Jump to content

ByCiHaT

Üye
  • İçerik sayısı

    138
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

43

ByCiHaT Hakkında

  • Derece
    Katılımcı Üye

Bilgiler

  • İsim
    Cihad
  • Yaşadığım Yer
    URFA
  • Özel yazı
    https://www.erboybilisim.com/

Güncel Profil Ziyaretleri

493 profil görüntüleme
  1. ByCiHaT

    İLK ARACINIZ? DİKKAT NOSTALJİ İÇERİR :)

    Bu da benim minnoşum.. SOnra ibizaya geçtm, sonra passat, sonra Golf Hey gidi günler hey.
  2. @HONEY Aynen hocam, Bazen bazı şeylerde insan para alamasa bile içten bir " özür dilerim veya kusura bakmayın" demelerini bekliyor. Dünya malı için kalp kırmaya değmez ama. Bunlar hem aracımıza zarar veriyor, hemde özür dilemeyerek kalbimizi kırıyorlar. Valla sattım kurtuldum boyasız araba derdinden Alıcam bi clio Koycam orta yere çarpmak serbesttir dicem
  3. Çok geçmiş olsun hocam. Böyle çarpıp kaçan karaktersizler yüzünden sattım arabamı bende. Boyasız Tertemiz arabamda son günlerde 3 - 4 tane bu şekilde çarpıp, sürtüp kaçma olduğunu görünce dayanamadım ve sattım.
  4. ByCiHaT

    EN BEĞENİLEN JANT HANGİSİ

    Bu jant isimleri nedense hep güney afrikada bi şehir, semt, başkent veya ilçe ismi ?
  5. Bu hırsızlıklara caydırıcı cezalar gelmedikçe, yakında direk çekici ile aracı çalarlar.
  6. Böle bişey çıktı ortaya 2 dk da yaptım
  7. ByCiHaT

    KAZA

    Geçmiş olsun, Cana gelmediği için şükredelim hocam. Mal bir şekilde hallediliyor. Allah beterinden korusun.
  8. Sahler 4.5 D PASPAS TAKIMI + Bagaj Havuzu 150 TL Kargo Alıcıya aittir.
  9. Hocam Sağlam bi usta bulursanız, yakıt deposunun içine bile takar o sistemi
  10. Araç Canavar gibi, heryere gitmeye hazır olduğunu motor diliyle anlatıyor size. Dilinden anlamak için aracınızı epey bi kullanın. Böyle şeylere de takılmayın.
  11. ByCiHaT

    Karşımızda Türkiye'nin Yerli Otomobili

    MaşAllah, Gurur verici. İnşAllah Şarjı bitince Projeyi rafa kaldırmazlar
  12. ByCiHaT

    Golf 7 dokunmatik ekranin neden boyle

    ARacımdan çıkan Teybi Uygun fiyata verebilirim hocam. @Fotoburak27
  13. @golfcu01 Hocam Sahler Marka 4.5 D Paspas Seti, ve 3D Bagaj havuzu var. 10 gün kullanıldı. İşinizi görürse verelim size.
  14. @Fotoburak2750 olsun hocam. 05442344063 yarın WhatsApp tan yazın ben atayım size foto
×
×
  • Yeni Oluştur...