Jump to content

basic xenondan çift u lede geçiş


Recommended Posts

selamın aleyküm arkadaşlar aracımda basic xenon farlar var orjinal olarak ben cift u lede geçmek istiyorum aracımda otomatik far sensörü far yıkama falan var ama bu çift u ledi takarken başka bi beyne falan ihtiyacım varmı yoksa direkt takabilirmiyim nasıl olcak bu işler bu konu hakkında pek bilgim olmadığı için soruyorum teşekkür ederim şimdiden 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

  • İleti 5
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Konuda en çok paylaşım yapanlar

En beğenilen yorumlar

  • 4 weeks later...

Basic bixenon çıkışlı aracınız var ise far soketleri değişiktir araya çıkma halojen far soketi almanız gerekir suanki soketin uçlarından ek almaniz gerek. Yükseklik alçaklık sensörü kodlama ile kapanacak. Dönüş farları da düzgün bağlantı yapılır ise calisir, denedik oldu bunu daha önceden ama epey bı uğraştırıyor işlem genel Olarak

 

 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@xpecial Konuyu yanlış anladın sanrım, orjinal çift u yapmak istiyor arkadaş. Ciddi maliyetli olacaktır, ama bulabilirsen. Takip ettiğim kadarıyla ikinci elini bulmak Türkiye şartlarında zor. Yabancı kaynaklardan bulman gerekir.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.




  • İletiler

    • @MusaaksoyHocam sorununuzun çözülmesine sevindim. Lastik yönünde sıkıntı yoktur, çünkü ben de continental ts860 kullanıyordum, benimkilerde de 2 lastikte üretim tarihi var diğerlerinde yoktu. Hatta lastikleri değiştirdiğim zaman hepsine baktık, doğru takılmıştı. Continental ilginç bir şekilde üretim tarihini sadece 2 lastiğe koymuş.
    • @Yehanoha hocam, bahsettiğiniz yere gittim Mustafa hocam sağolsun ilgilendi. Memnun kaldım açıkcası. Sorunum düzeldi gibi 120 üzerine Henüz çıkamadım ama 120 ye kadar güzel durumda
    • Merhaba arkadaşlar. Orjinal medya cihazımda hassas olarak çalışan park sensörüm çinli medya taktıktan sonra zor çalışmaya başladı. Yani arkada birşey olup olmadığını çok geç algılıyor ve tam göstermiyor. Bununla ilgili bir ayar var mıdır?
    • Merhaba Arkadaşlar, Sırf bu DSG den korktuğum için 2015 yılında manuel vites Golf almıştım, bildiğiniz gibi DSG ilk çıktığında 6 ileri ıslak, daha sonra 7 ileri kuru ya döndü ve maalesef ekonomi için DSG nin içine ettiler (bu benim görüşüm), 6 ileri ıslak kullananlarda yaşanılan sorunlar, 7 ileri kuruya göre neredeyse hiç yok diyebiliriz. Bu şartlar altında DSG ye (kuru olan için diyorum) en iyi demek hata olur, bana göre en iyi şanzıman şüphesiz tork konvektörü mimarisine sahip olan (şimdilik) ZF8 dir , Çift kavramalılardan ise PDK dır. Belirtmeden geçemeyeceğim, keşke Golf ler DQ250 DSG ile gelse, işte o zaman tadından yenmez. Saygılar.
    • Suyun yağa yağın suya karışması gibi bir durum söz konusu olabilir. Soğutma sistemine baktırmanızda fayda var. Ayrıca subap zamanlaması ile ilgili de olabilir.
×
×
  • Yeni Oluştur...