Golf 7 sağ soğutucu arızası (antifriz çamurlaşması)


murat28

Üye
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
204
Tepkime puanı
67
İsim
murat durmuş
Herkese merhaba, 

Dün araba soğutucu suyu eksik uyarısı verdi. Antifriz aldım ekledim, ekleyince su deposundan çamur çıktı. Ustayı aradım yağ soğutucusu arılanmıştır dedi. Motor yağına baktım, yağ bayağı Bi azalmış ancak yağda herhangi bir su karışması yoktu. Çekiciyle sanayiye geldik, yağ soğutucusu değişecek, temizlik yapılacak.

IMG_20201009_084653.jpg

IMG_20201009_105919.jpg

16022320825073789750602466168606.jpg

 
Geçmiş olsun hocam

İsallah cok masraf cikartmaz

Sonucu ve maliyeti paylasirsaniz guncel bilgimiz olur

 
Teşekkür ederim hocam, iş bitince detayları yazacağım. Araç 2014 model 66.000 km'de

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
çok geçmiş olsun, yağ soğutucusu neden ve nasıl delindi ki, veya valflerde mi bir arıza çıktı yağı soğutma suyuna karıştırdı. araç hiç hararet yaptı mı?

 
Nedenini anlamadık vallahi, arabada herhangi bir hararet felan olmadı. Arabayı çok zorlamam da (bilmiyorum etkisi oluyor mu), bakımları hep zamanında yapılıyor.

Çevremde de farklı marka araca sahip birçok kişinin de başına gelmiş aynı olay

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Başlığa da yağ soğutucusu yazarken yanlışlıkla sağ soğutucusu yazmışım. Düzeltemedim de 🤦‍♂️

 
Başlığa da yağ soğutucusu yazarken yanlışlıkla sağ soğutucusu yazmışım. Düzeltemedim de [emoji2357]
Bende sag sogutucu nedir diye bir saattir arama yapiyordum internette
 
Bir Astra H kronik arıza klasiğidir Eşanjör , ilk defa bir Golf'te görüyorum ..

 Antifiriz saf halde eklenirse veya çeşme suyu ile seyreltilirse ilk zarar gören parça eşanjördür , bu iki hususa dikkat edin , eşanjörler , galvanize sac'lardan veya Alluminyum'dan imal edilirler , bu iki malzeme oksidasyona çok yatkındır ve oksit tabakası bilinçsiz antifiriz kullanımı ile gövde de çatlak ve deliklere yol açar. 

Bir arkadaş tavsiyesi;

Sis

Eşanjör arızalarını sonrasında muhakkak devir daim (su pompası) ve taşırma kabını (yedek su haznesini) değiştirim. aracınızın km ve yaşına bakarak söylüyorum triger değiştirmediyseniz onu da aradan çıkarın derim

 
geçmiş olsun. genelde yağ soğutucu sonrası hortumlarda da sıkıntı çıkıyor. Hangi serviste yaptırıyorsunuz işlemlerinizi?

 

Bir Astra H kronik arıza klasiğidir Eşanjör , ilk defa bir Golf'te görüyorum ..
 Antifiriz saf halde eklenirse veya çeşme suyu ile seyreltilirse ilk zarar gören parça eşanjördür , bu iki hususa dikkat edin , eşanjörler , galvanize sac'lardan veya Alluminyum'dan imal edilirler , bu iki malzeme oksidasyona çok yatkındır ve oksit tabakası bilinçsiz antifiriz kullanımı ile gövde de çatlak ve deliklere yol açar. 
Bir arkadaş tavsiyesi;
Sis
Eşanjör arızalarını sonrasında muhakkak devir daim (su pompası) ve taşırma kabını (yedek su haznesini) değiştirim. aracınızın km ve yaşına bakarak söylüyorum triger değiştirmediyseniz onu da aradan çıkarın derim
Hocam bilgiler için çok teşekkürler. Önerilerinizi dikkate alıcam [emoji2321]

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

Geri
Üst Alt