Tadımlık Honda civic type R ve civic HB


Umut

Katılımcı Üye
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
730
Tepkime puanı
6
İsim
Umut
Dün Adana honda tekbaş otodaydım eniştemle.Type R ı inceleyim golf R la bir kıyas yapayım dedim.Zaten arabamı park ettiğim yerden Type R a pis bi bakış attık(fotolarda var). :)

Dıştan bir iki foto derken dedim ki enişte kesin kapı kilitlidir.Eveeeet kilitliydi.Hemen girişte bulunan ve mutlak telefonunuzu talep eden(benden de istedi cıkk olmaz dedim vermedim) bayana yöneldim.Pardon kapısını açabilir misiniz sadece foto çekecem...

Bayan:Beyefendi olmaz araç satıldı yetkim yok açamam

Ben:Sadece foto çekecem oturmayacağım,bende de bunun lezzet ikizi var golf R(Tabiki anlamadı... :) )

Bayan:eek:lmaz beyefendi 

Neyse üstelemek doğru olmaz araç satılmış dedim ve telefonu cama dayayıp bir iki kare çektim.Fiyat 54 000 euro muş.Golf R la giderken  100 kişinin 99 u kafasını çevirip bakmaz,bakan bir kişi var ise zaten o yöne kafasını tesadüf çevirmiştir.Type R da ise eminim ki 100 kişinin 99 u kafasını çevirip bakar bakmayan bir kişide o an yola bakmamıştır. :)

19 inch jantlar var.ön diskler delikli büyük ve kırmızı brembo yazılı kaliperlere sahipken arka tekerin deliksiz ve de daha küçük disklere ve brembo yazısız kaliperlere sahip olması benim golf R da hız sabitleyicinin olmaması kadar komik bir durum oluşturmuş, saçma olmuş.

Yarış tipi koltuklar ve 19 inch jantlar yoldaki her kıvrımı hissettireceğinin habercisi...

İçine oturmadım ama arka koltuklara bakarak iç oturumun golf R a göre daha dar olduğunu tahmin ediyorum.

İçerdeki detaylar dış ile uyumlu,dikişler de dahil yapılabilecek şeyler ziyadesiyle yapılmış,kırmızı emniyet kemeri bir başka hoş geldi gözüme.Sayın benim R ım utan utan az biraz içine bakım yapar insan....

Marjinal bir tasarıma sahip bu kardeşimizin Adana da beyaz şahinler tarafından nasıl taciz edileceği tarafımdan merak konusudur...

Araç sadece manuel şanzuman üretiliyor 2 litre turbo 310 beygir 0-100 5.7 saniye .Ama ön çeker olması ve manuel olması sebebiyle 5.7 saniyeyi görebilmek her baba yiğidin harcı olmaz...

Lastik basıncındaki 2-3 psi artış bile bu tarz araçlarda gücü yere aktarmakta bariz bir fark yaratıyor...

Ne diyelim Adana mıza hayırlı olsun...

Ekli dosyayı görüntüle 2994

Ekli dosyayı görüntüle 2995

Ekli dosyayı görüntüle 2996

Ekli dosyayı görüntüle 2997

Ekli dosyayı görüntüle 2998

Ekli dosyayı görüntüle 2999

Ekli dosyayı görüntüle 3000

Ekli dosyayı görüntüle 3001

Ekli dosyayı görüntüle 3002

Ekli dosyayı görüntüle 3003

Ekli dosyayı görüntüle 3004

 
Ayrıca aynı gün içinde yeni navara pikap manuel ve otomatik vitesini ve de toyota hilux otomatik vitesini test ettim.Soru olursa cevaplarım...

Yine gün içinde incelediğim bir kaç araç hakkında püfler...

Mitsubishi lancer sedan----yıllar önce bağaj zemini  ince kontrplak tı hala öyle,üzerine serpiştirilen halıfleks te gerçekten özensizdi.Yuh dedim.

Mitsubishi L200 pikap baz donanım, her yeri plastik.Bu kadar plastiğin olduğu az araç vardır..

Hyundai-----------Döşemelerin kalite hissi kötü.Yeni elentra da dışa harcanan zaman malesef içe harcanmamış.iç kalite hissi daha iyi olmalıydı.Yanlış olmasın ama ön koltuk arkalarında cep yok,ön yolcu arkasında file gibi ilginç bir yapı vardı ve ön koltuk arkalarında sert siyah bir plastik var hyundaide yanlış hatırlamıyorsam.Bir de bağaj zeminindeki plastik benzeri ince bir yapı ağır bir yük koysan direk stepneye doğru çöker o da ilginçti...Hyundai yi Tucson biraz kurtarıyordu bir de içerideki çalışanların Doğuşa örnek olacak kadar kopmleksizliği ve efendiliğini beğendim.Hocam doğuşa laf sokyonuz kuyruk acınız mı var diyenleriniz varsa evet var çoook çektirdiler.Ben 2010 da R alacaktım aslında.Golf almaya da ne zaman niyetlendiysem mesela 2005 yılından beri çabaladım, her zaman vazgeçirmeyi başardılar...Neyse konu nereye sapı yahu.....

Honda crv fena olmasa da Bence iç kalitesi ve genişliği en iyi araç nissan X trail di.Gerçekten beğendim.

Citroen falan derken beynim döndü bütün araçlar birbirinin aynı gelmeye başladı,tuttum evin yolunu...

 
Umut abi eline sağlık, type R Adana yollarında demek ki :) sen gibi değil de ilgi çekmek isteyen birinin aldığı kesin.

detaylı fotolar süper olmuş, Civic hb ile normal golfü karşılaştırmamışsın bile direkt ne iç ne dışı ilgini çekmemiş.

iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

 
Umut abi eline sağlık, type R Adana yollarında demek ki :) sen gibi değil de ilgi çekmek isteyen birinin aldığı kesin.

detaylı fotolar süper olmuş, Civic hb ile normal golfü karşılaştırmamışsın bile direkt ne iç ne dışı ilgini çekmemiş.

iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Aniden eniştemle verilmiş bir karardı aslında sende olsan bayağı bir malzeme toplardık.Cıngar çıkartıp type R ın içini açtırırdık belki... :)

 
@umut abi kesinlikle ben hemen paronayaklık yapıp ben alamam diye açmıyonuz demi, sizi şikayet edecem derdim :p

Yeni talismanı çok merak ediyorum bende Cumartesi opele gittim, yeni astrayı test ettim, üzerine aykan teknik yakın diye oraya geçip bi de passat test ettim, ortalık boş olunca :) araba bu yahu demeye başladım.

Astra konusuna görüşlerimi yazacam, golf ile kıyaslamak olmuyor, ama vw yi de sırf doğuş yüzünden bırakabilirim.

En son çok canımı sıktılar, satış sonrası daha da kötü bunların.

iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

 
Tasarım olarak çok abartıya kaçıyorlar herhalde arkası hiç gözükmüyordur aracın dışarıya pörtlemiş arka stopları sevmedim arabanın önü ve arkası bambaşka çizgilerde sanki.el freni neden yolcu koltuğunun yanında el freni çekme yetkisi ve görevi yolcularda mı :) birde birşey dikkatimi çekti japon arabası yokahama kullanmak yetine conti kullanmış ilginç geldi

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
@Umut

Paylaşımınız için teşekkürler.

Bu arada bitirişiniz güzel olmuş :) "Citroen falan derken beynim döndü bütün araçlar birbirinin aynı gelmeye başladı,tuttum evin yolunu..."

 
İstanbulda ki otomobil fuarında henuz satışa başlamadan ben yakından inceleme fırsatı bulmuştum. Oturma fırsatını da bulmuştum :)

Golf bir tutku tabi ki ama, Honda hayat onda gerçekten(TypeR için sadece)

Golf R mı TypeR mı diye düşünecek bir ekonomiye sahip olursam sanırım TypeR alırım.

 
Çok karmaşık bir otomobil type R  

içi dışı karma karışık, arka kısım 100 parçadan oluşuyor s=uptoso  yıkamak kurutmak bir dert. Golf R'ın gözünü seveyim :'(

 
@Umut Paylaşımlar ve bilgiler için tşk ederiz

 
Dün Adana honda tekbaş otodaydım eniştemle.Type R ı inceleyim golf R la bir kıyas yapayım dedim.Zaten arabamı park ettiğim yerden Type R a pis bi bakış attık(fotolarda var). :)

Dıştan bir iki foto derken dedim ki enişte kesin kapı kilitlidir.Eveeeet kilitliydi.Hemen girişte bulunan ve mutlak telefonunuzu talep eden(benden de istedi cıkk olmaz dedim vermedim) bayana yöneldim.Pardon kapısını açabilir misiniz sadece foto çekecem...

Bayan:Beyefendi olmaz araç satıldı yetkim yok açamam

Ben:Sadece foto çekecem oturmayacağım,bende de bunun lezzet ikizi var golf R(Tabiki anlamadı... :) )

Bayan:eek:lmaz beyefendi 

Neyse üstelemek doğru olmaz araç satılmış dedim ve telefonu cama dayayıp bir iki kare çektim.Fiyat 54 000 euro muş.Golf R la giderken  100 kişinin 99 u kafasını çevirip bakmaz,bakan bir kişi var ise zaten o yöne kafasını tesadüf çevirmiştir.Type R da ise eminim ki 100 kişinin 99 u kafasını çevirip bakar bakmayan bir kişide o an yola bakmamıştır. :)

19 inch jantlar var.ön diskler delikli büyük ve kırmızı brembo yazılı kaliperlere sahipken arka tekerin deliksiz ve de daha küçük disklere ve brembo yazısız kaliperlere sahip olması benim golf R da hız sabitleyicinin olmaması kadar komik bir durum oluşturmuş, saçma olmuş.

Yarış tipi koltuklar ve 19 inch jantlar yoldaki her kıvrımı hissettireceğinin habercisi...

İçine oturmadım ama arka koltuklara bakarak iç oturumun golf R a göre daha dar olduğunu tahmin ediyorum.

İçerdeki detaylar dış ile uyumlu,dikişler de dahil yapılabilecek şeyler ziyadesiyle yapılmış,kırmızı emniyet kemeri bir başka hoş geldi gözüme.Sayın benim R ım utan utan az biraz içine bakım yapar insan....

Marjinal bir tasarıma sahip bu kardeşimizin Adana da beyaz şahinler tarafından nasıl taciz edileceği tarafımdan merak konusudur...

Araç sadece manuel şanzuman üretiliyor 2 litre turbo 310 beygir 0-100 5.7 saniye .Ama ön çeker olması ve manuel olması sebebiyle 5.7 saniyeyi görebilmek her baba yiğidin harcı olmaz...

Lastik basıncındaki 2-3 psi artış bile bu tarz araçlarda gücü yere aktarmakta bariz bir fark yaratıyor...

Ne diyelim Adana mıza hayırlı olsun...

Ekli dosyayı görüntüle 2994

Ekli dosyayı görüntüle 2995

Ekli dosyayı görüntüle 2996

Ekli dosyayı görüntüle 2997

Ekli dosyayı görüntüle 2998

Ekli dosyayı görüntüle 2999

Ekli dosyayı görüntüle 3000

Ekli dosyayı görüntüle 3001

Ekli dosyayı görüntüle 3002

Ekli dosyayı görüntüle 3003

gEkli dosyayı görüntüle 3004


makine Sağlam duruyor Bir Golf R olamasada  

Makine Sağlam Duruyor :)   Bi 

 
@Umut abi eline sağlık.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 


Geri
Üst Alt