Golf 7 Farlarının içten tozlanması


Katılım
14 Eyl 2019
Mesajlar
255
Tepkime puanı
244
Konum
Kocaeli
İsim
Serkan
Merhaba arkadaşlar bu Volkswagenlerin farları neden böyle, daha önce polo vardı o da böyle , eniştemde amarok var o da öyle. Farlar açık değilken kötü değilde fakat farlar açıkken kötü görünüyor. 

81251307_10157928304409516_2164343799818485760_n.jpg

thumbnail_IMG_9381.jpg

thumbnail_IMG_9382.jpg

 
Upvote 0
 ikinci aracımız Citroen c elysee de böyle. Benim araçta da çok az var

 
Upvote 0
Merhaba arkadaşlar bu Volkswagenlerin farları neden böyle, daha önce polo vardı o da böyle , eniştemde amarok var o da öyle. Farlar açık değilken kötü değilde fakat farlar açıkken kötü görünüyor. 

Ekli dosyayı görüntüle 26907

Ekli dosyayı görüntüle 26908

Ekli dosyayı görüntüle 26909
Sanki leke değil yağmur yemiş çamurlanmış veya kılcal çatlaklar var gibi duruyor ama siz dedikten sonra sıkıntı vardır..

 
Upvote 0
Aynı problem benim Basic - Bi Xenon farlarda da var.Tek çözüm bildiğim kadarıyla farın dış cam kısmını söküp iç kısmını temizlemek. Söküldükten sonra da eski randımanını verirmi bilmiyorum. Hatta soğuk ve yağmurlu havalarda farın cam kısmının içinde buğulanma da oluyor. Bunların hepsi fabrikasyon hata zaten... Düzgün AR-GE çalışması yapılmadan dandik italyan malı farları satmışlar bize... :angry:

 
Upvote 0
Bu şekle bürünen farlar garantili değil mi, zaten bi far 2-3 yıl sonra bu hale geliyor ki bu sürede de aracın 2 yıllık garantisi bitiyor.

 
Upvote 0
Garantiye sokmuyorlar hiç bi şekilde.. buhar yapıncada hava değişimi diyip gönderiyorlar bu durumdada farın camının yapısından kaynaklı diyip gene gönderiyolar

 
Upvote 0
Aynı problem benim Basic - Bi Xenon farlarda da var.Tek çözüm bildiğim kadarıyla farın dış cam kısmını söküp iç kısmını temizlemek. Söküldükten sonra da eski randımanını verirmi bilmiyorum. Hatta soğuk ve yağmurlu havalarda farın cam kısmının içinde buğulanma da oluyor. Bunların hepsi fabrikasyon hata zaten... Düzgün AR-GE çalışması yapılmadan dandik italyan malı farları satmışlar bize... :angry:
Farlar valeo fransız diye biliyorum,

Garantiye sokmuyorlar hiç bi şekilde.. buhar yapıncada hava değişimi diyip gönderiyorlar bu durumdada farın camının yapısından kaynaklı diyip gene gönderiyolar
Garantiden değiştirenler oldu forumu incelerseniz

 
Upvote 0
Eğer içindekiler dediğiniz gibi toz ise kompresör ucuna resimdeki hava tabancasını takın. Far ampulünü söküp içerisine yavaşça hava basın büyük ihtimalle Tozlar kalkacaktır Eğer tozlar kalkarsa elektrik süpürgesi ile de aynı delikten tozları çekebilirsiniz Tabii bu işlem biraz uğraştırır. Ama camı söküp açmaktan sa  bu işlemi Denemekte fayda var.

agx-03_blackgun.jpg

 
Upvote 0
far camını açmak diye bahsedilen işlem far plastiğinin kesilip tekrar kaynatılması mı ? vidaları sökülüp mü parçaların ayrılması mı ? 

 
Upvote 0

far camını açmak diye bahsedilen işlem far plastiğinin kesilip tekrar kaynatılması mı ? vidaları sökülüp mü parçaların ayrılması mı ? 
hocam far camı dediğimiz plastik ile kasası olan siyah plastiği birbirine tutturmak için siyah conta silikon kullanılır. farı açmak demek bu contayı ısıl işlem ile sıvısal hale getirip kasa ile plastik olan camı (nasıl bir tabir ise  :D ) birbirinden ayırmak demek. vida yok yani. tamamen yapıştırma.

 
Upvote 0

Geri
Üst Alt