SIFIR GOLF FACİASI


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Savatage

Uzman Üye
 
Katılım
24 Mar 2018
Mesajlar
6,068
Tepkime puanı
10,930
Konum
ankara
İsim
savatage
@HERKES (TÜM AHALİ)

Bugün ,  yeni pegueot 2008 i bir görmek için pejo bayisinin öününden geçerken bir gireyim dedim . 

içerdeki satış temsilcisi hatun bayağı ilgilendi falan.

Alnımda reel alıcı mı yazıyor sanki ?  alacağımı zannetti sanırım  (ne işim var burda dedim aslında ??) 

fiyat vermek için  masasına davet etti , çaylar falan .  neyse fiyat verdi   , bu arada elinizdeki aracı da değerlendirelim fiyat verelim.  Ben o an  DOD dan daha akıllılarmı   daha kerizler mi acaba diye merak edip , tamam bi fiyat verin dedim (sırf meraktan)

aracı peugeot 2 .el  departmanına çektik 

bir eleman geldi , 

elinde boya ölçüm cihazıyla araca bakıyor

Ve adamın sesi çıktı 

abi kaputta işlem var !

Nasıl yani ?

bak kaput vida somunları deforme

allaaaa  allaahhhh ???

geçti bagaj kapağına 

bagaj kapağında yine aynı durum var !!

yok  artık ! 

nasıl olur 

13 ocak 2018 de istanbul tamaş bayiden gittim sıfır aldım aracı .... o günden bu güne kaza boya değişen tramaer olmadı ?

neyse ordan çıktım  Şaşmaz sanayide tanıdık kaporta boya ustam var.  direk oraya !

yavvvv dedim böyle böyle  diyorlar

ve sonuç 

kaput + bagaj kapağı  işlemli dedi  ? 

yani ?

bi şekilde buralarla oynanmış dedi usta.   ama boya kalınlıklarında hiç bir sıkıntı yok ne kaputta ne bagaj kapağında 

2 yerden hem kaputu hem bagaj kapağı  tescilli  defolu sonucuna ulaştık yani ? 

ordan çıktım şaşmazın dibindeki   DOĞUŞ OTO ETİMESGUTA ..

Beni orda kaporta /boya hasar servisine yönlendirdiler.

masada oturan çalışana durumu anlattım ! aracı sıfır almışım ??? 

evet dedi bu durumlar 2-3 yıldır çok oluyor .

eeee  dedim sonuç ne olacak

aracı getireceksiniz hafta içi ! 

1 saatlik  kapsamlı expertiz sonrası , aracın şasi nosu üzerinden  almanya fabrikaya yazı yazıcaz ...

evet sonra ?

şasi no üzerinden  aracın fabrikada imalat sonrası banttan indikten sonra ,  bagaj ve kaput vidalarında sonradan bir sıkma söz konusu ise bu fabrikada kayıtlara giriyor. bunun la ilgili dönüş yazısı gönderirlerse  , bizde size VW -TR kaşe imzalı durum bildirir raporu veririz dedi. 

buraya kadar tatmin edici aslında 

Ama aracımda böyle bir durum olması çok asab bozucu ! 

insanlığa tavsiyem  mk8 golf  passat polo  alırken  ustanızı yanınızda götürün .  

sonra ummadığınız taş baş yarar !

ordan çıktım arabaya baktım .. ilk defa arabaya bakmak istemedim (hatun olsa kesin boşardım soğudum araçtan yani )

yazıkk  sıfır golf al  rezil ol ! 

 
Gecmis olsun ustad

Aslinda iyi bir avukat bulup ayipli mal davasi acmak iyi olur

Ya da satis aninda bunu size bilgi verip indirim yapmaları gerekirdi

Burasi Türkiye insan hic bir seye sasirmiyor


 
İlk sahibinden aldığımız tiguan için ekspertiz kapılarda işlem var demisti. Satıcı olmaz öyle şey sıfır aldım başkası hiç kullanmadı arabayı vs diye savundu kendisini. Bir hışım avek esenlere gittik. Servisin dediği bagaj,kapı ve kaputta ayar gerekebiliyor bazen o yüzden sadece ayar için kullanılan vidalarda işlem olabilir gönül rahatlığı ile alabilirsiniz demişti ve almıştık aracı.

Kısacası vidalardan sadece 1inde işlem varsa ayar içindir diye biliyorum.

 
Kotu bir durum maalesef hocam, vw iyice esegin kulagina su kacirmaya basladi. Ikinci eli ayri bir sacma fiyatlar sifiri ayri bir durum , yeni kasalar desen eskiden beter. Sifir alinan araclar hatali vs hakikaten sasilacak is

 
yukarda da dendiği gibi ayar için olabilir bir de eğer üretim esnasında hata olduysa direkt çıkarıp yenisini takmış olabilirler vidalarda iz yapmış olabilir o da. benim aklıma gelenler bunlar yani. içiniz rahat olsun can sıkıcı bir durum...  bir de boyanın atılış şekli önemli eğer atılış şekli fabrikasyonsa ayar için oynanmıştır sadece

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ne diyeceğimi bilemedim.Geçmiş olsun.Pejo ne verdi arabanıza bilgi varmı.

Venus Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Geçmiş olsun. Birde tersten bakarsak aracınızda bir hata var ise erkenden öğrenmiş oldunuz.

 
Öncelikle geçmiş olsun. İkinci elde değer kaybı yaşatacaksa bu durum raporu aldıktan sonra dava açmanız yerinde olur herhalde.

 
@Savatage Geçmiş olsun hocam, kimseye güvenemez olduk artık. :(  

Can sıkıcı bir durum fakat aracınızdan soğumayın hemen, gelişmelerden de bizi haberdar edin lütfen. 

 
@HERKES

yani diyorum ki  

bmw fabrikasında yada mercedeste ?  de oluyormu böyle şeyler acaba ? 

araç banttan çıktı ? 

insanoğlu gözüyle kontrol tabi yapıyorlar en son 

ama o aşamaya gelene kadar kaput / sağ sol çamurluk çizgisi  tamamiyle  elektronik / bilgisayar ölçümlü  cihazların kontrolünde belli  tork ayarlı sıkılıyor o vidalar. 

yani  banttan indikten sonra 

HANS  USTA araca bakıp 

aaaaa!    kaput /çamurluk sağ-sol  çizgisi  faullü ,, şu 4 numara anahtarı alayımda şunu biraz sıkayım der mi ? 

ya da tam o sırada MÜLLER usta hemen atılıp dur ne yapıyorsun ? aman ha demez mi ? 

napıcazzz ? 

golfü satıcaz zararına ! son teknoloji yerli araba mı alıcaz bu durumda ! 

VW !!!!  AYIP ETTİN HEM DE ÇOK !!!! 

 
Geçenlerde aracı yıkarken farkettim vw simgesi kalk gidelim diyor kaput otur ... yeme diyor sinirim bozuldu aracımda bildiğim kadarıyla kaza boya yok nese servise gittim yine aynı cevap bazen olabiliyor nese arkadan bir eleman geldi aracı içeri çektiler düzeltmişler getirdiler, muhtemelen ayar vidalarını sıktı gevşetti şimdi bu aracın kaputu işlemli mi oldu ya bu nasıl iştir, @Savatage peugeot dan aldığınız teklif araya kaynamış 2008 i ben de merak ediyorum.

 
Bu durum normal diye biliyorum fabrika cikisinda ayar icin somunlari sikabiliyorlar, vwde sikca yasanan bir sey.

hatta tarcanlar videosunda da boyle bir seyden bahsetmisti.

bence bosuna ortaligi velveleye veriyorsunuz, bi sorun yok.

 

@bf417 vw amblemi düzeltmek için panjurun üstündeki vidalar ile oynayıp işlem yapıyorlar, kaput ile ilgili birşey yok sanırım.

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Geri
Üst Alt