Jump to content

Mk7 & Mk7.5 ARAÇLARINIZ İÇİN SPOİLER - DİFÜZÖR - TAMPON SETLERİ


Recommended Posts


  • İleti 149
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Konuda en çok paylaşım yapanlar

En beğenilen yorumlar

Herkese selamlar Golftutkusu ailesi. Firmamız da VW araçları için aksesuar ve tuning malzemeleri bulunmaktadır. ———————— Fiyatlarımız sadece Golftutkusu'na özel olup mesaj ile irtibatın

hayırlı olsun üyelerimize teşekkürler @SEMTuning 👍🏽 arkadaşlar bazı ürünler belki bi tık yüksek olabilir lakin en dip rakamlar yazıldı. spoiler bölümü 9 numara daki ürünün yerli olmayanı şua

@furkanmk7 bu ne ya göz var nizam var  

Konudaki görseller

15 saat önce, Alpyaman yazdı:

Furkancım arkadaş ile konuştum boya montaj dahil 750 3 4 günde temin ediyor 

Güzel fiyat bence abi :) ilk tavanı kaplatıcam  bir kaç haftaya sonra siparişe geçeriz sen kesin alıcak mısın abi

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, furkanmk7 yazdı:

Güzel fiyat bence abi :) ilk tavanı kaplatıcam  bir kaç haftaya sonra siparişe geçeriz sen kesin alıcak mısın abi

Gidip göreceğim Florya’da 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
52 dakika önce, Alpyaman yazdı:

@furkanmk7 evet siyah yaptırım eğer düzgün bir ürün ise

ama bende şöyle bir sorun var ben yan flapları siyah dyson silikon ile yapıştırdım cama nasıl çıkartılır bilemiyorum 

camdaysa sorun yok abi çıkar, bende oettinger var o sökülcek mecbur tırsıyorum zarar verirse boyaya diye siyah slikon yapan yer gel sökerim sorun olmaz dedi ama bakalım.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@Alpyaman benimki uzun yolda iyice gevşemişti tuttum geldi parça sonra falçatayla ustten fazlalıkları alıp ince ince yanlamasına kazıya kazıya hallettim. Zararı olmadı cama zaten tekrar yapıştıracağımdan sorun yoktu.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
3 dakika önce, Frkntna yazdı:

@Alpyaman benimki uzun yolda iyice gevşemişti tuttum geldi parça sonra falçatayla ustten fazlalıkları alıp ince ince yanlamasına kazıya kazıya hallettim. Zararı olmadı cama zaten tekrar yapıştıracağımdan sorun yoktu.

Benimkisi öyle gevşeyecek gibi durmuyor. Misin gibi bir ince ip ile alttan girsem çıkartırmı acaba 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
12 dakika önce, tuncer_2632 yazdı:

aslında canlıda daha iyi duruyor. Fotoda maket gibi çıkmış 

Biliyorum youtube incelemede izlemiştim. Bana sorarsanız 7.5 olan daha iyi ama midline olanınki. highline da çerçeve var ve aşırı krom boğuyor.

WhatsApp Image 2020-09-28 at 16.17.34.jpeg

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
7 saat önce, uranusgrey_golf yazdı:

Biliyorum youtube incelemede izlemiştim. Bana sorarsanız 7.5 olan daha iyi ama midline olanınki. highline da çerçeve var ve aşırı krom boğuyor.

WhatsApp Image 2020-09-28 at 16.17.34.jpeg

Siz difüzörünüzü değiştirmekten vaz mı geçtiniz hocam?

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
10 saat önce, uranusgrey_golf yazdı:

Biliyorum youtube incelemede izlemiştim. Bana sorarsanız 7.5 olan daha iyi ama midline olanınki. highline da çerçeve var ve aşırı krom boğuyor.

WhatsApp Image 2020-09-28 at 16.17.34.jpeg

araçlarımız elektrikli değil hocam :) Difüzörde en azından petrolhead olduğumuzu belli edecek bir egzoz algısı yaratılması gerektiğini düşünüyorum. O yüzden midline difüzör alt krom parçası olmadığından egzoz algısı yaratamıyor. Ben böyle düşünüyorum.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
On 29.10.2020 at 6:34 PM, uranusgrey_golf yazdı:

Mevcut 7.5 difüzöründen daha kötü :( Taksicilerin yapıştırdıklarına benziyor malesef.

Yok, gerçekten canlı iyi duruyor. Bu fotoğrafta alt açıdan dediğin gibi biraz basit görünmüş ama gerçekte arkadan güzel duruyor.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
  • 3 weeks later...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


×
×
  • Yeni Oluştur...