Golf 7 Fabrikasyon ve kronik arızalar linkli listesi



fcsrn dedi:
@fcsrn , yenilerden alamazsınız tabi hocam ( ha şahin/doğan da da alınır). eskilerde 90 la bağıra bağıra +200 le gidermişcesine yardırırsınız , yenilerde 150 ile o hissi alamazsınız. Ayrıca broadway 100 den sonra KANATLANDIRIIIIIIIIIIR  8D   s=s17 8D
Direksiyonlarında da masaj fonksiyonu var, 100ü geçince titreyerek otomatikmen masaj yapmaya başlıyor, sorarım size bu özellik hangi golfte var, opsiyon olarak bile alamadığınızı adamlar zamanında standart donanıma koymuş :D

Benim uçan tenek gibi hızlandıkça yerden yüksekliği artıyor ön tampon dizaynından dolayı, adamlar herşeyi düşünmüş ya :D
s=kop s=lol s=yerlerde

 
@fcsrn , Ayrıca Broadway direksiyonu kol kası yapar ^^ eskiden broadway'in direksiyonunu tek el kullanırdım. Şimdi 2 elle zor döndürüyorum ve korkuyorum elimde kalacak diye ( bir kere neredeyse elimde kalıyordu direksiyon kutusu yalama yapmıştı :D )
 
major24 dedi:
@fcsrn , Ayrıca Broadway direksiyonu kol kası yapar ^^ eskiden broadway'in direksiyonunu tek el kullanırdım. Şimdi 2 elle zor döndürüyorum ve korkuyorum elimde kalacak diye ( bir kere neredeyse elimde kalıyordu direksiyon kutusu yalama yapmıştı :D )
En çok sevdiğim yanı da vites topuzuydu, hala o kadar beğendiğim çıkmadı  s=aşk :D



Şu viraj almaya bakın, hangi araçta var bu viraj kabiliyeti :mad: :( '



Biraz eski ama güzel yazmış http://ismailterzi.com/2012/04/24/yukselen-standartlar-ve-kaybettigimiz-otomobil-ruhu-uzerine/

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@axi2934

Sizdeki durum bu değildir ama aklıma gelmişken yazayım,

sabah arabanın tavanı buğu,su damlacıkları olduğunda ilk virajda veya dönüş yaparken frene bastığımda aracın salınımı ile birlikte,ön camlar(açık)dan içeri foşş su girer bu golf ün dizaynı gereği oluyor,daha önceki araçlarımda böyle bir şey hatırlamıyorum(ya da bu kadar sık olmuyordu).

 
Arkadaşlar Merhaba,

Aracım  1.2 tsi dsg comfortline 2015 mayıs çıkışlı, araç ta özellikle durduktan sonra kalkışlarda acayip bir ses geliyordu, dün servise götürdüm test sonucunda, kavrama da sorun var baskı balata vs  değişicek denildi ve randevu verildi. Bu sorun dsg de meydana gelen kronik arızamıdır? ne tür işlemler yapılacak ? ben ne tür bi yol izlemeliyim?

Teşekkürler.

 
Umut dedi:
@axi2934

Sizdeki durum bu değildir ama aklıma gelmişken yazayım,

sabah arabanın tavanı buğu,su damlacıkları olduğunda ilk virajda veya dönüş yaparken frene bastığımda aracın salınımı ile birlikte,ön camlar(açık)dan içeri foşş su girer bu golf ün dizaynı gereği oluyor,daha önceki araçlarımda böyle bir şey hatırlamıyorum(ya da bu kadar sık olmuyordu).
Hocam bu durumu inanın ben de çok yaşıyorum :) Eski aracımda o su nereye gidiyordu merak ediyorum.

Sürtünme çok az bizim araçlarda ona mı yormak lazım :)

 
Belki küçük bir ayrıntı fakat ayna ısıtmasının gösterge ekranında yada ilgili görselde aydınlatma olarak yer almaması bir eksiklik açıkçası.

Belki belli bir süre çalıştıktan sonra ısıtmayı otomatik olarak kesiyordur. Aktif olup olmadığını görebilmeli, açık unuttuğumuzda ise hatırlatılmalı diye düşünüyorum.

Ancak konfor tüketicileri bölümünü açarsak görebiliyoruz çalıştığını.

Ayrıca arka sis farı ön sisten bağımsız olarak neden yakılamıyor. Yine ilgili kısımda arka sis farı görselinin ışığı aktif olmuyor.

 
alper32 dedi:
Belki küçük bir ayrıntı fakat ayna ısıtmasının gösterge ekranında yada ilgili görselde aydınlatma olarak yer almaması bir eksiklik açıkçası.

Belki belli bir süre çalıştıktan sonra ısıtmayı otomatik olarak kesiyordur. Aktif olup olmadığını görebilmeli, açık unuttuğumuzda ise hatırlatılmalı diye düşünüyorum.

Ancak konfor tüketicileri bölümünü açarsak görebiliyoruz çalıştığını.

Ayrıca arka sis farı ön sisten bağımsız olarak neden yakılamıyor. Yine ilgili kısımda arka sis farı görselinin ışığı aktif olmuyor.
bir sure sonra kapatıyor kendini.

arka sis içinse söyle bi durum var; eski aracımda arka sis butonu ayrıydı ama ona basınca önü de yakıyordu beraberinde

 
alper32 dedi:
Belki küçük bir ayrıntı fakat ayna ısıtmasının gösterge ekranında yada ilgili görselde aydınlatma olarak yer almaması bir eksiklik açıkçası.

Belki belli bir süre çalıştıktan sonra ısıtmayı otomatik olarak kesiyordur. Aktif olup olmadığını görebilmeli, açık unuttuğumuzda ise hatırlatılmalı diye düşünüyorum.

Ancak konfor tüketicileri bölümünü açarsak görebiliyoruz çalıştığını.

Ayrıca arka sis farı ön sisten bağımsız olarak neden yakılamıyor. Yine ilgili kısımda arka sis farı görselinin ışığı aktif olmuyor.
Ayna hava sıcaklığı yüksekse çalışmıyor diye biliyorum zaten. Arka farı hicbirzaman tek yakmaya gerek olmayacak ;)

 
yusuf dedi:
Belki küçük bir ayrıntı fakat ayna ısıtmasının gösterge ekranında yada ilgili görselde aydınlatma olarak yer almaması bir eksiklik açıkçası.

Belki belli bir süre çalıştıktan sonra ısıtmayı otomatik olarak kesiyordur. Aktif olup olmadığını görebilmeli, açık unuttuğumuzda ise hatırlatılmalı diye düşünüyorum.

Ancak konfor tüketicileri bölümünü açarsak görebiliyoruz çalıştığını.

Ayrıca arka sis farı ön sisten bağımsız olarak neden yakılamıyor. Yine ilgili kısımda arka sis farı görselinin ışığı aktif olmuyor.
Ayna hava sıcaklığı yüksekse çalışmıyor diye biliyorum zaten. Arka farı hicbirzaman tek yakmaya gerek olmayacak ;)
Açıkçası ben arka sisi tek başına yakmayı tercih ederdim. Ön sisleri boşuna yakmayım, ama arkadaki beni görsün mantığıyla  :)

Ayna rezistansı sanırım 5 derecenin altındaki havaların altında çalışıyor ama neden rezistans görselinde ışık yok yada gösterge panelinde?

 
alper32 dedi:
Belki küçük bir ayrıntı fakat ayna ısıtmasının gösterge ekranında yada ilgili görselde aydınlatma olarak yer almaması bir eksiklik açıkçası.

Belki belli bir süre çalıştıktan sonra ısıtmayı otomatik olarak kesiyordur. Aktif olup olmadığını görebilmeli, açık unuttuğumuzda ise hatırlatılmalı diye düşünüyorum.

Ancak konfor tüketicileri bölümünü açarsak görebiliyoruz çalıştığını.

Ayrıca arka sis farı ön sisten bağımsız olarak neden yakılamıyor. Yine ilgili kısımda arka sis farı görselinin ışığı aktif olmuyor.
Ayna hava sıcaklığı yüksekse çalışmıyor diye biliyorum zaten. Arka farı hicbirzaman tek yakmaya gerek olmayacak ;)
Açıkçası ben arka sisi tek başına yakmayı tercih ederdim. Ön sisleri boşuna yakmayım, ama arkadaki beni görsün mantığıyla  :)

Ayna rezistansı sanırım 5 derecenin altındaki havaların altında çalışıyor ama neden rezistans görselinde ışık yok yada gösterge panelinde?
Haklısınız hocam olsa iyi olurdu ;)

 
Arıza değil ama değerli hocalarım eksikleri de yazdığı için ben de gözüme takılan eksiklerden bahsedeyim, havalandırma için ızgaraların altında bulunan şiddet ayarlayıcı kontrollerde ışıklandırma olmaması bir de torpidonun üstündeki ve arka kapılardaki trimlerde led ışık olmaması benim gözüme batıyor.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
alper32 dedi:
Belki küçük bir ayrıntı fakat ayna ısıtmasının gösterge ekranında yada ilgili görselde aydınlatma olarak yer almaması bir eksiklik açıkçası.

Belki belli bir süre çalıştıktan sonra ısıtmayı otomatik olarak kesiyordur. Aktif olup olmadığını görebilmeli, açık unuttuğumuzda ise hatırlatılmalı diye düşünüyorum.

Ancak konfor tüketicileri bölümünü açarsak görebiliyoruz çalıştığını.

Ayrıca arka sis farı ön sisten bağımsız olarak neden yakılamıyor. Yine ilgili kısımda arka sis farı görselinin ışığı aktif olmuyor.
Ayna hava sıcaklığı yüksekse çalışmıyor diye biliyorum zaten. Arka farı hicbirzaman tek yakmaya gerek olmayacak ;)
Açıkçası ben arka sisi tek başına yakmayı tercih ederdim. Ön sisleri boşuna yakmayım, ama arkadaki beni görsün mantığıyla  :)

Ayna rezistansı sanırım 5 derecenin altındaki havaların altında çalışıyor ama neden rezistans görselinde ışık yok yada gösterge panelinde?
Arka sislerin önlerden bağımsız yanması Focus 3'lerde var hocam :) Far anahtarından bağımsız ayrı ayrı düğmeleri bulunuyor.

Ayna rezistansının ışığı yok ama konfor tüketicilerinde çalıştığını görebilirsiniz :) İlginçtir sis farlarının yakıta etkisi de konfor tüketicilerinde görünüyor.

 

Merhabalar,

Bugün 2014 Model 1.2 Tsi Dsg aracımın 30.000 Km bakımı için servisi aradım. Aracın periyodik bakım haricinde ortalama 1 gün serviste kalması gerektiğini garanti kapsamında aracıma tanımlanan egzantrik miliyle beraber birkaç parçanın değişmesi gerektiğini söyledi servis yetkilisi. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?

 

Geri
Üst Alt