Tariş İncir Komedisi - Lütfen sonuna kadar okuyun



Ben de şaşırmıştım böyle bir kurumun bu kadar cömert olmasına. Şu sıralar garip işler sizi buluyor hocam dikkat edin.  :)  
Hocam ben de çok şaşırmıştım ama şaşkınlığın sınırı yokmuş, günün sonunda onu öğrenmiş oldum. :D

Ne çektinnnn bee şu hayatta Furkan


317d31a13ba723d39b0aacc823742ce8.jpg
Vallahi abi ya, sağlık olsun ne diyelim. :D

@frknyldrm halbuki belki daha fazla kazanç sağlayacaklardı, yakışmamış bence
Benim böyle düşündüğümü tahmin edemedikleri için aslında isteklerinde bir sorun yok ama sonradan "buruk da olsa hediyemiz olsun" demeleri pek hoş değildi gerçekten, böyle bir hediye olamaz yani.
İçimden gelmiyor ama hadi hediye olsun...

"Bin düşün bir söyle" diye boşa dememişler, söyleyince kazanca sebep olacağı düşünülen sözler bazen kaybettirebiliyor insana. 

 
@frknyldrm şöyle ki, böyle bir hatamız olmuş afiyet olsun diyebilirlerdi, hani geri istemek bence pek hoş kaçmamış

 
@frknyldrm şöyle ki, böyle bir hatamız olmuş afiyet olsun diyebilirlerdi, hani geri istemek bence pek hoş kaçmamış
Tabi hoş değil hocam, üstelik ben draje erimişti dedikten sonra "tamam o zaman size zahmet diğerlerini gönderin" dedi. Yanlış üstüne yanlış.

Yedik diyince de isteksiz bir ses tonu ile "buruk olsa da hediyemiz olsun" demesi hepten çirkin bir ifade idi. 

Ne diyelim hocam, para odaklı düşünce insanları çok yanlış yerlere götürüyor.

 
Konuyu öncesi sonrası 2 ayrı zamanda okumuş oldum.

Bu nasıl bir müşteri memnuniyeti sağlamaktır helal olsun yazacaktım, fırsat olmadı.

Şimdi olayın aslı ortaya çıkınca tam komediymiş gerçekten.

Geçmişte Aliexpress ten koltuk ısıtma minderi aldığımda ürün süresi içinde gelmedi. Dispute ile paramı iade aldıktan bir süre sonra ürün de elime geldi. Satıcıya yazdım ürün geldi tekrar ödeme nasıl yaparım diye, aynı ilandan ödeme yap dedi.. Dolar da yükselmişti o sıra bana daha pahalıya mal oldu. Açıklamaya da yazdım şu numaralı iadeye karşılıktır gönderim yapmayınız diye. Tamam ufak bir hediye gönderiyoruz yazdılar.

Neyse aradan 1 ay geçti bir baktım yine aynı üründen gelmiş 😁 ufak bir hediye dediklerine bak be dedim.

(Üzerinden 1 yıl geçti yanlışlık olmuş parasını gönderin demediler 😂)

 
Tariş İncir...

Geçenlerde kendilerinden 4 parça ürün sipariş etmiştim. Kendi internet siteleri üzerinden.

Ürünlerden bir tanesi çikolata kaplı incir draje isimli üründü.

Bana ulaştığında tamamen erimiş vaziyette idi.

Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım, bize bir mail atın bakalım dediler.

Pazartesi günü mail attım; "Erimeden teslim edilemeyecekse bu tip ürünlerin siparişinin alınmaması, sipariş alınıyorsa da muhafaza edecek şekilde bir yöntem ile paketlenmesinin daha doğru olacağını düşünüyorum." yazdım.

Bugün Tariş'ten beklemediğim bir kargo aldım, sadece bir ürün problemli olmasına rağmen siparişimin tamamını 2. defa göndermişler.

Nasıl memnun oldum anlatamam, daha önce internetten sayısını hatırlamadığım kadar çok alışveriş yaptım lakin bugüne kadar böyle bir telafi görmedim. :)

Herkese tavsiye ederim, ürünleri de çok güzel.   (y)

Ekli dosyayı görüntüle 35348

Önemli Güncelleme

1.5 saat kadar önce Tariş İncir'in e-ticaret bölümünün yöneticisi Hasan bey tarafından arandım.

Tarafıma yanlışlıkla 2 kez ürün gönderildiğini söylemesi ile şok oldum.

"Ürünleri geri gönderebilir misiniz?" dediler.

Dedim size mail atmıştım, çikolatalı ürün erimişti. Ben olayı çok farklı yorumlamışım, jest yaptığınızı düşündüm dedim.

"Draje hariç kalanları geri gönderebilir misiniz?" dediler.

İş yerimde bu olaydan bahsettim ve ürünlerin büyük bir kısmını ikram ettim dedim.

Geri gönderemem ama parasını göndereyim dedim.

Pek de içten olmayan bir şekilde, bu bizim hatamız, biraz buruk da olsa hediyemiz olsun dediler.

Razı olmayacağınız bir alışveriş olmasını istemem dedim.

Ödeme yapmamı kabul etmediler.

Ben de çözüm olarak draje hariç diğer ürünlerden tekrar sipariş vererek ödemesini yapmış oldum. Durumu açıklayan bir mail atarak bu ürünleri bana göndermeyin dedim.

Komedi filminde sahne olsa garipsenmeyecek bir olay oldu gerçekten :D

Paket geldiğinde yaşadığım şaşkınlığın 10 katını telefon gelince yaşadım.

Bu da böyle bir anımdır... :D
Hocam yeni sipariş yapmışınız ya , attığınız maili falan dikkate almayıp şimdi size tekrar koli gelir demedi demeyin 😂 😂 😂

 
Furkan hocam ikidir direkten dönüyorsun bi kurban mı kessen acaba? 😄

 
Bu aralar kimsenin beynine oksijen gitmediği için... Yaşadığınız bu durumla sonuçlarını görmüş olduk. Bunlar iyi günlerimiz bence.

 
Desenize muhtemelen uyarınıza dikkat etmeyecekler ve 3. koliyi de gönderecekler :)  Ve kolinin tahsilatını @HONEY Bülent Ağabey yapacak :)))

Müşteri memnuniyetiyle ilgili bir anımı anlatayım: Amazon'dan Anker markasının Bluetooth hoparlörünü aldım ve ABD'deki arkadaşımın evine gönderildi. Arkadaş Türkiye'ye geldi. Hoparlör 2 metreye kadar su geçirmez olduğu için kafalar da iyiyken akşam yüzerken ve müzik çalarken havuzun içine olduğu gibi daldırdık.

Sudan çıkarınca bassında bir boğulma/kısılma olduğunu fark ettik fakat hoparlör gayet iyi çalışmaya devam ediyor. Durumu aynen böyle Amazon üzerinden Anker'e ilettim.

Gelen cevap: ''Kusura bakmayın. İsterseniz ürünü geri gönderin yenisini verelim; isterseniz hoparlör böylece sizde kalsın para iadesi yapalım.'' :)

 
Desenize muhtemelen uyarınıza dikkat etmeyecekler ve 3. koliyi de gönderecekler [emoji4] Ve kolinin tahsilatını [mention=11839]HONEY[/mention] Bülent Ağabey yapacak
))
Müşteri memnuniyetiyle ilgili bir anımı anlatayım: Amazon'dan Anker markasının Bluetooth hoparlörünü aldım ve ABD'deki arkadaşımın evine gönderildi. Arkadaş Türkiye'ye geldi. Hoparlör 2 metreye kadar su geçirmez olduğu için kafalar da iyiyken akşam yüzerken ve müzik çalarken havuzun içine olduğu gibi daldırdık.
Sudan çıkarınca bassında bir boğulma/kısılma olduğunu fark ettik fakat hoparlör gayet iyi çalışmaya devam ediyor. Durumu aynen böyle Amazon üzerinden Anker'e ilettim.
Gelen cevap: ''Kusura bakmayın. İsterseniz ürünü geri gönderin yenisini verelim; isterseniz hoparlör böylece sizde kalsın para iadesi yapalım.'' [emoji4]
3. Koli gelirde göz hakkı yiyemez isem yakarim orayı
 

müşteri memnunıyetı  dıyıp olayı  kapatamayan  o mudurede yazıklar olsun  bır kurus dahı vermezdım aradıkları vakit :)  

 

Geri
Üst Alt