Vogtland 3.5 veya Orijinal Spor Yay


Vanery

Üye
Katılım
6 Ara 2016
Mesajlar
228
Tepkime puanı
137
Konum
İzmir
İsim
Vaner
Araç
Golf 8 R
Arkadaşlar merhabalar. Aracım hingline ve 17 dijon ile kullanıyorum. aracımı bir tık düşürmek istiyorum. Daha önce vogtland kullandım ve çok memnun kalmıştım ama orijinal spor yaylar hakkında da olumlu şeyler okuyorum en önemlisi konfor kaybı olmaması tabi.

Değerli yaylı arkadaşlarım yorum yapabilirseniz ona göre bende yaylanmak istiyorum.

Teşekkürler.

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 
Eibach der çekilirim:)Şaka Bi yana vogtland düz düşürüyor ön arka o da gözüme çirkin gözüküyor.Eibach pro kit daha iyi olacaktır.

 
18 durban jantlarla wogtland 4.5 kullanıyorum yaklasik 6 aydir.

Hatta bugun arkadasima yeni aldigimiz 1.2tsi 'a da 4.5 wogtland taktik.yarin da nasipse ona da durban takacagiz.

Eibach ta kullandim wogtland da.son donemde hep wogtland ta karar kildim.cunku gercekten kalitesi baska..

Bugun taktirdigimiz wogtlandlar.orjinal 16lar ile.belki fikir verir..

IMG-20161209-WA0013.jpg

 
Arkadaşlar merhabalar. Aracım hingline ve 17 dijon ile kullanıyorum. aracımı bir tık düşürmek istiyorum. Daha önce vogtland kullandım ve çok memnun kalmıştım ama orijinal spor yaylar hakkında da olumlu şeyler okuyorum en önemlisi konfor kaybı olmaması tabi.

Değerli yaylı arkadaşlarım yorum yapabilirseniz ona göre bende yaylanmak istiyorum.

Teşekkürler.

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hocam bende Eibach prokit kullanmakla beraber kesinlikle tavsiye etmiyorum. Konforuna konforludur o konuda sıkıntı yok fakat ön arka orantısız düşürüyor. Öne 1.5 parmak girerken arkaya rahat 3 parmak giriyor. Bence vogtland almanız daha mantıklı olacaktır. Bu arada h&r da bakmanızı öneririm sert yaydır ama dinamiği güzeldir.

 
18 durban jantlarla wogtland 4.5 kullanıyorum yaklasik 6 aydir.

Hatta bugun arkadasima yeni aldigimiz 1.2tsi 'a da 4.5 wogtland taktik.yarin da nasipse ona da durban takacagiz.

Eibach ta kullandim wogtland da.son donemde hep wogtland ta karar kildim.cunku gercekten kalitesi baska..

Bugun taktirdigimiz wogtlandlar.orjinal 16lar ile.belki fikir verir..

Ekli dosyayı görüntüle 8314
Hocam vogtland 4,5'un 18' jantta görünümünü paylaşabilir misiniz ? Yay alma fikrim varda bir görüş oluşsun.

 
Eibach der çekilirim:)Şaka Bi yana vogtland düz düşürüyor ön arka o da gözüme çirkin gözüküyor.Eibach pro kit daha iyi olacaktır.
Eibach daha önce kullandım vogtland'a göre daha sert bu nedenle Eibach istemiyorum. Çok teşekkürler.



18 durban jantlarla wogtland 4.5 kullanıyorum yaklasik 6 aydir.
 
Hatta bugun arkadasima yeni aldigimiz 1.2tsi 'a da 4.5 wogtland taktik.yarin da nasipse ona da durban takacagiz.
 
Eibach ta kullandim wogtland da.son donemde hep wogtland ta karar kildim.cunku gercekten kalitesi baska..
 
Bugun taktirdigimiz wogtlandlar.orjinal 16lar ile.belki fikir verir..
/monthly_2016_12/IMG-20161209-WA0013.thumb.jpg.cd49f86bf38c1a4d589274328b0c8bc9.jpg
4.5 bana fazla geliyor ne yazıkki bu nedenle 3.5 düşünüyorum bu arada durban replika mı takacaksınız ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
@Mete45
 
Elbette.kendi aracimin fotosu.
/monthly_2016_12/20161001_153222.thumb.jpg.46b1aca5ecc8990c8f2df1ef770690e3.jpg
/monthly_2016_12/20160913_163405.thumb.jpg.ee0271bcb54802fc4f67aea17594cd86.jpg
/monthly_2016_12/20160917_002837.thumb.jpg.815decb05d41d1b96d75dc8e46e69c78.jpg
Çok iyi olmuş gerçekten kazasız günlerde kullanın [emoji106]

Anladığım kadarıyla herkes vogtland dan yana kimse orjinal spor yaydan bahsetmedi [emoji5]



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Çok iyi olmuş gerçekten kazasız günlerde kullanın
emoji106.png


Anladığım kadarıyla herkes vogtland dan yana kimse orjinal spor yaydan bahsetmedi
emoji5.png




Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ben size orijinal spor yayları öneririm. 

Sadece 1.5 cm. alçalır .

Fakat sürüş dinamiklerine katkısı inanılmaz. 

@burak_ Burak Hocama ait Golf e misafir oldum ve Yaklaşık 1 saatlik yolculuğumda Orijinal yaylar Spor yay hakkındaki bütün ön yargılarımı altüst etti diyebilirim.

Ne konfor dan ödun veriyor  ne de sürüş dinamiklerinden. 

Yurdumun kasisleri yani karter katilleri 3.5, 4.5 veya 5 cm alçalan aracın kollanmasını gerektiriyor.  Artık her asfalt kasiste veya biraz derin çukur ya da tümsekte yok acaba altını sürtmeyeyim, yok çapraz olarak yaklaşayım derken keyfi eziyete çevirmeyin.

 
Ben size orijinal spor yayları öneririm. 
Sadece 1.5 cm. alçalır .
Fakat sürüş dinamiklerine katkısı inanılmaz. 
@burak_ Burak Hocama ait Golf e misafir oldum ve Yaklaşık 1 saatlik yolculuğumda Orijinal yaylar Spor yay hakkındaki bütün ön yargılarımı altüst etti diyebilirim.
Ne konfor dan ödun veriyor  ne de sürüş dinamiklerinden. 
Yurdumun kasisleri yani karter katilleri 3.5, 4.5 veya 5 cm alçalan aracın kollanmasını gerektiriyor.  Artık her asfalt kasiste veya biraz derin çukur ya da tümsekte yok acaba altını sürtmeyeyim, yok çapraz olarak yaklaşayım derken keyfi eziyete çevirmeyin.
 
Bende daha önceki araçlarımda hep 3.5 yay kullandım hiçbir kasistren çapraz geçmedim ama konfor ve bozuk yolların verdiği rahatsızlık nedir çok iyi biliyorum. Aslında bende sizin gibi orjinalden yana gönlüm çünkü şu bozuk yolların verdiği rahatsızlığı hissetmekten sıkıldım.

Peki parça kodunu nereden bulacağım bu yayların 1.4tsi 150 act dsg


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Görselliğe gerçek anlamda önem veriyorsanız;

1. 15 veya 16 inc janta yay olmaz ! 

2. En az 17 inc jant a yay uygulanır !

3. Yay takıldıktan sonra araç ayağını içe çekmiş kaplumbağa gibi görünsün istemiyorsanız mutlaka spacer kullanılmalıdır !

4. Spor ve yere hakim görüntü için önler için 10 mm arkalar için 12 mm spacer kullanılmalıdır.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:


Geri
Üst Alt