Jump to content

Recommended Posts

İyi forumlar. 2 ay önce 2013 model highline 1.4 tsi 122hp golf aldım ve u led gündüz farları yok. Her gören neden u led yok falan diye soruyor bende şüpheye düştüm bu konuda. 2013lerde u led gündüz farları standart değil midir?

İkinci olarak aracıma yazılım attırmayı düşünüyorum. Bu konuyla ilgili açılmış bir başlık bulamadığım için buradan sormak istedim. Araca herhangi bir zararı var mıdır? Artısı eksisi nelerdir ? Araçta neler değişiyor birşeyleri iptal ediyorlar mı?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İyi forumlar. 2 ay önce 2013 model highline 1.4 tsi 122hp golf aldım ve u led gündüz farları yok. Her gören neden u led yok falan diye soruyor bende şüpheye düştüm bu konuda. 2013lerde u led gündüz farları standart değil midir?
İkinci olarak aracıma yazılım attırmayı düşünüyorum. Bu konuyla ilgili açılmış bir başlık bulamadığım için buradan sormak istedim. Araca herhangi bir zararı var mıdır? Artısı eksisi nelerdir ? Araçta neler değişiyor birşeyleri iptal ediyorlar mı?

U Led model yılı ile ilgili değil aracın donanımına ve ekstralarına göre gelmekte yazılım yapan birçok firma mevcut güvenilir bir yere yaptırmanızı tavsiye ederim aracın ara hızlanması son hızı gibi bir takım değerler ciddi manada değişiyor konu hakkında daha tecrübeli arkadaşlar bilgi verir muhakkak aracınızı iyi günlerde kazasız belasız kullanın inşallah


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
zdarbaz bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: mehmetcimcik
      Merhabalar 2013 golf 7 highline 'ın gündüz farlarını böyle dolgun yanmasını nasıl sağlarız. beyaz benim aracım
    • Yazan: emrekk
      U led alacağım satan var mı?
    • Yazan: Al1co1907
      Merhaba Arkadaşlar.
      15 gündür her türlü forum ve yorumlardan araştırdığım, her türlü müdahale ve değişiklikle karşılaştığım çift U led farlar hakkında çıkmaza girdim. Far Tasarım Merkezinden tutunda, sanayide ki Ahmet ustayla dahi konuştum ancak bir türlü ne yapacağımı bulamadım. Çift U led far satın almak istiyorum hatta burdan bir arkadaşımızla anlaştım ürünleri satın alıcam. Farların ışık gücü oldukça yetersiz ki üzerinde piyasanın en iyi led far ürünleri var diyebilirim. Değişirim problem değil dedim xenon, mercek ve optik değişecek dediler 800-900 ₺ gibi bir masraf çıkıyor. Hadi xenon tamam diyelim diyorum bu seferde muayene problemi ve diğer riskler devreye giriyor. Far camı üzerinde hafif soyulmalar var tamiri için +500 ₺ daha masraf çıkıyor. U led alıp direkt montaj ile çok mutlu mesut kullananda var, led far değişimi ve xenon kullanan ve hala yeterli verimi alamayanda var. Çıkmasıydı, yan sanayisiydi, çin malıydı, orjinal parçayı servisten temin edememekti falan bir ton dert oldu yani. Forumda bu konuda en iyi performansı yakalayan bir kaç hocamız var yada alıp direkt kullanıp mutlu mesut olanda var. Nerden ne almam, ne yapmam gerektiği konusunda desteklerinizi rica ediyorum. Mevcut halojen far var aracımda. Bir yandan direkt led far tak takıl boşver gerisini diyorum, bir yandan al u led ne çıkarsa bahtına diyorum, bir yandan da mevcut halojen ampulleri değiştir daha güçlü ampül al diyorum. Kullanıp artısı eksisi konusunda yada al bunu kullan konusunda tavsiyelerinizi rica ederim. Teşekkürler..
    • Yazan: halisdeniz
      golf 7, gündüz led farı için yardımcı olabilirmisin arkadaşlar
    • Yazan: Tamer
      Merhaba Arkadaşlar bugün aracıma yeni yazılım (bir nevi chip tuning) yaptırdım ve çok memnun kaldım..
       geçen yıl serviste yapılan dsg şanzıman güncellemesinden sonra aracımın resmen sağırlaşmıştı,şehir içinde 60-70 km/h  hızlarda 6 veya 7  viteste seyrediyor,ama ani bi çıkış yapmam gerektiğinde gazı köklesem bile vites geç düşürüyor veya gaza bi süre tepki vermiyordu,tepki verdikten sonrada araba resmen bağırıyor ama çıkardığı sese oranla bi performans sergilemiyordu,aynı şekilde sollama manevralarında da aynı durumla karşılaşıyordum, aracıma muntazam bakmam ve hiçbir sorunu olmamasına ve sürekli tek pompadan shell nitro +yakıt almama  rağmen böyle yapması çok can sıkıcı bir durum.
       Uzun süren araştırmadan sonra profesyonel yazılım yükletmeye karar verdim, uzun zamandır bu işi yapan ve kendi yazılımlarını üreten BTC tuning firmasına aldığım olumlu referanslarla ve bi tanıdığım vasıtasıyla birlikte uğradım ve sadece elektronik kontrol ünitesine bir kablo ile bağlanarak kısa sürede yeni yazılımı yüklediler (eski orjinal yazılımı istediğiniz zaman geri yükleriz dediler )
       + 40 hp  ve +50 Nm  gibi bir artış oldu ve yola çıktığım ilk anda artan torku hissettim,böyle bir değişim olabileceğini hiç tahmin etmemiştim resmen aracın karakteri değişti,vitesi S moda almadan S moddan daha performanslı sürüş yapmak gibi bişey oldu 
      şehir içi sabit 60-70 km/H ve 7. viteste giderken hafif gaza dokunmamla 3. veya 4. vitese çok hızlı geçiyor ve hiç bir kayıp hissettirmiyor,şanzımana herhangi bir müdahale olmadı(zaten istesenizde mantık dışı müdahale etmiyorlar) ama artan torkla birlikte daha hızlı iletilen veriler aracın asıl sahip olduğu gücü pürüzsüz bir şekilde kullanmamızı sağlıyor ve araca haricen takılan bi parça aksesuar olmadığı için de herhangi bir zararı olmuyor
       Ben yaptırdım gayet memnunum yapan arkadaşlar da çok ilgiliydi biraz kullan beğenmezsen eski yazılımını geri yükleriz dediler,tanıdık ile beraber gittiğim için ödeme ve fiyat bilgisi ile ilgili bi bilgim yok maalesef ama internet siteleri mevcut.   https://www.btchiptuning.com/
×
×
  • Yeni Oluştur...