Geç çalışma sorunu


Golf7_tdi

Yeni Üye
Katılım
21 Haz 2023
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Konum
Kayseri
İsim
Çağatay
Araç
Golf 7
İyi akşamlar arkadaşlar.
Bundan yaklaşık 2 ay önce 2013 model 110 bin km'de Golf 7 1.6 TDI aldım. Aldıktan sonra sabah çalıştırmalarında 6-7 saniye gecikmek olduğunu farkettim, ama çalıştıktan sonra gün içinde kullanımlarda yada tekrar çalıştırdığımda tık alıyor . ilk başta aldığım kişi aracın uzun süredir yattığını söylediği için Aküden dolayı düşündüm. Daha sonra aküyü olcturdum , ölçüm değerleri yeni bir aküye gerek olmadığını gösterdi. Daha sonra Usta arabanın mazot pompasını değiştirdi , enjektörü temizlettirdi ayar yaptırdı, mazot filtresini değiştirdi aracı alalı 2 ay oldu nerdeyse 1 aydır sanayide , daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldumu , olduysa yardımcı olursanız sevinirim.
 
Aracınız hayırlı uğurlu olsun. Partikül filtresinden de yapar şuan havadan konuşuyoruz ama. Kaç gram dolu baktırın gerekirse bi servis rejenerasyonu yoksa yolda 4. Vites 80km/h 15 km ilerleyin
 
Upvote 0
Aracın hangi mazot pompasını değiştirdi deponun içerisindeki elektronik pompa mı yoksa bildiğimiz mazot pompasını mı ? Şayet bildiğimiz mazot pompası ise bu işte bir yanlışlık olabilir golf 7 lerde mazot pompası bozulana denk gelmedim ki mazot pompası 30-40 k (kimseyi zan altında bırakmak istemem ama yine de dikkatli olun)
 
Upvote 0
Teşekkür ederim daha iyisi sizin olsun. Gerçekten çok can sıktı 2 ay oldu 1 aydır sanayide, enjektör dediler temizlettik ayar yapıldı düzelmedi , mazot filtresi değiştirdik 2 defa , mazot pompası değişti, en son çıkma enjektörle denediler hala aynı olmadı dediğiniz gibi partikülü kontrol ettireyim. Değişen pompada resimini ekledim.
.
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20230622-WA0004.jpg
    IMG-20230622-WA0004.jpg
    128.3 KB · Görüntüleme: 16
Upvote 0
Teşekkür ederim daha iyisi sizin olsun. Gerçekten çok can sıktı 2 ay oldu 1 aydır sanayide, enjektör dediler temizlettik ayar yapıldı düzelmedi , mazot filtresi değiştirdik 2 defa , mazot pompası değişti, en son çıkma enjektörle denediler hala aynı olmadı dediğiniz gibi partikülü kontrol ettireyim. Değişen pompada resimini ekledim.
.
Aynı sorun bende de yıllardır var ben de aracı çok yatıyorum 3-4 kez kızdırma yapınca daha kısa sürede marş alıyor ama tek marş basınca uzun çeviriyo marşı araba. Ben de şimdi araştırmaya başladım mazot filtresinden yakıt kaçırır diyorlar yakıt hattında geri dönüş valflerinde sorun vardır diyorlar en başta kızdırma bujilerine bakılması lazım diyorlar en son enjektörün pulu vs. enjektör ve yakıt pompası en son çare deniyor. Sizin probleminiz ne çıktı tam olarak? Youtube da ısıtma rölesi değişmiş çözmüşler mesela az masrafla.
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt