Jump to content

1996model otomatik vites benzin lpg golf 1.6


Recommended Posts


  • İleti 4
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Popüler günler

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Popüler günler

En beğenilen yorumlar

çok güzel ve açıklayıcı bir soru  aracınız naz yapıyor olabilir

İlk akla gelen problem akü olabilir. Eğer akünüz sağlamsa marş motoru ile alakalı olabilir. O da değilse yakıt pompası, ateşleme sistemi vb sorunlar olabilir

Muhtemel akü 2018 aracımda da aynı problem oldu anı hava değsikliginde hava sogumalarinda başa gelen sorun... Çeşitli nedenler illaki olabilir fakat önce aküyü konturol etmenizı öneririm  Ge

@metinhsf hoşgeldiniz, arabaya selam vermeden biniyorsanız ondan yapabilir🙂, bize kendinizi ve nereden katıldığınız söylerseniz seviniriz. Arkadaşlar akü ve marş motoru olası arızalarını söylemiş onlara bir baktırın ilk öncelikle onlardan değilse bulunduğunuz ilde tanıdığı olan arkadaşlar illaki yönlendirirler bir ustaya.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.




  • İletiler

    • Bu konu ile ilgili olarak yabancı sitelerde aşağıdaki gibi bir konu var. Genelde eski modellerde denemişler ve ısıtıcı eşik değeri değiştirilerek ısıtma bujilerinin devrede kalma süresi ayarlanabiliyor görünüyor. Konu içinde golf 7'de yapılıp yapılmadığını görmedim ama altyapı aynı olduğu için uygulanabilir diye düşünüyorum.  Şehir dışında olduğum için kendi aracımdan kontrol edemedim. Konuyu aşağıdan inceleyebileceğiniz gibi anladığım üzere kısaca açıklayayım; VCDS ile;  Motor kontrol (Engine) ünitesine bağlanın. 12233 şifresini girerek oturum açın. Sonra, Adaptation'a tıklayın ve grup 12'ye gidin. Ekranda Stored value: 32768 (varsayılan) değeri görünmesi gerekiyor, bu değeri 32700 civarında bir değer ile değiştirin. Test'e tıklayın, ardından yeni değeri kaydedin. Motor kontrol ünitesinden çıkın, Kontağı kapatın ve tekrar açın. Motor kontrol cihazına gidin ve tekrar oturum açın. Adaptasyon'a girin ve grup 12'ye gidin. Burada görünen ekranda üstten ikinci penceredeki (no unit) değerin bir önceki haline göre değişmiş olması gerekiyor. Bu değer, kızdırma bujilerinin aktif olacağı saniye cinsinden süresini gösterir. Not: Değişikliğin sonuçlarını görebilmek için bunu soğuk bir motorla yapmanız gerektiğini unutmayın. VCDS ile değer değişimini istediğiniz zaman yapabilirsiniz, ancak motor sıcaklığı soğuyana kadar hiçbir şey fark edemezsiniz. Ayrıca, değişikliği yaptıktan sonra ikinci pencerede (no units ekranı) yeni ısıtma süresi görünmeyecektir. Adaptasyonun sonuçlarını görmek için kontağı kapatıp açmanız ve motor kontrolöründe yeniden oturum açmanız gerekir. Örneğin: Aşağıdaki değerleri Motor 7 derece sıcaklıktayken yaptığınızda; eşik değeri: 32768 iken, ısıtma süresi: 1,01 saniye, eşik değeri: 32700 iken, ısıtma süresi: 2,88saniye eşik değeri: 32650 iken, ısıtma süresi: 6,66saniye oluyor. Yani eşik değerini düşürdükce süre artıyor, tabi bunu çok uzatmamak gerekebilir, çünkü çok uzun süre devrede kalması avantaj olmayacağı gibi ısıtma bujilerinin de erken bozulmasına sebep olabilir. Bu yüzden yapılabilmesi durumunda sorumluluk tamamen kendinize aittir  Yukarıda da dediğim gibi Golf 7 de olur mu şu an bilmiyorum ama İstanbul'a döndüğümde sırf merakımdan deneyeceğim bunu, İlgilenenler aşağıdaki konuyu inceleyebilir. Konu: https://forums.tdiclub.com/index.php?threads/how-to-extend-glow-time-with-vag-com-alh.123304/  
    • Bu akşam tatlı tatlı yağan karın tadını ellerimiz sızlayana kadar çıkardık, bu da dün sabahtan, yanakları bu sene ilk kez soğuk gören bizim sincap ve düldül ☺️ Kar yağmasına en çok sevinenler onlar olurdu her sene ama bu sene herkes bir ayrı sevindi, kış mevsimini çocuklara açıklamakta zorlanır hale gelmiştik, hava bile soğumamıştı, barajlar-su-dengesiz sıcaklıklar derken herkeste bir huzursuzluk vardı. Umarım herşeyi örtüp bembeyaz bir sayfa açtığı gibi yurtta herkes için daha dertsiz tasasız virüssüz belasız bir yılın habercisi olur bi yağışlar. Selamlar.
    • Hyundai i30larin da bazilarinda cam tavan var. Ama bu 2014 golf 7 tdi midline plus Mi 10 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    • @Evilhard 2017-2018 model 1.0 midlineplus olanların bazılarında otomatikte var cam tavanda.
    • Bilgilendirme için teşekkürler. 
×
×
  • Yeni Oluştur...