DSG, 17bin km, Gıcırdama, Kavrama değişimi !


çok geçmiş hocam gerçekten cok üzücü bir durum 2010 dsg model polo sahibiyim ortopedik engelli olduğum için otomatik vites kullanma zorunluluğum var ve sırf bunun gibi şeyleden korktuğum için zamanında garanti uzatmıştım şükür şimdiye kadar bir sorun yaşamadım.Dsg şanzuman için kıskast şahsi fikrimce şu olmalıdır:Kaç tane dsg şanzumanlı araç satılıyor ve bunun yüzde kaçı arzalı çıkıyor/arzalanıyor.Alper32 hocamın başına gelense gerçekten büyük bir şansızlık.Neyse her şerde vardır bir hayır demişler.Gereken yapılır doğuşun bu yuzden bir sıkıntı çıkaracağını sanmam saygılarımla

 

vallahi ben artık kafaya takmıyorum. benim DSG'nin bir gün sorun çıkaracağına %100 eminim. İnşallah değiştirirler, o zaman gemi değil liman yakarım. 

 
Alper Hocam Geçmiş olsun. gerçekten talihsiz bir durum yaşamışsınız.. sırf bundan tedirginliğimden dolayı 2 yıl arge çalışması sonucu bekledim ve 2013 de değilde 2015 de aldım aracımı ama bakıyorum ki çok sık olmasa da bu gibi problemler devam etmekte. kendi başıma gelmiş gib üzüldüm. Umarım değişim sonrası Tık demeden uzun yıllar rahat rahat sorunsuz binersiniz aracınıza.

 
aynen hocam kendim yasamis kadar uzuldum. umarim stressiz halledersin.

mobil cihazdan tapatalk ile gonderildi..yazim yanlisi icin kusura bakmayin.

 
alper hocam geçmiş olsun dsg nin azizliği diyelim buna sağlık olsun elbet bir gün hepimiz bu tip sorunlarla karşılasabilirız yapılabilecek birsey yok 

garantisi biten dostlarımız piyasada bölünmeyelim bakımlarımız tam ise servis iyi niyet garantisinden işlem yapıp kuçük ödemelerle sorunlarımızı çözecektir :'(

 
@alper32 Geçmiş olsun Hocam gerçekten.İnşallah Sorununuz en kısa zamanda çözülüp istediğiniz sonuca kavuşursunuz

 
Bugün serviste sorun tespiti yapıldı. 
Problemle ilgili yazılım ayarlaması (güncelleme değil) yapıldıktan sonra da ses devam etti.
1-3-5 vites geçişlerindeki gıcırdama, kayış sıyırma benzeri ses  video kaydı ile birlikte merkeze gönderildi.
Muhtemelen perşembe günü kavrama değişecek.
Direksiyondan başlayıp kavrama ve start stopla devam eden süreci Almanya'ya mail ile bildirmeyi düşünüyorum.

 
Bugün serviste sorun tespiti yapıldı. Problemle ilgili yazılım ayarlaması (güncelleme değil) yapıldıktan sonra da ses devam etti.

1-3-5 vites geçişlerindeki gıcırdama, kayış sıyırma benzeri ses  video kaydı ile birlikte merkeze gönderildi.

Muhtemelen perşembe günü kavrama değişecek.

Direksiyondan başlayıp kavrama ve start stopla devam eden süreci Almanya'ya mail ile bildirmeyi düşünüyorum.
Hocam geçmiş olsun. Videoyu buraya yükleyebilir misiniz acaba?

 
@alper32 Geçmiş olsun, değiştirsinler dert etmeyin. Kaportasına birşey olmasından iyidir diyelim. Kullanımınızla ilgisi olamaz.

 
Bugün serviste sorun tespiti yapıldı. 
Problemle ilgili yazılım ayarlaması (güncelleme değil) yapıldıktan sonra da ses devam etti.
1-3-5 vites geçişlerindeki gıcırdama, kayış sıyırma benzeri ses  video kaydı ile birlikte merkeze gönderildi.
Muhtemelen perşembe günü kavrama değişecek.
Direksiyondan başlayıp kavrama ve start stopla devam eden süreci Almanya'ya mail ile bildirmeyi düşünüyorum.
Tuketici haklarina gore yilda 4 farkli ariza ile servise giden urunden para iadesi talep etme hakki vardi. Acaba bu  gerceklestiyse para iadesi alabilir misiniz yada alinabilir mi ki . Yada istege gore urunun yenisi istenebilir mi ki .

 
@Salih Sayın direksiyon ve kavrama ile birlikte 2. arıza oldu. Ancak araçtan soğumadım, hatta geçen gün ankarada film çektirdim.
Kavrama değişiminden sonra sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum. Fakat durumu özetleyen bir maili Almanya'ya ileteceğim.
Nihayetinde 1 yıllık araçta bu değişimler yaşandı ve bu ikinci eli de direk etkileyen bir durum.
 

 
Kavrama servise ulaşmış, az önce arabayı bıraktım. Yarın akşama doğru teslim alacağım..
Öğrenebilirsem parça kodunu buradan paylaşırım.
 

 
Aracı teslim aldım.
Hiçbir üyemizin başına gelmemesini temenni ediyorum. Duruma "şans işi, aracınızın değeri arttı" açısından yaklaşan servis danışmanlarına kimseyi düşürmesin.
Bu süreçte yorumlarını ve görüşlerini esirgemeyen arkadaşlara teşekkür ederim.
 

Ekli dosyayı görüntüle 3375

 

Aracı teslim aldım.
Hiçbir üyemizin başına gelmemesini temenni ediyorum. Duruma "şans işi, aracınızın değeri arttı" açısından yaklaşan servis danışmanlarına kimseyi düşürmesin.
Bu süreçte yorumlarını ve görüşlerini esirgemeyen arkadaşlara teşekkür ederim.
 

Ekli dosyayı görüntüle 3375
Geçmiş olsun Abi

 

Geri
Üst Alt