200 km üstü hızlarda gelen uğultu


Serdar55

Yeni Üye
Katılım
21 Nis 2017
Mesajlar
9
Tepkime puanı
0
İsim
Serdar Abay
Dizel otomatik vites 2013 model araçta 200 km ve üstü hızlarda vitesin ordan gelen uğultu(titreme) sesi neden olabilir ?

160-170 km gibi hızlarda ses yok ...

Böyle bir sorun ile karşılaşan var mı?

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Dizel otomatik vites 2013 model araçta 200 km ve üstü hızlarda vitesin ordan gelen uğultu(titreme) sesi neden olabilir ?

160-170 km gibi hızlarda ses yok ...

Böyle bir sorun ile karşılaşan var mı?
Siz o hızlarda şanzımanı kucağınıza almadığınıza dua edin.

Bi de dizel.... 

 
Dizel araçlarda 200 km hıza çıkmak sakıncalı mı yani bilemedim.

 
Dizel araçlarda 200 km hıza çıkmak sakıncalı mı yani bilemedim.
 
Dizel motorların son hızları düşüktür.
Zaten amaç ekonomi olduğundan dolayı düşük devir yüksek vites prensibi işler genelde.
Dizel motorlarında devir bandının düşük olduğunu bildiğimizden.
Yüksel süratlerde çok kullanmayın derim.
Ekonomi aracı bırakın ekonomi yapsın.
 
Teşekkürler arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için...

 
1.6 dizel manuel aracımda öyle bir sorunla karşılaşmadım bi çok kez 200 210 civarları gördü, sorun şanzumanla ilgili olabilir bi servise sorun derim

 
Siz o hızlarda şanzımanı kucağınıza almadığınıza dua edin.

Bi de dizel.... 
Hocam arkadaşın dizel meganela 226kmh yapmıştık yağ gibide gidiyodu nasıl oluyorda golf şanzımanı elimize veriyor anlamadım kötü renonun yaptığını bizim arabayla yapamıyor muyuz yani?

 
Kendi aracımla herşeyi kontrol edip gece müsait bir yolda güvenliği ilk sıraya koyarak Aracımı denemiştim ve 220-225 arası hızda bikaç dakikada olsa gitme şansı buldum. herhangi bir titreme yada extra bir ses söz konusu olmadı. ilk ve son denememedi diyebilirim. Yüksek hızlarda ülkemizde uzun süre gidecek yollar cok kısıtlı ve kendimce gerekte yok. Altını çizerek yenilemek isterim sadece  Deneme maksatlı yapmış olduğum bir değerlendirme oldu benimkisi. kimseye de tavsiye etmiyorum bu hızlarda araç kullanmayı.Kazasız belasız sürüşler dilerim.

 
Bir sorun olacak olsa adam üretirken limitör vs koyar, neden yüksek hızlara çıkınca sorun olsun?

 
Hocam çıkmayın o hızlara mümkünse. Crash testleri izleyin, lastik testleri izleyin, moose testlerine göz atın caydırıcı olması bakımından :)  Şaka bir yana 5 bijon, 1 lastik parçası yaklaşık yüklü hali 1.5 ton olan bir metal yığınını taşıyor. Bence oralara çıkmak oldukça yüksek tehlike arz ediyor. 

 
Hocam çıkmayın o hızlara mümkünse. Crash testleri izleyin, lastik testleri izleyin, moose testlerine göz atın caydırıcı olması bakımından :)  Şaka bir yana 5 bijon, 1 lastik parçası yaklaşık yüklü hali 1.5 ton olan bir metal yığınını taşıyor. Bence oralara çıkmak oldukça yüksek tehlike arz ediyor. 
Benimde her 150 km'yi geçtiğimde crash testleri geliyor aklıma hocam. Oldukça caydırıcı. Tabi üstüne birde karayolları cezayı kesince daha bi caydırıcı oluyor :)  

 
Hocam buradaki ilgilendiğimiz konu o hıza çıkıp çıkmamamız değil o hızda böyle bir hatayı, yücelttiğimiz Golfün yapmasıdır bence ve her dsg şanzuman bunu yapıyor mu yapıyorsa golfü alırken birkez daha düşündürmeye iten bir konu eğer yapmıyorsada aracı servise iten bir konu olacaktır


 


Geri
Üst Alt