Epc Işığı / Aracı P Konumunda Terk Edin Uyarısı ( GOLF 7 6 aylık izlenimlerim)


MLTHR

Yeni Üye
Katılım
5 Eyl 2021
Mesajlar
9
Tepkime puanı
4
İsim
Tahir
Merhabalar;

Forumu bir süredir takip ediyorum ve hemen hemen her gün girip okuyorum. Ankarada yaşıyorum sanırm ilk postum olucak. Herkese selamlar. Golf 7 2016 1.2 TSI aracım var. Km 73000 Alalı 6 ay olacak. 20 gün sonra servise gidip kışlık bakımlarını yaptıracagım nasipse , yaşadığım sorunları da ileteceğim servise ama önce sizlere sormak istedim. .Öncelikle yaşadığım sorunlardan bahsetmek istiyorum;

EPC ARIZASI

Dün yolda giderken birden bire sebepsiz araba silkeleme yaptı ve EPC ışığı yandı. araç devirden düştü ve gaz pedalı aşırı derece hafifledi sanki hiç yok gibi. kenara çektim aracı durdurdum ve tekrar çalıştırdım. ışık sönmüştü ve yola devam ettim. ertesi sabahta sorun çıkarmadı ancak bu neden olmuştu merak içindeyim. forumu epey okudum, elbette en iyisi servise gitmek. bu kadar hassas olmasına mana veremedim. Sizlerde yaşadınız mı ? ağır bir sorun mudur yoksa hafif brşey mi.

ARACI P KONUMUNDA TERK EDİN

Bu konuyu forumda epey okudum. Evet ben de yaşıyorum malesef. ww mühendisliğinin bu hatası çok saçma geliyor. umarım servis mikrosiviç koyar ve sorunu çözer .

GENEL İZLENİMLERİM

* araç güvenli - ağır -sağlamlığı yol tutuşu çok hosuma gidiyor
* yakıt tüketimi çok fazla 60 kuruş yakıyor, gerçi artık benzin litre fiyatını düşününce boyle yakmayan araç da kalmadı
* lastik basınc sensörü diye adlandırılan sistem bir sistem bile değil. çalışmayan, çalışması için ciddi farklar oluşması gerekir lastik basınclarında. 220 bin lik arabaya sensör koymamıslar. gerçi adamalrda 10 bin euro araba ama olsun konulabilirdi.
*süspansiyon harika.


Teşekkür ederim okuduğunuz için.
 
Arkadaşlar aracımın periodik bakımı vardı, dün aracı bıraktım. Kâğıt kürek işlerinin sonunda yetkili kişi "Başka bir problemi var mı bizim göremediğimiz sizin bildiğiniz" dedi. İlk olarak aracın yolda giderken Bu hatayı verdiğini ama 2 saniyelik süreyle kaybolduğunu, daha sonra da sileceklerimi kırmışlardı onu söyledim ve son olarak front assistin sık sık olmasa da arada hizmet dışı uyarısı verdiğini söyledim.
Ne deseler beğenirsiniz;
Doğuş otonun bu konu hakkındaki tutumu neydi tam olarak bilmiyorum ama, bu problemlerin tümü garanti kapsamında olduğu için ücretsiz değiştirileceğini/ tamir edileceğini söyleyip sadece periyodik bakım için 430€ ödemem gerektiğini başkada herhangi bir ödeme yapmayacağını söyledi.

Aracı bıraktıktan 1 saat sonra yani dün, arayıp Vitesi sadece P konumunda terk edin uyarısının giderilmesi için gereken parça ellerinde olmadığı için aracı yarın teslim edebiliriz denildi. Tamamdır dedim ve şuan 4 gözle aracın bitmesini bekliyorum.

Anlatmak istediğim aslında forumda da bu problemi yaşayıp serviste ücret karşılığı mı yaptırmıştı arkadaşlar acaba?

Madem bu iş garanti kapsamında ise doğuş oto neden ücret talep ediyor?
 
Upvote 0
Selamlar, epey olmuş ama ben güncelleme yapayım. Aracı bakım için götürdüğümde bu arızanın belli bir yıl kullanımdan sonra oluştuğunu, kullanıma bağlı olduğunu söylediler. araç bakımlarını serviste yaptırmamdan ötüru 450 tl aldılar taktıkları çip için. Hürmetler
 
Upvote 0
Selamlar, epey olmuş ama ben güncelleme yapayım. Aracı bakım için götürdüğümde bu arızanın belli bir yıl kullanımdan sonra oluştuğunu, kullanıma bağlı olduğunu söylediler. araç bakımlarını serviste yaptırmamdan ötüru 450 tl aldılar taktıkları çip için. Hürmetler
Kullanıma bağlı ise o zaman forumda çoğu kişinin başına gelmiştir, herkes mi hatalı kullandı! Bence bu kronik bir sorun
 
Upvote 0
Kullanıma bağlı ise o zaman forumda çoğu kişinin başına gelmiştir, herkes mi hatalı kullandı! Bence bu kronik bir sorun
Hocam işin aslı servisler de bu durumun kronik ve garanti kapsamında olduğunu biliyorlar ancak kimden ne kadar koparırsak kardır gözüyle bakıyorlar. Kendimden örnek verecek olursam 2020 ocak ayında bu sorun nedeniyle servise gittim garantisi bitmiş olan 2016 model aracım full servis bakımlı olmasına rağmen servis danışmanı sizden mikro şalter için 250 tl gibi bir ücret alacağız dedi bende sorunun kullanıcı hatası olmadığını kronik bir arıza olduğunu bu işlem için ücret ödemeyeceğimi belirtip üsteleyince mecburen ücretsiz yapmak zorunda kaldılar. Yani aslında ne yazık ki bu tür kullanıma bağlı olmayan kronik arızalar için servislerde çokta alttan almamak gerekiyor ülkemizde.
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt