1.2 TSI Düşük Devirde Silkeleme Vuruntu


Hiç duymadım, inandırıcı değil! Bunu söyleyene "usta al bujileri tak sorun giderse buji ve işçiliği öderim" diye söyle, bakalım yanaşır mı?
ustanın birine gittim derdimi anlattım deneme sürüşü yapalım bi dedim bindi arabaya boşdaki sarsıntıyı hissedince yola çıkmadı bile tamam halledicem bilmiş tavırla filtreler buji bobin takım değişecek dedi dedim düzelmezse napacaz söker alırım dedi tamam dedim, değişti denemeye çıktık sorun devam ediyor dedim, sonuçda sözünde durdu söktü geri aldı ama sinirden kıpkırmızı oldu dayak yemediğime şükrettim haraketler tavırlar fenaydı bir kelime etmeden teşekkür edip çıktım
 

@teke28

Ben de umutsuzluğa kapılmıştım, hatta aracı sürmek dahi istemiyordum, 1 yıl katlandım bu duruma. Çözüldüğünde aracı sıfır almış gibi oldum
senteye bir usta baktı bir ustaya daha kontrol ettiricem, şu sorun olmasa sürüşü çok keyifli
 
@teke28

Ben de umutsuzluğa kapılmıştım, hatta aracı sürmek dahi istemiyordum, 1 yıl katlandım bu duruma. Çözüldüğünde aracı sıfır almış gibi oldum
Sırf merak ettiğim için soruyorum sente ayarsızken 5000 devir üzerine rahat çıkabiliyor muydun
 
Ben de kalkıştan hemen sonra manuelde alıştığımız devire çıkmadan ikiye geçmesinden memnun değilim. O yüzde yoğun trafikte manuele çekiyorum, yeterli deviri görünce D'ye alıyorum. Bence de önceki normal tork konvertörlü otomatik şanzımanlara göre acele etmesi haricinde keyifli. Yazılımla vites devir aralıkları değiştirilebiliyor diye biliyorum. Vites geçiş aralıkları motora binen yüke bağlı. Düz yolda hemen 2'ye geçerken yokuşta ya da gaza biraz yüklenince epeyce daha yüksek devirlerde 2'ye geçecektir. Bu tamamen motora bainen yüke bağlı. Gazı sabit tuttuğunuzda eğime göre ya vitesi düşürür ya da yükseltir.
 
Sırf merak ettiğim için soruyorum sente ayarsızken 5000 devir üzerine rahat çıkabiliyor muydun
O devirlere hiç çıkmazdım, 3 Bin deviri geçmezdim bile, Çünkü o dönemler bu problemden dolayı gaza hafif dokunuyordum. Gazdan ayağımı yavaşça çekiyordum.

Sorun ortadan kalktıktan sonra 6 bin devirlere kadar çevirdim, hala da arada esince basıyorum, sorunsuz çok şükür.
 
O devirlere hiç çıkmazdım, 3 Bin deviri geçmezdim bile, Çünkü o dönemler bu problemden dolayı gaza hafif dokunuyordum. Gazdan ayağımı yavaşça çekiyordum.

Sorun ortadan kalktıktan sonra 6 bin devirlere kadar çevirdim, hala da arada esince basıyorum, sorunsuz çok şükür.
Sente ayarsızken 5000 devirin üzerine çıkılamayacağını söylemişlerdi de ondan sordum
 
Benim de aracım triger değişti geçen hafta 1000-1500 arası devirde sabit gazda giderken silkeleme oluyor araç 1-2-3-4 silindir yanma odası kesikliği hatası veriyor trigeri tekrar kontrol ettirdim fakat sorun düzelmedi ustam rektefiye olacak dedi üst kapak sökülüp taşlama conta değilimi subapları. Yenilemmesi vs vs bi çok işlem olacağını söyledi şuan kara kara düşünüyorum bu işlemler için alt limit 20.000₺
Aynı sorun benim aracımda da var golf 7 1.2 tsi 5 yıldır arızalı kullanıyorum arabayı buji,bobinler,enjektör hepsi değişti ama düzelmedi en son üst kapak diyolar yarın açplacak kapak düzelmezse yandık
 
Aynı sorun benim aracımda da var golf 7 1.2 tsi 5 yıldır arızalı kullanıyorum arabayı buji,bobinler,enjektör hepsi değişti ama düzelmedi en son üst kapak diyolar yarın açplacak kapak düzelmezse yandık
Umarım düzelir.

Sonucu buraya da yazarsanız seviniriz.
 

Geri
Üst Alt