🧿 Mk7.5 Spor Yay Tercihi...” eibach " & " mubea "


Spor yay marka terciğiniz hangi marka olmalı

  • eibach

    Kullanılan: 84 61.8%
  • vogtland

    Kullanılan: 37 27.2%
  • mubea

    Kullanılan: 19 14.0%
  • press

    Kullanılan: 5 3.7%
  • apexi

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    136

metinkar

Uzman Üye
 
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
5,281
Tepkime puanı
6,485
Konum
Kızılelma
İsim
Metin
Araç
Golf8 Life
Merhaba arkadaşlar mk7,5 1.0TSİ aracım için 3.5cm spor yay düşünüyorum.

Öncelikle 1.0 aracı olan arkadaşlardan spor yay kullanan var ise bilgi ve fotoğraf ile yorum yapabilir mi...
 
Son düzenleme:
Voglantlarin orantılı görüntüsü hoşuma gidiyor. Ama hiç tecrübe etmedim.

 
Bence pres yaptırın bende 1.0 varken çok araştırmıştım türkiyede 1.0 uyumlu yay bulamamıştım . 

 
@metinkar abi benim eski aracım 1.2tsi da eibach prokit 3.5cm kullanıyordum çok memnundum. Şimdiki aracıma da aldım aynı yayı ancak araç 2019 model olduğu için elleyemiyorum. servis değiştirisen yürüyen aksamı garantiden çıkar diyor. Yayları aldık öyle kutuda bekliyor takılacağı zamanı :(  

 
Ben mubea düşünüyorum, aracın fazla düşmesini istemiyorum ama nerden bulacaksam artık 😁

 
Bence pres yaptırın bende 1.0 varken çok araştırmıştım türkiyede 1.0 uyumlu yay bulamamıştım . 
Presli yaydan, Orj yaylı tsi a geçtin. Sekme-konfor anlamında çok sorun oluşuyor mu? Mubea ayarında 2-3 cm arası düşünüyorum ben de ama sekme ve konfor kaybı düşündürüyor 

 
Presli yaydan, Orj yaylı tsi a geçtin. Sekme-konfor anlamında çok sorun oluşuyor mu? Mubea ayarında 2-3 cm arası düşünüyorum ben de ama sekme ve konfor kaybı düşündürüyor 
Yanlış anlaşılma olmuş ben press yaptırmadım . 2-3 cm düşürmek için yapılıyorsa bence spor yaya gerek yok . Yay işini fazla abartılmaya başladı bence . Tabi ki arkasında bir mühendisliği var biz press yaparak bunun yapısını bozuyoruz. Çok fazla düşürmek istenilmiyorsa süreklide gazlanmıyorsa sakin sakin kullanıyorsa bence yapılabilir . 
Ben daha önce çok ön yargılıydım diyordum press yaptırılır mı falan arkadaşım yaptırmış 3-4 cm arası bir şey yaptırmıştı . Okul rotamız virajlı ve hergün aynı rotayı izlediğimiz için tepkilerini biliyoruz arabanın . Çıktığımızda baya şaşırdım deli gibi yatan arabadan eser kalmamıştı konforda çok bozulmamıştı . Fiyatına gelirsekte ciddi ucuzdu apexi gibi markaların yayını vb takmak yerine 4 tanr çıkma yay alıp press yaptırmak çok daha mantıklı .
Uzun vadede ne olur bilmiyorum fakat spor yay yada pres için 3-4 cmden fazlasını stock süspansiyon için önermem . Mubea yay takacağıma 2 cm pres yaptırırdım . Sekme 2-3 cm için olmaz . Konfor kaybı şöyle soğuk pres sonucu dislakasyonlar artar ve toplaşır . Bunun sonucu olarakta mukavemeti artar yayın dinamiği illaki değişir ve sertleşir . Dediğim gibi 2-3 cm de çok kayıp olacağını sanmam.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Arkadaşlar,  axel-load rear 1000 yani arkalar 1000kg diğer grup 900 siz bunlardan hangisini tercih ettiniz özellikle oylama yaparlara soruyorum...

Pro-Kit (E10-15-021-02-22)

Volkswagen Golf VII 1.6 TDi Pro-Kit (E10-15-021-02-22) - Eibach - Suspension Direct.

Lowering Front: 30 mm
Lowering Rear: 30 mm
Axel-Load Front: 1070.0
Axel-Load Rear: 1000.0

Pro-Kit (E10-15-021-01-22)

Volkswagen Golf VII 1.2 TSi Pro-Kit (E10-15-021-01-22) - Eibach - Suspension Direct.

Lowering Front: 30 mm
Lowering Rear: 30 mm
Axel-Load Front: 985.0
Axel-Load Rear: 1000.0

Pro-Kit (E10-15-021-01-22)

Volkswagen Golf VII 1.4 TSi E85-100 Pro-Kit (E10-15-021-01-22) - Eibach - Suspension Direct.

Lowering Front: 30 mm
Lowering Rear: 30 mm
Axel-Load Front: 985.0
Axel-Load Rear: 1000.0

———————————-————————

Pro-Kit (E10-15-021-03-22)

Volkswagen Golf VII 1.2 TSi Pro-Kit (E10-15-021-03-22) - Eibach - Suspension Direct.

Lowering Front: 30 mm
Lowering Rear: 30 mm
Axel-Load Front: 985.0
Axel-Load Rear: 900.0

Pro-Kit (E10-15-021-03-22)

Volkswagen Golf VII 1.4 TSi E85-100 Pro-Kit (E10-15-021-03-22) - Eibach - Suspension Direct.

Lowering Front: 30 mm
Lowering Rear: 30 mm
Axel-Load Front: 985.0
Axel-Load Rear: 900.0

Pro-Kit (E10-15-021-04-22)

Volkswagen Golf VII 1.6 TDi Pro-Kit (E10-15-021-04-22) - Eibach - Suspension Direct.

Lowering Front: 30 mm
Lowering Rear: 30 mm
Axel-Load Front: 1070.0
Axel-Load Rear: 900.0

————————-

Mubea Yayların listesi şu şekilde.  
Yaylar kg göre sipariş ediliyor bu kg ları şöför kapısını açınca sağ alttaki siyah etikete bakarak görebilirsiniz... 1.2-1.4-1.0  motor araçlar genelde C ile biten kod olması gerek...

5G4071677 910/930kg

5G4071677A 940/1010kg

5G4071677B 1020/1050kg

5G4071677C 930/890kg

5G4071677D 1010/890kg

5G4071677E 1050/890kg

(Adaptif şasi olan araçlara uygun değildir)

———————————-

Orjinal 18” jant ile gelen yaylar 2cm kısadır ve çok güzel durmaktadır fakat serviste bu yaylar yedek parça olarak geçtiği için 4-5bin arasında satılmaktadır.
Bu şekilde araç sipariş geçen daha sonra spor yaya geçen araçların yayları alınabilir max 1bin gibi rakmlar uygun olabilir...

————————-

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Benim 1.2tsi benizinli E10-15-021-01-22 kullanıyordum.

şimdiki 1.0tsi aracımada yine aynı yayı aldım.

resimdeki eski aracım 1.2tsi

5E325CB6-6598-4845-85B7-EC4F5364D90D.jpeg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@metinkar abi bu eski aracımın fotoğrafı aşırı memnundum. Yani şöyle söyleyim arjinal yaylarından daha memnundum. 
şimdi 2019 model 1.0 tsi var. Yine aynı yayalardan bulup aldım. Şuan elimde mevcut ama servis takarsam yürüyen aksamı garanti dışı kalır diyor. O yüzden takamıyorum :(  

şuan hazırda bekleyen :)  

9C884C22-F68C-4C8E-A3CD-75CB593D2912.jpeg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

@metinkar abi bu eski aracımın fotoğrafı aşırı memnundum. Yani şöyle söyleyim arjinal yaylarından daha memnundum. 
şimdi 2019 model 1.0 tsi var. Yine aynı yayalardan bulup aldım. Şuan elimde mevcut ama servis takarsam yürüyen aksamı garanti dışı kalır diyor. O yüzden takamıyorum :(  

şuan hazırda bekleyen :)  

Ekli dosyayı görüntüle 28972
@tuncer_2632 tamam şimdi anladım 1.0 için aldın takmadın ya taksana:) 1.0 bir tane görsem binsem:) alıp takacağım...

 

Geri
Üst Alt