Nihayet Kavuştuk


Adv_Dbl

Üye
Katılım
17 Mar 2016
Mesajlar
334
Tepkime puanı
320
Konum
Çorlu
İsim
Serkan
Bugün 1.6 TDI Highline DSG aracı İstanbul AVEK'ten teslim aldım nihayet. İzlenimlere geçmeden evvel fotoğraflarda da görüleceği üzere Çeki Demiri Kapağının etrafında tamponda çizikler varmış ancak o kadar hızlı teslimat yapıldı ki farkına bile varmamışım hemen teslimat yerinin dibindeki benzinlikte depoyu doldururken çektiğim fotoğraflarda eve (Çorlu) ulaştığımda farkedip çıkıp baktım maalesef çizik varmış. Tabiki bu durum üzücü olsa da Golf sevgimizi baltalayacak nitelikte bir durum değil. Yaklaşık olarak 22 yıllık Renault macerasından sonra yeni sularda yelken açmak gibi oldu. Son kullandığım araç 2006 2.0 Turbo Privilege OV Laguna idi, Golf u alırken aslında rahatlığı ve konforu bakımından acaba mı demiştim ama bugün beni yanılttı ve resmen kendine aşık etti hele ki yakıt tüketimi çok çok iyi. Elbette o bana ben ona alışınca herşey çok daha güzel olacaktır. Ayrıca flash belleğimdeki müzikleri dinleyemedim sebebin anlayamadım. Bellek Fat32 formatlı şarkılar mp3 olarak kaydedildi. Taktığımda tanınmayan aygıt yazısı gordum. Ayrıca merak eden arkadaşlar için benim multimedya 19A olarak geldi.
Bu çizik konusunda acaba neler yapabilirim daha evvel başına gelen arkadaşlarım var mı acaba?

IMAG1102.jpg

IMAG1103.jpg

IMAG1104.jpg

IMAG1105.jpg

 
Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

 
Aracınız hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın.

ufak çizikler pasta ve rötuş boyası ile geçer, hiç takmayın ufak bir nazarlık olsun. 

 
@Adv_Dbl Hocam, hayırlısı olsun, Golf'ünüzü kazasız, belasız, sağlıkla kullanmanızı diliyorum.

Çizikler derin değilse bir şekilde halledilir, o bir şey değil de Size söylenmemesi ilginç. Nasıl bir hizmet anlayışıdır bu anlamak mümkün değil. VW yatsın kalksın bu geniiiiiiiiiiiiiiiiiiiş anlayış sahibi sadık müşterilerine dua etsin diyorum, başka da bir şey demiyorum.

Saygılar...

 
@HaK Sevgili arkadaşım çizikler derin değil ama rötuşlanması gerekeceği de kesin. Ancak "geniş anlayış sahibi sadık müşteri" tabirinizden ne anlamam gerektiğini pek kestiremedim ki bu benim ilk VW aracım 22 yıl renault kullandım ve son derecede memnundum. Bir diğer hususta benim mesleğim fazlaca araçsız kalmayı kaldırabilecek nitelikte değil şehir dışı olan onlara duruşmam var ve emanet arabayla bir yere kadar oluyor yoksa zaten işin hukuki boyutlarını da gayet iyi biliyorum. Ben yalnızca böyle bir durumda başına gelen olmuş ise nasıl bir çözüm yöntemi izlenmiş onu merak ettiğim için yazdım. Sizin siparişinizi iptal etmeniz kendi adınıza elzem olan appconnect nedeniyleydi ve subjektif bakımdan haklısınız ama cümlenizdeki tabiri de doğru bulmuyorum. 

 
@Adv_Dbl Sayın hocam, yanlış anlaşılma oldu sanırım. Burada Sizi kastetmiyorum, Sizin yapabileceğiniz çok fazla birşey yok zaten. Belirtmek istediğim Doğuş satış ekibinin duyarsızlığı ve bizlere bakışının yanlışlığı. İptal ettiğim araç ilk Golf aracım değil, bundan öncede Golf, Bora araçlarım oldu ve benzer şeyleri bizlerde yaşadık. Yani bol i'li  geniş anlayış sahibi müşterileri derken kendimi de katıyorum ve bu davranış biçimini hakketmediğimizi belirtiyorum. Sizde farkında olmadan farklı bir düşünce yarattım ise özür dilerim hocam.

Saygılar...

 
O konuda haklısınız sevgili @HaK arkadaşım. Maalesef dediğiniz durumu bugün yaşamış ve görmüş oldum ki ben aracı neredeyse hiç bilmememe rağmen emin olun ST den daha çok şey biliyordum. Galiba birazda bu durumu biz müşteriler yaratıyoruz. O çiziklerde sanırım tırdan indirilişi sırasında olmuş gibi geldi bana çok emin olmamakla birlikte. Bakalım yarın nasıl bir çözüm üretecekler göreceğiz. Hayırlı geceler diliyorum. 

 
Hayırlı olsun..Derhal oraya gidin ve durumu bildirin onlar müdahale etsinler.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Adv_Dbl Hocam, aslında Appconnect elzem değildi, lastiklerin 7-8 aylık olması da, ST'ye gayet açık bir mail ile bunu bildirmiş olmam ve yazılı teyidini almam da... ve 3 aylık süreçte yaşanan bir çok şey, takipsizlik falan filan... hepsi bir şekilde telafi edilebilir belki... hatta haklılığım da çok önemli değil...

Elzem olan olası kayıplarıma rağmen kararlı bir duruş sergilemekti, düşünceme göre yapılması gerekiyordu, onu yaptım, hepsi bu. Karaya vurmuş bir Deniz Yıldızını denize ulaştırdım yani...

Saygılar...

 
@Adv_Dbl hocam fotolar teslim anından bu belli. Bu foto ile bayiye başvurun. Hiç yoktan birkaç hediye versinler. Paspas ve bagaj havuzu arayı yumuşatır ;)

 
@Adv_Dbl hocam hayırlı olsun, keyifle kullanın.

Sent from my iPad using Tapatalk

 

@Adv_Dbl Serkan Hocam maşallah, hayırlı olsun. Güzel günlerde keyifli sürüşler dilerim. Tampondaki çizikleri ST'nizle görüşün mutlaka, bir çözüm önerisi getireceklerdir mutlaka.

 

Geri
Üst Alt