Jump to content

SCC

Üye
  • İçerik sayısı

    69
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret


İtibar Etkinliği

  1. SCC liked bir konuya yazdı : by Savatage in Yeni OCTAVİA 21:00 live (prag)   
    @ZITIPAŞA
    Otobanda Bununla mı sellect atıp yol istemek?
    Yoksa mk8 le mi ? (İstedigi kadar İQ high ledi olsun golfün)
    Mk 8 in bakışları ? Karnım ağrıyo Anneeee ! Diye feryat eden çocuğun bakışları gibi!
    Aynadan bakan merhamet eder yol verir zaten
  2. SCC liked bir konuya yazdı : by Savatage in Yeni OCTAVİA 21:00 live (prag)   
    @Ömer Kahraman
    Türk miletine uyan 2 wagon var 
    Biri kartal 
    Diğeri Toros
    Bunun dışında ne getirirlerse getirsinler bünye kabul etmiyor reddediyor 
    2020 kartal/toros  üretilsin  millet bayram eder
  3. SCC liked bir konuya yazdı : by Savatage in Yeni OCTAVİA 21:00 live (prag)   
    Müslüman mahallesinde salyangoz satılmaz evet kabul skoda nedir diyen çok olur ama...
    Sonuçta c sınıfı sedan ne vw de ne seatta olmadığı düşünüldüğünde bir alternatif olabilecek mi acaba?
    21 de aşağıdaki youtube linkten live
    Bakarsınız şapkadan tavşan çıkarırlar. Kaput pistonu varmı bakalım?
    Mk8 i pas geçen mk9 a kadar belki ikame sedan octavia ile idare eder(skoda logo / isim / prestige takıntısı olmayana tabi)
    http://www.skoda-storyboard.com/

  4. krym liked bir konuya yazdı : by SCC in Deneyimleriniz benim için önemli   
    Yukarıdaki mesajın isabeti tam nokta atışı. Tam 12'den vurmak.
    Konudaki diğer tartışmalara hiç gerek yok aslında
     
  5. SCC liked bir konuya yazdı : by krym in Deneyimleriniz benim için önemli   
    @fanajal Yilda 25 bin km kullaniyor olsam kesinlikle tdi alirdim, ben yilda 6-7 bin km kullaniyorum (Yurtdisinda oluyorum cogunlukla). Yilda 10-15 bim km kullanan birisinin tdi almasi cok hesapli olmaz. Isin matematigi önce gelir. Dizelci-benzinci holiganligi yapmamak lazim, ben yillarca tdi kullandim, simdiki sartlar icin tsi daha cazip, sartlar degisirse tdi alirim. Ben Almanya'da ehliyet aldim, bize ön görülü-tasarruflu sürmesini ögrettiler, memlekette bu eksik, adam ileride trafigin durdugunu görüyor, ayagini gazdan cekmiyor, veya kasis tabelalari var, gaza basmaya devam ediyor, böyle öngörüsüz sürersek tüketim artar, konu bukadar basit. Dizel-benzin=matematik, sürüs tarzi-tecrübesi=tasarruf.
  6. SCC liked bir konuya yazdı : by krym in Deneyimleriniz benim için önemli   
    Bu motorda'ki tek kusur, 150'den sonra zorlaniyor, okadar da olur, kücük motor, 3 silindir, yaz tatillerinde biraz yavas gitmemde cok büyük sorun degil ama 150'den sonra altimda bir tdi olsaydi demisligim var
  7. xfree37 liked bir konuya yazdı : by SCC in Çevirmeye girdim   
    Ortada sis yokken sabah akşam SİSLERİ AÇIK GEZEN KEKOLARA ceza yazsalar memleketin dış borcu kapanır. Sis açık gezen kekomançilere yazsınlar ceza önce.
  8. mutlubey17 liked bir konuya yazdı : by SCC in Çevirmeye girdim   
    Ortada sis yokken sabah akşam SİSLERİ AÇIK GEZEN KEKOLARA ceza yazsalar memleketin dış borcu kapanır. Sis açık gezen kekomançilere yazsınlar ceza önce.
  9. SCC liked bir konuya yazdı : by alicankaradag in Renk secimi   
    Hocam benim gözümde de keyless go sonradan retro olarak eklemesi çok meşakkatli bir donanım. Renk olarakta tungsten gayet tutulan ve hoş bir renk. Bu yüzden ben tungstene +1 oy veriyorum. Ben şahsen pasifik mavi + keyless için sarı sitede çok uzun bir mesai harcamıştım  asıl önemli olan da size hangi opsiyonların daha çok konfor/keyif vereceği. Misal bana cam tavan + geri görüş + keyless yeterli. Bazı kullanıcılar için de sunroof hiçbir şey ifade etmiyor, ya da soğuk bir şehirde yaşadığı için koltuk ısıtma çok büyük konfor katıyor ve özellikle isteniyor. 
  10. SCC liked bir konuya yazdı : by forzaGilles in Yakıt Filtresi   
    Sonu F ile biten haznenin parça kodudur., Mann PU8021 veya Mahle KX386 her ikisi de uygundur..Bizim araçlarda su sensörü yok., o sebebten su sensörü olmayana bakacaksınız.. değişim esnasında haznenin içindeki eski mazotu çekip, içini temizleyip, yeni mazot ile doldurunuz..
  11. SCC liked bir konuya yazdı : by Mmt0634 in Çevirmeye girdim   
    @lasttohit memur bey haklı hocam...
    3 kilo nasıl yük taşıtiyorsun arabaya...
    Ayrıca bagaj a birşey koymamalisin yük olmasın ruhsat verisi tutusun ha bi de binmeyin arabaya nerden baksan bi insan ortalama 70 kilo desek hele 5 kişi binerse inanamıyorum sonuç ne olur ruhsat verisi nerde araba kac kilo oldu...
    Keşke deseydiniz 3 kilo ama ben bilincliyim depo 50 litre alır hep 47 litre de bırakırım 3 te eksoz al sana da 50 yani fabrika verisi tutuyor die....
    Diyecek cok sey var da geçmiş olsun hocam...
    Allah iyilerle karşılaştırsın diyelim ne diyelim vermiş olduğunuz cezada bi hakkım yok olsaydı sonuna kadar haram olsun demek isterdim de neyse...
    Geçmiş olsun...
    Saygılarimla...
  12. SCC liked bir konuya yazdı : by ogzogz in Çevirmeye girdim   
    Evet yahu nedir o öyle. Açmış sisleri bir de sonradan led takdırtmış 5 katlı binanın 5 katını da aydınlatıyor. Akıl mantık firar.  Aracın arkasını da aşağıya bastırtmış. Tam kör etme modu.
    Açıkçası yolda uzun kısa sis farketmeksizin, karşıdan gelen araç gözümü alıyorsa tabi yol inişli çıkışlı değil ise, etrafta başka araç yoksa ben de açıyorum sis uzun ne varsa anlasın diye...
  13. ognemir liked bir konuya yazdı : by SCC in Çevirmeye girdim   
    Ortada sis yokken sabah akşam SİSLERİ AÇIK GEZEN KEKOLARA ceza yazsalar memleketin dış borcu kapanır. Sis açık gezen kekomançilere yazsınlar ceza önce.
  14. agacmalzeme liked bir konuya yazdı : by SCC in Çevirmeye girdim   
    Ortada sis yokken sabah akşam SİSLERİ AÇIK GEZEN KEKOLARA ceza yazsalar memleketin dış borcu kapanır. Sis açık gezen kekomançilere yazsınlar ceza önce.
  15. fthyrl liked bir konuya yazdı : by SCC in Çevirmeye girdim   
    Ortada sis yokken sabah akşam SİSLERİ AÇIK GEZEN KEKOLARA ceza yazsalar memleketin dış borcu kapanır. Sis açık gezen kekomançilere yazsınlar ceza önce.
  16. krym liked bir konuya yazdı : by SCC in Çevirmeye girdim   
    Ortada sis yokken sabah akşam SİSLERİ AÇIK GEZEN KEKOLARA ceza yazsalar memleketin dış borcu kapanır. Sis açık gezen kekomançilere yazsınlar ceza önce.
  17. bf417 liked bir konuya yazdı : by SCC in Çevirmeye girdim   
    Ortada sis yokken sabah akşam SİSLERİ AÇIK GEZEN KEKOLARA ceza yazsalar memleketin dış borcu kapanır. Sis açık gezen kekomançilere yazsınlar ceza önce.
  18. SCC liked bir konuya yazdı : by chemdemir in Golf 7 Çift J Far ve Dinamik Kayar Sinyal Yorumlarım   
    @HONEY Hocam yagmurlu siyah asfaltta her turlu beyaz aydinlatma orjinal olsun olmasin performansi iyi olmuyor. Cunku beyaz isik yagmur damlarina carpip yansiyor.
  19. SCC liked bir konuya yazdı : by doganersin in Motorlu Taşıtlar Vergisi yeniden değerleme oranı yüzde 22.58 olarak belirlendi   
    hani şu:

    ---- ''Ya Aaabii ben hep 50 Liralık alıyorum '' zihniyeti umarım bir daha rey atarken en az bir kere daha düşünür.
    Eğleniyor muyuz Türkiye!
     
    İnsafsız acımasız düşüncesiz vurdumduymaz biri oldum bu zihniyet sayesinde..

    acıma duygumun cenaze namazı öğle namazına müteaip kaldırılacaktır..

    merhumu nasıl bilirdiniz? 
  20. SCC liked bir konuya yazdı : by Culture33 in Motorlu Taşıtlar Vergisi yeniden değerleme oranı yüzde 22.58 olarak belirlendi   
    Aç gözlüyü doyurması zordur, eski tarım bakanının bir çiftçimize dediği laf vardı. işte bunların gözünü ancak o toprak doyurur.
  21. SCC liked bir konuya yazdı : by mapiper in 2018 model araçta akü değişimi   
    Arkadaşlar cevaplarınız için ilgi ve alakanız için teşekkür ederim açıkçası bu kadar cevapların canı tahmin etmiyordum bir an önce arabayı alıp bu forumun gediklisi olayım bari  Highline Tabii ki düşünüyorum hatta bir tane ilk sahibinden buldum hafta sonu eğer abi müsait olursa gidip bu arabayı halledeceğim inşallah
    Sahibinden Golf 7 Hatasızİlan No: 748622533
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-sahibinden-golf-7-hatasiz-748622533/detay
  22. SCC liked bir konuya yazdı : by bf417 in 2018 model araçta akü değişimi   
    Ben olsam o araca yaklaşmam piyasa golf kaynıyor başka bulun, o aracı da müge Anlı'ya havale edin geçin.
  23. SCC liked bir konuya yazdı : by bf417 in 2020 Volkswagen Golf 8 Lansmanı   
    O değil de kaça alırsak alalım tok kapı sesi diye yıllardır fransız italyan ve diğer millete mensup, araç sahiplerine hava attık, devran döndü mü ? şimdi dalga geçecekler çubukçular diye.
  24. SCC liked bir konuya yazdı : by Savatage in 2020 Volkswagen Golf 8 Lansmanı   
    High için ? @bf417
    Zaten donanım olarak ön  led+hayalet vardı ..bunun fiyatının ultra şişmesi için bir neden yok 
    Şu an 194 deniyor(cam çatı+geri görüş+app)
    11 bindirin 205 ten  verin işte!!! 
    Yanlışlıkla 225-230 lu fiyatlara tav olan harakiri yapar!
    Motora cam suyu eklerken kaput çubuğu yerinden kayar kaput kapanır kafa içerde kalır çubuk saplanır falan!!! 230 a hayırlı olmaz yani!!
×
×
  • Yeni Oluştur...