Jump to content

yarar42

Üye
  • İçerik sayısı

    244
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

  • Days Won

    1

İtibar Etkinliği

  1. İbrahim Başkurt liked bir konuya yazdı : by yarar42 in Sizce bu kadar trafik cezası normal mi??   
    Bana da geçen hafta 3 yıldır her gün kullanıp bir kere bile ceza yemediğim yolda kesilmiş 1002 TL Makas atma cezası geldi. Ne makas atmışlığım var ne bir ceza yemişliğim var. Sevgili polis memurlarımızdan birisi kota doldurmak için sinyal verip sağ şeritten ortaya oradan da yol boşken sol şeride geçmeyi makas atmaktan sayıp geçirmiş sanırım 1000 lirayı
  2. Ömer Kahraman liked bir konuya yazdı : by yarar42 in Araç stop lambasını sökme kablo bağlama yardım   
    @Ömer Kahraman aliexpressten 25 dolara aldım 2 ay önce. 2 ayda geldi. Dün taktım ama öyle tamamen orijinalindeki kadar kayar sinyal görünümü olmuyor. Yine tık tık tık tık şeklinde yanıp sönmüyor sinyaller kayarak yanıyor ama öyle aman aman bir şeyde değil yani.
    kayar sinyal modülü ürün bu bundan birçok çeşit var her araca göre kendi araç modelinize göre seçip bakabilirsiniz.
  3. gturedi liked bir konuya yazdı : by yarar42 in Golf 7.5 Halojen Yerine Led Ampul ve Cam Tavan Görünümü   
    @yusufacs yok hocam kayar led yada j var vs. için bütçem yok. sadece farların sarı yanması eski araç gibi geliyor gözüme onları beyaz ampul yapacağım.
  4. emrekk liked bir konuya yazdı : by yarar42 in Golf 7.5 1.6 TDI DSGye Yazılım   
    satarken olumlu yaklaşılmayabilir bencede
  5. yarar42 liked bir konuya yazdı : by emrekk in Golf 7.5 1.6 TDI DSGye Yazılım   
    @yarar42 hocam zararı var diyende var demeyende var kimisi araçların gücü kısılıyor onu açıyoruz diyor kimisi çok zorlamazsan bi şey olmaz diyor bazılarıda motoru 100k da eline aldığını söylüyor.elbette her şeyde olduğu gibi bundada bir risk var trafiğe çıktığınızda bile bir risk alıyorsunuz sonuçta.Performans olarak yetersiz geliyorsa yapın derim ama satarkende şunu düşünün alıcı açısından siz yazılım atılmış bir aracı alır mıydınız?eğer cevap evetse gönül rahatlığıyla attırabilirsiniz.türkiyede insanlar haklı olarak dolandırılmamak masrafa girmemek çin motorla oynanmamış araç ister genellikle bundan ötürü atmadan önce satarkenki durumuda göz önüne alıcaksınız.Aynı araca 2 kişi stage 1 atsın.birininki sıkıntısız yürür.diğeri sanayiden çıkmaz bi nevi kumar oynamak gibi masadan karşıdakinin donuna kadar almakta var kendi donunu bırakarak gitmekte var:D
  6. yarar42 liked bir konuya yazdı : by Ender in İlk Günkü Gibi Yenilendik&Parladık. Lapiz Blue R-Line Detaling   
    @yarar42 Teşekkür ederim Hocam.
    Fiyat konusu aracın mevcut durumuna  göre değişse de  Ortalama 1000 ile 2000 bin civarı olabiliyor
  7. Ender liked bir konuya yazdı : by yarar42 in İlk Günkü Gibi Yenilendik&Parladık. Lapiz Blue R-Line Detaling   
    Maşallah hocam, aracınız çok güzel olmuş güle güle kullanın. Fiyat olarak ne kadar tuttu acaba?
    İstanbul'da bu tür işlemler yaptırmak isteyenler varsa yer önerim Autospa Etiler ( Özkan Abi ) Bu işi çok iyi yapan bir çok yere eğitim veren bir insan, gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
  8. Ender liked bir konuya yazdı : by yarar42 in Golf R Pretoria 19 Ebat Jant :)   
    @Ender arıcıoğlu kendi üretiyor sanırım hocam, geçen pretoria jantların üretim aşamasını sağlamlık testlerini vesaire paylaşmışlardı. diğerleri nerede üretiyor kime yaptırıyor ne test yapıyor belli değil. arıcıoğlundan pazarlık yapıp alabilirsiniz bir miktar indirim yapıyorlar ve dürüst satıcılar. ben hangi jantçıya sorduysam replika jant daha ağır yakıtı arttırır mı diye satmak için yok artırmaz gibi cevaplar verirken arıcıoğlu evet artırır orjinal jant kullanmanız daha iyi olur gibisinden bir cevap vermişti.
  9. Culture33 liked bir konuya yazdı : by yarar42 in Golf R Pretoria 19 Ebat Jant :)   
    @Ender arıcıoğlu kendi üretiyor sanırım hocam, geçen pretoria jantların üretim aşamasını sağlamlık testlerini vesaire paylaşmışlardı. diğerleri nerede üretiyor kime yaptırıyor ne test yapıyor belli değil. arıcıoğlundan pazarlık yapıp alabilirsiniz bir miktar indirim yapıyorlar ve dürüst satıcılar. ben hangi jantçıya sorduysam replika jant daha ağır yakıtı arttırır mı diye satmak için yok artırmaz gibi cevaplar verirken arıcıoğlu evet artırır orjinal jant kullanmanız daha iyi olur gibisinden bir cevap vermişti.
  10. Ender liked bir konuya yazdı : by yarar42 in Golf R Pretoria 19 Ebat Jant :)   
    aynen hocam arıcıoğlu üretti istek üzerine 1 ay falan oldu siyahı grisi bir de gunmetal rengi vardı sanırım yanılmıyorsam. 
  11. Ender liked bir konuya yazdı : by yarar42 in Çekle araç satışı hakkında   
    Aracı satacağım kişiyi ilandan vesaire bulmadım o şekilde zaten hiçbi zaman araç satmadım fakat alıcı kişi 3 yıldır tanıdığım evini iş yerini bildiğim ne işle uğraştığını bildiğim durumu iyi inşaat işiyle uğraşan biri. Ödememe dolandırma gibi bir durumu söz konusu olmaz fakat olduda işleri kötü gitti para çıkaramadı vesaire o zaman araç üstündeki rehinle yapabileceklerim neler bunu öğrenmek istedim
  12. gturedi liked bir konuya yazdı : by yarar42 in Golf 7.5 Comfortline İçin Far Ampülü Önerisi   
    Merhabalar golf 7.5 comfortline aracın halojen farlarının ampullerini değiştirip yerine daha beyaz ışık veren sarı görüntüden kurtaracak ampuller arıyorum.
    Aracın kısa farlarına takabileceğim uzun ömürlü kaliteli ve beyaz aydınlatma sağlayan ampul önerebilir misiniz? Osram night breaker falan diye birkaç model buldum araştırıp fakat bunların H7 vs H değerleri oluyor. Kısa farlar için hangi H olanı almam lazım uzun için hangisi lazım. Önerilerinizi bekliyorum.
  13. beratx liked bir konuya yazdı : by yarar42 in SATILIK Orjinal Madrid Jant Lastik Takımı ( Takas var )   
    Benim lastikler kışlık oldugu ıcın maksat yazlıgı olan dıjonla takaslayıp bide yazlık lastik almamak
  14. yarar42 liked bir konuya yazdı : by Serkanasn in Aracıma vurup kaçmışlar   
    Arabada hiçbirşey yok merak etmeyin düzgün işinin ehli bir göçükcü arabayı vitrin kıvamına getirir anlayamazsınız bile, lakin adamın vurup kaçması çok büyük terbiyesizlik hadi vurdu ve sizi bulamadı diyelim en azından numaranı yaz sana ulaşsınlar değilmi.
  15. yarar42 liked bir konuya yazdı : by Culture33 in Aracıma vurup kaçmışlar   
    Aynen Aracı YKM'nin arkasındaki çok katlı otoparka park etmiştim, Reflex Gümüş cam gibi parlayan bi araçtı. Yapan her kim ise hakkım haram oldun, o derin çizik haala duruyor. (ara ara rutuş attırıyorum)
  16. yarar42 liked bir konuya yazdı : by serology55 in Aracıma vurup kaçmışlar   
    Geçmiş olsun hocam. Başkalarının emeğine çöküp kaçan kansızlar çoğaldı malesef memlekette. Bunlar akşam çocuklarına (helalmiş gibi) gofret götrüp yedirirler utanmadan, sıkılmadan.
  17. yarar42 liked bir konuya yazdı : by Holigan in Aracıma vurup kaçmışlar   
    @yarar42 geçmiş olsun hocam, bence işin peşini bırakmayın. bi karşılığı olmalı vurup kaçmanın. 
  18. yarar42 liked bir konuya yazdı : by Golf835 in Aracıma vurup kaçmışlar   
    Yok artikk.. Sanki planli faaliyet size karsi resmen...
  19. yarar42 liked bir konuya yazdı : by Culture33 in Aracıma vurup kaçmışlar   
    Siz kimin nasıl ne yaptığını görmüşsünüz şükür ki, ben İzmir Vosmer'den saat 17.30 da 0 km olarak teslim aldığım aracı ertesi gün 13.00 civarı otoparkta sacı görünene kadar çizmişlerdi, görevlilere sorduğumda bişey olmaz abi gibi sözleri çok rahat bir tavırla sarf etti.
  20. yarar42 liked bir konuya yazdı : by Golf835 in Aracıma vurup kaçmışlar   
    Adana da oldu ya benim olay Park halinde geri manevra yapan kadin surucu muhtemelen fren yerine gaza basmisti carpma ani goruntulerine gore.. Ki manevra yaptigi yerden tir doner..
  21. yarar42 liked bir konuya yazdı : by Culture33 in Aracıma vurup kaçmışlar   
    İzmir'de de sebebini bilmediğim böyle bir rahatlık var.
  22. yarar42 liked bir konuya yazdı : by Culture33 in Aracıma vurup kaçmışlar   
    Geçmiş olsun, koruyucu folyo var sa boyada çizik veya sıyrılma gibi bir sorun yoktur ancak yer biraz sıkıntılı, göçük giderilirken boyada kılcal çatlama olabilir. ustanın yavaş yavaş itina ile yapması lasım
  23. yarar42 liked bir konuya yazdı : by Golf835 in Aracıma vurup kaçmışlar   
    Cok uzun is ugrasmaya degmez. Benim basima geldi ilk 7 m de. 3 tane kamera goruntusu buldum -ki yaptigim is illegalmis- hem carpma ani hem de araci takip icin kacarken kullandigi guzergahlardan.. Aracin plakasini bi turlu okuyamadim.. Beyaz bir auris ti.. Islerim de coktu pesine dusemedim.. Oyle kaldi..  Polis de zaten abi hic ugrasmaaaa bosfer, cay soyliyim mi dedi..
     
     
  24. yarar42 liked bir konuya yazdı : by onurmat in Aracıma vurup kaçmışlar   
    @yarar42 Benim durumu açıklayayım size. Tekel bayinin görüş açısına giriyordu ancak paylaşmak istemedi polisler yanımızda iken. Ardından kayıt bulunamadığı için onlar karakola geri döndüğünden tekel sahibi bizi içeri çağırdı ve görüntü kayıtlarını ondan aldığımı söylememek kaydıyla bana açtı. Ardından plakasını kayıtlardan aldım ve karakola bu plakalı araç aracıma vurup kaçmış diye belirttim kendileri plaka  no sundan araç sahibine ulaştı.
    Araç sahibi kendisinin ist da fuarda olduğunu kazayı yapanın ise karısı olduğunu benim araç camımdaki numaramı aldığını ilk fırsatta aramayı düşündüğünü söyledi.
    Amir bana kişi iletişim bilgilerini vs bunları verdi. Araç sahibini aradım hemen dediki masrafın neyse karşılayacam bana 2 gün ver. Ok dedim. İki gün sonra buluştuk kaza tutanağını doldurduk. Olay bu şekilde çözüldü.  
  25. yarar42 liked bir konuya yazdı : by AhmetCakmak in Aracıma vurup kaçmışlar   
    Geçmiş olsun hocam, bu ara tüm şanssızlıklar sizi buluyor. Allah daha büyüğünden korusun. 
×
×
  • Yeni Oluştur...