas ederken buluyordum. 8D

2AA37790-4F7F-47B9-BC2A-CC9E4CF8F0CB.jpeg

281B3647-5C32-463D-AFE4-60C34985971A.jpeg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@yer_ucagi_34 hocam yeni polo'nun güvenlik donanımlarıyla ilgili eleştriler dolaşıyor nette. sadece 2 hava yastığı olduğunu söylüyorlar, highline donanımda bile. doğruluk payı var mı?

euro-ncap'ta test edilenler avrupada satılan ve güvenlik anlamında dolu olanlarmış yorumlara göre.

eğer türkiyeye sadece 2 hava yastığı ile geliyorsa, boyutun ve kalitenin benim gözümde değeri ikinci plana düşer. bu kadar temel donanımda kesintiye gidilmişse şayet görmediğimiz parçalarda, yerlerde nelerden çalınmıştır kimbilir.

yer_ucagi_34 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
15 dakika önce, asdfg112 yazdı:

@yer_ucagi_34 hocam yeni polo'nun güvenlik donanımlarıyla ilgili eleştriler dolaşıyor nette. sadece 2 hava yastığı olduğunu söylüyorlar, highline donanımda bile. doğruluk payı var mı?

euro-ncap'ta test edilenler avrupada satılan ve güvenlik anlamında dolu olanlarmış yorumlara göre.

eğer türkiyeye sadece 2 hava yastığı ile geliyorsa, boyutun ve kalitenin benim gözümde değeri ikinci plana düşer. bu kadar temel donanımda kesintiye gidilmişse şayet görmediğimiz parçalarda, yerlerde nelerden çalınmıştır kimbilir.

Değerli hocam; öncelikle konuma gösterdiğiniz ilgiden dolayı çok teşekkürler.

Yeni Polo’da Ön 2 hava yastığı ve perde hava yastıkları bulunuyor. Bunları VW gibi sayarsak 4 adet, Toyota gibi sayarsak 6 adet havayastığı olmuş oluyor.

Golf’ten eksik olarak koltuklardaki hava yastıkları bulunmuyor. 

@asdfg112Düzeltme: sizin için baktım şimdi dediğiniz gibi standart donanımda 2 hava yastığı bulunuyor. Benim bindiklerimde galiba opsiyonel olarak alınmış diğerleri.

Fakat şöyle bir durum var Polo gibi araçlar genellikle tek kişi kullanıldığından dolayı çok büyük bir güvenlik zaafiyeti de arz etmiyor benim fikrimce.

asdfg112 ve Ömer Kahraman bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Öncelikle Böylesi Bir inceleme yapıp forum sayfamızda paylaşmanızdan dolayı Teşekkür Ederim Hocam. Polo ya gelirsek ciddi anlamda yol katettikleri aşikar. Boyutlarının büyümesi çok büyük bir oldu iç konsol özellikle donanım seviyesi yüksek olanlarda çok başarılı B segmenti için iddialı bir konumda. Golf ile kıyaslama Konusunda biraz tereddutlu olsam da sonuçta aynı ailenin küçük bir ferdi olduğundan çok fa haksızlık yapılmasını doğru bulmuyorum. Bir Dönem eşim in 1.6 dizel otomatik aracında tecrübe etmiştim poloyu o araca 1.6 motor çok fazla idi şimdi ise 1.0 3 silindir ile güze bir kombinasyon yakalanmış gözüküyor. Kendi düşüncem Artık Golf den sonra Polo yu düşünmesem de aile fertlerimizden ilk araca olarak genç nesile veya Bayanlara tercih etmesini söyleyebilirim. Lakin Golf Başkadır ve öyle Kalmalıdır. [emoji41][emoji106][emoji6]

 

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
9 dakika önce, Ender yazdı:

Öncelikle Böylesi Bir inceleme yapıp forum sayfamızda paylaşmanızdan dolayı Teşekkür Ederim Hocam. Polo ya gelirsek ciddi anlamda yol katettikleri aşikar. Boyutlarının büyümesi çok büyük bir oldu iç konsol özellikle donanım seviyesi yüksek olanlarda çok başarılı B segmenti için iddialı bir konumda. Golf ile kıyaslama Konusunda biraz tereddutlu olsam da sonuçta aynı ailenin küçük bir ferdi olduğundan çok fa haksızlık yapılmasını doğru bulmuyorum. Bir Dönem eşim in 1.6 dizel otomatik aracında tecrübe etmiştim poloyu o araca 1.6 motor çok fazla idi şimdi ise 1.0 3 silindir ile güze bir kombinasyon yakalanmış gözüküyor. Kendi düşüncem Artık Golf den sonra Polo yu düşünmesem de aile fertlerimizden ilk araca olarak genç nesile veya Bayanlara tercih etmesini söyleyebilirim. Lakin Golf Başkadır ve öyle Kalmalıdır. emoji41.pngemoji106.pngemoji6.png

 

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

 

 

 

Tüm konularıma gösterdiğiniz büyük ilgiden dolayı asıl ben teşekkür ederim hocam.s=bigstar

Söylediklerinize aynen katılıyorum. Polo’yu Golf ile kıyaslamış olsam da Polo hiçbir zaman Golf’ten daha iyi bir araç veya Golf’ten sonra geçilebilecek bir araç olamaz.

Ama dediğiniz gibi ilk araç olarak alacak birisi için mükemmel bir araç olacaktır.acıktım

Jesi ve Ender bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, yer_ucagi_34 yazdı:

Tüm konularıma gösterdiğiniz büyük ilgiden dolayı asıl ben teşekkür ederim hocam.s=bigstar

Söylediklerinize aynen katılıyorum. Polo’yu Golf ile kıyaslamış olsam da Polo hiçbir zaman Golf’ten daha iyi bir araç veya Golf’ten sonra geçilebilecek bir araç olamaz.

Ama dediğiniz gibi ilk araç olarak alacak birisi için mükemmel bir araç olacaktır.acıktım

Tam bu minvalde bişey yazacaktım ki,gerek kalmadı:'(Polo segmentinde iyi olsada Golf candır..Polo ya tercih edilecek araç değildir..Ha bu arada emeğine sağlık kardeşim,düşünecekler için fikir vermiş oldun..:000074-medium:

yer_ucagi_34 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Polo benimde çok hoşuma gidiyor ama dolu polo yerine boş golf tercih etmek her zaman daha mantıklı. Boş diyoruz ama yukarıda bahsedilen nokta çok önemli birinde 7 hava yastığı digerinde 2 hava yastığı standart bu polonun en güçsüz yanı diğeri ise arka frenelerin kampana olması bu bana itici geliyor.

Hyundai i10 da bile 4 tekerlekte disk fren varken poloya bu yakışmıyor.

Diğer konularda polo sınıfının en iyisi. 

yer_ucagi_34 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
23 dakika önce, ÖzDi yazdı:

Tam bu minvalde bişey yazacaktım ki,gerek kalmadı:'(Polo segmentinde iyi olsada Golf candır..Polo ya tercih edilecek araç değildir..Ha bu arada emeğine sağlık kardeşim,düşünecekler için fikir vermiş oldun..:000074-medium:

Konuma gösterdiğiniz ilgi için asıl ben size teşekkürü borç bilirim hocam.acıktım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çalışanın Emekçi nin hakkı tabiki takdir edilir tabi ama

Golfe binenin bu saatten sonra polo kelimesi ile ilişkisi anca şu olur. polodan kendine ya bi gömlek alır  yada bakkaldan polo delikli şeker. Bayiye gidipte bir alt ligin aracı olan polo istediği kadar albenili olsun.

Bülent abla   golften inip poloya binerse belki polonun trendi yükselir tabi

 

yer_ucagi_34 ve DuzboruDownpipe bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@yer_ucagi_34 

Yine keyifle okunan bur inceleme olmuş.ellerinize sağlık değerli Hocam 

Uzaktan Golf ile arasında neredeyse fark yok

Gerçekten şık ve boyutlarının büyümesi ile bence kendine özgü bir segment basamağı adayı

Kullanımına da bakmalı ve sürüş hissini test etmeli

yer_ucagi_34 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
18 dakika önce, silvershadow yazdı:

@yer_ucagi_34 

Yine keyifle okunan bur inceleme olmuş.ellerinize sağlık değerli Hocam 

Uzaktan Golf ile arasında neredeyse fark yok

Gerçekten şık ve boyutlarının büyümesi ile bence kendine özgü bir segment basamağı adayı

Kullanımına da bakmalı ve sürüş hissini test etmeli

Her konumda olduğu gibi bunda da büyük ilgi ve destek gösterdiğiniz için çok teşekkür ediyorum Murat hocam.s=bigstar

Sizin büyük destek ve motivasyon verici yorumlarınız sayesinde sürekli forumuza içerik yaratma isteğim çoğalıyor, açtığım konulardan zevk alıyorum.acıktım

silvershadow bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: Doğukan Kervan
      Merhaba arkadaşlar. Aracım Euro 6 Golf 7 Highline TDI DSG modeli. Aracı yakın zamanda 70.000 bakımına soktum. Bugün fark ettiğim bir ses var, aracımda 60'ı geçtikçe uçağın içindeyken gelen motor sesinin aynısı geliyor. Bunu ben mi fark etmedim, herkeste var mı ya da bir sorun falan mı? Bilgisi olan varsa yardımları bekliyorum. 
      Bu aşağı bıraktığım linkte arkadan motor sesinin yanında kesik kesik bir ses geliyor. Gelen ses de tam olarak aynısı, kesik kesik bir şekilde 60'ı geçtikten sonra geliyor. Hızlandıkça artıyor.
       
    • Yazan: yer_ucagi_34
      Herkese merhabalar yeni konuma hoşgeldiniz.
      Bu sefer bambaşka bir konu ile karşınızdayım.
      Geçenlerde birkaç ay önce Thy ile yaptığım uçuşta bana eşlik eden Boeing 737-800 tipi uçağın incelemesini sizler değerli hocalarımla paylaşacağım.
      Öncelikle biraz temel bilgi vereyim havacılıkla pek ilgilenmeyenler için. Havacılıkta en çok satılan 2 uçak markası vardır. Boeing ve Airbus. Hangisi daha iyi diyecek olursanız, ikisi de iyidir bunların. BMW Mercedes gibidirler.
      Airbus Avrupa yapımı, Boeing ise Amerikan yapımıdır. Şirket olarak Boeing çok daha köklü bir şirkettir ama.
      Bunun dışında arabalarda nasıl plaka oluyorsa uçaklarda da plaka ile aynı işlevi gören kuyruk tescili denilen şey vardır. Uçağa binenler sıkça görürler, uçağın kuyruk yani arka kısmında TC-JVC tarzı bir şeyler yazar. İşte bu uçağın kuyruk tescilidir. Türkiye’ye kayıtlı uçakların kuyruk tescili böyle TC-XXX şeklinde olmaktadır.
      Benim yolculuk ettiğim uçak 2008 model, 9.7 yıllık, ilk sahibi Türk Hava Yolları olan bir Boeing 737-800’dü. Uçağın kuyruk tescili TC-JHC, uçağın ismi ise “İSKENDERUN”du. Ve uçak özel boyama olan THY’nin de üye olduğu Star Alliance havayolu birliği boyamasına sahipti.
      Şimdi uçağın içine geçelim. Uçağımız yanlış hatırlamıyorsam 155 kişi alabiliyor. Tabi Pegasus gibi firmalarda 189’a kadar çıkarılabilmekte. Uçağın en ön 3-4 sırası Business Class olarak ayrılmış durumda. Uçuş başlamadan perde çekilerek Economy ile Business arası ayrılmakta. Ben tahmin edeceğiniz üzere Economy Class’daydım fakat zaten benim uçuşumda çoğu iç hatlarda olduğu gibi business uygulaması yok zaten. O koltuklar da Economy yolcularına hizmet veriyor.
      Uçak eski olduğundan dolayı uçakta koltuk arkası ekran eğlence sistemi bulunmuyor. Sadece üstteki uçağın haritada nerede olduğunu gösteren ekranlar yer almakta.
      Uçağın koltukları oldukça rahat ve koltuk kafalıkları aynı BMW 7 Serisi gibi hem yukarı aşağı hem de sağa sola doğru sıkıştırarak ayarlama seçenekleri mevcut. Bunun dışında THY olduğundan dolayı diz mesafeleri bayağı geniş. Ve her koltukta ayak dayama mevcut. Kol dayamaları söylememe gerek yok. Golf’le karşılaştırdığımda bir Golf kadar konforlu koltukları olmasa da fena değil ve diz mesafesi de Golf’ten çok az geniş. Ayrıca koltuklar tamamen deri.
      Şimdi uçağın teknik ve performans verilerine gelecek olursak, Uçakta CFM markasının ürettiği 2 adet motor yer almakta. Ve bu motorlar uçak ile birlikte mükemmel şekilde çalışıyor. Uçak kalkışta motorlara tam gaz verilmesinin ardından hızlı bir şekilde kalkış hızı olan V2’ye ulaşıyor. Fakat böyle ilk başta 100 KM/H’ye kadar olan hızlanmada ACT Golf her türlü tokatlar, 100’den sonra Boeing alır. @mehmetmertAğırlıktan dolayı ilk kalkışta yavaş kalıyor.
      Yalıtım ise fena değil uçakta. Kalkış anı dışında çok ses gelmemekte. 
      Yakıt tüketimine de gelecek olursam yolcu başına yaktığı değer Golf’ün yarısı kadar.
      Bu uçak 26.000 Litre yakıt alabilmekte. 
      Ve full yolcu ile 5.765 KM menzile sahip.
      100 KM’de 451 Litre yakıt tüketiyor.
      Yine 100 KM’de yolcu başına 2.57 litre yakıt tüketiyor.
      İncelemede ikramları da söylememek olmaz. Standart THY iç hatlar ikramları bulunuyor. Eğer uçuşunuz sabah ise sıcak şekilde Beyaz Peynirli Sandviç getiriliyor. Sandviç boyut olarak fena değil. Uçuş akşam ise yine sıcacık şekilde kaşar peynirli sandviç geliyor. Bu da bayağı lezzetli. İçecek ise sınırsız sürekli isteyebilmektesiniz.
      Şimdi sizleri çektiğim fotoğraflar ile baş başa bırakıyorum.
      @silvershadow @fcsrn @Ender @Nfk @iamalegend @yusufacs @Alperen099 @Blackjoke@forjust1day @caglar_61 @Beşiktaş1903 @xentus @DuzboruDownpipe


      Bu fotoğrafta yandaki Anadolujet uçağı ilk uçak yolculuğumda bana eşlik eden uçaktı yıllar yıllar önce. O zamanlar kuyruk tescili TC-JHJ idi şuanda TC-SBF. TC-SBF olduktan sonra da yine birkaç kez daha binmişimdir.

       




      THY sembolü olan 3 tane yaban kazı’nı böyle farklı açılarla yan yana koyunca T H Y yazısını görebilmektesiniz

       

    • Yazan: yer_ucagi_34
      Herkese merhabalar. Yeni konuma hoşgeldiniz.
      Bu konuda bayağı bayağı önceden yaptığım bir incelemeyi paylaşacağım.
      Hepimizin bildiği gibi Volkswagen'in Pick-up modeli Amarok'un geçtiğimiz yıl 3.0 Dizel Motorlu, V6 224 Beygir ve 550 Tork'a sahip yeni bir versiyonu piyasaya sürüldü. Ve aynı anda Amarok makyajlandı.
      Bu V6 olan versiyonun çok çok iyi performans verileri bulunmakta. Araç o kadar ağırlığa rağmen 0'dan 100'e 7,9 sn'de çıkıyor.
      Araçta BMW'lerde bulunan meşhur ZF8 Tam Otomatik Tork Konvertörlü 8 İleri Şanzıman yer almakta.
      Bu Amarok V6 ilk çıktığında ülkemize sadece standart V6 donanım ile geliyordu. Daha o zaman Aventura diye adlandırılan gırtlak dolu versiyonun satışı ülkemizde yoktu.
      Ama yine aynı V6'nın çıktığı tarihlerde sadece 10 adet özel sipariş Amarok V6 Aventura donanımlı araçlar getirildi. Bunların birçoğu Doğuş Otomotiv Üst Düzey Yöneticileri için. Bir iki tanesini de böyle birkaç müşteri alabildi.
      Bu araç da o ilk gelen 10 araçtan birisi.
      Amarok Aventura'da standart olan donanımlar;
      Full Nappa Deri Koltuklar.
      Tam Elektrikli Masajlı ErgoComfort ön koltuklar.
      Ön koltuklarda ısıtma.
      Fabrika çıkışlı Discover Media ile birlikte açık şekilde gelen APP-CONNECT.
      6.33'' DISCOVER MEDIA
      Işıklı basamaklar.
      Özel fabrika çıkışlı kasa kapatma.
      Karatılmış Arka farlar.
      20'', 255 Tabanlı tekerler.
      Piano Black dış detaylar.
      Gibi donanımlar gelmekte.
      Şimdi buyrun sizi araç ile baş başa bırakayım. Muhteşem bir renge sahip. 
      Amarok Aventura denen aracın lansman rengi bu renk.
      Bu arada sis farı içinin buğulu olduğunu gören olmuştur. Araç aynı yerden 3 kez çarpınca böyle oluyor.
       




















       
      @fcsrn @OnurD7 @yusufacs @xentus @Beşiktaş1903 @mehmetmert
×