Sürüş Modu Yaptırdım


Yani?

Benim bahsettiğim ACC (adaptif şasi kontrolü, DCC diye de geçiyor) amortisör sertliğinin değiştirilebiliyor olması.

Tekrar sorayım: Mesela Sport moduna alınca ne oluyor, direksiyon sertleşiyor mu? Gaz tepkimesi artıyor mu? Bunun şanzımanı S moduna almaktan bir farkı oluyor mu?

Ya da bu değişikliği ne için yapıyorsunuz? 
Hiçbir yerde ACC diye geçmez!
ACC = Autonomous cruise control = Adaptif Hız Sabitleyici.

Sizin dediğiniz VW de DCC diye geçer.

 

Yani?

Benim bahsettiğim ACC (adaptif şasi kontrolü, DCC diye de geçiyor) amortisör sertliğinin değiştirilebiliyor olması.

Tekrar sorayım: Mesela Sport moduna alınca ne oluyor, direksiyon sertleşiyor mu? Gaz tepkimesi artıyor mu? Bunun şanzımanı S moduna almaktan bir farkı oluyor mu?

Ya da bu değişikliği ne için yapıyorsunuz? 
dcc başka acc başka forumda daha iyi bilen ustadlarım vardır bence direksiyon sertleşiyor yol tutuş için şasi yere yaklaşıyor mu bilmiyorum sanmıyorum da geldiğim yolda trafik vardı test edemedim ama eco modda gaz tepkisi yavaşlıyor vites düşürmek istemiyor vites durum göstergesi D1-D2 yerine E1-E2 olarak görünüyor ayağımı gazdan çekince sadece E yazısı çıkıyor ve altta eco yazısı çıkıyor 

 
Sizin dediğiniz VW de DCC diye geçer.
Tamam teşekkür ederim, VW cahili olduğumu yazmıştım zaten. 

Sonradan yaptırılan sürüş modunun ne işe yaradığını anlamaya çalışıyorum. Normal D konumunda zaten şanzıman yeterince ekonomik (ölü!?) daha da ekonomik olması beni çıldırtır. DSG'nin S konumu fena değil, buna gaz tepkimesi artışı eklenirse fena olmaz. Tabii bunun etkili bir yolu da Sprintbooster takmak. 

 
Yani?

Benim bahsettiğim ACC (adaptif şasi kontrolü, DCC diye de geçiyor) amortisör sertliğinin değiştirilebiliyor olması.

Tekrar sorayım: Mesela Sport moduna alınca ne oluyor, direksiyon sertleşiyor mu? Gaz tepkimesi artıyor mu? Bunun şanzımanı S moduna almaktan bir farkı oluyor mu?

Ya da bu değişikliği ne için yapıyorsunuz? 
Bunların hiç biri hack işlemde olmuyormuş hocam. Orjinal aktivasyon gerekli diyorlar

 
@schweppes Yani aslında bu yöntem ile eklenen sürüş modu sadece görüntü. Buradan bu anlam çıkıyor.

 
1.6tdı manuel. Ecoda gaz ölüyor özellikle cc ile olan hızlanmalarda belli. Sportta direksiyon ciddi anlamda sertleşiyor. Dsg olan araçlarda economide salılom moduda olcağı için kesinlikle yapılmalı

 
Ben de öyle zannediyorum da birinin itiraf etmesini, ya da aks, yönde beni ikna etmesini bekliyorum.
Şöyle açıklıyım, daha önce bu işlemi bende yaptırdım. Sonra lisanslı yaptırdım. İkisinin arasında dünya kadar fark var. Bu şekilde yaptırdığınız sürüş profili başka bir aracın verilerinden kopyalanıp yapılıyor ve sonuçta sizin direksiyon modülünüz motor kontrol üniteniz şanzımanınız o kopyalanan verilerden farklı olacak. Orjinal lisanslı yapıldığında tüm kontrol üniteleri tek tek kodlanıyor, o işlemde sadece gateway beyni içindeki yazılım aktif ediliyor, ne direksiyon adaptasyon yapılıyor ne ecu nede şanzıman.. Bu yüzden arasında uçurum kadar fark var bu işlem ve orjinal arasında. Zaten öğrendiğim kadarıyla aracın ecularında şase numarasınıda değiştiriyormuş o işlem, ben riskli görüyorum.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@schweppes siz orjinal kodlamayı ne kadara yaptırdınız hocam nasıl farklar oldu ecu şase numarası değişiminde nasıl bir sorun oluyor açarmısınız 

 
@serkanhector 

DCC adaptif şase yoksa araçta sürüş modu düğme görüntü süs katar sadece.

Hayırlı Olsun.
Tam da öyle demeyelim Hocam ama, DCC olmadığından Aracın Yere yaklaşması olmayacaktır diğer varyasyonları oluşup Araç ona göre tepkimeye devam edecektir. 

 


Geri
Üst Alt