Uyarı: Trendyol dan alışveriş deneyimi


aaron

Üye
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
421
Tepkime puanı
190
Konum
Zong.
İsim
Aaron
Uzun süredir üyesi olduğum, değerli dostlarımın bulunduğu bu platformdaki tüm değerli Golf-severleri uyarma gereği duydum.

Büyük bir meblağ olmasa da, kendisinin satıcı olduğu bir ürünü bile 12 Mayıs'tan beri gönderemeyip, tedarikte diye bekleyen, en az 15 kez görüşmeme rağmen ne para iadesi ne ürünü gönderme ne de bir çözüm bulabilen bu beceriksiz alışveriş platformundan, fiyatlar uygun olsa da, bu dönemde uzak durulmalı. Çünkü ciddi bir sıkıntıları olduğu belli.

Ürünlere, satıcılara karşı olumsuz yorumları dahi yayınlamaktan kaçınan bir firma haline gelmiş.

Şikayetvar . com'da da an itibariyle firma ile ilgili, şikayet okuyan 686 kişi mevcut. Hepsine bakamadım ama en az bir o kadar da şikayet vardır.

Bilgilerinize.

Saygılarımla, 

Harun

 
@aaron Gecmis olsun bir benzeri basima karac.com'da geldi, siparis 2 parcaydi, tekini göndermediler, digerini "yamuk" defolu gönderdiler, ne para iadesi ne baska birsey.

Sonra sikayetvar.com'a baktim, birde ne göreyim 13.000'den fazla sikayet ve cogu benimkiyle ayni, sonra eksi sözlüge baktim durum ayni, karaca züccaciye bildiginiz ponzi türü, ciftlikbank benzeri dolandirici bir firmaymis

Benim param gitti ama pesindeyim, haberiniz olsun

 
@aaron Gecmis olsun bir benzeri basima karac.com'da geldi, siparis 2 parcaydi, tekini göndermediler, digerini "yamuk" defolu gönderdiler, ne para iadesi ne baska birsey.

Sonra sikayetvar.com'a baktim, birde ne göreyim 13.000'den fazla sikayet ve cogu benimkiyle ayni, sonra eksi sözlüge baktim durum ayni, karaca züccaciye bildiginiz ponzi türü, ciftlikbank benzeri dolandirici bir firmaymis

Benim param gitti ama pesindeyim, haberiniz olsun
Karaca da aynısı başıma geldi. Kendi sitesinde tencere takımı aldım. Gelen ürünlerin hepsi yamuktu, uzun süre müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalıştım ama nafile. En son iade formuyla geri yolladım, 5-6 gün sonra ücret iadesi yaptılar, öylece kurtulmuş oldum.

 
Trendyol ile ilgili ne desek bos. Herkesin basina geldiginde anliyor. Benim icin ayni urunu 50 lira ucuzada verse alisveris yapilmayacak bir site. Eşim de hala (ve tum bayanlar) alisveris yapmaya devam ediyorlar. Bu sekilde bayanlari arkalarina aldiklari surece yurur giderler :D  

 
Eksik ürün gönderildi az önce kargoyla hepsini iade ettim, 😡

 
Hepsi ayni, Turkiye’de malesef musteri memnuniyeti sifir.

Lacosteden tshirt aliyorum kendi sitesinden defolu cikiyor.

Trendyoldan 512 pantolon aliyorum, pantolonun kendisinde 511 kartonunda 512 yaziyor. Hayir yani magaza fiyatindanda farki yok

Skecherstr’den ayakkabi aliyorum, sikayetvar’a bakmamistim bir bakin anlarsiniz. Aldigim ayakkabi siparislerimde bile gozukmuyordu, yani aldigima dair tek kanit kredi karti ekstresiydi. Ayakkabi geldi ama bir suru insan hala magdur sanirim...

Kisaca ulkemizde kimse isini severek yapmiyor, biraz isimizi severek ve saygi duyarak yapsak sorun kalmayacak :)   Resmi siteleri olan buyuk markalara asla ulaşılamıyor, trendyol yine aralarinda en iyisi. 

 
Ben de Trendyol ile önceden pek çok kez sorun yaşadığım için alışveriş yapmıyorum. Her ne kadar fiyat usülsüzlükleri ve fırsatçılıkları diğerlerine nazaran fazla olsa da Hepsiburada’yı henüz sipariş konusunda sorun yaşamadığım için çoğunlukla tercih ediyorum. Malesef Türkiye’de müşteri memnuniyetine önem veren pek yok. 4 gün önce Dsmart üzerinden Superonline fiber aboneliği başlattım, daha anca bugün internet aktif oldu. Yaz yaz bitmez. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@AhmetCakmak Aynen Trendyol'la en son tuketici hakem heyetine taşıdım konuyu, dibine kadar haklı olmama ragmen hiçbişi yapmadilar, farkli yollanan ve paketi açık geken urunu satici iade edilemez paketi açılmış diye geri gönderdi ve Trendyol hiçbişi yapmadi. Tuketici hakem heyetine gidicem dedim, yasal hakkiniz gidin sonucuyla gelin islem yapalim dedi Trendyol, bende verip sonrasinda asıl  satici firmaya bildirdim, parayi iade ettiler geri, şikayeti çekin dediler, korona var şahsen dilekçe vermek gerekiyomus gidemem demistim. 4 ay geçti aradılar cekmemissiniz geri dosya geldi bilirkişi masrafi felan olacak, cekermisiniz dediler, bakarim gidebilirsem dedim :)

Hepsi burada da ayni sekilde şimdiye kadar seytan kulagina bi sorun yasamadim, iade vs isleride oldu dert cikmadi.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Gecenlerde temizlik robotu aldim, fark etmeden vade farki uygulandigini urunu alip kullandiktan sonra fark ettim. Hemen iade basvurusu yaptim ve gonderdim. 1 gun sonra hemen iade yaptilar ve aksam olmadan bankamdan bildirim geldi, iadeniz yapilmistir diye.

Bence satici firma önemli. Satici puanlarina dikkat etmek gerekli diye düşünüyorum.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Trendyol'dan bir kere alışveriş yaptım, onda da aldığım parfüm sahte çıktı, ücret iadesi aldım. 

Beni şu an uğraştıran firma Bosch. Arkadaşlar, size nacizane önerim ille de Bosch marka ürün alacaksanız Bosch firmasının web sitesinden alım yapmamanız yönünde. 

28 Mayıs'ta aldığım su sebilinin akıbeti belli değil. Şikayet var sitesinde Bosch marka ürün alan ama ürünü teslim edilmeyen bir sürü kişi var. Ücret iadesi alamayanlar da mevcut.

 
@aaron geçmiş olsun hocam benzer sorunu bende yaşadım aldığım ürün 13 günde teslim edildi ve işin kötü yanı sorun sürat kargo esenler şubesi idi ve Trendyol müşteri hizmetleri çok ilgisiz dediğiniz gibi kötü yorumları yayınlamıyorlar.Şahsi fikrim platformlar arasinda N11 ilk sırada geliyor gerek müşteri hizmetleri gerek satıcı ile iletişim kolaylığı çok başarılı.

 
@Nizamettin Kepoğlu Oyle satici firma onemli ama zaten satici firmanin güvenliği kontrolu gerekirse telafisi icin arada durmuyor mu trendyol vs gibi firmalar, satıcı tarafinda durup aliciyi magdur ederse ne işe yariyorlarki, kimse almaz zaten onlar uzerinden, boyle yapacaklarsa kapatsinlar dukkani gitsinler, biz kendi isimizi direk firmayla halledelim daha iyi.

 
Uzun süredir üyesi olduğum, değerli dostlarımın bulunduğu bu platformdaki tüm değerli Golf-severleri uyarma gereği duydum.

Büyük bir meblağ olmasa da, kendisinin satıcı olduğu bir ürünü bile 12 Mayıs'tan beri gönderemeyip, tedarikte diye bekleyen, en az 15 kez görüşmeme rağmen ne para iadesi ne ürünü gönderme ne de bir çözüm bulabilen bu beceriksiz alışveriş platformundan, fiyatlar uygun olsa da, bu dönemde uzak durulmalı. Çünkü ciddi bir sıkıntıları olduğu belli.

Ürünlere, satıcılara karşı olumsuz yorumları dahi yayınlamaktan kaçınan bir firma haline gelmiş.

Şikayetvar . com'da da an itibariyle firma ile ilgili, şikayet okuyan 686 kişi mevcut. Hepsine bakamadım ama en az bir o kadar da şikayet vardır.

Bilgilerinize.

Saygılarımla, 

Harun
hepsiburada dan Crocs terlik almaya çalıştım :)  

Halen bekliyoruz 19 undan  bu zamana 10 gündür. Terlikleri üretseler bu kadar sürmezdi.... İptal edin diyorum Fatursı kesilmiş iptal olmuyor iade etmeden deniyor. Diyorum ürün gelmedi nasıl iade edeyim diyorum ilk fırsatta kargo ile yollayacagız diyor. 3 gün uğraştım telefon mail whatsp ne bulduysam en son olayı açıklığa kavuşturdular söylemek istemeseler de Tedarikçi firmada sıkıntı yaşadıklarını.... Yahu arkadaş olmayın ürünü neye göre niye satarsınız hemde anında ücretini tahsil edip geri iadesi ve iptalide olmadan belirli bir süre beklemek zorunda değil müşteri...  TR de bu tarz firmaların Kurumsallığı kalmamış Özellikle PAndemi Sürecini hep öne sürerek kendi işbilmezliklerini örtmeye çalışıyorlar.

6 ay kadar öncede ( PAndemi vs yok o zamanlar) Morhipo aynı sıkıntıyı yaşatmıştı tümünü iade ettim daha da alışveriş yapmadım yapmam da sanırım.

Bu işler İnsanı sinir ettiği gibi Parasıyla da rezil ediyor.

Umarım hiç kimse böyle saçmalıkları tekrar yaşamaz ama bunu yazarken dahi kendime bile inanmıyorum nedense öyledebir ironi

Herkese  Keyifli Forumlar dilerim.

 

Hepsiburada da yasadim, hatta n11 de 3 gun icinde kargo derken hepsiburadada daha pahali olmasina ragmen hemen kargo diye onu aldim. Arkadasimin dogum gunuydu tam 2 hafta onceden aldim ama tabi olmayan seyi satmaya calistiklari icin ;

7 mayista verdigim siparis, 28 mayista teslim oldu. Birde ogrenmisler covid19 sebebiyle soyle boyle, kardesim covid 19 sebebiyle bana kargo gec gelebilir anlarim ama sen kargoya bile vermemisin urunu ne covid19’u... Elinde yoksa satmaya calismayacaksin... Birde musteri hizmetlerine ben urun ne durumda kargolanmadi diyorum, uygulamada ne yazıyorsa onu soyluyor. Yahu ben zaten onu okuyorum yardimci olsana bana?

O yuzden sorun yasandiginda n11-trendyol-gittigidiyor gibi direkt saticiyla muhatap olabileceğiniz yerler daha iyi. Hepsiburada da o mesela imkansiz. Zaten urunlerin resmi sitesinden bir sey aldiysaniz vay halinize imkansiz akibetini ogrenmeniz...

 

Geri
Üst Alt