SÜRÜŞ PROFİLİ SEÇMEK


Orhan

Üye
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
490
Tepkime puanı
89
İsim
Orhan
Değerli Hasan hocam ve Necati hocam diğer başlıklarda vermişti bu kodu. buraya özel başlığına da yazarsa paylaşır ve yaparız inş. s=drunkard

@HASANSEN54

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Aslında sürüş modlarini direkt ekrana entegre edebilsek hiç ugrastirmayacak tekrar kodlamaya :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
44-steering assist -

16-security acces 19249

7- coding

Long coding helper  da

Byte 0 -> Bit 7 Profil Seçimi aktif sürüş 

10-adaptation

charceristic curve of steering seçilecek ( comfort, dymamic default v.s var )

yine adaptation dan 

diriving profile switchover ( direct,)

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
hocam bu ne işe yarıyor bizim araclarada oluyor demi comfotline 1.2  @Orhan Hoca

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Moderatör tarafında düzenlendi:
bundan sonra adaptation bölümündeki ilk yapacağımız işlem bu.

bizde opsiyonu bulunmadığından düğme yok . bu sebeple standart modu driving profil selection button diye bırakmışlar. düğme ve hazırlık olmadığından bir etkisi yok bu modun.

şimdi manuel olarak kodlamayla automatic yaptım. Makina işini bilir.  :'(

20160319_153333.jpg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
önceden performans kodunu yaptığım için en son kodlama da direct le başlayanmış bende hazırmış zaten.

kodlama yapmadan önceki standart değeri ıncremental ile başlayandı.

20160319_153957.jpg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Kodlamayla açtığımız her ne kadar ekrana yansımasa da ve modları biraz farklı olsa da bilgi için alıntı yapalm.

Frene basınca Emniyet kemeri sıkma olayı bizdeki Dynamic modunda.

http://binekarac.vw.com.tr/vwsozluk/ShowComponent.aspx?ComponentID=18253

Merkezi multimedya ekranı üzerinden kontrol edilebilen sürüş profilleri Driving Profile Selection, Normal, Comfort, Sport, Eco, Individual sürüş profilleri arasında seçim imkanı sunmaktadır. Bu modlar, araçta bulunan ekipmanlara bağlı olarak ACC, Klimatronik ve kemer gerdiricilerine müdahale edebilmektedir.

Örneğin Sport modu seçildiğinde, direksiyon elektromekanik desteği azaltılarak daha sert bir karakter kazanırken, gaz pedalının hassasiyeti ve gaz kelebeğinin tepkileri hızlanmaktadır. Araçta adaptif Bi-Xenon farlar bulunuyorsa (Top Xenon), dinamik viraj farının hareketleri hızlanmaktadır. Aynı zamanda emniyet kemeri gerdiricileri de gerilerek sürücüyü koltuğuna sabitlemekte ve hızlı girilen virajlarda daha iyi bir hakimiyet sağlamayı amaçlamaktadır.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Güzel ve açıklayıcı olmuş.Emeğine sağlık Orhan Hocam. :000074-medium:

 
Umut hocam sen anlarsın bunları.  Modlardan Comfort mu, Automatic mi yoksa Dynamic mi daha iyidir. Ne nedir ne işe yarar özelliklerini size sorsak?

gerçi sizin araçtaki modlardan biraz faklı mı bunlar?

@Umut

 

Aslında sürüş modlarini direkt ekrana entegre edebilsek hiç ugrastirmayacak tekrar kodlamaya :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ekrana uzun uzun baktım ama menü kodu yok. aktif edemedik bu sebeple. olsaydı süper olurdu gerçekten.

performans kodlamasını da kapsıyor bu özellik. dileyen sadece onu da yapar elbet ama. bu kodlamayı da yapan performans özelliğini de yapmış oluyor. onun için konuları ayrı tuttuk birleştirmedik. Belki bu sürüş profilini açmak istemeden sadece performans kodlamasını yapmak isteyen olur. karıştırmasın bu ikisini. :'(



@Ender

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Geri
Üst Alt