Jump to content

Lastik Basınç Uyarısı


Recommended Posts

Selam arkadaşlar, 

Son zamanlarda çok sık lastik basıncıyla ilgili hata geliyor, lastik basınçlarını hafızaya al diyorum fakat 3-5 saniye sonra aynı uyarı tekrar geliyor, lastiklerin basınçlarında sorun yok, hepsi aynı basınçtalar (2.3 bar) Acaba sorun neden kaynaklanıyor olabilir? Teşekkürler.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Bence sensorlerinizde falanda bir sorun olabilir. Ekrandaki hatayi direk lastik hava eksikligi olarak dusunmeyin bence. Belkide Lastik Basinc sisteminde bir hatayi gosteriyordur ? Bir tekerden haber alamama vb durumlar olabilir. Hata kodunu bilgisayara baglayip okuyun derim.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.



  • İletiler

    • Ön camdaki ufak çatlaktan dolayı cam değiştirirken 8V3845099Q NVB parça numaralı şerit takip destekli camımız takıldı, şerit takip için tesisat çekildi, hayalet harici kodlandı ancak ön cam kamerası tedarik sıkıntısından dolayı aktifleştirmemiz 2 3 ay sonra olacak.  Aynı zamanda mib 2.5 retrofitimizle navigasyon ve kablolu car play özelliklerimiz eklendi. Yeni tip anahtar kabuğuna geçtik. Birkaç güncel fotoğraf
    • @SCC  bilgiler icin cok tesekkurler hocam. Sizin videoyu izledikten sonra ps4e karar verdim sayilir. Sizin model neydi aractaki. Ps4 mu.
    • Bende 1.0 tsi dsg kullanıyorum 3 yıl oldu. İlk çalıştırma ve start stoplar sarsıntılı oluyor malum 3 silindir olduğu için. Start stopu kapatıp kullanmazsan sıkıntı kalmaz. Onun dışında uzun yolda da şehir içinde de gayet kullanışlı. Performans istiyorsan 1.5 büyüktür 1.0 tabiki, ama maliyette aynı oranda büyük oluyor. 
    • Direkt nokta atışı model bilgisi veremeyeceğim fakat bu iki markayı da şu yönlerinden kıyaslayacağım; gerisi size kalmış. Özellikle uzun dönem performansı sorduğunuz için öncelikle bildiğiniz üzere lastik hamurunun sert olması lâzım. Yani hemen eriyip, yok olup, ufalanmaması lâzım. Bunu marifetmiş gibi söylemiyorum fakat şuan Golf aracımız üzerindeki lastikler 71.000 kilometredir aynı ve geçen ay şu konudaki manevrada gösterdiği yol tutuşu performansını siz kendiniz değerlendirin: http://www.golftutkusu.com/topic/14285-120-ile-giderken-yola-köpek-atladı-arabayla-nasıl-dönülmez-araç-içi-kamera-incelemesi/?tab=comments#comment-271397 Bu lastikler Michelin. Bolu'nun soğuk kış sabahlarını da gördü; Yukarı Kavrun'un sarp yollarına da girdi; burada lastik ne zaman patlayacak, ne zaman yandan yırtılacak diye saatlerce kelle koltukta gittim fakat hiç oralı olmadılar. Geçen kış bir ara Lassa kış lastiği taktık; söktüğüm Michelin lastiklere ışık hızıyla geri döndüm. Lassa'nın düşük hızda olsa dahi aracı spin attıracak kadar anında kopup gittiği ıslak virajlarda Michelin bana mısın demiyor. Good Year'ı ise babamın Transporter'ından biliyorum. Lastikler o kadar yumuşacık ki pamuk gibi Sakız gibi eziliyor; en ufak bir sivri maddede patlayıveriyor. Babamın 1 ay içerisinde 2-3 kez lastikçiye gittiğini hatırlıyorum; Michelin ile 71.000 kilometredir sadece 1 defa ufak hava kaçağı için lastikçiye gittim. Michelin'in kuruluş tarihi 1889, Good Year 1898. İlki Fransız, ikincisi Amerikalı. Amerika'da yol altyapısının ezelinden beri gelişmiş olduğunu ve Fransa Alpleri'nin çetin şartlarını düşündüğümüzde, hangi markanın hangi şartlar altında Ar-Ge çalışmaları yaptığını düşünmek de faydalı olacaktır. Ayrıca, tanesi 4 otomobil lastiğiyle aynı fiyatlara denk gelebilen daha teknik ve özel bisiklet lastiklerini Michelin'in hem yol hem dağ bisikletleri için ürettiğini gördüm ve kullandım fakat Good Year'ın bu ürünlerine pazarda rastlamadım.
×
×
  • Yeni Oluştur...