Jump to content

Bjk40

Start stop çalışmıyor

Recommended Posts

Selam arkadaşlar,  1.2 tsi golf 6 arabam var.  Start stop çalışmıyor. Nedenini bilen var mı? Ekran da start stop error yaziyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gönderildi: (düzenlendi)

Eğer ekranda dediginiz gibi 

Direk ERROR / HATA 

uyarısı verdiyse 

Olayın aküyle falan alakası yoktur.

Sistemsel olarak devre dışı kalma değil direk bir arıza / hata durumu var! 

 

IMG_20200518_194815.png

tarihinde Savatage tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Savatage aynen hocam bu şekil oluyor  . Acaba nasıl bu sorunu halledebiliriz.  Sorunun ne olduğunu biliyor musunuz.  Neyi tamir etmemiz gerekiyor 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Bjk40 hocam trip sıfırlama tuşuna uzun süre basılı tutun akünün % kaç kaldığını gösterir akü ile ilgili olabilir. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Bjk40 aracınızda standart in dışında donanım mevcut ise ses sistemi vs gibi güç zayıflığından hata vermiş olabilir akünüzu kontrol edin en basit işlem olarak dediğim şekilde yaparsanız %kaç ömrü kalmis görürsenuz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İnternet litaratürünü taradım , bu hatayı alanların %95 inde hata kendiliğinden yok olmuş gitmiş .

Birde şunu sorayım ekranda hata var evet!

Sürüş sırasında start stop hiçbir şekilde devreye girmiyor değil mi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aküyü tamir etmeniz gerekli yada bilgisayara bağlayıp arızayı bulabilirsiniz.

Venus Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@slckAküyle ilgisi yok hocam ! Bilim kurulu üyesi değilim ama 

Olay error 

Devre dışı kalma değil

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gönderildi: (düzenlendi)

@slck %99 Akü den varta akü yu dosediginde hiçbir sorun kalmayacak 

tarihinde golfcu91 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Savatage hocam yeteri kadar güç çekmediği için belli bir müddet dayanmış lakin artık gücü bulamadığı için error vermiş arkadaş arabası birde standartin dışında ise birde kesinlikle akü yapıyor devre dışı olayı tamamen sistemsel bi sebep diye düşünüyorum 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Savatage hocam bu arkadaş geçende çekiş düşük konusunu açmıştı.
O arıza çözüldü şimdi bu çıktı galiba.60d99b0fe80e067ed018576a762cf048.jpg

Venus Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yardımcı olmaya çalısalım yinede

Yabancı golf R mk 7 forumlarında bu arızayı alanlarda servis cihaz taraması sonucu vakum sensörü hatası alınmış?

Benden bu kadar toplama bilgi

Adres çözüm servisin bağlayacağı cihaz hata sonuçlarına göre ?

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aküden dolayı olsaydı öncesinde enerji ihtiyacı yüksek uyarısıyla kendini belli ederdi. 

Aküden dolayı olsa diğer sistemlerin de error vermesi lazım benim aküm zayıfken yanmayan ışık kalmamıştı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@slck yok kardeş o sorun hala devam ediyor . Bende çözümü kendimce hallediyorum motoru kapat aç yapıyorum sıfırlanıyor  sürüşe devam . Ya böyle devam eder yada bi yerden bi bozukluk verir hayırlısı 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Savatage vakum sensoru ... bi bakayım birde bunu araştırayım sorun o ise yenisiyle değiştirelim bakalim ne olacak sonuç.  Teşekkürler kardeşim 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Savatage iyi ya sorun da orda zaten . Bilgisayara bağlıyorum fakat hiç hata felan göstermiyor 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@golfcu91  oy le bir tuş yok . Silecek kolundaki tuşu diyorsun sanırım.  Direksiyon düğmesi ile menü seçimi var . Nasıl bakalım? 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@golfcu91 hiç bir ek kurulum yok standart fabrika çıkışı özellikler mevcut 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Bjk40 hocam trip sıfırlama tuşu hangisi ise uzun süreli basılı tuttugunjzda akü durumunu gösterir birde sorunu uzakta arama akünü kontrol ettir başkanım 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Bjk40 fabrika çıkışı akü ler uzun ömürlü olmuyor genelde golf 7 7.5 bunlarda ismi bile bilinmeyen akuler monte edilmiş bence sizin sorununuz akü hocam 1. kontrol akü yapın 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Savatage yok hicbir zaman devreye girmiyor . Start stop düğmesine basarsan ekranda error yazıyor.  Yada durduğunda felan da devreye girmek için uğraşmış olsa yine hata verdi demesi lazım  . Fakat hiç-bir şekilde devreye girmeye calismiyor .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...