Seat leon 2020 fr dsg 1.5act dsg 150hp aracıma kavuştum


Katılım
23 Mar 2020
Mesajlar
127
Tepkime puanı
110
İsim
Ahmet emre
Merhaba saygı değer golftutkusu ailem 

aracımı bugün doğuş maslaktan teslim aldım ilk izlenimlerimi hemen yazıyorum gün geçtikçe daha detaylı bilgi ve aracımda yaptığım seramik vs işlemlerini burada paylaşacağım 

Leona bindiğim ilk an o benzinli motorun sessizliğine hayran kaldım artı olarak bir an kendi golf aracımda hissetim bu beni duygulandırdı . Fr diye spor süspansiyon olduğunu biliyordum beklentimi konfor açısından çok düşük tutmuştum ama ideal yumuşaklıkta diyebilirim kauçuk kasislerden golfle 20ile geçiyorken bunda daha yavaş geçmem gerektiğini anladım. Hızlanma çok yapmadım ama gayet başarılı .yok tutuluna gelirsek düşüncem tüm vag grubunun iyi olduğu kanısındayım fakat lastikler spor lastik olduğu için (lastiğin modelini yarın bakıp ekleyeceğim) lastikleri az da olsa ısıtmak gerekiyor golfle az da olsa benzeliği var saat 6ve 7 arası maslaktan ataşehire geldim normal modda kullandım trafik ortaydı yokun yarısı eğimliydi ortalama yakıtım 35kmde 6.5 olarak geldim yakıt konusunu ileri zamanda daha ayrıntılı testini yapacağım rodajda olduğu için basmaktan çekindim 

Far konusunda çok başarılı buldum halojen farlardan sonra dünyam aydınlandı diyebilirim

aracın içini golften sonra pek ısınamadım golfü aratacak gibi ama ambiyans hayalet sanruf beni benden aldı 

yaylara gelirsek 4kişi yaklaşık 350kg oturunca araba yere yapışmıyor değil otoparkın alt katına inerken sürtme gibi bir kaç düşüncem olmadı değil 

aracı sporada alsam dip gazda yapsam gaz tepkimesi sonradan geliyor 1saniye geçiyor gibi golfümde basınca dip gazda anlık tepkime alıyordum 

iç malzeme kalitesi çok hoşuma gitmedi açıkçası sürücü kapısı golfte çok yumuşaktı kafımı koyup uyuyabilirdim ama leonda öyle bir ihtimal yok gibi örneklendirirsek

Arka koltuklar çok hoşuma gitti arkada oturan biri ön konsolu rahatlıkla görebiliyor golften daha yukarıda kalıyor 

ses sistemi çok güzel seat sound taktırmayı düşünüyorum ama bu da gayet yeterli gibi Golften 1-2 tık daha iyi 

40kmde bu kadar deneyim elde edebildim 

dıştan bir kaç fotoğraf ekliyorum uygulama İşlemleri yapılırken ve sonrası tekrar ekleyeceğim cuma günü uzun yolda ses ve diğer konuları daha iyi ele alacağım 

Kesin net bilgi vereyim yarın bugün fiyat listesi yenileniyor euro 8tlyi buldu ortalama 5-6 zam gelecek dendi

Merak eden olursa diye arkadaki araç alfa romeo guiletta 420nmtork 150hp olması lazım araçta turbo basıncına kadar kendi dijital ekranında gösteriyor kilit diferansiyel gibi güzel oyuncakları var downpipe yazılım mevcut

2EBEB830-94AD-495F-9D08-A1DA27FC6E05.jpeg
6B71CAD0-EA69-458B-A9EF-9C04C8F5F0D1.jpeg1FB3E9B2-2333-4368-BB62-BC4BF1842CB1.jpegDD42186D-2905-4931-AED4-32F74AA3ABD8.jpeg1EA42EC6-C062-4B10-815C-2EB8D16EF04F.jpeg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
aracınız hayırlı olsun. sevdiklerinizle beraber güzel ve mutlu günlerde kullanmak nasip olsun :)

 
Allah kaza bela vermesin tekrar hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın 🤗 Darısı başımıza inşallah 🤗

 
@altinoluksd Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın inşallah.

Gaz tepkileri sürdükçe daha iyi kontrol edeceksiniz, alışacaksınız. Özellikle D modundaki o gecikme hissine. Araç 1500dd da 250nm full tork verdiği için D modda normal hızlanırken (dip gaz değil) araç her daim 1750dd civarı vitesi büyütüyor, yani hayli düşük bir devirde kullanım aralığı sunuyor. Sabit hızla giderken de aracı 1400dd civarı tutmaya çalışıyor. Tüm bunları nedeni düşük yakıt tüketimi ve düşük emisyon yakalamak. Bu nedenle gaza çok basmazsanız kickdown yapıp ani hızlanmak yerine vitesi sabit tutarak hızlanmayı seçiyor, 1500-1600dd sonrasında hızlanma yapıştırıyor. Eğer usul usul giderken gaza birden abanırsanız da dsg 2 vites aşağı alma işini daha yavaş yapıyor çünkü dsg  bir vites aşağı ve bir vites yukarısını hazır bekletiyor. 2 vites aşağısı önceden hazır beklemediği için bir miktar gecikme yaşıyor. 

S modda ise aracı 2000dd ve üstüne kadar vites büyümeden tuttuğu için özellikle ani hızlanma ve ara hızlanma ihtiyaçlarında bir de bu modu deneyin, farkı hissedeceksiniz. 

 
Merhaba saygı değer golftutkusu ailem 

aracımı bugün doğuş maslaktan teslim aldım ilk izlenimlerimi hemen yazıyorum gün geçtikçe daha detaylı bilgi ve aracımda yaptığım seramik vs işlemlerini burada paylaşacağım 

Leona bindiğim ilk an o benzinli motorun sessizliğine hayran kaldım artı olarak bir an kendi golf aracımda hissetim bu beni duygulandırdı . Fr diye spor süspansiyon olduğunu biliyordum beklentimi konfor açısından çok düşük tutmuştum ama ideal yumuşaklıkta diyebilirim kauçuk kasislerden golfle 20ile geçiyorken bunda daha yavaş geçmem gerektiğini anladım. Hızlanma çok yapmadım ama gayet başarılı .yok tutuluna gelirsek düşüncem tüm vag grubunun iyi olduğu kanısındayım fakat lastikler spor lastik olduğu için (lastiğin modelini yarın bakıp ekleyeceğim) lastikleri az da olsa ısıtmak gerekiyor golfle az da olsa benzeliği var saat 6ve 7 arası maslaktan ataşehire geldim normal modda kullandım trafik ortaydı yokun yarısı eğimliydi ortalama yakıtım 35kmde 6.5 olarak geldim yakıt konusunu ileri zamanda daha ayrıntılı testini yapacağım rodajda olduğu için basmaktan çekindim 

Far konusunda çok başarılı buldum halojen farlardan sonra dünyam aydınlandı diyebilirim

aracın içini golften sonra pek ısınamadım golfü aratacak gibi ama ambiyans hayalet sanruf beni benden aldı 

yaylara gelirsek 4kişi yaklaşık 350kg oturunca araba yere yapışmıyor değil otoparkın alt katına inerken sürtme gibi bir kaç düşüncem olmadı değil 

aracı sporada alsam dip gazda yapsam gaz tepkimesi sonradan geliyor 1saniye geçiyor gibi golfümde basınca dip gazda anlık tepkime alıyordum 

iç malzeme kalitesi çok hoşuma gitmedi açıkçası sürücü kapısı golfte çok yumuşaktı kafımı koyup uyuyabilirdim ama leonda öyle bir ihtimal yok gibi örneklendirirsek

Arka koltuklar çok hoşuma gitti arkada oturan biri ön konsolu rahatlıkla görebiliyor golften daha yukarıda kalıyor 

ses sistemi çok güzel seat sound taktırmayı düşünüyorum ama bu da gayet yeterli gibi Golften 1-2 tık daha iyi 

40kmde bu kadar deneyim elde edebildim 

dıştan bir kaç fotoğraf ekliyorum uygulama İşlemleri yapılırken ve sonrası tekrar ekleyeceğim cuma günü uzun yolda ses ve diğer konuları daha iyi ele alacağım 

Kesin net bilgi vereyim yarın bugün fiyat listesi yenileniyor euro 8tlyi buldu ortalama 5-6 zam gelecek dendi

Merak eden olursa diye arkadaki araç alfa romeo guiletta 420nmtork 150hp olması lazım araçta turbo basıncına kadar kendi dijital ekranında gösteriyor kilit diferansiyel gibi güzel oyuncakları var downpipe yazılım mevcut

Ekli dosyayı görüntüle 36062
Ekli dosyayı görüntüle 36063Ekli dosyayı görüntüle 36064Ekli dosyayı görüntüle 36065Ekli dosyayı görüntüle 36066
Yeni aracınıza maşallah diyelim, Allah ağız tadıyla binmeyi nasip etsin.  (y)

 
Hayırlı uğurlu olsun 1.5 150 hp şehir içinde çok tatminkar. 

 
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum allah herkese gönlündekini nasip etsin

 


Geri
Üst Alt