Golf 7 hararet sorunu ?


1.2 golf tsı 2013 manual 49binde 😲

5 gün  kapalı otaparkta durdu.Bindim çalıştırdım  motor suyu arızası verdi indim baktım  komple suyu boşaltmış😱

Ankara aydoganlar yetkili Servise gittim devir daim pompası arızalanmış dediler değiştirdiler herşey dahil indirimiyle beraber 1650 tuttu. 😱

Bu kadar basit mi bozuluyor bu soyka yeminle araçtan sogudum😭

 

İyi akşamlar beyler genelde 1.6 dizellerde oluşmuş anladığım kadarıyla ;

birşey dikkatimi çekti kronik olduğundan bahsediliyor bu sorunun doğru anladıysam ve eğer ki

kronik bir sorunsa fabrikasyon devirdaim pompaları arıza yapıyor

ancak tamir için yine servise gidiliyor bu kez takılan parça çıkan parçadan ne kadar farklı veya kaliteli eğer aynı parça bozuldukça değişecekse triger seti gibi ömür biçilmeli ki insanlar büyük sıkıntılara girmesin 

konu ile ilgili bilgisi olan var ise merak ettiğim çıkan ile takılan yeni parça markası kalitesi ne derece farklı

 
1.2 golf tsı 2013 manual 49binde [emoji44]
5 gün  kapalı otaparkta durdu.Bindim çalıştırdım  motor suyu arızası verdi indim baktım  komple suyu boşaltmış[emoji33]
Ankara aydoganlar yetkili Servise gittim devir daim pompası arızalanmış dediler değiştirdiler herşey dahil indirimiyle beraber 1650 tuttu. [emoji33]
Bu kadar basit mi bozuluyor bu soyka yeminle araçtan sogudum[emoji24]
Devirdaim pompası ve burç sesi golfün kronik sorunu ne yazıkki..
 
Dostlar merhaba, fotoğrafta görüldüğü gibi 5-10 km yapar yapmaz hararet yükseliyor ve fanı açınca 90’a sabitliyor. Servise 2 gün sonraya randevu verdiler. Bu iki gün arabayı bu şekilde kullanmak elbette risk lakin 400km yol yapmam gerekli, sizce ne yapmalıyım? Ek soru: yıllık bakımı da geldi yetkili serviste ek indirim yapılıyor mu? Araç 2014 1,6 tdi 85binde 

4618021E-1E2F-40B8-AC8E-A37B206F4F6E.jpeg

 
@Ehc99 sizin araçın aynısı bende var 46 binde devridaim arızası verdi hararet  yükseliyordu hararet yükseldiğinde sakın istop etmeyin direk arabayı rolantide calışır vaziyette kenara cekin ve kaloriferi sonuna kadar sıcak konumunda çalıştırın  hararet düşene kadar bu geçiçi cözüm servis gidin ekim ayında değiştirdim devri daimi 1,000 civarında ft cıktı dışarda yaptırmayın serviste yaptırın yarı motor iniyor trigerin orda devridaim isterseniz trigeride değiştirebilirsiniz sizin km 90 bin e geliyor 120 binde triger değişiyor.

tek işçilikle yırtarsın ağır bakımda yaptırmış olursun o da 2300.tl civarında mal olur.

%25 zibuzi indirimi var servislerde sana söylediğim fiyatlar indirimli hali

yılbaşından sonraya bırakma servis üçretlerine zam gelecek.

geçmiş olsun.

 
Dostum teşekkürler yanıt için öğlen yetkili servise bıraktım arabayı ve devirdaim pompası arızalı çıktı ,ek birkaç daha masraf var ptesi İst merkeze iyi niyet garantisini soracaklar, umarım biraz indirim yaparlar, trigeri de sorarım artık ,çok masraflıymış bu işler :/  

 
Dostum teşekkürler yanıt için öğlen yetkili servise bıraktım arabayı ve devirdaim pompası arızalı çıktı ,ek birkaç daha masraf var ptesi İst merkeze iyi niyet garantisini soracaklar, umarım biraz indirim yaparlar, trigeri de sorarım artık ,çok masraflıymış bu işler :/  
Umarım iyi niyete sokarlar., Fakat en kötü senaryo bile olsa devirdaim değişirken trigeri de değiştirmeniz sizin yararınıza olacaktır., Aracınız 6 yaşında ve 85bin km’de olduğundan 120binde triger değişecek ve siz şuan devirdaim için trigerin olduğu bölge söküleceğinden şuan trigeri değiştirmeseniz., 120bin km’ye geldiğinde tekrardan 2.kez aynı işçilik tutarını ödemek zorunda kalırsınız..!! Devirdaim için zaten bir hayli yüksek işçilik ücreti çıkacak bari bu esnada trigeri de değiştirip tek seferde hepsini aradan çıkarmış olursunuz..

 
@forzaGilles triger ,ön balata, hidrolik yağı,normal 90bin bakımı ( yağı benden) hepsine 2750 fiyat çıkardılar. Merkezden henüz haber gelmemiş bu fiyat bizim yapabileceğimiz dediler, v kayısı dahil edersek 3350 fiyat verdi. Sizce nasıl bana biraz pahalı geldi?

 
@forzaGilles triger ,ön balata, hidrolik yağı,normal 90bin bakımı ( yağı benden) hepsine 2750 fiyat çıkardılar. Merkezden henüz haber gelmemiş bu fiyat bizim yapabileceğimiz dediler, v kayısı dahil edersek 3350 fiyat verdi. Sizce nasıl bana biraz pahalı geldi?
Verdiklere bu fiyata (zubizu indirimi) dahil mi.? Aracınız 5 yaşında ve şuan 4 yaş üstü araçlarda yedek parça ve işçilikte %25 kampanya indirimi uygulanıyor; https://binekarac.vw.com.tr/tr/kampanyalar/Zubizu-Servis-Kampanyasi.html

Fiyat ilk bakınca yüksek gelebilir ancak triger seti, devirdaim pompası, fren hidroliği, hava-yağ-polen-mazot filtresi, ön fren balatası değişeceğini düşünürsek aslında pahalı değil., dışarda yaptırmaya kalksanız 2. kalite parçalarla (aksini iddaa ederler) 300-400 ucuz olabilir fakat aracın en hayati parçalarında ucuza kaçmamanızı öneririm., bu yaptıracağınız işlem ağır bakım bunu bu şekilde değerlendiriniz., Ayrıca serviste yaptıracağınız işlemin 2 yıl garanti altında olacağını da unutmayın., dışarda yaptırdığınızda ilerde bir sıkıntı çıksa muhattap bulamazsınız.. daha da önemlisi sanayide düzgün iş yapan usta bulmak samanlıkta iğne aramaktan farksız :((

Merkezi biraz sıkıştırsınlar.. %10-15 daha indirim koparabilirseniz harika olur..

Benim fikrimi soruyorsanız devirdaim triger gibi hayati parçaların değişiminde serviste orjinal olarak değişmesinden yanayım..

Devirdaim sökülünce doğal olarak antifiriz de değişecek (yaklaşık 3 litre G13 tip antifiriz / 3 litre saf su) bu size verdikleri fiyatın içinde bunlarda vardır.!!

Yalnız V kayışı pahalı bir parça değil, sanırım onu hesaplamadan fiyatına bakmadan üstün körü söylemişler..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Hepsini 2.800’e anlaştık ve işlemler bitti. Teşekkürler yorumlarınız için;)

 
yabancı bir vag forumunda arızalı devirdaim pompasını alman bir firmanın ürettigini yazmışlardı..tüm tdi ve tsilarda 2013-2017 arası bu ürün kullanılmış..ürün arızalı olunca update edilmiş 2017 de ..2017 sonrası bu arızaya denk gelen var mı merak ettim..üretici firma geba..aşağıda hangi araca sahipseniz o aracın soğutma sistemi yedek parça bilgileri mevcut..bu firma şu an halen malzeme veriyormu bilmiyorum..

https://web.tecalliance.net/geba-autoteile/en/parts/cars/121/models/11221/vehicles#@brc/brands:Car;targetType:cars;mandator:geba-autoteile

edit: 2017 sonrası 1.0 tsilara bu firma malzeme vermemiş gözüküyor..elektriklidevir daime geçişte bu yılda oldu yanlış bilmiyorsam..demek ki adamları aforez etmişler.. :)

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bende arabamda 2013 midline plus, iki üç gündür hararet dikkatimi çekti çok kısa sürüşte hemen yükselmeye başlıyo ancak 90 ı geçmiyo tamirciye gittik bi sıkıntı olmaz dedi ancak yinede rahatsız esiyo insanı yapılacak bişi varsa bilgi verirseniz sevinirim 

 
Bende arabamda 2013 midline plus, iki üç gündür hararet dikkatimi çekti çok kısa sürüşte hemen yükselmeye başlıyo ancak 90 ı geçmiyo tamirciye gittik bi sıkıntı olmaz dedi ancak yinede rahatsız esiyo insanı yapılacak bişi varsa bilgi verirseniz sevinirim 
Çok kısa sürüş kastınız ? Araç daha soğukken yüksek devir giderseniz çabuk ısınır ancak sağlıklı değildir.. 90 a sabitlendikten sonra ne azalması nede artması yoksa bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
 
Çok kısa sürüş kastınız ? Araç daha soğukken yüksek devir giderseniz çabuk ısınır ancak sağlıklı değildir.. 90 a sabitlendikten sonra ne azalması nede artması yoksa bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
2 3 km gitmeden artmaya başlıyo fakat 90 ı geçmiyo servise gitmeyi düşünüyorum baksınlar en azından kafamda soru işareti kalmaz

 

@isceka servise gittin mi kardeş , çünkü aynı sıkıntı bende de var , 90a geliyor ama geçmiyorum gözüm hep orda , sizde nasıl bir yol izlendi bilgi verir misin ?

 

Geri
Üst Alt