rampada hararet yükselmesi


frkndmry

Yeni Üye
Katılım
5 Ara 2020
Mesajlar
13
Tepkime puanı
1
İsim
furkan
arkadaşlar s.a 2010 golf 6 tdi aracım rampa çıkarken özellikle biraz süratli çıktığımda, hararet 110 derecelere kadar geliyor rampa bitince düşüyor bazende düşmüyor kenara çekip bekliyorum başına gelen varmı sorun ne olabilir? 

 
[mention=594]Gökhan Bilgin[/mention] termostat bozuk olsa 90ın altına düşer dediler bayır aşağı falan inerken 
Yükseldiğinde rampada kaloriferi açın eğer düşüşe geçiyorsa termostat kesin en iyi böyle anlarsınız


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Upvote 0
termostatı değiştireyim o zaman peki radyatörde falan tıkanıklık olabilir mi

 
Upvote 0
@frkndmry hocam aracınızın termostatı arızalı olarak görünüyor, eğer aracınızda yaz kış sürekli antifiriz kullandıysanız radyatörünüz tıkanmamıştır. 

 
Upvote 0
2010 model araç  termostat ya da devirdaim  sistem suyunu kontrol edin çamur gibiyse değiştirin termostat  ve davirdaim bozulmasının nedeni paslı korozyonlu özelliğini yitirmiş antifrizdir. 

Geçen hafta komşumuzun octavia cay  motor 1.6 tdi  antifrizini  kontrol ettik ağır bakımda sadece ekleme yapılmış sıvı çamur olmuş  kalorifer ısıtmıyor.  + Ana radyatör içten çürümeye başlar + soğutmayı yeterince yapamaz. içte oluşan korozyon çürüme + sıvının özelliğini yitirmesinden kışında sorun olacaktır. + üst kapak çürür  kısacası  basit gözüken şeylerden dolayı  motorun ömrü kısalır  araç verimsiz çalışır. 



 
Upvote 0
On 31.01.2021 at 12:52 PM, rager007 yazdı:

2010 model araç  termostat ya da devirdaim  sistem suyunu kontrol edin çamur gibiyse değiştirin termostat  ve davirdaim bozulmasının nedeni paslı korozyonlu özelliğini yitirmiş antifrizdir. 

Geçen hafta komşumuzun octavia cay  motor 1.6 tdi  antifrizini  kontrol ettik ağır bakımda sadece ekleme yapılmış sıvı çamur olmuş  kalorifer ısıtmıyor.  + Ana radyatör içten çürümeye başlar + soğutmayı yeterince yapamaz. içte oluşan korozyon çürüme + sıvının özelliğini yitirmesinden kışında sorun olacaktır. + üst kapak çürür  kısacası  basit gözüken şeylerden dolayı  motorun ömrü kısalır  araç verimsiz çalışır. 


 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Upvote 0
Conta yandıysa kalorifer ısıtmaz ne dedi ustanız bu konuda ?

 
Upvote 0
@frkndmry bendede gecen gün hararet 90 dan asagiya düstü  motoru tekrar ac kapat yaptigimda tekrar 90 geldi ama tekrar 90 la 50 arasinda gezindi sonra düzeldi bendeki sorunda ayni olabilir belki usta sensor bozuk olabilir dedi ama  bilgisi olan varsa yazsin lütfen aracim 2013 golf act highline

 
Upvote 0

@Meteizmir ne sensörü kardeşim ya termostat arızalı uzun yolda geldi başıma kadran gibi yokuş aşağı düşer çıkardı değiştim 1.5 yıldır tik yok 

 
Upvote 0

Geri
Üst Alt