225/45/17 Lastik Önerisi


Rustin

Üye
Katılım
17 Şub 2020
Mesajlar
40
Tepkime puanı
15
İsim
Rustin
Merhaba 225/45/17 Yaz lastiği önerisi veya kullandığınız lastik yorumlarını bekliyorum.iyi forumlar.

 
Merhaba 225/45/17 Yaz lastiği önerisi veya kullandığınız lastik yorumlarını bekliyorum.iyi forumlar.
Hoş geldiniz foruma. Yukarıda arama sekmesine yazarsanız, kendinize en iyi  lastiği seçmenize yardımcı olacak en az 2-3 saat okuyabileceğiniz bilgiye  ulaşabilirsiniz. Kolay gelsin.

 
Daha yeni goodyear F1 asyymetric5 lastik taktım hocam büyük araştırma sonucu. 

Eğer bütçem müsait dersen michelin pilot sport4 de alabilirsin ama goodyear güzel ilk izlenimlerim olumlu yumuşak bir lastik sayılır, yol tutuşu çok iyi. Tavsiye ederim. 

 
Michelin,Conti ve Goodyear güzel lastikler bilindiği üzere.Çevreden Dunlop ve Hankook önerileri aldım nasıldır,memnun eder mi aradaki fiyat farkına değer mi yada riske girmeyip saydığım ilk 3 lastik arasından mı seçim yapmalı ?

 
Hankook Ventus Prime 3 aldım, 1 haftadır kullanıyorum. Gayet memnunum. Yol tutuş, ıslak yol performansı vs. gayet güzel.

 
Bendede goodyear eagle sport var çok memnunum sessiz, yol tutuşu ve yakıt performansı iyi 

 
@Rustin 

Bu lastiklerin hepsini önerebilirim. İyi lastiklerdir. Performans istiyorsanız bu seçenekler dışına çıkmayın bence. Bu seçenekler arasında farklılıklar var tabi. Bazıları performans odaklı. Bazıları konfor odaklı.

Ben performans odaklı kullandığım için favorim conti sport contact 5. 

Pilot sport 4 te çok iyi performanslı fakat yanakları çok zayıf narin. Derin çukurlarda yanak balonlama gibi sorunları var. 

Asymmetrik 5 için birçok kullanıcı memnun. Performans konfor dengesi iyi bir lastik. 

Premium contakt 6 konforlu ve bir çok alanda iyi bir lastik. Üretim teknolojisi yeni bir lastik. Performans konfor dengesi olan bir lastik. Fakat saf performans ve yol tututşunda sport contakt 5 daha iyi. Çünkü üretim amaçları farklı. Bide fiyatı yeni ve tutulan bir lastik olduğu için pahalı bence. Sport contact daha uygun olduğu için bunu tercih etmezdim.

P zero zaten kendini kanıtlamış bir performans odaklı bir lastiktir. Ama fiyat fazla uçuk. 

Efficient grip performance ise yine konfor odaklı bir lastik. Bir çok konuda ortalama iyi bir lastiktir. 

Fiyat performan olarak benim terciğim

1) conti sport contact 5 

2) asymmetric 5 

3)Benim için performas ön planda değil. Konforlu olsun, uzun ömürlü olsun, dayanıklı olsun, yeni teknoloji olsun, yakıt performansı iyi olsun diyorsan premium contact 6 tercihim olurdu. Performansıda iyidir fakat saf performans odaklı üretilmemeiştir. 

4) benim yaşadığım yerde çukur fazla yok. Yollar düzgün zaten. Performansı çok iyi olsun. Lastik ömrü önemli değil, dayanıklılık önemli değil. Yumuşak oldun diyorsanız pilot sport 4.

5) benim için bütçe sıkıntısı yok diyorsan pzero yuda tercih edebilirsin. Görünümü şekli şemali performansına zaten dicek bişey yok. 

6)efficient grip performans ise ortalama bir lastik. Ben o lastiği daha çok 16 inç jantta öneriyorum. Orda rakiplerine karşı üstünlük sağlayabiliyor fakat 17 inç te rakiplerine göre pek bir avantajı yok. 

Screenshot_20200218_101141_com.pozitron.hepsiburada.jpgScreenshot_20200218_101625_com.pozitron.hepsiburada.jpgScreenshot_20200218_101215_com.pozitron.hepsiburada.jpgScreenshot_20200218_101256_com.pozitron.hepsiburada.jpgScreenshot_20200218_101452_com.pozitron.hepsiburada.jpgScreenshot_20200218_101526_com.pozitron.hepsiburada.jpg

 
@rizalion Teşekkür ederim hocam. Güzel ve detaylı bilgilendirme olmuş. Eline sağlık

 
@Rustin 

Bu lastiklerin hepsini önerebilirim. İyi lastiklerdir. Performans istiyorsanız bu seçenekler dışına çıkmayın bence. Bu seçenekler arasında farklılıklar var tabi. Bazıları performans odaklı. Bazıları konfor odaklı.

Ben performans odaklı kullandığım için favorim conti sport contact 5. 

Pilot sport 4 te çok iyi performanslı fakat yanakları çok zayıf narin. Derin çukurlarda yanak balonlama gibi sorunları var. 

Asymmetrik 5 için birçok kullanıcı memnun. Performans konfor dengesi iyi bir lastik. 

Premium contakt 6 konforlu ve bir çok alanda iyi bir lastik. Üretim teknolojisi yeni bir lastik. Performans konfor dengesi olan bir lastik. Fakat saf performans ve yol tututşunda sport contakt 5 daha iyi. Çünkü üretim amaçları farklı. Bide fiyatı yeni ve tutulan bir lastik olduğu için pahalı bence. Sport contact daha uygun olduğu için bunu tercih etmezdim.

P zero zaten kendini kanıtlamış bir performans odaklı bir lastiktir. Ama fiyat fazla uçuk. 

Efficient grip performance ise yine konfor odaklı bir lastik. Bir çok konuda ortalama iyi bir lastiktir. 

Fiyat performan olarak benim terciğim

1) conti sport contact 5 

2) asymmetric 5 

3)Benim için performas ön planda değil. Konforlu olsun, uzun ömürlü olsun, dayanıklı olsun, yeni teknoloji olsun, yakıt performansı iyi olsun diyorsan premium contact 6 tercihim olurdu. Performansıda iyidir fakat saf performans odaklı üretilmemeiştir. 

4) benim yaşadığım yerde çukur fazla yok. Yollar düzgün zaten. Performansı çok iyi olsun. Lastik ömrü önemli değil, dayanıklılık önemli değil. Yumuşak oldun diyorsanız pilot sport 4.

5) benim için bütçe sıkıntısı yok diyorsan pzero yuda tercih edebilirsin. Görünümü şekli şemali performansına zaten dicek bişey yok. 

6)efficient grip performans ise ortalama bir lastik. Ben o lastiği daha çok 16 inç jantta öneriyorum. Orda rakiplerine karşı üstünlük sağlayabiliyor fakat 17 inç te rakiplerine göre pek bir avantajı yok. 

Ekli dosyayı görüntüle 28110Ekli dosyayı görüntüle 28113Ekli dosyayı görüntüle 28111Ekli dosyayı görüntüle 28112Ekli dosyayı görüntüle 28114Ekli dosyayı görüntüle 28115
Gayet güzel bir değerlendirme olmuş., fakat bu ebatta sizin kanaatinize göre XL özellikli bir lastiğe gerek var mı.?

Bir de Conti için konuşacak olursak verdiğiniz sitede fiyatlar ciddi pahalı., Şuan Conti Premium Contact 6 ortalama 520-530 lira arası satılıyor..

 
@forzaGilles 

XL lastiğe golfte gerek yok haklısınız. Hatta xl lastiklerin çok küçük farkla daha sert ve dayanıklı olduğu söylenir. Runflat lastikler kadar sert değil tabikide. Ben kolay karşılaştırma için tüm fiyatları hepsiburadadan aldım. XL ibarelerine çok dikkat etmemişim. Sizin gözünüzden kaçmamış. Bencede XL lastiğe hiç gerek yok golfte. Tabiki detaylı araştırınca çok daha ucuza satan yerler vardır. Bunu detaylıca araştırmak lazım. Premium contact 6 çok tutulan bir lastik olduğundan fiyatta çok değişken. İyi araştırmak lazım.

Benim favorim yinede sport contact 5.

Bazen premium contak 6 yı sport contact 5 in devamı yeni serisi olarak algılıyor kullanıcılar ama değil kesinlikle. Sport contact saf performans ve yol tutuşu için üretilmiş bir lastik. Hatta piste bile rahatlıkla çıkabileceğiniz bir lastik.

Fakat premium compact serisi yeterli performans veren konforlu. Islakta iyi iş çıkaran. Lastik ömrü fena değil. Yani her konuda ortalmanın üstünde iyi bir lastik fakat bir konuda en iyisi diyebileceğimiz bir lastik değil. Normal bir kullanıcıya kat ve kat yeter. 

Sport contact 5 ise performans konusunda zirveyi oynayan bir lastik. Konfordan ve diğer özelliklerden biraz kırpıp. Yol performansında toplamışlar herşeyi. Tutunma hat safada. Tabi diş derinliği hamurun yumuşaklığından dolayı premium compact 6 ya göre biraz daha erken bitebilir. 

 
@forzaGilles 

XL lastiğe golfte gerek yok haklısınız. Hatta xl lastiklerin çok küçük farkla daha sert ve dayanıklı olduğu söylenir. Runflat lastikler kadar sert değil tabikide. Ben kolay karşılaştırma için tüm fiyatları hepsiburadadan aldım. XL ibarelerine çok dikkat etmemişim. Sizin gözünüzden kaçmamış. Bencede XL lastiğe hiç gerek yok golfte. Tabiki detaylı araştırınca çok daha ucuza satan yerler vardır. Bunu detaylıca araştırmak lazım. Premium contact 6 çok tutulan bir lastik olduğundan fiyatta çok değişken. İyi araştırmak lazım.

Benim favorim yinede sport contact 5.

Bazen premium contak 6 yı sport contact 5 in devamı yeni serisi olarak algılıyor kullanıcılar ama değil kesinlikle. Sport contact saf performans ve yol tutuşu için üretilmiş bir lastik. Hatta piste bile rahatlıkla çıkabileceğiniz bir lastik.

Fakat premium compact serisi yeterli performans veren konforlu. Islakta iyi iş çıkaran. Lastik ömrü fena değil. Yani her konuda ortalmanın üstünde iyi bir lastik fakat bir konuda en iyisi diyebileceğimiz bir lastik değil. Normal bir kullanıcıya kat ve kat yeter. 

Sport contact 5 ise performans konusunda zirveyi oynayan bir lastik. Konfordan ve diğer özelliklerden biraz kırpıp. Yol performansında toplamışlar herşeyi. Tutunma hat safada. Tabi diş derinliği hamurun yumuşaklığından dolayı premium compact 6 ya göre biraz daha erken bitebilir. 
Evet Sport Contact 5 performans anlamında çok çok iyi bir lastiktir., piyasaya çıkalı uzun bir süre olmasına rağmen halaa performans ve yol tutuş anlamında çok başarılı bir lastiktir.,

Fakat sport contact 5 artık ebat anlamında üretimi sınırlandırıldı., atıyorum eskiden 100 farklı ebatta üretiliyorsa şimdi sınırlı ölçülerde üretiliyor, ve bazı orjinal ekipman olarak gelen araçlar için üretilmekte., ve artık Continental firması bu sınırlı üretimi daha da azaltarak devam edicek., yakında sadece orjinal ekipman olarak gelen araçlar için ve bazı özel spesifik araçlar için sadece üretim yapılacak.,

Bunun sebebi Conti firması artık farklı bir yol izleme kararı aldı.,

Pek çok insan Sport Contact 5 serisinin devamı olarak Sport Contact 6 olduğunu zanneder ama değildir..!! bildiğiniz gibi 1-2 yıl önce saf performans isteyenler için Sport Contact 6 serisi üretilmeye başladı., ve Continetal şirketi Sport Contact 6 ile beraber aynı zamanda Premium Contact 6 serisini piyasaya sundu.,

Conti 'nin resmi basın bültenine göre (özet geçiyorum);

Ultra high performance lastiğimiz olan Sport Contact 5p serisinin yeni versiyonu ----> Sport Contact 6 serisidir.

Konforu dillere destan olan Premium Contact 5 serisi lastiğimiz ile maximum performans anlamında "referans lastiğimiz" olan Sport Contact 5 serisi lastiğimizin üstün özellikleri harmanlanarak ---->Premium Contact 6 serisini ürettik..!! PC5 serisinin konforu ile SC5 serisinin üstün yol tutuş performası bir araya getirerek Premium Contact 6 serisini ürettik.

Konuyu toparlarsak;

Sport Contact 5p ----> Sport Contact 6

Premium Contact 5 + Sport Contact 5 (bu 2 lastik harmanlanarak) ----> Premium Contact 6 serisi

Evet farkındayım biraz kafa karıştırıcı bir durum ama Continental böyle bir yol izledi; https://www.continental-tires.com/car/about-us/media-services/archive/archive-2016/continental-technikforum-2016/press-releases/20161111-new-premiumcontact-6-to-be-launched-in-early-2017

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
bende bu lastik ebadında kaliteli lastikten yanayım..ana üreticiler conti bridgestone goodyear michelin preimium modellerini kullanmak lazım..benim araç üzerinde (2018 de) bridgestone t005 ile geldi..Türkiyeye gelen ilk parti lastiklerdi..32000km kullandım ve anladımki conti bir tık daha başarılı..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@reko Bridgestone tercihlerim arasında yok zaten. Muhtemelen Conti,Michelin ve Goodyear arasından tercih yapacağım.

 

@Murattii 2 ay olmus konu acilali hortlatiyorum kusura bakmayin :) nisan basinda ayni ebat lastik aldim bende . Eagle sport serisi cok uygundu fiyati arastirmalarima gore islak zemin performansindan cok sikayetciydi herkes deneyimleriniz nasil hocam. Goodyear marka olsugu icin hemen eagle sport almak istemistim aslinda.

 Bu sebeple ayni fiyat bandinda petlas aldim yorumlara bakarak. Tabii ki saydiginiz kalibrelerde bir marka degil petlas benim de onyargim vardi fakat velox sport serisinden memnun oldugunu yazmis herkes( belki de fiyata gore beklenti dusuk o yuzden). 

 

Geri
Üst Alt