-
Konuyu Görüntüleyenler 0 kullanıcı
Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.
-
İletiler
-
Yazan: OKAN7716 · Gönderildi:
@forzaGilles yağ çubuğuna göre hareket ettim şuan tam üst sınırında eksiltmede yapmadı koyduğum tarihten itibaren. 4.6-4,7 civarı bir şeydi çubuğa göre doldurma işlemimi tamamlamıştım. -
Yazan: onur2412 · Oluşturuldu:
Merhaba arkadaşlar. 2014 model Golf 7 TDI aracım 90.000 km de. Sabahları ilk çalıştırmada videodaki sesi duymaya başladım son 2 haftadır. Kayış sesi mi başka birşey mi tam anlayamadım ama bir süre kullandıktan sonra durup kontrol ettiğimde ses kayboluyor gibi. Aracın triger ve v kayışı hala fabrika çıkış parçaları, değişim zamanı geldi diye aklıma takılıyordu uzun süredir. Sesi duymamdan 2 hafta öncesinde Mersin Opat yetkili VW servisinde 90 bin bakımına götürmüştüm servis danışmanına sorduğumda, triger değişimi için yıldan bağımsız 120 bin km yi tamamlamam gerektiğini, gerekli kontrollerin yapılacağını, şimdilik değişim gerekmediğini söylemişti. Şimdi bu sesi duymam beni tereddüte düşürdü o yüzden sizlere danışmak istedim. -
Yazan: forzaGilles · Gönderildi:
1.6 TDI motorun yağ kapasitesi 4,7 Litre dir., 200ml. ilave etmeniz iyi olur. -
Yazan: OKAN7716 · Gönderildi:
@superkartal'ın belirttiği üzere ilk etapta 504/507 nolu standartları karşılaması önemliydi benim içinde. Araştırmalarım sonucu akışkanlık özelliği açısından ve DPF sağlığı için Motul clean+ daha mantıklı olacağını düşündüm ve gittim aldım. Yağ kolay kolay üst ısılara dahi çıkmıyor. (75-80 derece civarlarında seyrediyor.) -
Yazan: Franquaz · Gönderildi:
@Gökhan Bilgin Gokhan urunler hakkinda bilgi paylasirsan da guzel olur deneyimlerin.. Hayirli satislar olsun. Bilt Hamber soft kilin varsa talibim😃
-
Recommended Posts