Efsanenin Yolculuğu..


Video girişinde birçok renk var ve lansman ile ilgili bikaç görüntü. Daha sonra da araç tanıtımı..



 

2 saat önce, ogzogz yazdı:

Video girişinde birçok renk var ve lansman ile ilgili bikaç görüntü. Daha sonra da araç tanıtımı..

Bir önceki aracım iç dış rline golf 7.5 du

Koltuğa R harfi koyup salağa yatmışlar demiştim baktım 8 rline da aynı değişen birşey olmamış.

Isıtma yok, masaj yok, ileri geri yükseklik ayarlama elektrikli değil manuel çevirmeli, elektrikli hafıza yok. Ayıp yani.

Direksiyon desen yurdum insanı çin malı direksiyon ile çözdü zaten işi. Bunda da çözerler.

 
Bir önceki aracım iç dış rline golf 7.5 du

Koltuğa R harfi koyup salağa yatmışlar demiştim baktım 8 rline da aynı değişen birşey olmamış.

Isıtma yok, masaj yok, ileri geri yükseklik ayarlama elektrikli değil manuel çevirmeli, elektrikli hafıza yok. Ayıp yani.

Direksiyon desen yurdum insanı çin malı direksiyon ile çözdü zaten işi. Bunda da çözerler.
Yazdiklarindan fazlasi daha ucuza bunda var Hocam 400 bin 😀

https://youtu.be/sO9c5XHjtOc

 
On 3/20/2021 at 11:02 AM, forzaGilles yazdı:

Neymiş efendim sadece R-Line 'a özel olarak arka süspansiyonlar daha sertmiş mişş mişş.,

bi çok markada görmediğimiz bir özellikmişş diyee de ekliyor.,

R-Line paket standart donanım (spor süspansiyon) ile geliyor., adamın dünyadan haberi yok.. sallıyor da sallıyor..

Mantıken zaten arka süspansiyonların önlerden daha sert olması fiziğe ters., matematiğe ters, dünyanın yer çekimi mi değişti...?

Yoksa Şener Şen gibi almanya da aslan avına mı gitmişler bi sormak lazım;

Achtung..!! Aslanın boyu 10 metre :D

"Mantıken zaten arka süspansiyonların önlerden daha sert olması fiziğe ters., matematiğe ters, dünyanın yer çekimi mi değişti...?"

Bu kismi aciklar msiniz biraz.

 
@Golf835 sürüş koşullarına göre kendini ayarlayabilen Airmatic tarzı özel süspansiyon sistemlerini saymazsak., standart bir otomobilde ön ve arka süspansiyonlar aynı yapıdadır, böyle de olması gerekir

 
On 20.03.2021 at 11:02 AM, forzaGilles yazdı:

Neymiş efendim sadece R-Line 'a özel olarak arka süspansiyonlar daha sertmiş mişş mişş.,

bi çok markada görmediğimiz bir özellikmişş diyee de ekliyor.,

R-Line paket standart donanım (spor süspansiyon) ile geliyor., adamın dünyadan haberi yok.. sallıyor da sallıyor..

Mantıken zaten arka süspansiyonların önlerden daha sert olması fiziğe ters., matematiğe ters, dünyanın yer çekimi mi değişti...?

Yoksa Şener Şen gibi almanya da aslan avına mı gitmişler bi sormak lazım;

Achtung..!! Aslanın boyu 10 metre :D

Sinan koç teknik bilgisi ve pilotajı konusunda ne kadar doluysa, diğer arkadaş ise tam tersi bir o kadar boş ve dersine dahi çalışmıyor.  Bazen halk diline inmeye çalışıyor, bazen araya 2-3 aristokrat misali kelimeler serpiştirip cümleler kuruyor. Her ikisinde de irrite ediyor. Video boyu da sürekli "1 motor çokta bitik değil ya" diyip durmuş, iyice ayar etti. Ulan o 1 litre dsg motor, sınıfındaki çoğu büyük motor, yüksek beygir, otomatik araçtan daha seri ve yakıt tüketimi neredeyse rakipsiz. 

1) Bu elemanın hiçbir incelemesini, video sunu sevmem. (otomobil dünyam) 

2) Motor 1 ekibinin incelemelerini sevmem, (yine de en azından aracın özelliklerini video öncesi çalışıyor.)

3) Carviser popülaritesi arttıkça içerikler bayağı olmaya başladı, artık hiç seyretmiyorum ancak TR nin en çok hit alan kanalı olunca genelde ilk lansmanlara hep bu eleman çağırılıyor. 

4) Son olarak Doğan kabak, işi tamamen paraya döktü, içerik sıfır. 

 
@tiesay otomobil dünyam golf 7.5 1.0 tsi motor testinde de tam tersi bu motor çok iyi çok iddalı bir perfonmansı var demişt. Şimdi aynı motora çokta bitik değil yaa diyip insanları salak yerine koyuyor. Doğan kabak zaten kabak tadı verdi sağolsun acun sayesinde köşeyi de döndü. Carviser seviyorum samimi geliyor bana ancak golf testinde bir önceki modele göre artılarını ve eksilerini anlatmadı. 

 
On 20.03.2021 at 11:02 AM, forzaGilles yazdı:

Neymiş efendim sadece R-Line 'a özel olarak arka süspansiyonlar daha sertmiş mişş mişş.,

bi çok markada görmediğimiz bir özellikmişş diyee de ekliyor.,

R-Line paket standart donanım (spor süspansiyon) ile geliyor., adamın dünyadan haberi yok.. sallıyor da sallıyor..

Mantıken zaten arka süspansiyonların önlerden daha sert olması fiziğe ters., matematiğe ters, dünyanın yer çekimi mi değişti...?

Yoksa Şener Şen gibi almanya da aslan avına mı gitmişler bi sormak lazım;

Achtung..!! Aslanın boyu 10 metre :D

Selamlar, kısmet olursa yıllardır hayalini kurduğum Golf'e bu modelinde sahip olmak istiyorum. O yüzden bu videolardan fikir almaya çalışıyorum ama dediginiz gibi izlerken benim de kafam karıştı. Çünkü R-Line pakette spor süspansiyon standart gözüküyor.
Benim sizi rahatsız etme sebebim ise bu süspansiyonların farkları hakkında siz deneyimli abilerimden, arkadaşlarımdan fikir almak. Şuanda 2013 1.6 TDI Leon kullanıyorum kıyaslama açısından bu bilgiyi vereyim.
Almayı düşündüğüm model ise 1.0 R-Line. 1.5 R-Line ile aralarında çok büyük farklar var mı bu süspansiyon özelinde? 1.0 Düşünmemin nedeni ise Performans kısımlarından ziyade donanımsal olarak R-Line daha cazip geliyor, 1.5 motora da gerek yok gözüyle bakıyorum ve tabii ki daha ucuz. Sizin de fikirlerinizi öğrenmek isterim. 
Not: Form'da yeniyim umarım buraya yazarak her hangi bir kuralı ihlal etmiyorumdur.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bir kere daha aşık oldum arabama. Gerçekten alıp bineyimden ziyade tutkusu olanlar için yapılmış bu araba. Herkesin bir hikayesi var. Mesela ben de maddi durumlardan dolayı belki yakın zamanda satacağım ama bu videoları izledikten sonra temiz bir tane Golf 6 alırım heralde.

Galiba en uygun söz; efdaneler ölmez, sadece şekil değiştirir.

 
@Rondo 1.5tsi R line kısa oranlı direksiyon kutusuyla daha hisli ve daha performanslı. Ayrıca 1.5tsi R linede spor sispansiyon arkalar bağımsız ve arka yaylar daha sert olduğunu söylüyorlar. sizin alacağınız 1.0 tsi olduğu için zaten arkalar torsyon yani bağımsız deyil buna göre spor sispansiyon daha farklı olacaktır 1.5 tsi dan. direksiyon kutusunu 1.5tsi ile anı mı olur merak konusu. Ayrıca şuan bayilerde satılan R line ler lansmana özel daha donanımlı. örneğin şimdi sipariş geçseniz mayıs ayına anca gelir ayrıca arka stoplarda kayar sinyalli yani dinamk olmayacak çünkü o stop lambakarı tüm golf 8 de opsiyon olarak sunuluyor. Ayrıca sunroof ta aynı şekilde opsiyon olma ihtimali çok yüksek. Yani şimdi sipariş geçerseniz muhtemelen size boş bir R line gelecek. Bayilerde kaldıysa bir lansmana özel gelen araçlardan birini alın. Ayrıca discoviry pro medyada tüm araçlarda opsiyon. yani alacağınız golf 8 ler 8" ekranlı düşük işlemcili medyalar. Haberiniz olsun :)  

 
Selamlar, kısmet olursa yıllardır hayalini kurduğum Golf'e bu modelinde sahip olmak istiyorum. O yüzden bu videolardan fikir almaya çalışıyorum ama dediginiz gibi izlerken benim de kafam karıştı. Çünkü R-Line pakette spor süspansiyon standart gözüküyor.
Benim sizi rahatsız etme sebebim ise bu süspansiyonların farkları hakkında siz deneyimli abilerimden, arkadaşlarımdan fikir almak. Şuanda 2013 1.6 TDI Leon kullanıyorum kıyaslama açısından bu bilgiyi vereyim.
Almayı düşündüğüm model ise 1.0 R-Line. 1.5 R-Line ile aralarında çok büyük farklar var mı bu süspansiyon özelinde? 1.0 Düşünmemin nedeni ise Performans kısımlarından ziyade donanımsal olarak R-Line daha cazip geliyor, 1.5 motora da gerek yok gözüyle bakıyorum ve tabii ki daha ucuz. Sizin de fikirlerinizi öğrenmek isterim. 
Not: Form'da yeniyim umarım buraya yazarak her hangi bir kuralı ihlal etmiyorumdur.
1.0 ile 1.5 arasındaki tek fark., 1.5 'te arkalar bağımsız süspansiyon (motor gücünü saymıyorum tabi)

Donanım olarak R-Line paket hoşunuza gidiyorsa 1.0 eTSI motor güzel motordur sizi üzmez .,

Mümkünse (Premium Led paket) diye geçen opsiyonel donanıma sahip bir araç alın.,

Premium Led paket içeriği;

IQ Light Matrix Led ön farlar

Dynamic Light Assist (dinamik uzun far asistanı)

IQ Light Led Stop Lambaları (animasyonlu kayar sinyali led stop lambaları)

 
@Rondo 1.5tsi R line kısa oranlı direksiyon kutusuyla daha hisli ve daha performanslı. Ayrıca 1.5tsi R linede spor sispansiyon arkalar bağımsız ve arka yaylar daha sert olduğunu söylüyorlar. sizin alacağınız 1.0 tsi olduğu için zaten arkalar torsyon yani bağımsız deyil buna göre spor sispansiyon daha farklı olacaktır 1.5 tsi dan. direksiyon kutusunu 1.5tsi ile anı mı olur merak konusu. Ayrıca şuan bayilerde satılan R line ler lansmana özel daha donanımlı. örneğin şimdi sipariş geçseniz mayıs ayına anca gelir ayrıca arka stoplarda kayar sinyalli yani dinamk olmayacak çünkü o stop lambakarı tüm golf 8 de opsiyon olarak sunuluyor. Ayrıca sunroof ta aynı şekilde opsiyon olma ihtimali çok yüksek. Yani şimdi sipariş geçerseniz muhtemelen size boş bir R line gelecek. Bayilerde kaldıysa bir lansmana özel gelen araçlardan birini alın. Ayrıca discoviry pro medyada tüm araçlarda opsiyon. yani alacağınız golf 8 ler 8" ekranlı düşük işlemcili medyalar. Haberiniz olsun :)  
R-Line pakette 1.0 eTSI motorda da (kısa oranlı progresive direksiyon) mevcut.

1.5 'te arka yaylar daha sert olması gibi bişey söz konusu değil., o olay aracı tanıtan youtuber tayfasının hurafesi., X bir aracın önler ile arkalar arasında sertlik farkı olması fizik kurallarına ters bir durum..

 
1.0 ile 1.5 arasındaki tek fark., 1.5 'te arkalar bağımsız süspansiyon (motor gücünü saymıyorum tabi)

Donanım olarak R-Line paket hoşunuza gidiyorsa 1.0 eTSI motor güzel motordur sizi üzmez .,

Mümkünse (Premium Led paket) diye geçen opsiyonel donanıma sahip bir araç alın.,

Premium Led paket içeriği;

IQ Light Matrix Led ön farlar

Dynamic Light Assist (dinamik uzun far asistanı)

IQ Light Led Stop Lambaları (animasyonlu kayar sinyali led stop lambaları)
Teşekkür ediyorum cevabınız icin. Aklima takilan bir sey daha var. Bu R-line ile Style’i karşılaştırdıklari videoda, iki sürücünün de farkettigi sürüş dinamiklerindeki farklılik bağımsız süspansiyonlardan mi yoksa R-line’in sportif süspansiyonlarindan mi kaynakli?

İkisinin de hosuna giden surus dinamigi torsiyon olan R-line’da da vardır umarım.

 
Teşekkür ediyorum cevabınız icin. Aklima takilan bir sey daha var. Bu R-line ile Style’i karşılaştırdıklari videoda, iki sürücünün de farkettigi sürüş dinamiklerindeki farklılik bağımsız süspansiyonlardan mi yoksa R-line’in sportif süspansiyonlarindan mi kaynakli?

İkisinin de hosuna giden surus dinamigi torsiyon olan R-line’da da vardır umarım.
Hepsi., bağımsız süspansiyon olması., (kısa tur oranına sahip progresive direksiyon) olması., spor süspansiyon olması., bunların hepsi bir araya gelince sürüş dinamikleri optimum seviyeye geliyor.,

1.0 eTSI motorda arkaların bağımsız süspansiyon olmaması haricinde diğer 2 özellik mevcut..

IQ Light Matrix Led farlı bir araca binerseniz bir daha normal farlı araca binmek istemezsiniz., Premium Led paket opsiyonunu mutlaka almanızı öneririm.. geceyi gündüze çeviren muazzam bir teknoloji..

 
  • Beğen
Tepkiler: SCC

@forzaGilles Teşekkür ediyorum aklimda bulunduracağım. Zaten 1.5 yerine 1.0 tercih etmemin asil sebeblerinden biri de bu. Bazi opsiyonlar eklemek. 

 

Geri
Üst Alt